Προς το περιεχόμενο

Αγορά μεταχειρισμένου γύρω στα 7Κ € (+/- 1Κ €)


just_sb__

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα συμφωνησω για το σουλουπι του και το ονομα του που υπαρχει μονο στην Ελλαδα (οποιος θελει ας το ψαξει)  αλλα ηταν αμαξι που ενώ δεν του φαινοταν ηταν πολύ καλο .

Εννοείς ότι μόνο εδώ κυκλοφόρησε με αυτό το όνομα;! Δεν το ήξερα! Αλλού πως το λένε δηλαδή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εννοείς ότι μόνο εδώ κυκλοφόρησε με αυτό το όνομα;! Δεν το ήξερα! Αλλού πως το λένε δηλαδή;

 

Το αρχικο του ονομα ηταν αλλα και θα ψαξω να το βρω αλλα επειδή σε καποια σκανδιναυικη χωρα σημαινει κατι κακο το αλλαξαν

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχετικά με το Jazz: ανεβαίνει αρκετά 8500€ το φθηνότερο στο car.gr το οποίο χρειάζεται λάστιχα άρα μαζί με έξοδα μεταβίβασης πάμε στα 9Κ. Επίσης, όπως είπε ο φίλος @paylidis, κι εμένα το σουλούπι του δε μου αρέσει τόσο. Σα να είναι οικογενειακό βανάκι.  :mellow:  

 

Ομοίως και για το Fiesta: απ'ό,τι βλέπω στο car.gr υπάρχει αυτό http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7589463/ απλά μου φαίνεται αρκετά απλό από άποψη της καμπίνας  πάντα συγκριτικά με το Fabia που έχω δει από κοντά. 

Μήπως είναι βλακεία να το σκέφτομαι αυτό?

 

Όταν λες δεν είναι νευρικό, το εννοείς από άποψη ροπής?

Γενικα δεν εχει καλο γκαζι σε ολο το φασμα των στροφων..

Η ford χτυπαει στα ανταλλακτικα και η group vag δεν ειναι εμπιστοσυνης αξιοπιστιας συν οτι και σε αυτη καποια ανταλλακτικα ειναι τσιμπητα..

Παντως αναμεσα στα 2 εγω θα κοιταζα την ford γιατι πιστευω οτι στο τελος θα μου ερθει πιο οικονομικα απο το fabia απο θεμα αξιοπιστιας και μεταπωλησης..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αρχικο του ονομα ηταν αλλα και θα ψαξω να το βρω αλλα επειδή σε καποια σκανδιναυικη χωρα σημαινει κατι κακο το αλλαξαν

Honda Fit.

Jazz λέγεται στην Ευρώπη, στην Ωκεανία, στη Μέση Ανατολή, στην Αφρική, στην Ινδία και κάποιες ακόμα χώρες στην Ασία.

Γενικα δεν εχει καλο γκαζι σε ολο το φασμα των στροφων..

 

Ποιο Yaris και σε σχέση με ποια?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αρχικο του ονομα ηταν αλλα και θα ψαξω να το βρω αλλα επειδή σε καποια σκανδιναυικη χωρα σημαινει κατι κακο το αλλαξαν

 

 

Honda Fit.

Jazz λέγεται στην Ευρώπη, στην Ωκεανία, στη Μέση Ανατολή, στην Αφρική, στην Ινδία και κάποιες ακόμα χώρες στην Ασία.

 

 

 

Ετσι ακριβως !!!! Και νομιζω σε καποια Σκανιναβικη χωρα σημαινει κατι σαν σκ....τα !!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το οποίο είναι το ίδιο γρήγορο με το, τυχαίο παράδειγμα, i20 με τα 100 άλογα.

Δεν ειπα για γρηγορο αλλα για νευρικο..

Με το yaris δεν κινεισαι ευχαριστα μεσα στην πολη(σταματα-ξεκινα) οπως με τα i 1.2cc.

Οταν κατα 80% κινεισαι μεσα στην πολη θελεις ενα αυτοκινητο που να σου δινει καλη αισθηση απο την στιγμη που πατας το γκαζι και να εχει καλες ρεπριζ

κατι που το yaris ειναι πισω σε σχεση με την σειρα i 1.2

 

Τωρα αν θελεις την αποψη μου αν το ι20 1.4 ειναι πιο γρηγορο απο το yaris 1.33 100hp και βεβαια ειναι οχι με μεγαλη διαφορα αλλα ειναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eως 8χιλιαρικα, μοντελο μετα το 2011, χαμηλη καταναλωση στην πολη, αξιοπιστια.

Με αυτα τα κριτηρια πας με κλειστα ματια για fiesta ecoboost που σε καλυπτει στο μεγιστο βαθμο σε ολα οσα ανεφερες.

 

Στα παραπανω πλεονεκτηματα του σε συγκριση με τον ανταγωνισμο προσθετεις μερικα ακομα και εχεις ολοκληρωμενο το πακετο:

-Ροπη, δυναμη (100 αλογα και τουρμπατος)

-Πολυ πολυ χαμηλα running costs, διοτι μιλαμε για λιγους ρυπους και για σερβις ανα 20.000 χιλιομετρα.

-8 χρονια φουλ εγγυηση αντιπροσωπειας (αρα αν παρεις μοντελο του '11 που εχει κανει ολα του τα σερβις στην αντιπροσωπεια, εχεις αλλα 3 χρονια εγγυηση αντιπροσωπειας, σαν να αγοραζεις καινουργιο).

-Μοντελο που συνεχιζει να πωλειται ως καινουργιο, δηλαδη δεν παιρνεις κατι που εχει αλλαχτει και ειναι "προηγουμενο μοντελο", οπως η συντριπτικη πλειοψηφια των αμαξιων που εχεις αναφερει. Θα αλλαχτει βεβαια εντος του '17 αλλα παραμενει ενα επιχειρημα ακομα, αναμεσα στα πολλα που προανεφερα.

 

Καλα τα yaris και τα i20 και τα rio , δεν αντιλεγω, αλλα δεν νομιζω οτι υπαρχει κατι αλλο να συζητησουμε.

 

ΥΓ. Just for info, επι 5 συνεχομενα χρονια βγαινει "κινητηρας της χρονιας" ο ecoboost.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eως 8χιλιαρικα, μοντελο μετα το 2011, χαμηλη καταναλωση στην πολη, αξιοπιστια.

Με αυτα τα κριτηρια πας με κλειστα ματια για fiesta ecoboost που σε καλυπτει στο μεγιστο βαθμο σε ολα οσα ανεφερες.

 

Στα παραπανω πλεονεκτηματα του σε συγκριση με τον ανταγωνισμο προσθετεις μερικα ακομα και εχεις ολοκληρωμενο το πακετο:

-Ροπη, δυναμη (100 αλογα και τουρμπατος)

-Πολυ πολυ χαμηλα running costs, διοτι μιλαμε για λιγους ρυπους και για σερβις ανα 20.000 χιλιομετρα.

-8 χρονια φουλ εγγυηση αντιπροσωπειας (αρα αν παρεις μοντελο του '11 που εχει κανει ολα του τα σερβις στην αντιπροσωπεια, εχεις αλλα 3 χρονια εγγυηση αντιπροσωπειας, σαν να αγοραζεις καινουργιο).

-Μοντελο που συνεχιζει να πωλειται ως καινουργιο, δηλαδη δεν παιρνεις κατι που εχει αλλαχτει και ειναι "προηγουμενο μοντελο", οπως η συντριπτικη πλειοψηφια των αμαξιων που εχεις αναφερει. Θα αλλαχτει βεβαια εντος του '17 αλλα παραμενει ενα επιχειρημα ακομα, αναμεσα στα πολλα που προανεφερα.

 

Καλα τα yaris και τα i20 και τα rio , δεν αντιλεγω, αλλα δεν νομιζω οτι υπαρχει κατι αλλο να συζητησουμε.

 

ΥΓ. Just for info, επι 5 συνεχομενα χρονια βγαινει "κινητηρας της χρονιας" ο ecoboost.

 

Σ'ευχαριστώ πολύ για την τεκμηριωμένη απάντηση, με έπεισες να το κοιτάξω για να δω κάποιο από κοντά, αλλά ανοίγω το car.gr και βλέπω Link.png Site: αυτό - το φθηνότερο 9900€  :(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σ'ευχαριστώ πολύ για την τεκμηριωμένη απάντηση, με έπεισες να το κοιτάξω για να δω κάποιο από κοντά, αλλά ανοίγω το car.gr και βλέπω Link.png Site: αυτό - το φθηνότερο 9900€  :(

ξέρω ότι είναι δύσκολο και ότι ίσως η τιμή να είναι ήδη καλή αλλά για κάνε κανά παζάρι δεν έχεις κάτι να χάσεις (πέρα από χ χρόνο).

Το πόσο θα πέσει αν πέσει είναι άλλο θέμα αλλά ποτέ δεν ξέρεις. :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω ξερω για το fiesta ecoboost οτι τσιμπαει βενζινη και στο ξεκινημα ειναι ασθαινικο..

Και γενικα δεν αγαπαει τις χαμηλες στροφες..

Δεν το εχω οδηγησει αλλα ετσι εχω ακουσει και διαβασει..

Για μενα ο ts να παει να κανει το καθενα απο ενα t.drive για να εχει μετρο συγκρισης..

Το fiasta 1.4 παντως που εχω οδηγησει παει ωραια.. Ελαφρυ τιμονι και αθορυβο σε επιπεδο ηλεκτροκινησης!

Επισης μου ειχαν πει απο την αντιπροσωπεια οτι ετσι πηγαινει και το 1.2 αλλα δεν ανοιγει τοσο γρηγορα στις υψηλες

Παντως στο fiesta κατι δεν παει καλα με το ταμπλο απο θεμα αισθητικης..

Αυτα βεβαια ειναι γουστα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω ξερω για το fiesta ecoboost οτι τσιμπαει βενζινη και στο ξεκινημα ειναι ασθαινικο..

Και γενικα δεν αγαπαει τις χαμηλες στροφες..

Δεν το εχω οδηγησει αλλα ετσι εχω ακουσει και διαβασει..

Για μενα ο ts να παει να κανει το καθενα απο ενα t.drive για να εχει μετρο συγκρισης.. Τι εννοείς εδώ?

Το fiasta 1.4 παντως που εχω οδηγησει παει ωραια.. Ελαφρυ τιμονι και αθορυβο σε επιπεδο ηλεκτροκινησης!

Επισης μου ειχαν πει απο την αντιπροσωπεια οτι ετσι πηγαινει και το 1.2 αλλα δεν ανοιγει τοσο γρηγορα στις υψηλες

Παντως στο fiesta κατι δεν παει καλα με το ταμπλο απο θεμα αισθητικης..

Αυτα βεβαια ειναι γουστα..

Χμμ οκ. Αυτό που έχω ακούσει από γνωστό μου που είχε 2 Ford (Escort και Modeo) είναι ότι έχουν ακριβά ανταλλακτικά. Ισχύει αυτό?

 

Μπορείς να δεις στην παράθεση μου, την σημείωση που έκανα με bold

Συμφωνώ επίσης για το ταμπλό. 

 

Η αλήθεια είναι ότι είμαι λίγο επηρεασμένος από Skoda Octavia (που έχουν 2 γνωστοί μου) και μου αρέσει πολύ το ταμπλό του  και το αμάξωμα παρέχει ευρύχωρη καμπίνα.  

Το μόνο αρνητικό που βλέπω είναι ότι οι εκδόσεις με κλιματισμό είναι 2 μόνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω ξερω για το fiesta ecoboost οτι τσιμπαει βενζινη και στο ξεκινημα ειναι ασθαινικο..

Και γενικα δεν αγαπαει τις χαμηλες στροφες..

Δεν το εχω οδηγησει αλλα ετσι εχω ακουσει και διαβασει..

Για μενα ο ts να παει να κανει το καθενα απο ενα t.drive για να εχει μετρο συγκρισης..

Το fiasta 1.4 παντως που εχω οδηγησει παει ωραια.. Ελαφρυ τιμονι και αθορυβο σε επιπεδο ηλεκτροκινησης!

Επισης μου ειχαν πει απο την αντιπροσωπεια οτι ετσι πηγαινει και το 1.2 αλλα δεν ανοιγει τοσο γρηγορα στις υψηλες

Παντως στο fiesta κατι δεν παει καλα με το ταμπλο απο θεμα αισθητικης..

Αυτα βεβαια ειναι γουστα..

Αν εχεις βαρύ ποδι πράγματι τσιμπάει βενζίνη. Οχι παραπάνω απο ενα αντίστοιχο 1400 όμως μη φανταςτεις Ωστοσο παει πολυ καλα το αμάξι σε σημείο που εαν δεν έβλεπα την άδεια οτι ειναι 999 κ.ε. Δε θα το πίστευα. Σαν 1600 πήγαινε!

 

Επισης δε θα ελεγα οτι εχει ακριβά ανταλλακτικα... Συγκριτικά με ενα κορεατικό ίσως ειναι λόγο πιο ακριβά αλλα για ευρωπαϊκό αυτοκίνητο εχει νορμά τιμές ανταλλακτικών και εχεις πολλές εναλλακτικές απο συμβατά. Άσε που γενικά δεν εχουν βγάλει ζημιές, τι ανταλλακτικα να χρειαστεί; Του σερβις; Αυτα ειναι φθηνά...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...