Προς το περιεχόμενο
Συνδεθείτε  
Pigimon

Μακριά απο το E-Gate

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Απλά θέλω να προφυλάξω μελλοντικούς αγοραστές οπότε και σας παραθέτω την εμπειρία μου.

Γι’αυτό γράφω την σύνοψη της εμπειρίας μου εδώ(και κάτω) για αυτούς που βαριούνται να διαβάσουν!

Συνοψίζοντας:

  • Είχα πάρα πολύ κακή μεταχείριση από όλο το τμήμα Service
  • Άργησαν πάρα πολύ να μου επιστρέψουν την μητρική και έμεινα χωρίς δουλειά για 4 εβδομάδες ενώ μου είχαν πει μια .. μιάμιση εβδομάδα!
  • Μετά από αυτό το συμβάν απλά ένιωθα ότι όλα μου τα άλλα προϊόντα (αγορασμένα από το e-gate) ήταν απλά χωρίς να έχουν εγγύηση.

 

Δεν ξέρω αν είναι οδηγία του μαγαζιού να φέρονται έτσι , αλλά δεν μου έχουν ξαναφερθεί έτσι. Πίστευα ότι αυτές είναι ιστορίες που τις γράφουνε και τυχαίνουνε μια στις χίλιες .

Δεν θα ξανά αγοράσω ποτέ από εκεί .

Όποιον φίλο έχω που θέλει να αγοράσει από εκεί (γιατί λόγω του ότι είμαι πληροφορικάριος πολλοί με ρωτάνε)  του καλύπτω την μικροδιαφορά και το παίρνουμε από αλλού.

ΜΑΚΡΙΑ!

 

Για να μην “κάψω κανέναν” το περιστατικό είχε γίνει πριν περίπου 2 χρόνια , όταν το κατάστημα ήταν ακόμα στην κηφισίας (σε περίπτωση που έχουν αλλάξει υπάλληλο).

 

 

 

Αγόρασα από το e-gate μια mobo(AsRock) ( της τάξης των 100 ευρώ ) .

Στην εταιρία που δουλεύω πρωινή δουλειά στο IT χρησιμοποιούμε τις Crucial Ballistix σε πολλά μηχανήματα (500+) και δεν είχαμε ποτέ κανένα faulty dim.

Έτσι αποφάσισα να αγοράσω 4x4GB (1333) Ballistix και να φορτώσω το PC (το ακριβές μοντέλο που χρησιμοποιούμε) .

Ο επεξεργαστής είναι ο i7 3770K.

 

Όλα λοιπόν ξεκίνησαν καλά , το PC έτρεχε μια χαρά , μέχρι που μια μέρα (στους 2 μήνες μετά την αγορά) αρνήθηκε να ανοίξει!

Έκανα όλα τα απαραίτητα βήματα του troubleshooting και κατέληξα στο ότι είχε 2! καμένα dims. Πράγμα που δεν έχω δει ποτέ να γίνετε σε crucial τόσο καιρό!

 

Άρχισα να ψάχνω πιθανά προβλήματα, έβαλα τα dims σε άλλα PC που έχω στο σπίτι να σιγουρέψω ότι είναι καμένα και όντως!

 

Παίρνω λοιπόν τηλέφωνο το e-gate, και συζητάω με έναν τρομερά εξυπηρετικό υπάλληλο ο οποίος ακούγοντας το πρόβλημα μου και σε  πόσο λίγο καιρό έγινε (μετά την αγορά) σε μέσες άκρες μου πρότεινε μα δώσουμε την κάρτα πίσω στην AsRock και γιατί όχι να ζητήσουμε και κάποιου είδους αποζημίωση για τα 2 καμένα dim. Συμφωνήσαμε λοιπόν να ξαναμιλήσουμε και κλείσαμε (βλακωδώς εγώ δεν κράτησα το όνομα του , αλλά πίστεψα ότι είναι εκπρόσωπος της εταιρίας οπότε αυτή θα ήταν η γενική στάση του e-gate απέναντι σε τέτοια ζητήματα).

Πήρα λοιπόν τηλέφωνο την ημέρα που είχαμε κανονίσει, προσπάθησα αρκετά να βρω τον υπάλληλο που προανέφερα αλλά κατέληξα να μιλάω με τον Τεχνικό που έχουν εκεί στο μαγαζί.

Του εξήγησα το πρόβλημα από την αρχή και του εξέφρασα την ανησυχία μου ότι επειδή έχω πολύ εμπιστοσύνη στα dims, μήπως η AsRock έστειλε κάποιο Over voltage και έκαψε κάποιο dim.

Και αμέσως μου εξήγησε ότι “Αυτό δεν γίνεται η mobo δεν στέλνει ρεύμα στη RAM” , με κάθετο και σχεδόν άσχημο τρόπο. Για να μην  φλυαρώ λοιπόν η επικοινωνία συνέχισε με αυτό το ύφος . Ειρωνεία και ψεύτικη ευγένεια , με λίγα λόγια απλά με έλεγε ηλίθιο χαμογελαστά J.

Κανονίσαμε λοιπόν να του δώσω την mobo και να την στείλει στην AsRock για έλεγχο λέγοντας μου ότι θα είναι εδώ σε 1 … 1+½  εβδομάδα. Έχοντας απηυδήσει με τον συγκεκριμένο τεχνικό συμφώνησα και του πήγα την mobo. Από κοντά το ειρωνικό ψευτο-ευγενικό ύφος συνέχισε και θέλοντας να με ξεφορτωθεί στα γρήγορα με έδιωξε. Ξέρω ακριβώς πως είναι να σε πρήζουν για κάποιο πρόβλημα γιατί έκανα την ίδια δουλειά μετά τη σχολή , αλλά ποτέ από συνάδελφο προς συνάδελφο.

Ο τεχνικός λοιπόν έστειλε την mobo στην AsRock και εγώ άρχισα να περιμένω.

 

Στις 2 εβδομάδες πήρα τηλέφωνο να ζητήσω ένα Update , το ύφος σταθερά ειρωνικό πράγμα που είχε αρχίσει να μου τι δίνει πολύ στα νεύρα και όποια συναδελφική “συμπόνια” υπήρχε είχε πάει περίπατο.

 Άθλια συμπεριφορά , φαντάζομαι πως θα είναι σε πελάτες που δεν ξέρουν και τόσα πολλά και πόσο πολύ μπορεί να τους φλομώσει. Συνεχώς ήθελε να μου το κλείσει , δεν με άφηνε να ρωτήσω τίποτα και εκτός από αυτό , οι ίδιες του οι γνώσεις ήταν ελάχιστες, ο τύπος μπέρδευε βασικά πράγματα!

Σε αυτή τη φάση απλά είχα τρελαθεί , τελικά η mobo ήρθε στις 4 εβδομάδες, επικοινωνούσα κάθε 3 μέρες και κρατιόμουν να μην τον βρίσω. Τελικά έφτασα στο μαγαζί να την πάρω , δεν μου έδωσε report από το service , δεν μου παρουσίασε κανένα δελτίο αποστολής, το μόνο που είδα ήταν 4 αυτοκόλλητα κολλημένα από κάτω με βελάκια που έδειχναν κάποιες ανεπαίσθητες γρατζουνιές που είχαν γίνει (μάλλον) κατά το installation.

Και απλά μου είπε δεν βρέθηκε κάτι, γύρισε την πλάτη και συνέχισε τη δουλειά του.

 

Συνοψίζοντας:

Είχα πάρα πολύ κακή μεταχείριση από όλο το τμήμα Service

Άργησαν πάρα πολύ να μου επιστρέψουν την μητρική και έμεινα χωρίς δουλειά για 4 εβδομάδες ενώ μου είχαν πει μια .. μιάμιση εβδομάδα!

Μετά από αυτό το συμβάν απλά ένιωθα ότι όλα μου τα άλλα προϊόντα (αγορασμένα από το e-gate) ήταν απλά χωρίς να έχουν εγγύηση.

 

Δεν ξέρω αν είναι οδηγία του μαγαζιού να φέρονται έτσι , αλλά δεν μου έχουν ξαναφερθεί έτσι. Πίστευα ότι αυτές είναι ιστορίες που τις γράφουνε και τυχαίνουνε μια στις χίλιες .

Δεν θα ξανά αγοράσω ποτέ από εκεί .

Όποιον φίλο έχω που θέλει να αγοράσει από εκεί (γιατί λόγω του ότι είμαι πληροφορικάριος πολλοί με ρωτάνε)  του καλύπτω την μικροδιαφορά και το παίρνουμε από αλλού.

 

 

Και η κάρτα προφανώς , συνεχίζει και έχει προβλήματα , βάλε βγάλε στις PCI για να δουλέψουν διάφορα κτλ κτλ.

 

Οπότε το post θεωρώ οτι λειτουργεί και σαν πολύ αρνητικό review προς την mobo

 

ΜΑΚΡΙΑ!

 

 

 

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως έχω πάρει αρκετά εξαρτήματα από e-gate Και ποτέ δεν είχα συναντήσει κάποιο πρόβλημα με την εξυπηρέτησή τους.

Γι'αυτό και προτρέπω φίλους και γνώστους μου να αγοράζουν από εκεί.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ετεροχρονισμένη φλασιά σου ήρθε και το αναφέρεις 2+ χρόνια μετά;

 

Το ότι στην καθυστέρησαν, ενδεχομένως να μην φταίει πάντα το κατάστημα, αλλά η αντιπροσωπεία - που ως γνωστόν οι περισσότερες χρονοτριβούν.

  • Like 7

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί να ετυχες στην περίπτωση. Όσες φορές χρειάστηκα το service ήταν αψογοι. Γιατί το θυμήθηκες μετα από 2 χρόνια;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θυμάμαι και εγώ ένα κατάστημα επί Στουρνάρη το 1998 οπού πήγα και ζήτησα από ένα υπάλληλο μια κάρτα επέκτασης isa σε rs232 και ο τυπάς ρώτησε τον προϊστάμενό του ποιες κάρτες γραφικών είναι διαθέσιμες. Απαράδεκτος !

  • Like 6

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πείτε με βλαμμένο αλλά δεν ήθελα όσο είχα εγγυήσεις να το γράψω , σίγουρα παίζει να καταλάβαινε για ποιό περιστατικό μιλάω και αν πάθαινε κάτι άλλο κάποια βλάβη να μου έλεγε περισσότερες τρέλες.

 

Το επίπεδο της επικοινωνίας ήταν σχεδόν σε προσωπικό επίπεδο. Λες και είχε μαζί μου προηγούμενα ο τύπος.

 

Επίσης όταν έγραψα κακό Review για το E-gate στο google , έκλεισαν το Reviewing... ότι να'ναι.

 

Anyway, εγώ απλά το κάνω για να προστατέψω/προειδοποιήσω , δεν κατάλαβα καν τι πάει να πει "γιατί το θυμήθηκες μετά από 2 χρόνια". Υπάρχει χρονικό περιθώριο ?

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω 2 φορές έχω παραγγείλει πράγματα. Την πρώτη έλεγε 4-7 εργάσιμες, την ακύρωσα στις 15 εργάσιμες, τη δεύτερη 2-3, δεν την ακύρωσα ποτέ. Μου έστειλαν σε 5 εργάσιμες ότι ήρθε, αλλά είχα ήδη πάρει από αλλού που ήταν ειλικρινείς με τη διαθεσιμότητα, και μου έκαναν αναπάντητη (!!!) διάρκειας 1 κουδουνισμού, 1 μήνα μετά (!!!!).

Μη χρεωθούνε κιόλας....

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

το περιστατικό είχε γίνει πριν περίπου 2 χρόνια , όταν το κατάστημα ήταν ακόμα στην κηφισίας (σε περίπτωση που έχουν αλλάξει υπάλληλο).

 

μας δουλευεις ετσι; δεν εχω κατι με το μαγαζι απλα εχω ψωνισει 4-5 φορες, εως εκει... αλλα περιμενες δυο χρόνια για να κραξεις; αυτο μου φανερώνει εμενα αλλες προθεσεις οχι και τοσο αγνες...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μας δουλευεις ετσι; δεν εχω κατι με το μαγαζι απλα εχω ψωνισει 4-5 φορες, εως εκει... αλλα περιμενες δυο χρόνια για να κραξεις; αυτο μου φανερώνει εμενα αλλες προθεσεις οχι και τοσο αγνες...

 

Ελπίζω να μην έρθεις στην θέση μου, να έχεις δώσει τα λευτάκια σου, και να σε κοροιδεύουν. 

 

Και πές οτι το διάβαζε , θα του πήγαινα μετά κάτι που θα χάλαγε , και θα με γλεντούσε μέχρι του χρόνου.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που σου λένε τα παιδιά και ισχύει είναι ότι τώρα δεν έχει νόημα. 
Τι να προειδοποιήσεις ακριβώς? Είχες ένα πρόβλημα με έναν άνθρωπο πριν 2 χρόνια. Αυτός μπορεί να έφυγε, μπορεί να πήραν άλλον τεχνικό, μπορεί να άλλαξε συμπεριφορά, μπορεί 1002 από τότε. 
Απλά μας λες μια ιστορία προσωπική από το παρελθόν. Κάποιος που πρόκεται να κάνει αγορά τώρα δεν θα σκεφτεί "ααα ναι αλλά το παλικάρι στο ινσόμνια είπε ότι πριν 2 χρόνια ο τεχνικός ήταν κακός, άρα δεν παίρνω από κει".

Μπορεί οι προθέσεις σου να είναι καλές, απλά είναι πολύ αργά ώστε η πληροφορία να είναι χρήσιμη.
Ευχαριστούμε για την προθυμία όπως και να χει!

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ειλικρινα τωρα, μετα απο δυο χρονια ακομα με αυτό ασχολείσαι; δε μου φαίνεται λογικό εν πάσει περιπτώση...

 

Επισης μου τα εχουν κανει και εμενα και εχω κράξει και εγω καταστηματα κατα καιρούς αλλα οχι μετα απο 2 χρόνια...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Anyway δεν το κάνω για να "γίνει κάτι" ούτε για να κράξω , απλά απο την άλλη δεν είναι κάτι που μπορεί να περάσει έτσι.

 

Δεν μπορεί ο οποιοσδήποτε να κάνει ότι θέλει απέναντι στο καταναλωτικό κοινό.

 

Αν κάποιος έχει πάρει την απόφαση να αγοράσει απο 'κει δεν θα του την αλλάξω εγώ, εγώ έκανα αυτό που μπορούσα στους ανθρώπους που είχα την επιρροή , απλά αν βρεθεί μπροστά σε κάποιο πρόβλημα να μπορεί να έχει κάποια αναφορά.

 

Για το posterity που λένε και σε διάφορα χωριά ανα την Ελλάδα.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αλλοι πινουν και θυμουνται παλιες γκομενες,αλλοι πινουν και θυμουνται παλια κομπιουτεραδικα.

Και γενικως ολο το υφος που γραφεις μου θυμιζει κατι κοριτσακια του στυλ "i can't even!omg".Ξεπερασε το.Οχι 4 βδομαδες.2 μηνες κανουν για rma αν τις στειλεις στην εταιρια.Δουλευεις σε IT επρεπε να το ξερεις.Επισης IT,καηκαν δυο μνημες που καιγονται με τους τονους και βρηκες οτι φταιει η μητρικη?Ποναει κεφαλι κοψει ποδι?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό με το rma μήπως δεν θυμάμαι κάτι καλά? Συνήθως θέλουν μια βδομάδα με 10 μέρες για να φτάσει η μητρική αντιπροσωπία, από την στιγμή που δεν έχουμε επίσημες αντιπροσωπίες Ελλάδα ή αναμονή είναι μέσα στο παιχνίδι, οποίασηποτε επισκευή διαρκεί πάνω από 15 μέρες μπορείς βάση νόμου να ζητήσεις ένα προϊόν αντικατάστασης για να κάνεις την δουλειά σου μέχρι να γίνει επισκευή η να σου αλλάξουν το προϊόν σου, όντως ήσουν τεχνικός θα ήξερες ότι ο memory contorller πλέον έχει πάει στους επεξεργαστές, επειδή είχατε πχ 1000 μνήμες και δεν έβγαλε καμία πρόβλημα αλλά σου έβγαλε αυτή η συγκεκριμένη δεν μου λέει κάτι, αστοχια υλικού παντού μπορεί να τύχει;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Απλά θέλω να προφυλάξω μελλοντικούς αγοραστές οπότε και σας παραθέτω την εμπειρία μου.

Γι’αυτό γράφω την σύνοψη της εμπειρίας μου εδώ(και κάτω) για αυτούς που βαριούνται να διαβάσουν!

Συνοψίζοντας:

  • Είχα πάρα πολύ κακή μεταχείριση από όλο το τμήμα Service
  • Άργησαν πάρα πολύ να μου επιστρέψουν την μητρική και έμεινα χωρίς δουλειά για 4 εβδομάδες ενώ μου είχαν πει μια .. μιάμιση εβδομάδα!
  • Μετά από αυτό το συμβάν απλά ένιωθα ότι όλα μου τα άλλα προϊόντα (αγορασμένα από το e-gate) ήταν απλά χωρίς να έχουν εγγύηση.

 

Δεν ξέρω αν είναι οδηγία του μαγαζιού να φέρονται έτσι , αλλά δεν μου έχουν ξαναφερθεί έτσι. Πίστευα ότι αυτές είναι ιστορίες που τις γράφουνε και τυχαίνουνε μια στις χίλιες .

Δεν θα ξανά αγοράσω ποτέ από εκεί .

Όποιον φίλο έχω που θέλει να αγοράσει από εκεί (γιατί λόγω του ότι είμαι πληροφορικάριος πολλοί με ρωτάνε)  του καλύπτω την μικροδιαφορά και το παίρνουμε από αλλού.

ΜΑΚΡΙΑ!

 

Για να μην “κάψω κανέναν” το περιστατικό είχε γίνει πριν περίπου 2 χρόνια , όταν το κατάστημα ήταν ακόμα στην κηφισίας (σε περίπτωση που έχουν αλλάξει υπάλληλο).

 

 

 

Αγόρασα από το e-gate μια mobo(AsRock) ( της τάξης των 100 ευρώ ) .

Στην εταιρία που δουλεύω πρωινή δουλειά στο IT χρησιμοποιούμε τις Crucial Ballistix σε πολλά μηχανήματα (500+) και δεν είχαμε ποτέ κανένα faulty dim.

Έτσι αποφάσισα να αγοράσω 4x4GB (1333) Ballistix και να φορτώσω το PC (το ακριβές μοντέλο που χρησιμοποιούμε) .

Ο επεξεργαστής είναι ο i7 3770K.

 

Όλα λοιπόν ξεκίνησαν καλά , το PC έτρεχε μια χαρά , μέχρι που μια μέρα (στους 2 μήνες μετά την αγορά) αρνήθηκε να ανοίξει!

Έκανα όλα τα απαραίτητα βήματα του troubleshooting και κατέληξα στο ότι είχε 2! καμένα dims. Πράγμα που δεν έχω δει ποτέ να γίνετε σε crucial τόσο καιρό!

 

Άρχισα να ψάχνω πιθανά προβλήματα, έβαλα τα dims σε άλλα PC που έχω στο σπίτι να σιγουρέψω ότι είναι καμένα και όντως!

 

Παίρνω λοιπόν τηλέφωνο το e-gate, και συζητάω με έναν τρομερά εξυπηρετικό υπάλληλο ο οποίος ακούγοντας το πρόβλημα μου και σε  πόσο λίγο καιρό έγινε (μετά την αγορά) σε μέσες άκρες μου πρότεινε μα δώσουμε την κάρτα πίσω στην AsRock και γιατί όχι να ζητήσουμε και κάποιου είδους αποζημίωση για τα 2 καμένα dim. Συμφωνήσαμε λοιπόν να ξαναμιλήσουμε και κλείσαμε (βλακωδώς εγώ δεν κράτησα το όνομα του , αλλά πίστεψα ότι είναι εκπρόσωπος της εταιρίας οπότε αυτή θα ήταν η γενική στάση του e-gate απέναντι σε τέτοια ζητήματα).

Πήρα λοιπόν τηλέφωνο την ημέρα που είχαμε κανονίσει, προσπάθησα αρκετά να βρω τον υπάλληλο που προανέφερα αλλά κατέληξα να μιλάω με τον Τεχνικό που έχουν εκεί στο μαγαζί.

Του εξήγησα το πρόβλημα από την αρχή και του εξέφρασα την ανησυχία μου ότι επειδή έχω πολύ εμπιστοσύνη στα dims, μήπως η AsRock έστειλε κάποιο Over voltage και έκαψε κάποιο dim.

Και αμέσως μου εξήγησε ότι “Αυτό δεν γίνεται η mobo δεν στέλνει ρεύμα στη RAM” , με κάθετο και σχεδόν άσχημο τρόπο. Για να μην  φλυαρώ λοιπόν η επικοινωνία συνέχισε με αυτό το ύφος . Ειρωνεία και ψεύτικη ευγένεια , με λίγα λόγια απλά με έλεγε ηλίθιο χαμογελαστά J.

Κανονίσαμε λοιπόν να του δώσω την mobo και να την στείλει στην AsRock για έλεγχο λέγοντας μου ότι θα είναι εδώ σε 1 … 1+½  εβδομάδα. Έχοντας απηυδήσει με τον συγκεκριμένο τεχνικό συμφώνησα και του πήγα την mobo. Από κοντά το ειρωνικό ψευτο-ευγενικό ύφος συνέχισε και θέλοντας να με ξεφορτωθεί στα γρήγορα με έδιωξε. Ξέρω ακριβώς πως είναι να σε πρήζουν για κάποιο πρόβλημα γιατί έκανα την ίδια δουλειά μετά τη σχολή , αλλά ποτέ από συνάδελφο προς συνάδελφο.

Ο τεχνικός λοιπόν έστειλε την mobo στην AsRock και εγώ άρχισα να περιμένω.

 

Στις 2 εβδομάδες πήρα τηλέφωνο να ζητήσω ένα Update , το ύφος σταθερά ειρωνικό πράγμα που είχε αρχίσει να μου τι δίνει πολύ στα νεύρα και όποια συναδελφική “συμπόνια” υπήρχε είχε πάει περίπατο.

 Άθλια συμπεριφορά , φαντάζομαι πως θα είναι σε πελάτες που δεν ξέρουν και τόσα πολλά και πόσο πολύ μπορεί να τους φλομώσει. Συνεχώς ήθελε να μου το κλείσει , δεν με άφηνε να ρωτήσω τίποτα και εκτός από αυτό , οι ίδιες του οι γνώσεις ήταν ελάχιστες, ο τύπος μπέρδευε βασικά πράγματα!

Σε αυτή τη φάση απλά είχα τρελαθεί , τελικά η mobo ήρθε στις 4 εβδομάδες, επικοινωνούσα κάθε 3 μέρες και κρατιόμουν να μην τον βρίσω. Τελικά έφτασα στο μαγαζί να την πάρω , δεν μου έδωσε report από το service , δεν μου παρουσίασε κανένα δελτίο αποστολής, το μόνο που είδα ήταν 4 αυτοκόλλητα κολλημένα από κάτω με βελάκια που έδειχναν κάποιες ανεπαίσθητες γρατζουνιές που είχαν γίνει (μάλλον) κατά το installation.

Και απλά μου είπε δεν βρέθηκε κάτι, γύρισε την πλάτη και συνέχισε τη δουλειά του.

 

Συνοψίζοντας:

Είχα πάρα πολύ κακή μεταχείριση από όλο το τμήμα Service

Άργησαν πάρα πολύ να μου επιστρέψουν την μητρική και έμεινα χωρίς δουλειά για 4 εβδομάδες ενώ μου είχαν πει μια .. μιάμιση εβδομάδα!

Μετά από αυτό το συμβάν απλά ένιωθα ότι όλα μου τα άλλα προϊόντα (αγορασμένα από το e-gate) ήταν απλά χωρίς να έχουν εγγύηση.

 

Δεν ξέρω αν είναι οδηγία του μαγαζιού να φέρονται έτσι , αλλά δεν μου έχουν ξαναφερθεί έτσι. Πίστευα ότι αυτές είναι ιστορίες που τις γράφουνε και τυχαίνουνε μια στις χίλιες .

Δεν θα ξανά αγοράσω ποτέ από εκεί .

Όποιον φίλο έχω που θέλει να αγοράσει από εκεί (γιατί λόγω του ότι είμαι πληροφορικάριος πολλοί με ρωτάνε)  του καλύπτω την μικροδιαφορά και το παίρνουμε από αλλού.

 

 

Και η κάρτα προφανώς , συνεχίζει και έχει προβλήματα , βάλε βγάλε στις PCI για να δουλέψουν διάφορα κτλ κτλ.

 

Οπότε το post θεωρώ οτι λειτουργεί και σαν πολύ αρνητικό review προς την mobo

 

ΜΑΚΡΙΑ!

εσυ οταν ιδες οτι αργη η μητρικη σου πανω απο 15 μερες γιατι δεν ζητισες αντικατασταση προσορινει με καποια αλλη να κανεις την δουλεια σου.εχεις το δικαιομα απο τον νομο να το κανεις αυτο.δεν σου φτεει το μαγαζι σε αυτη την φαση.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
Συνδεθείτε  
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.