Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

παιδια γινεται ο οτε να μου αλλαξει το προγραμμα χωρις να με ειδοποιησει?

ειχα 4 ταχυτητα μου το εβαλαν 24 και ποιανω μονο 8 mbps και μου εβαλαν και 30 προς κινητα που δεν ειχα στην αρχη

μπορουν να το κανουν?να παω στο οτε να διαμαρτηρηθω?

Δημοσ.

Σε χρέωσαν παραπάνω ή στο έκαναν δωρεάν; Επίσης εισαι σίγουρος οτι δεν πήρε κάποιο μέλος της οικογένειας ενδεχομένως για αναβάθμιση πακέτου;

Δημοσ.

Σε χρέωσαν παραπάνω ή στο έκαναν δωρεάν; Επίσης εισαι σίγουρος οτι δεν πήρε κάποιο μέλος της οικογένειας ενδεχομένως για αναβάθμιση πακέτου;

Συμφωνώ με αυτό. Στο σπίτι μας το σταθερό τηλέφωνο είναι στο όνομα του πατέρα μου, και μια φορά είχαν πάρει τηλέφωνο από την τηλεφωνική εξυπηρέτηση για να μας κάνουν προσφορά για ένα άλλο πρόγραμμα. Όμως το σήκωσε η μάνα μου και έτσι ανυποψίαστη που είναι με τέτοια πράγματα δέχτηκε την προσφορά γιατί θεώρησε ότι είναι "καλύτερη" και έτσι μας έκαναν αλλαγή προγράμματος. Φυσικά η μάνα μου το θεώρησε ανάξιο αναφοράς και δεν μας είπε τίποτα (όλοι οι υπόλοιποι λείπαμε από το σπίτι την ώρα που έγινε η κλήση), και όταν μας ήρθε ο λογαριασμός ψαχνόμασταν. Αυτό που μπορείς να κάνεις είναι να πας σε κάποιο κατάστημα και να ζητήσεις να σου δείξουν το συμβόλαιο ή την καταγραφή της τηλεφωνικής κλήσης.

Δημοσ.

Από προσωπική εμπειρία (σε Cosmote) να σου πω ότι:

 

Πριν κάνα 4μηνο ξαφνικά ανακάλυψα ότι έχω παραπάνω mb απ' ότι είχε το συμβόλαιό μου. Δεν το ψάχνω σκεφτόμενος ότι ίσως είναι κάποια προσφορά για Χ διάστημα (κάνουν κατά καιρούς).

Όταν έρχεται ο λογαριασμός βλέπω ότι είναι 4-5 ευρώ παραπάνω απ' ότι πληρώνω συνήθως. Κοιτάω το αναλυτικό και βλέπω, ναι μεν έχω παραπάνω mb αλλά έχω και παραπάνω χρέωση.

Σε σχετική επικοινωνία που είχα μου είπαν "μα σας ενημερώσαμε".

Τί έγινε λοιπόν.

Αυτοί, στους τελευταίους 1-2 λογαριασμούς είχαν στις παρατηρήσεις ένα κείμενο του στυλ "από 1ης του τάδε μήνα τα mb σας θα γίνουν από 300-500 και η χρέωση θα είναι +5 ευρώ. Αν δεν θέλετε αυτή την αλλαγή ενημερώστε μας μέχρι την Χ ημερομηνία". Δηλαδή υποχρεωτική αναβάθμιση εκτός αν πεις όχι (ενώ κανονικά ισχύει το αντίστροφο, δηλαδή δεν αλλάζει τίποτα εκτός αν το ζητήσεις). 

Επειδή εμένα ο λογαριασμός μου έρχεται ηλεκτρονικά κι επειδή έχω σταθερή χρέωση (δεν το πάω παραπάνω) δεν είχα λόγο να κοιτάξω το λογαριασμό μου (αφού το ποσό μου ήταν σωστό) κι έτσι δεν πήρα χαμπάρι αυτή την "ενημέρωση" παρά μόνο όταν άρχισε η χρέωση.

Εννοείται πως μετά το σχετικό μπινελίκι το πρόγραμμά μου ξαναγύρισε σε αυτά που είχαμε υπογράψει και όχι στις "πονηρές" αναβαθμίσεις

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...