Προς το περιεχόμενο

Γιατί χρησιμοποιείτε linux ;


Neo5

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά ! 

 

Είμαι φοιτητής πληροφορικής, και αρχίζω και μαθαίνω διάφορα για τα linux, έχοντας

δουλέψει πάνω τους ελάχιστα με εντολές και με assembly λόγω αντίστοιχων μαθημάτων.

 

Τώρα στο σπίτι μου δοκιμάζω σε VMware διάφορα, kali, ubuntu, fedora, mint, για να βλέπω

διαφορές, χρησιμότητες κτλ.

 

Εσείς τώρα που είτε χρησιμοποιείται linux για την δουλειά ή για δική σας προσωπική χρήση,

γιατί τα έχετε ;

 

Αν μπορείτε να μου πείτε τον τρόπο που τα δουλεύετε για το επάγγελμά σας, πως τα χρησιμοποιείται,

ποια είναι η σχέση σας κτλ.

 

Κυρίως ψάχνω εμπειρίες από χρήστες linux, από διάφορες διανομές, όπως επίσης την χρησιμότητα τους στο πεδίο της πληροφορικής, είτε είναι δίκτυα, προγραμματισμός ή οτιδήποτε.

 

Αυτά τα λίγα.... :D :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 58
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μια ωραίαν πρωίαν σταμάτησε η υποστήριξη του λειτουργικού συστήματος την άδεια χρήσης του οποίου  είχα αγοράσει .

 

Μιας και δεν σήκωνε ο υπολογιστής τα νεότερα λειτουργικά της Μικρομαλακής το γύρισα στο GNU/Linux μιας και δεν ήθελα να πληρώνω  ξανά και ξανά για λειτουργικά και Η/Υ μονο και μόνο για να κάνω σερφάρισμα στο διαδίκτυο , έναν επεξεργαστή κειμένου ή ένα φύλλο υπολογισμών .

 

Κυρίως ubuntu-ειδής διανομές ....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@cannibal

 

Και αν βαρυνει και το λινουξ...γυρνα σε dos :)

 

Παρε καινουργιο μηχανημα..δεν ειναι πιστευτη δικαιολογια αυτο που ειπες :)

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά ! 

 

Είμαι φοιτητής πληροφορικής, και αρχίζω και μαθαίνω διάφορα για τα linux, έχοντας

 

 

 

Εχω ένα ανιψιό που είναι τελειόφοιτος πληροφορικής στο Πανεπιστήμιο Ηράκλειου.