Προς το περιεχόμενο

Ιδιωτικοποιηση του ΟΣΕ και παρολιγον δυστυχημα.


KNSM

Προτεινόμενες αναρτήσεις

 

 

 

Τα ιδια εγιναν και στην Αγγλια μετα την ιδιωτικοποιηση των τρενων, τα ατυχηματα/δυστυχηματα αυξηθηκαν διοτι ο ιδιωτης εδινε την φυλαξη/συντηρηση σε εργολαβο ο οποιος με τη σειρα εδινε το εργο σε υπεργολαβο κτλ.

Συμφωνοι, το δημοσιο στην Ελλαδα δεν λειτουργει σωστα αλλα ο ιδιωτης εχει ως μοναδικο σκοπο το κερδος το οποιο σημαινει μειωση των δαπανων, το οποιο σημαινει αυξηση των δυστυχηματων η αλλιως κατακορυφη αυξηση των τιμων.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_rail_accidents_in_the_United_Kingdom#1995_onwards:_Post-privatisation

 

.

 

Συμφωνα με τα στοιχεια που παραθετεις στην περιοδο 21 ετων 1995-2015 πεθαναν 90 ανθρωποι απο ατυχηματα,ενω την αντισοιχη περιοδο 21 ετων περιοδο 1974-1994 πεθαναν 148 ανθρωποι,οποτε μαλλον καλα εκαναν και τους ιδιωτικοποιησαν και γλιτωσαν καποιοι τη ζωη τους

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ειναι καλυτερα απο την Ελλαδα γιατι ειχαν πολυ μικροτερο χρεος σε ποσοστο του ΑΕΠ.

Η τροικα προτεινει λυσεις επωδυνες τις οποιες ομως δεν τις εφαρμοζει σωστα αν και πιστευει στην ιδιωτικοποιηση των παντων, στην απορρυθμιση των αγορων κτλ. Θελουν να εφαρμοσουν τις θεωριες του Χαγιεκ ο οποιος ελεγε οτι σε περιοδους υφεσεης εφαρμοζουμε λιτοτητα και αφηνουμε την αγορα να ρυθμιστει μονη της, αφηνουμε τις αδυναμες επιχειρησεις να πτωχευσουν, ολες. Αλλα στην προκειμενη παιρνουμε δανεια για να στηριξουμε τις πτωχευμενες τραπεζες, Ουτε αυτο δεν εφαρμοζουν σωστα γιατι (τουλαχιστον αυτο πιστευω εγω) ο σκοπος τους δεν ειναι σωσουν τη χωρα. Πιστευω οτι οποιος νομιζει οτι με αυτες τις πολιτικες θα δουμε ασπρη μερα, εθελοτυφλει. Το φαντασμα της ακροδεξιας πλαναται πανω απο ολη την Ευρωπη. Εκει θα πανε τα πραγματα.

 

Η τρόικα θέτει τους στόχους.

Το μείγμα εσύ το αποφασίζεις.

Δε βλέπεις ότι δεν έχει γίνει ούτε μισή μεταρρύθμιση;

Που ζεις;

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εδω ζω. Σοβαρα λες οτι η τροικα δεν φερει καμια ευθυνη, τοτε γιατι ζητανε κι αλλη μειωση στους μισθους των νεων? Αυτα που θελουνε απλα δεν γινονται, ο μονος τροπος ειναι να κοβεις μισθους και συνταξεις και να ριχνεις κι αλλους φορους σε αυτους που δεν μπορουν να πληρωσουν αλλο, το οποιο και κανουν ολοι. Βεβαια εδω βρεθηκαν καποιοι να πουν οτι ο ενφια ειναι δικαιος φορος. 

 


Συμφωνα με τα στοιχεια που παραθετεις στην περιοδο 21 ετων 1995-2015 πεθαναν 90 ανθρωποι απο ατυχηματα,ενω την αντισοιχη περιοδο 21 ετων περιοδο 1974-1994 πεθαναν 148 ανθρωποι,οποτε μαλλον καλα εκαναν και τους ιδιωτικοποιησαν και γλιτωσαν καποιοι τη ζωη τους

 

Σα να κλεβεις εκκλησια, ιδια τεχνολογια=ασφαλεια το 74-94, ιδια το 95-2015? Δηλαδη αν αυριο σκοτωθουν 1000 ατομα θα αναθεωρησεις? Αν το πας ετσι, σημερα τα αεροπλανα ειναι πολυ λιγοτερο ασφαλη και με πολλα περισσοτερα θυματα σε συγκριση με πριν 200 χρονια, oh wait, πριν 200 χρονια δεν υπηρχαν αεροπλανα!

 

Ψαξτε το λιγο και δειτε πως γκρινιαζουν οι Βρετανοι για το οτι εχουν πανακριβα εισιτηρια. Υπαρχουν πολλα ντοκιμαντερ για τους Βρετανικους σιδηροδρομους.

 

 

Τελος απο μενα, ακρη δεν βγαζουμε, για οτι θελετε σας παραπεμπω στο ποιημα του Σαραμανγκου. Ιδιωτικοποιηστε τα παντα, θα περασουμε καλα!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 

Σα να κλεβεις εκκλησια, ιδια τεχνολογια=ασφαλεια το 74-94, ιδια το 95-2015? Δηλαδη αν αυριο σκοτωθουν 1000 ατομα θα αναθεωρησεις? Αν το πας ετσι, σημερα τα αεροπλανα ειναι πολυ λιγοτερο ασφαλη και με πολλα περισσοτερα θυματα σε συγκριση με πριν 200 χρονια, oh wait, πριν 200 χρονια δεν υπηρχαν αεροπλανα!

 

 

 

Οχι βεβαια δεν ειναι αλλα δεν ειδα να σε ποναγε τοσο στην αρχη που ελεγες οτι εχεις στοιχεια που δειχνουν την επιδεινωση της ασφαλειας,τωρα το θυμηθηκες,περιμενω τα στοιχεια που ειπες οτι αποδεικνυουν τα λεγομενα σου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nταξει μην τρελαινεστε, αλλο ενα θυμα του λαικισμου ειναι που αναπαραγει οτι η τροικα, οι Γερμανοι, οι Ευρωπαιοι, οι εξωγηινοι, οι ενδογηινοι κλπ θελουν να μας αφανισουν απο τον πλανητη με ολα τα μεσα, οτι υπαρχει διεθνης συνομωσια εναντιον μας, οτι οι ιδιωτικοποιησεις ειναι μερος αυτης της συνομωσιας εναντιον του πανισχυρου κρατους μας με τις εξαιρετικες δομες και δημοσιες υπηρεσιες και διαφορα τετοια. Νταξει μη σας κανει εντυπωση, βγαζουν κυβερνησεις τετοιοι τυποι.

 

Συνεπως βρηκε αφορμη με ενα ατυχημα που ΠΙΘΑΝΩΣ να προηλθε απο αμελεια ενος ιδιωτικου υπαλληλου να ξεδιπλωσει ολη αυτη τη λαμπρη επιχειρηματολογια-παυλα-συγχυση που του εχει προκαλεσει ο λαικισμος που φοριεται κατα κορον, του απαντησαν με επιχειρηματα για το λαθος των υποτιθεμενων συλλογισμων του και τελικα πεταει τη μπαλα στην εξεδρα μιλωντας για αεροπλανα και βαπορια απο εκει που ξεκινησε να λεει για σιδηροδρομους. Τα γνωστα, κλαιν.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα του Έλληνα είναι αν τρακάρει ακόμη και με κρουαζιερόπλοιο να καταφέρει να αποδείξει πως ο καθρέπτης έσπασε από το ατύχημα και όχι από την προηγούμενη φορά που το χτύπησε στο δέντρο καθώς έβγαινε από το σπίτι και να φτιάξει όλες τις προηγούμενες γρατζουνιές ΤΖΑΜΠΑ.

 

Κοινώς στα @@ μας , εγώ να είμαι καλά και οι άλλοι ας κάνουν ότι θέλουν. Οι δημόσιοι σκέφτονται "καλά κάνουμε εμείς και τα ξύνουμε" και οι ιδιωτικοί "μας πήξαν στους φόρους,ας τους κλέψουμε το ΦΠΑ".

 

Για αυτό όοοοοοτιιιι και αν κάνουμε σαν χώρα πάει άπατο. Όταν αποκτήσει συνείδηση ο "Έλλην" βλέπουμε. Δεν είναι λύση ούτε να αντιγράφεις ούτε να περιμένεις δανεικά. Λύση είναι να παράγεις , δες την ΕΡΤ της Αγγλίας το BBC τι εκπομπές έχει και σύγκρινε.

 

Και σήμερα πάσχουμε αρκετά στην ανεπάρκεια των πολιτικών ανεξαρτήτου χρώματος. Δεν υπάρχει ηγέτης να μας βγάλει από αυτό, τρώμε τις σάρκες μας σα λαός. Αν πάθει κάτι ο διπλανός μας κλαίμε φανερά και μέσα μας χαιρόμαστε. Δεν υπάρχει αυτό πουθενά.

 

Ίσως καλύτερα να φέρουμε εξωγήινους για διαιτητές μπας και μπούμε σε τάξη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πρόβλημα του Έλληνα είναι αν τρακάρει ακόμη και με κρουαζιερόπλοιο να καταφέρει να αποδείξει πως ο καθρέπτης έσπασε από το ατύχημα και όχι από την προηγούμενη φορά που το χτύπησε στο δέντρο καθώς έβγαινε από το σπίτι και να φτιάξει όλες τις προηγούμενες γρατζουνιές ΤΖΑΜΠΑ.

 

Κοινώς στα @@ μας , εγώ να είμαι καλά και οι άλλοι ας κάνουν ότι θέλουν. Οι δημόσιοι σκέφτονται "καλά κάνουμε εμείς και τα ξύνουμε" και οι ιδιωτικοί "μας πήξαν στους φόρους,ας τους κλέψουμε το ΦΠΑ".

 

Για αυτό όοοοοοτιιιι και αν κάνουμε σαν χώρα πάει άπατο. Όταν αποκτήσει συνείδηση ο "Έλλην" βλέπουμε. Δεν είναι λύση ούτε να αντιγράφεις ούτε να περιμένεις δανεικά. Λύση είναι να παράγεις , δες την ΕΡΤ της Αγγλίας το BBC τι εκπομπές έχει και σύγκρινε.

 

Και σήμερα πάσχουμε αρκετά στην ανεπάρκεια των πολιτικών ανεξαρτήτου χρώματος. Δεν υπάρχει ηγέτης να μας βγάλει από αυτό, τρώμε τις σάρκες μας σα λαός. Αν πάθει κάτι ο διπλανός μας κλαίμε φανερά και μέσα μας χαιρόμαστε. Δεν υπάρχει αυτό πουθενά.

 

Ίσως καλύτερα να φέρουμε εξωγήινους για διαιτητές μπας και μπούμε σε τάξη.

Το προβλημα δεν ειναι η ελλειψη ηγετη. Το προβλημα ειναι οτι ο λαος δεν χρειαζεται ηγετη και το αποδεικνυει στις καλπες επιβραβευοντας οτι πιο σαπιο λαικιστικο βρει, ενω παραλληλα ενστερτιζεται με το κιλο τους λαικισμους με τελευταιο χαρακτηριστικο παραδειγμα την υπαρχουσα κυβερνηση. Χαρακτηριστικο ειναι πως η γενια μου κραζει την προηγουμενη για τις κυβερνησεις της μεταπολιτευσης που ανεδειξε, και τελικως οι πολιτικες επιλογες της τωρινης γενιας ειναι ακομα χειροτερες απο τις τοτε.

Οταν λοιπον ο νεος βλεπει οτι με το να λες παπατζες "κερδιζεις" σε ολα τα επιπεδα (οχι μονο πολιτικο επιπεδο), τοτε καταλαβαινει οτι η ειλικρινεια , ο δυναμισμος και η αποφασιστικοτητα δεν χωρανε. Προκρινει λοιπον το ψεμα, η υποκρισια, την αδικια, την κλοπη και την πλανη. Ο ηγετης θα εμφανιστει και θα αναδειχθει μεσα απο αξιο λαο. Η Ελλαδα δεν διαθετει τετοιους γηγενεις, αρα φρουδες οι ελπιδες για ηγετη. Οπως και να εχει ειναι καθαρα ζητημα λαου και κοινωνιας η μη υπαρξη ηγετη και αυτο ηθελα να τονισω. Ο λαος εμποδιζει και απαγορευει την υπαρξη τετοιου στο τιμονι της χωρας, ρητα και ξεκαθαρα και αναζητα παντα το ευηχο στα αυτια, το λαικιστικο, αυτο που θα βολεψει τον ιδιο ως ατομο με διαδικασιες συνηθως παρανομες κλπ κλπ.

Και τελος, μεσα σε αυτο τον κοινωνικο βουρκο, πιστευω ακραδαντα πως οποιοσδηποτε ανθρωπος με προσωπικοτητα ηγετη ικανη να μας βγαλει απο την κατασταση αυτη, (αν ειχε την υπομονη να παλεψει με τα γηγενη προαβατα) συντομα θα ειχε την ιδια καταληξη με τον τελευταιο ηγετη που γνωρισε η χωρα αυτη.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά εγώ δεν είμαι σίγουρος ότι έχει ολοκληρωθεί η ιδιωτικοποίηση. Γιατί γίνονται έργα που είχαν μείνει στάσιμα εδώ και πολλά χρόνια στα μέρη μου. Μήπως όλα αυτά τόσα χρόνια φαίνονταν τελειωμένα και λειτουργικά και τώρα τρέχουν να μαζέψουν τα ασυμμάζευτα; 

 

Αν κάνω λάθος κάποιος ας με διορθώσει.

 

Δεν με ενοχλεί τόσο η ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ (του νερού με ενδιαφέρει και πολύ), αλλά το ποσό με το οποίο έκλεισε το deal είναι τελείως για κλάματα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ίδια λέμε ,από εκεί ξεκίνησα και εγώ. Από την ατομική ευθύνη και έφτασα στον πολιτικό. Τώρα ποιος φταίει πρώτος δε ξέρω , δε με ενδιαφέρει κιόλας. Το βλέπεις καθημερινά στους δρόμους, ο Έλληνας δε θέλει να φταίει. Θέλει να φταίνε άλλοι.

 

Αν καταλάβεις πως φταις έχεις κάνει ένα τεράστιο βήμα για να αλλάξεις την κατάσταση. Αν ο ιδιωτικός καταλάβει ότι φταίει κλέβοντας και ο δημόσιος ξύνοντας τότε θα πάμε μπροστά 100 χρόνια σε έξι μήνες. Λείπει ένας πολιτικός που όταν βγει για ομιλία θα ξεκινήσει με το "Φταίω για τα...." και θα συνεχίσει με το "Φταίτε για τα..." χωρίς έλεος και χωρίς διάκριση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω τις ηλικίες σας αλλά ξεχνάτε την σειρά με την οποία χάλασαν τα πράγματα.

Πρώτα μπήκαν οι αφισοκολλητές στο δημόσιο και μετά οι υπόλοιποι ως μόνη άμυνα και βλέποντας τους φόρους τους να μην γυρνούν σε αυτούς αλλά να πηγαίνουν στον γείτονα αφισοκολλητή, ξεκίνησαν να κλέβουν όπου μπορούν ως μόνη άμυνα στο μεγάλο μαφιόζικο κράτος.

Και μόνο με αυτή τη σειρά θα αλλάξουν (αν αλλάξουν ποτέ τα πράγματα).

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαφωνώ με τον ορισμό του προβλήματος. Η λογική τα λύνει όλα. Για παράδειγμα , γκρινιάζουν πως τα παιδιά των μεταναστών θα κολλήσουν στα γηγενή φυματίωση. Έχει στηθεί ένα ολόκληρο πάρτυ σχετικά .... τελικά ποιο είναι το πρόβλημα; Το μεταναστάκι ή ο εμβολιασμός; Γιατί αν μιλάμε για το δεύτερο τότε ένας απλός εμβολιασμός αρκεί...αν θέλεις να λύσεις το πρόβλημα και όχι απλά να το προσπεράσεις για να κερδίσεις κάτι.

 

Μιλάς για δημόσιους και ιδιωτικούς. Αν ο ιδιωτικός κλέβει τότε δε μπορεί να απαιτεί από το δημόσιο το κεφάλι του. Εξάλλου όλοι μια δουλίτσα ψάχνουν και κάπως να ζήσουν. Για εμένα οι καραμπινάτες οικονομικές παραβάσεις πρέπει να τιμωρούνται όσο πιο σκληρά γίνεται  (σημείωση: είμαι ΥΠΕΡ να γίνουν όλα ιδιωτικά με ΌΡΟΥΣ του Ελληνικού κράτους και αρκετά νεοφιλελέ, μάλιστα χαρακτηρίζω την πολιτική μου πεποίθηση ως Δεξιός με Αριστερά συμφέροντα , υπάλληλος γαρ)

 

Αυτός που θα βρίσει τον δημόσιο δεν έχει ΚΑΝΕΝΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑ να συχτηρίσει τον υπάλληλο του ISP που ήρθε να φτιάξει την γραμμή του ως ΑΧΡΗΣΤΟ και ανίκανο.

 

:)


Και να συνεχίσω μιας που είμαστε σε τεχνολογικό φόρουμ....

 

ΝΤΡΟΠΗ ΚΑΙ ΑΙΣΧΟΣ να έχεις χιλιάδες φοιτητές στον κλάδο του IT και τα specs να τα γράφει είτε δημόσιος είτε ιδιωτικός. ΝΤΡΟΠΗ.

Άσε αυτόν που έχει μπροστά του 45 χρόνια δουλειάς να διαλέξει το μέλλον του μόνος του. Θέλεις νέο software για την εκπαίδευση ή τα νοσοκομεία; Βάλε το Πανεπιστήμιο να ψάξει τι ακριβώς χρειάζεται. Μετά έρχεται το κόστος. Αν βάλεις πρώτα το κόστος (για τη ρεμούλα) είτε δημόσιος είτε ιδιωτικός τότε απλά έχασες.....


Αν είχες βάλει ΔΩΡΕΑΝ χιλιάδες μηχανικούς και οικονομικούς αναλυτές από το Πανεπιστήμιο να βγάλουν μελέτες  ο ΟΣΕ θα φυσούσε , τώρα είναι απλά ο άνεμος...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να απαντήσω στην τελευταία ερώτηση του ts. Οτι παράγει ελλείμματα που τα φορτώνεται ο φορολογούμενος θα πρέπει να εξεταστεί σοβαρά η ιδιωτικοποίησή του.

 

Ο ΟΣΕ θυμάμαι πολύ καλά πριν 3-4 χρόνια είχε έλλειμμα 10-11 δις, το υψηλότερο δημοσίου φορέα στην Ελλάδα. Αν μπορούσε να ιδιωτικοποιηθεί και να καλυφθεί το έλλειμμα θα ήταν κάτι πολύ καλό. Υπάρχει και η περίπτωση βέβαια μια εταιρεία να δωθεί σε ιδιώτη υπο μίσθωση, αλλά χλωμό το κόβω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να απαντήσω στην τελευταία ερώτηση του ts. Οτι παράγει ελλείμματα που τα φορτώνεται ο φορολογούμενος θα πρέπει να εξεταστεί σοβαρά η ιδιωτικοποίησή του.

Μιλας δηλαδη για το 95% των ελληνικων δημοσιων υπηρεσιων.

Επιπλεον δεν ειναι μονο οι ισολογισμοι και τα οικονομικα δεδομενα που πρεπει να λαμβανονται υποψιν.

Και κερδοφορος να ηταν ο ΟΣΕ πχ, τι να το κανω οταν ακομα δεν εχει καταφερει να στησει σοβαρο δικτυο για την Πελοπονησο;

Και κερδοφορες να ηταν οι καθαριστριες των 2κ ευρω στα υπουργεια τι να τις κανω οταν οι διαδικασιες προσληψης τους ειναι ρουσφετολογικες;

Και κερδοφορες να ηταν οι εφοριες τι να τις κανω οταν για να κανω μια δουλεια μπλεκω στον κυκεωνα της γραφειοκρατριας;

Και κερδοφορα να ηταν η ΕΡΤ, τι να το κανω οταν το προγραμμα της ειναι 20 χρονια πισω απο τα αντιστοιχα ευρωπαικα δικτυα ενω παραλληλα υποχρεουται ο καθε Ελληνας να πληρωνει μηνιαια συνδρομη για να συντηρει τα κομματοσκυλα που εργαζονται σε αυτην; (

 

Γενικα το κρατος δεν πρεπει να ειναι επιχειρηση. Ο Ελληνας μεγαλωσε με αλλα προτυπα, γαλουχηθηκε με στοχο να γινει δημοσιος υπαλληλος και εχουμε φτασει στο 2016 κι ακομα συζηταμε για το ποσο κακες ειναι οι ιδιωτικοποιησεις. Βλεπεις ο καλοπερασακιας Ελληνας νιωθει περισσοτερη ασφαλεια οσο μεγαλυτερος ειναι ο δημοσιος τομεας (θεωρωντας οτι καποια στιγμη θα βολευτει εκει μεσα αυτος ή/και οι συγγενεις του, παιδια του κλπ). Και ειμαι βεβαιος οτι αν αυριο εβγαινε ενας κι ελεγε οτι θα κανει ΔΥ ολους τους ανεργους , θα τον ψηφιζαν ολοι για πρωθυπουργο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλας δηλαδη για το 95% των ελληνικων δημοσιων υπηρεσιων.

Επιπλεον δεν ειναι μονο οι ισολογισμοι και τα οικονομικα δεδομενα που πρεπει να λαμβανονται υποψιν.

Και κερδοφορος να ηταν ο ΟΣΕ πχ, τι να το κανω οταν ακομα δεν εχει καταφερει να στησει σοβαρο δικτυο για την Πελοπονησο;

Και κερδοφορες να ηταν οι καθαριστριες των 2κ ευρω στα υπουργεια τι να τις κανω οταν οι διαδικασιες προσληψης τους ειναι ρουσφετολογικες;

Και κερδοφορες να ηταν οι εφοριες τι να τις κανω οταν για να κανω μια δουλεια μπλεκω στον κυκεωνα της γραφειοκρατριας;

Και κερδοφορα να ηταν η ΕΡΤ, τι να το κανω οταν το προγραμμα της ειναι 20 χρονια πισω απο τα αντιστοιχα ευρωπαικα δικτυα;

 

Γενικα το κρατος δεν πρεπει να ειναι επιχειρηση. Ο Ελληνας μεγαλωσε με αλλα προτυπα, γαλουχηθηκε με στοχο να γινει δημοσιος υπαλληλος και εχουμε φτασει στο 2016 κι ακομα συζηταμε για το ποσο κακες ειναι οι ιδιωτικοποιησεις. Βλεπεις ο καλοπερασακιας Ελληνας νιωθει περισσοτερη ασφαλεια οσο μεγαλυτερος ειναι ο δημοσιος τομεας (θεωρωντας οτι καποια στιγμη θα βολευτει εκει μεσα αυτος ή/και οι συγγενεις του, παιδια του κλπ). Και ειμαι βεβαιος οτι αν αυριο εβγαινε ενας κι ελεγε οτι θα κανει ΔΥ ολους τους ανεργους , θα τον ψηφιζαν ολοι για πρωθυπουργο.

 

Καλά το μένος σου για το δημόσιο σε διάφορα post που γράφεις το έχω δει. Να σε δω τι θα έλεγες αν δεν είχες δουλειά και αρκετές γνώσεις για να πας εξωτερικό που θα στόχευες μετά.

 

Εγώ λέω το δικό μου κριτήριο για ιδιωτικοποίηση, το 1ο κριτήριο θα έπρεπε να είναι τα ελλείμματα. Υπήρχαν και κερδοφόροι φορείς όπως ο ΟΤΕ και ο ΟΠΑΠ, τώρα ένα μέρος του ΟΠΑΠ έχει δωθεί σε ιδιώτη και ο ΟΤΕ πουλήθηκε. Η ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουν θα πρέπει να είναι το 2ο κριτήριο για ιδιωτικοποίηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά το μένος σου για το δημόσιο σε διάφορα post που γράφεις το έχω δει. Να σε δω τι θα έλεγες αν δεν είχες δουλειά και αρκετές γνώσεις για να πας εξωτερικό που θα στόχευες μετά.

Χαιρομαι που επιβεβαιωνεις ολη την επιχειρηματολογια μου γυρω απο το δημοσιο τομεα, εσυ που τον υποστηριζεις κιολας.

 

:lol:

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...