Προς το περιεχόμενο

Ιδιωτικοποιηση του ΟΣΕ και παρολιγον δυστυχημα.


KNSM

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ωραια, ο ιδιωτικος σεκιουριτυ ηταν ασυνειδητος κι ελειπε.

Ποιος εγγυαται οτι ενας ΔΥ δεν θα ηταν ασυνειδητος;

 

Και να το παμε πιο πρακτικα: Εαν πιστευουμε οτι ο κακος υπαλληλος πρεπει να τιμωρηθει πχ με απολυση, σε ποιο σεναριο ειναι πιο εφικτο και πιθανο να απολυθει; Απο ιδιωτικο ή δημοσιο τομεα;

 

 

Μη το ψάχνεις.

πληρωμένα άρθρα από ΔΥ που τρέμουν μη χάσουν τα προνόμια τους εν όψη των ιδιωτικοποιήσεων.

βγήκαν παγανιά και ρίχνουν λάσπη παντού.

ας τα κάνουμε όλα κρατικά να δουλεύουν ρολόι τότε.

 

 

δε τους αδικώ.

κι εγώ αν ήμουν ξάπλα σ ένα γραφείο όλη μέρα και μου λέγαν από αύριο δουλεύεις, κομμένα αυτά που ξέρεις. θα έλεγα ότι παπαριά μου ερχόταν στο κεφάλι.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators

Η ποιότητα των σιδηροδρόμων στην Αγγλία βελτιώθηκε σαφέστατα μετά την ιδιωτικοποίησή τους. Δεν είναι τέλεια, σε καμία περίπτωση, αλλά δεν είναι τα προηγούμενα χάλια.

 

Εδώ, καθίστε πρώτα να ολοκληρωθεί η διαδικασία, γιατί είναι ακόμη στα χαρτιά, μπορεί να ανακαλύψουν αρχαία σε καμία διάβαση και να σκαλώσει πάλι το πράγμα. Ή να προσπαθήσουν να αλλάξουν εκ των υστέρων τη σύμβαση. Πολλά έχουμε δει.

 

Τίποτε, πάντως, δεν είναι τυχαίο. Ούτε είναι τυχαίο ότι, ενώ στην κατάταξη οικονομικής ελευθερίας βρισκόμαστε στα τάρταρα (κάτω από τον παγκόσμιο μ.ο., τον περιφερειακό μ.ο. και -μη λέμε τα αυτονόητα- έτη φωτός πίσω από τις μεγάλες οικονομίες του πλανήτη -βλ. σχετικά στοιχεία εδώ) βολοδέρνοντας ανάμεσα στο Μπαγκλαντές και τη Μοζαμβίκη, κάτω από τη Γουινέα και το Τόγκο και λοιπές προοδευτικές δυνάμεις, 138οι παγκοσμίως, στο μυαλό πολλών -ξέρετε, μην λέμε ονόματα- φταίει ο... "μινώταυρος του φιλελευθερισμού".

 

Είναι απλά μία ακόμη έκφανση του πλήρους και (φοβάμαι) ανήκεστου διαζυγίου με την πραγματικότητα το οποίο έχει λάβει προ πολλού ο αξιότερος, σοφότερος και πλέον αδικημένος λαός του πλανήτη μας. 

  • Like 12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι λίγο υπερβολικό να κράζουμε το κρατικό vs ιδιωτικό, στηριζόμενοι σε ένα ατύχημα. Εγω θυμάμαι πχ το ατύχημα που είχε γίνει στην Ισπανία το 2013, που εκτροχιάστηκε τρένο και σκότωσε 70τόσους ανθρώπους επειδή ο οδηγός γούσταρε γκάζια, ο οποίος και τελικά καταδικάστηκε. Η εταιρία ήταν η Renfe Operadora η οποία ήταν (και ειναι) κρατική. Άρα;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι όλα στους ιδιώτες και να σκοτωθούν και καμια δεκαριά σιγά το πράγμα, το θέμα είναι να απαλλαχθουμε από τον καρκίνο των δημοσίων υπαλλήλων

 

Το παιδάκι των 420 ευρώ με τρίμηνη σύμβαση, είχε πάει για καφεδάκι και δίκιο έχει με 420 ευρώ θέλετε και φύλαξη; :)

 

Εξ άλλου το λέει και ο κοκ το τρένο έχει πάντα προτεραιότητα και πάντα πρέπει να ελέγχεις την διασταύρωση, είτε είναι φυλασσόμενη είτε οχι, άρα ο τύπος δίκιο δεν πρόκειται να βρει ποτέ ή και όποιος άλλος τρακάρει με τρένο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Συγγνώμη, το παραδοσιακό κράξιμο κατά των δημοσίων υπαλλήλων δεν είναι ακριβώς το αντίθετο απ' αυτό που λες; Είμαστε μόνιμοι κλάστε μας μια μάντρα;

 

Πώς ακριβώς "τρέμει" το κράξιμο κάποιος όταν δε μπορεί να έχει καμία συνέπεια από αυτόν που κράζει;

Οταν είναι θέμα ασφάλεια που μπορεί να τους πάνε φυλακή καθώς επίσης και να τους παίζουν τα κανάλια προσέχουν οι πιο πολλοί.

Εκεί φοβήθηκαν μη πέσει σε κανένα κεφάλι και πάνε φυλακή μάλλον...

Ακριβώς αυτό τις λάμπες που καίγονται τις έφτιαχναν οπότε ήθελαν όταν ήταν θέμα ασφάλειας να τους πήγαινε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρέθεσες links που αφορούν τι έγινε έπειτα από την ιδιωτικοποίηση στους σιδηροδρόμους στο Ηνωμένο Βασίλειο. Όχι προς αυτό που ρώτησα εγώ.

 

Και πέραν τούτου, εάν κάνεις τον κόπο να διαβάσεις τα links που ο ίδιος έβαλες, θα δεις ότι τα τελευταία 10 χρόνια (2006 και μετά...) τα θανατηφόρα ατυχήματα έπεσαν σε επίπεδα ίδια ή καλύτερα από αυτά που ήταν πριν την ιδιωτικοποίηση. Από το 2011 και έπειτα υπήρξε μόλις 1 θάνατος. Για ψάξε βρες μία 5-ετία με τον ίδιο αριθμό νεκρών πριν την ιδιωτικοποίηση.

 

Επίσης, στο αναγνωρισμένα πιο ασφαλές μέσο μεταφοράς (αεροπλάνο) δραστηριοποιούνται κατά κύριο λόγο ιδιωτικές εταιρείες.

 

Κάτι άλλο;

 

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Privatisation_of_British_Rail#/media/File:UK_Rail_subsidy_1985-2014_(in_2014_prices).png

 

Εδω φαινεται καθαρα οτι μετα το Hatfield crash οπως το αναφερει αυξηθηκαν οι τιμες κατι που τεχνηεντως δεν αναφερεις, δε νομιζω οτι ειναι ασχετο με το οτι απο εκει και περα μειωθηκαν τα δυστυχηματα. Κοινως αμα εχεις χρηματα θα κυκλοφορεις με το τρενο και θα εισαι ασφαλης, αν δεν εχεις να πας με τα ποδια. Δηλαδη ασφαλεια σε λογικη τιμη σε χερια ιδιωτη δεν γινεται. Οπως και με την υγεια στα χερια ιδιωτων, δεν ειπε κανεις οτι δεν ειναι καλοι, ισα-ισα ειναι καλυτεροι απο τα δημοσια νοσοκομεια (τα οποια σκοπιμα υποβαθμιστηκαν), απλα ειναι λιιιγο ακριβοι, οχι για την τσεπη του μεσου Ελληνα τουλαχιστον. Αρα οποιος εχει χρηματα γλιτωνει, οποιος δεν εχει ας ψοφησει.

 

 

Αγαπάει σοβιετία ο Έλληνας μην το κουράζουμε

 

Γενικευεις. Αν νομιζεις οτι αυτο που εχουμε εχει καμια σχεση με αυτο που ειχαν στην ΕΣΣΔ, ανοιξε κανενα βιβλιο.

 

http://www.slang.gr/lemma/20634-sobietia

 

 

 

Και μιας και ειναι επικαιρο οποιος θελει ας ριξει και μια ματια στο ποιημα του Σαραμανγκου

 

http://anemosantistasis.blogspot.gr/2016/05/jose-saramago.html

 

P.S.: Το ποιημα δεν αναφερεται σε κανεναν προσωπικα, προς αποφυγη παρεξηγησης. Απλα ειναι επικαιρο και ισως θα το ακουσατε αυτες τις μερες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι όλα στους ιδιώτες και να σκοτωθούν και καμια δεκαριά σιγά το πράγμα, το θέμα είναι να απαλλαχθουμε από τον καρκίνο των δημοσίων υπαλλήλων

 

Το παιδάκι των 420 ευρώ με τρίμηνη σύμβαση, είχε πάει για καφεδάκι και δίκιο έχει με 420 ευρώ θέλετε και φύλαξη; :)

 

Εξ άλλου το λέει και ο κοκ το τρένο έχει πάντα προτεραιότητα και πάντα πρέπει να ελέγχεις την διασταύρωση, είτε είναι φυλασσόμενη είτε οχι, άρα ο τύπος δίκιο δεν πρόκειται να βρει ποτέ ή και όποιος άλλος τρακάρει με τρένο

 

Από το να αυτοκτονούν χιλιάδες (όσοι δεν μπορούν να μεταναστεύσουν) επειδή ο δημόσιος υπάλληλος έχει φαραωνικά δικαιώματα (δηλαδή για να μείνει στην καρέκλα ο ένας γραφειοκράτης θυσιάζονται 10 χιλιάδες τουλάχιστον που θα έβρισκαν δουλειά στην επένδυση που εμποδίζεται) και δεν μπορούν να βρουν δουλειά να ζήσουν, καλύτερα φίλε.

Απλά να ξέρετε ότι η αγορά όλα τα ισορροπεί στο τέλος και όσο πιο πολύ καθυστερείς να συμμορφωθείς τόσο πιο τρομερές και ξαφνικές θα είναι οι συνέπειες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οταν είναι θέμα ασφάλεια που μπορεί να τους πάνε φυλακή καθώς επίσης και να τους παίζουν τα κανάλια προσέχουν οι πιο πολλοί.

 

Δεν ξέρω τι κάνουν τώρα, αλλά αν προσέχουν αυτά είναι σημεία των καιρών. Παλιότερα που δε σε κουνούσε τίποτα τις είδαμε π.χ. τις πολεοδομίες με τα θέματα ασφαλείας και τα κανάλια πόσο ίδρωσε το αυτί τους.

 

Δηλαδη ασφαλεια σε λογικη τιμη σε χερια ιδιωτη δεν γινεται. Οπως και με την υγεια στα χερια ιδιωτων, δεν ειπε κανεις οτι δεν ειναι καλοι, ισα-ισα ειναι καλυτεροι απο τα δημοσια νοσοκομεια (τα οποια σκοπιμα υποβαθμιστηκαν), απλα ειναι λιιιγο ακριβοι, οχι για την τσεπη του μεσου Ελληνα τουλαχιστον. Αρα οποιος εχει χρηματα γλιτωνει, οποιος δεν εχει ας ψοφησει.

 

Πρώτα απ' όλα να μη παρεξηγηθώ, γενικά είμαι ιδεολογικά κατά της ιδιωτικοποίησης απαραίτητων υποδομών στις οποίες δεν υπάρχει ανταγωνισμός (π.χ. νερό). Αλλά αυτό που λες δεν έχει απολύτως καμία λογική.

 

Πώς δικαιολογείς το ότι ο ιδιώτης δε μπορεί καλά και φτηνά ενώ το δημόσιο ντεμέκ μπορεί;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Πρώτα απ' όλα να μη παρεξηγηθώ, γενικά είμαι ιδεολογικά κατά της ιδιωτικοποίησης απαραίτητων υποδομών στις οποίες δεν υπάρχει ανταγωνισμός (π.χ. νερό). Αλλά αυτό που λες δεν έχει απολύτως καμία λογική.

 

Πώς δικαιολογείς το ότι ο ιδιώτης δε μπορεί καλά και φτηνά ενώ το δημόσιο ντεμέκ μπορεί;

 

Ο ιδιωτης εχει ως μοναδικο σκοπο το οσο μεγαλυτερο κερδος γινεται, ενω το δημοσιο οχι. Και ας μη γελιομαστε, στην Ελλαδα ειμαστε, και δυστυχημα με 500 νεκρους να γινει 2-3 μηνες μετα θα εχει ξεχαστει και ολα θα συνεχισουν το ιδιο, οτι πρεπει για ασυνειδητους. Ολοι οι ιδιωτες ασυνειδητοι ειναι οταν το θεμα ερχεται στην τσεπη τους απλα σε αλλες χωρες τους αναγκαζουν να σεβονται τους νομους, εδω ολοι εχουμε μια ιδεα τι θα γινει.

 

Εν τω μεταξυ, οπου εχει παει το ΔΝΤ το πρωτο που δαιμονοποιει ειναι το δημοσιο, κατανταει σχεδον αστειο. Βεβαιως και υπαρχουν πολλοι αχρηστοι κηφηνες γι'αυτο αλλωστε θα πρεπει να γινεται αυστηρη αξιολογηση και οποιος δεν προσφερει να παει σπιτι του, αλλα ενταξει εχουμε φτασει στο σημειο να πιστευουμε οτι φταιει μονο και πανω απ΄ολα το δημοσιο. Δεν ειναι ετσι, οχι, δεν τα φαγαμε μαζι. Αν εγω διορισω 20 κοντοχωριανους μου στην Ερτ π.χ. με 10 χιλιαρικα μισθο (και τον διευθυντη με 100 χιλιαρικα) μετα θα πρεπει να κλεισω την Ερτ ολοκληρη για να μην φανει ποιοι πρεπει να φυγουν, ποιος τους εβαλε εκει και τι ακριβως κανουν. Χμ, μαλλον καπως ετσι εγινε και στην πραγματικοτητα, για να κρυφτουν οι παχυλοι μισθοι εμειναν στο δρομο και οι οπερατερ των 800 ευρω.

 

Η ακρατη ιδιωτικοποιηση μονο σε φτωχοποιηση και μιζερια μπορει να οδηγησει. Βεβαιως να υπαρχουν ιδιωτες αλλα να υπαρχει και νομοθεσια που να μας προστατευει. Τα νοσοκομεια υποβαθμιστηκαν, τα σχολεια υποβαθμιστηκαν, ο ΟΣΕ υποβαθμιστηκε και ολα αυτα γιατι? Για να βρουν χωρο οι ιδιωτες να κανουν μπιζνες εις βαρος του Ελληνα? Κοντεουμε να καταντησουμε το πρωτο ιδιωτικο κρατος παγκοσμια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κακό είναι ότι και με ιδιωτικοποίηση δεν είναι να πεις ότι θα πάνε σε καμία Ελβετία ή Ιαπωνία που έχουν και γαμώ τα δίκτυα... και τον ΟΤΕ κάποτε ήθελαν να τον δώσουν στην Ιαπωνία (fiber everywhere) και τελικά τον πήρε η Γερμανία (copper everywhere). Ιδιωτικοποίηση από ιδιωτικοποίηση διαφέρει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

http://www.zougla.gr/greece/article/eglimatiki-amelia-se-filasomeni-diavasi

 

Ο οδηγος ευρισκόμενος σε κατάσταση σοκ πληροφορείται με έκπληξή του ότι η φύλαξη της συγκεκριμένης διάβασης έχει εκχωρηθεί από τον ΟΣΕ σε ιδιωτική εταιρεία security. Ωστόσο, ο υπάλληλος της εταιρείας ήταν απών όταν συνέβη το περιστατικό και εμφανίστηκε περίπου 30-45 λεπτά αργότερα.[/size]

 

«Δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν ο ΟΣΕ πωλήθηκε στην αξία δύο παικτών της Μπαρτσελόνα. Με ενδιαφέρει που έχουν άσχετους σε υπεύθυνες θέσεις, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν ζωές»[/size]

 

 

Τα ιδια εγιναν και στην Αγγλια μετα την ιδιωτικοποιηση των τρενων, τα ατυχηματα/δυστυχηματα αυξηθηκαν διοτι ο ιδιωτης εδινε την φυλαξη/συντηρηση σε εργολαβο ο οποιος με τη σειρα εδινε το εργο σε υπεργολαβο κτλ.

Συμφωνοι, το δημοσιο στην Ελλαδα δεν λειτουργει σωστα αλλα ο ιδιωτης εχει ως μοναδικο σκοπο το κερδος το οποιο σημαινει μειωση των δαπανων, το οποιο σημαινει αυξηση των δυστυχηματων η αλλιως κατακορυφη αυξηση των τιμων.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_rail_accidents_in_the_United_Kingdom#1995_onwards:_Post-privatisation

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Privatisation_of_British_Rail#Impact

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Hatfield_rail_crash

 

Ευτυχως ο τυπος ηταν πολυυυυ τυχερος.

 

Παρακληση να μην γινει τσιρκο και κλειδωθει, δεν μιλαμε για πολιτικους η κομματα, μιλαμε για το αν πρεπει τετοιες εταιριες να περνανε στα χερια ιδιωτων.

Αν ο υπαλληλος αποδειχθει οτι εκτελεσε πλημελως τα καθηκοντα του αυριο θα ψαχνει για νεα δουλεια. Αυτη ειναι η διαφορα με τον δημοσιο τομεα οπου ο υπευθυνος-ανευθυνος υπαλληλος θα επαιρνε και μια αδειουλα για να ξεπερασει την ψυχολογικη οδυνη.

Case closed αλλά ομολογω οτι η προσπαθεια λαικισμου ηταν καλη.

 

ΥΓ. Το οτι ο ιδιωτης εχει σκοπο το κερδος ειναι ξεπερασμενο επιχειρημα και δε σημαινει απολυτως τιποτα για τις προσφερομενες υπηρεσιες. Μονο κατι σοβιετ τυποι καταφερνουν και εξαγουν συμπερασμα οτι οταν στοχευεις στο κερδος τοτε πεφτει η ποιοτητα των υπηρεσιων, ενω αν βαλεις δημοσιους σταρχιδιστες υπαλληλους θα ειναι ολα καλυτερα.

ΥΓ2. Το παραπανω ποστ κανονικα επρεπε να σταματησω να το διαβαζω οταν εγραψες οτι η ιδιωτικοποιηση των σιδηροδρομων στην Αγγλια εριξε τα στανταρτς, τη στιγμη που βελτιωθηκαν θεαματικα ακριβως λογω της ιδιωτικοποιησης τους.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο ιδιωτης εχει ως μοναδικο σκοπο το οσο μεγαλυτερο κερδος γινεται, ενω το δημοσιο οχι. Και ας μη γελιομαστε, στην Ελλαδα ειμαστε, και δυστυχημα με 500 νεκρους να γινει 2-3 μηνες μετα θα εχει ξεχαστει και ολα θα συνεχισουν το ιδιο, οτι πρεπει για ασυνειδητους. Ολοι οι ιδιωτες ασυνειδητοι ειναι οταν το θεμα ερχεται στην τσεπη τους απλα σε αλλες χωρες τους αναγκαζουν να σεβονται τους νομους, εδω ολοι εχουμε μια ιδεα τι θα γινει.

 

Εν τω μεταξυ, οπου εχει παει το ΔΝΤ το πρωτο που δαιμονοποιει ειναι το δημοσιο, κατανταει σχεδον αστειο. Βεβαιως και υπαρχουν πολλοι αχρηστοι κηφηνες γι'αυτο αλλωστε θα πρεπει να γινεται αυστηρη αξιολογηση και οποιος δεν προσφερει να παει σπιτι του, αλλα ενταξει εχουμε φτασει στο σημειο να πιστευουμε οτι φταιει μονο και πανω απ΄ολα το δημοσιο. Δεν ειναι ετσι, οχι, δεν τα φαγαμε μαζι. Αν εγω διορισω 20 κοντοχωριανους μου στην Ερτ π.χ. με 10 χιλιαρικα μισθο (και τον διευθυντη με 100 χιλιαρικα) μετα θα πρεπει να κλεισω την Ερτ ολοκληρη για να μην φανει ποιοι πρεπει να φυγουν, ποιος τους εβαλε εκει και τι ακριβως κανουν. Χμ, μαλλον καπως ετσι εγινε και στην πραγματικοτητα, για να κρυφτουν οι παχυλοι μισθοι εμειναν στο δρομο και οι οπερατερ των 800 ευρω.

 

Η ακρατη ιδιωτικοποιηση μονο σε φτωχοποιηση και μιζερια μπορει να οδηγησει. Βεβαιως να υπαρχουν ιδιωτες αλλα να υπαρχει και νομοθεσια που να μας προστατευει. Τα νοσοκομεια υποβαθμιστηκαν, τα σχολεια υποβαθμιστηκαν, ο ΟΣΕ υποβαθμιστηκε και ολα αυτα γιατι? Για να βρουν χωρο οι ιδιωτες να κανουν μπιζνες εις βαρος του Ελληνα? Κοντεουμε να καταντησουμε το πρωτο ιδιωτικο κρατος παγκοσμια.

 

Και ποιος είναι υπεύθυνος να εφαρμόζει τους νόμους και να υποχρεώνει τους "ιδιώτες" να υπακούν σε αυτούς; Χμ.. ναι το δημόσιο.

 

Δεν θα επεκταθώ παραπάνω γιατί ότι και να πω εσύ τα έχεις κάπως στο κεφάλι σου κ αμφιβάλω εάν θα δεχθείς την αποψή μου. Μόνο ρίξε μία ματιά οι χώρες (Ευρωπαικές ε;) που εφαρμόσαν όσα υποδείχθηκαν από το (δαιμονικό) ΔΝΤ και την (κακιασμένη) ΕΕ τι ανεργεία έχουν και τι ρυθμό ανάπτυξής; Είναι σε τέλεια κατάσταση; Μπααα, αλλά σίγουρα καλύτερα από την Ελλάδα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια υπάρχουν δυ οι οποιοι είναι εντελως τεμπέληδες και αχάριστοι. Πιστευω θα έπρεπε να τους γινει μια διαθεσιμοτητα λιγο καιρο μπας και βάλουν λιγο μυαλο. Δηλαδη να έχουν ωράριο και να πηγαινουν για καφέ. Εκτος τοπου και χρονου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειναι καλυτερα απο την Ελλαδα γιατι ειχαν πολυ μικροτερο χρεος σε ποσοστο του ΑΕΠ.

Η τροικα προτεινει λυσεις επωδυνες τις οποιες ομως δεν τις εφαρμοζει σωστα αν και πιστευει στην ιδιωτικοποιηση των παντων, στην απορρυθμιση των αγορων κτλ. Θελουν να εφαρμοσουν τις θεωριες του Χαγιεκ ο οποιος ελεγε οτι σε περιοδους υφεσεης εφαρμοζουμε λιτοτητα και αφηνουμε την αγορα να ρυθμιστει μονη της, αφηνουμε τις αδυναμες επιχειρησεις να πτωχευσουν, ολες. Αλλα στην προκειμενη παιρνουμε δανεια για να στηριξουμε τις πτωχευμενες τραπεζες, Ουτε αυτο δεν εφαρμοζουν σωστα γιατι (τουλαχιστον αυτο πιστευω εγω) ο σκοπος τους δεν ειναι σωσουν τη χωρα. Πιστευω οτι οποιος νομιζει οτι με αυτες τις πολιτικες θα δουμε ασπρη μερα, εθελοτυφλει. Το φαντασμα της ακροδεξιας πλαναται πανω απο ολη την Ευρωπη. Εκει θα πανε τα πραγματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Δεν ξέρω τι κάνουν τώρα, αλλά αν προσέχουν αυτά είναι σημεία των καιρών. Παλιότερα που δε σε κουνούσε τίποτα τις είδαμε π.χ. τις πολεοδομίες με τα θέματα ασφαλείας και τα κανάλια πόσο ίδρωσε το αυτί τους. [\quote ]

 

Σίγουρα παίζουν ρόλο οι εποχές τώρα πχ με την κρίση είναι Black list από τον κόσμο με το παραμικρό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...