KNSM Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 http://www.zougla.gr/greece/article/eglimatiki-amelia-se-filasomeni-diavasi Ο οδηγος ευρισκόμενος σε κατάσταση σοκ πληροφορείται με έκπληξή του ότι η φύλαξη της συγκεκριμένης διάβασης έχει εκχωρηθεί από τον ΟΣΕ σε ιδιωτική εταιρεία security. Ωστόσο, ο υπάλληλος της εταιρείας ήταν απών όταν συνέβη το περιστατικό και εμφανίστηκε περίπου 30-45 λεπτά αργότερα. «Δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν ο ΟΣΕ πωλήθηκε στην αξία δύο παικτών της Μπαρτσελόνα. Με ενδιαφέρει που έχουν άσχετους σε υπεύθυνες θέσεις, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν ζωές» Τα ιδια εγιναν και στην Αγγλια μετα την ιδιωτικοποιηση των τρενων, τα ατυχηματα/δυστυχηματα αυξηθηκαν διοτι ο ιδιωτης εδινε την φυλαξη/συντηρηση σε εργολαβο ο οποιος με τη σειρα εδινε το εργο σε υπεργολαβο κτλ. Συμφωνοι, το δημοσιο στην Ελλαδα δεν λειτουργει σωστα αλλα ο ιδιωτης εχει ως μοναδικο σκοπο το κερδος το οποιο σημαινει μειωση των δαπανων, το οποιο σημαινει αυξηση των δυστυχηματων η αλλιως κατακορυφη αυξηση των τιμων. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_rail_accidents_in_the_United_Kingdom#1995_onwards:_Post-privatisation https://en.wikipedia.org/wiki/Privatisation_of_British_Rail#Impact https://en.wikipedia.org/wiki/Hatfield_rail_crash Ευτυχως ο τυπος ηταν πολυυυυ τυχερος. Παρακληση να μην γινει τσιρκο και κλειδωθει, δεν μιλαμε για πολιτικους η κομματα, μιλαμε για το αν πρεπει τετοιες εταιριες να περνανε στα χερια ιδιωτων. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Θεkλα Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 http://www.zougla.gr/greece/article/eglimatiki-amelia-se-filasomeni-diavasi Ο οδηγος ευρισκόμενος σε κατάσταση σοκ πληροφορείται με έκπληξή του ότι η φύλαξη της συγκεκριμένης διάβασης έχει εκχωρηθεί από τον ΟΣΕ σε ιδιωτική εταιρεία security. Ωστόσο, ο υπάλληλος της εταιρείας ήταν απών όταν συνέβη το περιστατικό και εμφανίστηκε περίπου 30-45 λεπτά αργότερα. «Δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν ο ΟΣΕ πωλήθηκε στην αξία δύο παικτών της Μπαρτσελόνα. Με ενδιαφέρει που έχουν άσχετους σε υπεύθυνες θέσεις, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν ζωές» Τα ιδια εγιναν και στην Αγγλια μετα την ιδιωτικοποιηση των τρενων, τα ατυχηματα/δυστυχηματα αυξηθηκαν διοτι ο ιδιωτης εδινε την φυλαξη/συντηρηση σε εργολαβο ο οποιος με τη σειρα εδινε το εργο σε υπεργολαβο κτλ. Συμφωνοι, το δημοσιο στην Ελλαδα δεν λειτουργει σωστα αλλα ο ιδιωτης εχει ως μοναδικο σκοπο το κερδος το οποιο σημαινει μειωση των δαπανων, το οποιο σημαινει αυξηση των δυστυχηματων η αλλιως κατακορυφη αυξηση των τιμων. https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_rail_accidents_in_the_United_Kingdom#1995_onwards:_Post-privatisation https://en.wikipedia.org/wiki/Privatisation_of_British_Rail#Impact https://en.wikipedia.org/wiki/Hatfield_rail_crash Ευτυχως ο τυπος ηταν πολυυυυ τυχερος. Παρακληση να μην γινει τσιρκο και κλειδωθει, δεν μιλαμε για πολιτικους η κομματα, μιλαμε για το αν πρεπει τετοιες εταιριες να περνανε στα χερια ιδιωτων. Που είναι καθαρά πολιτική απόφαση. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Υπάρχει κάποια έρευνα που να αποδεικνύει ότι οι ιδιωτικές εταιρείες λειτουργούν με χαμηλότερα στάνταρ ασφαλείας από ότι οι δημόσιες; Ίσα - ίσα που λόγω μονιμότητας στο δημόσιο μπορούν να είναι πολύ λιγότερο τυπικοί οι εργαζόμενοι. 15 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
forgotten Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Υπάρχει κάποια έρευνα που να αποδεικνύει ότι οι ιδιωτικές εταιρείες λειτουργούν με χαμηλότερα στάνταρ ασφαλείας από ότι οι δημόσιες; Ίσα - ίσα που λόγω μονιμότητας στο δημόσιο μπορούν να είναι πολύ λιγότερο τυπικοί οι εργαζόμενοι. εχμ εχμ κακοπληρωμενοι ,σιγα να μην τους ενδιαφερει ,φτανουμε απο το ενα ακρο στο αλλο,οταν εισαι σε μια εταιρια αναλωσιμος φρουρος που σου δινουν ψιχουλα σιγα να μην καθεσαι και κερβερος και να σε νοιαζει κατι,το βλεπει κανεις σε δουλειες με ιδιωτικους φρουρους ,σε περιπτωση σε mall εκλεψαν την βαλιτσα απο μια τον ετρεξαν κανα 50μετρο και μην τον ειδατε... σιγα να μην σκοτωθουν κιολας για 5 δεκαρες Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
idomeneas7 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Ας τον κρατήσει τότε τον ΟΣΕ το δημόσιο και να συνεχίσουν να μην φτιάχνονται τα έργα που υποτίθεται γίνονται εδώ και 20 χρόνια στην Πελοπόννησο αλλά πρακτικά τώρα άρχισαν. Τουλάχιστον δεν θα γίνονται ατυχήματα γιατί δεν θα περνάνε καν τρένα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsifotis Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Ωραια, ο ιδιωτικος σεκιουριτυ ηταν ασυνειδητος κι ελειπε.Ποιος εγγυαται οτι ενας ΔΥ δεν θα ηταν ασυνειδητος;Και να το παμε πιο πρακτικα: Εαν πιστευουμε οτι ο κακος υπαλληλος πρεπει να τιμωρηθει πχ με απολυση, σε ποιο σεναριο ειναι πιο εφικτο και πιθανο να απολυθει; Απο ιδιωτικο ή δημοσιο τομεα; 7 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KNSM Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Μέλος Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Υπάρχει κάποια έρευνα που να αποδεικνύει ότι οι ιδιωτικές εταιρείες λειτουργούν με χαμηλότερα στάνταρ ασφαλείας από ότι οι δημόσιες; Ίσα - ίσα που λόγω μονιμότητας στο δημόσιο μπορούν να είναι πολύ λιγότερο τυπικοί οι εργαζόμενοι. Παρεθεσα wikipedia links που δειχνουν οτι ο ιδιωτης η κανει ελλειπη συντηρηση η αυξανει τις τιμες η και τα δυο ταυτοχρονα με σκοπο το κερδος καθως δεν ειναι φιλανθρωπικο ιδρυμα. Θεμιτο οταν εχει το μαγαζι του και κανει οτι γουσταρει με ρισκο να χασει την πελατεια του, οταν ομως εχει στα χερια του καποιο μονοπωλιο, οπως τα τρενα που θες δε θες καποια στιγμη θα το χρησιμοποιησεις, τοτε τα πραγματα γινονται επικινδυνα. tsifotis παντως οσα χρονια θυμαμαι εγω ποτε δεν ελειψε κανενας απο τετοιο ποστο. Ουτε 5 μηνες δεν εχει που ο ΟΣΕ περασε σε χερια ιδιωτων και να το πρωτο κρουσμα. Περιμενω πολυ χειροτερα στο εγγυς μελλον, αυτο ηταν απλα μια προειδοποιηση. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Anorymous Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Ο δημόσιος υπάλληλος μπορεί να έχει μονιμότητα αλλά τρέμει το κράξιμο από τον κόσμο και αυτό τον κάνει να προσέχει. Κλασικό παράδειγμα στο δήμο που δούλευα σαν πενταμηνο, ενώ γενικά κολωβαρανε με το που τους πήραν για μια κολωνα που κουνιέται κοντά σε δημοτικό σχολείο πήγαν και την έφτιαξαν στο πι και φι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
skiabox Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Ιδιωτικά όλα για να φύγουμε από τις τελευταίες θέσεις του πλανήτη. Μας έχουν περάσει όλες οι χώρες στα πάντα. 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Silverage Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Εντάξει, ο φύλακας έλλειπε αυτός ολόκληρο τρένο δεν το κατάλαβε που ερχόταν; 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Παρεθεσα wikipedia links που δειχνουν οτι ο ιδιωτης η κανει ελλειπη συντηρηση η αυξανει τις τιμες η και τα δυο ταυτοχρονα με σκοπο το κερδος καθως δεν ειναι φιλανθρωπικο ιδρυμα. Θεμιτο οταν εχει το μαγαζι του και κανει οτι γουσταρει με ρισκο να χασει την πελατεια του, οταν ομως εχει στα χερια του καποιο μονοπωλιο, οπως τα τρενα που θες δε θες καποια στιγμη θα το χρησιμοποιησεις, τοτε τα πραγματα γινονται επικινδυνα. tsifotis παντως οσα χρονια θυμαμαι εγω ποτε δεν ελειψε κανενας απο τετοιο ποστο. Ουτε 5 μηνες δεν εχει που ο ΟΣΕ περασε σε χερια ιδιωτων και να το πρωτο κρουσμα. Περιμενω πολυ χειροτερα στο εγγυς μελλον, αυτο ηταν απλα μια προειδοποιηση. Παρέθεσες links που αφορούν τι έγινε έπειτα από την ιδιωτικοποίηση στους σιδηροδρόμους στο Ηνωμένο Βασίλειο. Όχι προς αυτό που ρώτησα εγώ. Και πέραν τούτου, εάν κάνεις τον κόπο να διαβάσεις τα links που ο ίδιος έβαλες, θα δεις ότι τα τελευταία 10 χρόνια (2006 και μετά...) τα θανατηφόρα ατυχήματα έπεσαν σε επίπεδα ίδια ή καλύτερα από αυτά που ήταν πριν την ιδιωτικοποίηση. Από το 2011 και έπειτα υπήρξε μόλις 1 θάνατος. Για ψάξε βρες μία 5-ετία με τον ίδιο αριθμό νεκρών πριν την ιδιωτικοποίηση. Επίσης, στο αναγνωρισμένα πιο ασφαλές μέσο μεταφοράς (αεροπλάνο) δραστηριοποιούνται κατά κύριο λόγο ιδιωτικές εταιρείες. Κάτι άλλο; εχμ εχμ κακοπληρωμενοι ,σιγα να μην τους ενδιαφερει ,φτανουμε απο το ενα ακρο στο αλλο,οταν εισαι σε μια εταιρια αναλωσιμος φρουρος που σου δινουν ψιχουλα σιγα να μην καθεσαι και κερβερος και να σε νοιαζει κατι,το βλεπει κανεις σε δουλειες με ιδιωτικους φρουρους ,σε περιπτωση σε mall εκλεψαν την βαλιτσα απο μια τον ετρεξαν κανα 50μετρο και μην τον ειδατε... σιγα να μην σκοτωθουν κιολας για 5 δεκαρες Δε μιλάω για κακοπληρωμένους που τους κρατάνε στο πόστο τους με το μαστίγιο. Μιλάω απλά για ιδιωτικούς vs δημόσιους υπαλλήλους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
g_alkis Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Αγαπάει σοβιετία ο Έλληνας μην το κουράζουμε 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Ο δημόσιος υπάλληλος μπορεί να έχει μονιμότητα αλλά τρέμει το κράξιμο από τον κόσμο και αυτό τον κάνει να προσέχει. Κλασικό παράδειγμα στο δήμο που δούλευα σαν πενταμηνο, ενώ γενικά κολωβαρανε με το που τους πήραν για μια κολωνα που κουνιέται κοντά σε δημοτικό σχολείο πήγαν και την έφτιαξαν στο πι και φι. Εκεί φοβήθηκαν μη πέσει σε κανένα κεφάλι και πάνε φυλακή μάλλον... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
defacer Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Ο δημόσιος υπάλληλος μπορεί να έχει μονιμότητα αλλά τρέμει το κράξιμο από τον κόσμο και αυτό τον κάνει να προσέχει. Συγγνώμη, το παραδοσιακό κράξιμο κατά των δημοσίων υπαλλήλων δεν είναι ακριβώς το αντίθετο απ' αυτό που λες; Είμαστε μόνιμοι κλάστε μας μια μάντρα; Πώς ακριβώς "τρέμει" το κράξιμο κάποιος όταν δε μπορεί να έχει καμία συνέπεια από αυτόν που κράζει; 5 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kfyros Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 Share Δημοσ. 1 Οκτωβρίου 2016 ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΘΕΙ Ο ΟΣΕ. Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ. ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΟΙ ΚΩΠΡΙΤΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα