Προς το περιεχόμενο

Ιδιωτικοποιηση του ΟΣΕ και παρολιγον δυστυχημα.


KNSM

Προτεινόμενες αναρτήσεις

http://www.zougla.gr/greece/article/eglimatiki-amelia-se-filasomeni-diavasi

 

Ο οδηγος ευρισκόμενος σε κατάσταση σοκ πληροφορείται με έκπληξή του ότι η φύλαξη της συγκεκριμένης διάβασης έχει εκχωρηθεί από τον ΟΣΕ σε ιδιωτική εταιρεία security. Ωστόσο, ο υπάλληλος της εταιρείας ήταν απών όταν συνέβη το περιστατικό και εμφανίστηκε περίπου 30-45 λεπτά αργότερα.

 

«Δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν ο ΟΣΕ πωλήθηκε στην αξία δύο παικτών της Μπαρτσελόνα. Με ενδιαφέρει που έχουν άσχετους σε υπεύθυνες θέσεις, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν ζωές»

 

 

Τα ιδια εγιναν και στην Αγγλια μετα την ιδιωτικοποιηση των τρενων, τα ατυχηματα/δυστυχηματα αυξηθηκαν διοτι ο ιδιωτης εδινε την φυλαξη/συντηρηση σε εργολαβο ο οποιος με τη σειρα εδινε το εργο σε υπεργολαβο κτλ.

Συμφωνοι, το δημοσιο στην Ελλαδα δεν λειτουργει σωστα αλλα ο ιδιωτης εχει ως μοναδικο σκοπο το κερδος το οποιο σημαινει μειωση των δαπανων, το οποιο σημαινει αυξηση των δυστυχηματων η αλλιως κατακορυφη αυξηση των τιμων.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_rail_accidents_in_the_United_Kingdom#1995_onwards:_Post-privatisation

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Privatisation_of_British_Rail#Impact

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Hatfield_rail_crash

 

Ευτυχως ο τυπος ηταν πολυυυυ τυχερος.

 

Παρακληση να μην γινει τσιρκο και κλειδωθει, δεν μιλαμε για πολιτικους η κομματα, μιλαμε για το αν πρεπει τετοιες εταιριες να περνανε στα χερια ιδιωτων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 75
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

http://www.zougla.gr/greece/article/eglimatiki-amelia-se-filasomeni-diavasi

 

Ο οδηγος ευρισκόμενος σε κατάσταση σοκ πληροφορείται με έκπληξή του ότι η φύλαξη της συγκεκριμένης διάβασης έχει εκχωρηθεί από τον ΟΣΕ σε ιδιωτική εταιρεία security. Ωστόσο, ο υπάλληλος της εταιρείας ήταν απών όταν συνέβη το περιστατικό και εμφανίστηκε περίπου 30-45 λεπτά αργότερα.

 

«Δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν ο ΟΣΕ πωλήθηκε στην αξία δύο παικτών της Μπαρτσελόνα. Με ενδιαφέρει που έχουν άσχετους σε υπεύθυνες θέσεις, με αποτέλεσμα να κινδυνεύουν ζωές»

 

 

Τα ιδια εγιναν και στην Αγγλια μετα την ιδιωτικοποιηση των τρενων, τα ατυχηματα/δυστυχηματα αυξηθηκαν διοτι ο ιδιωτης εδινε την φυλαξη/συντηρηση σε εργολαβο ο οποιος με τη σειρα εδινε το εργο σε υπεργολαβο κτλ.

Συμφωνοι, το δημοσιο στην Ελλαδα δεν λειτουργει σωστα αλλα ο ιδιωτης εχει ως μοναδικο σκοπο το κερδος το οποιο σημαινει μειωση των δαπανων, το οποιο σημαινει αυξηση των δυστυχηματων η αλλιως κατακορυφη αυξηση των τιμων.

 

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_rail_accidents_in_the_United_Kingdom#1995_onwards:_Post-privatisation

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Privatisation_of_British_Rail#Impact

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Hatfield_rail_crash

 

Ευτυχως ο τυπος ηταν πολυυυυ τυχερος.

 

Παρακληση να μην γινει τσιρκο και κλειδωθει, δεν μιλαμε για πολιτικους η κομματα, μιλαμε για το αν πρεπει τετοιες εταιριες να περνανε στα χερια ιδιωτων.

 

Που είναι καθαρά πολιτική απόφαση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει κάποια έρευνα που να αποδεικνύει ότι οι ιδιωτικές εταιρείες λειτουργούν με χαμηλότερα στάνταρ ασφαλείας από ότι οι δημόσιες; Ίσα - ίσα που λόγω μονιμότητας στο δημόσιο μπορούν να είναι πολύ λιγότερο τυπικοί οι εργαζόμενοι.

  • Like 15
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει κάποια έρευνα που να αποδεικνύει ότι οι ιδιωτικές εταιρείες λειτουργούν με χαμηλότερα στάνταρ ασφαλείας από ότι οι δημόσιες; Ίσα - ίσα που λόγω μονιμότητας στο δημόσιο μπορούν να είναι πολύ λιγότερο τυπικοί οι εργαζόμενοι.

εχμ εχμ κακοπληρωμενοι ,σιγα να μην τους ενδιαφερει ,φτανουμε απο το ενα ακρο στο αλλο,οταν εισαι  σε μια εταιρια αναλωσιμος φρουρος που σου δινουν ψιχουλα σιγα να μην καθεσαι και κερβερος και να σε νοιαζει κατι,το βλεπει κανεις σε δουλειες με ιδιωτικους φρουρους ,σε περιπτωση σε mall εκλεψαν την βαλιτσα απο μια τον ετρεξαν κανα 50μετρο και μην τον ειδατε...

σιγα να μην σκοτωθουν κιολας για 5 δεκαρες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας τον κρατήσει τότε τον ΟΣΕ το δημόσιο και να συνεχίσουν να μην φτιάχνονται τα έργα που υποτίθεται γίνονται εδώ και 20 χρόνια στην Πελοπόννησο αλλά πρακτικά τώρα άρχισαν. Τουλάχιστον δεν θα γίνονται ατυχήματα γιατί δεν θα περνάνε καν τρένα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωραια, ο ιδιωτικος σεκιουριτυ ηταν ασυνειδητος κι ελειπε.
Ποιος εγγυαται οτι ενας ΔΥ δεν θα ηταν ασυνειδητος;

Και να το παμε πιο πρακτικα: Εαν πιστευουμε οτι ο κακος υπαλληλος πρεπει να τιμωρηθει πχ με απολυση, σε ποιο σεναριο ειναι πιο εφικτο και πιθανο να απολυθει; Απο ιδιωτικο ή δημοσιο τομεα;
 

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει κάποια έρευνα που να αποδεικνύει ότι οι ιδιωτικές εταιρείες λειτουργούν με χαμηλότερα στάνταρ ασφαλείας από ότι οι δημόσιες; Ίσα - ίσα που λόγω μονιμότητας στο δημόσιο μπορούν να είναι πολύ λιγότερο τυπικοί οι εργαζόμενοι.

 

Παρεθεσα wikipedia links που δειχνουν οτι ο ιδιωτης η κανει ελλειπη συντηρηση η αυξανει τις τιμες η και τα δυο ταυτοχρονα με σκοπο το κερδος καθως δεν ειναι φιλανθρωπικο ιδρυμα. Θεμιτο οταν εχει το μαγαζι του και κανει οτι γουσταρει με ρισκο να χασει την πελατεια του, οταν ομως εχει στα χερια του καποιο μονοπωλιο, οπως τα τρενα που θες δε θες καποια στιγμη θα το χρησιμοποιησεις, τοτε τα πραγματα γινονται επικινδυνα.

 

tsifotis παντως οσα χρονια θυμαμαι εγω ποτε δεν ελειψε κανενας απο τετοιο ποστο. Ουτε 5 μηνες δεν εχει που ο ΟΣΕ περασε σε χερια ιδιωτων και να το πρωτο κρουσμα. Περιμενω πολυ χειροτερα στο εγγυς μελλον, αυτο ηταν απλα μια προειδοποιηση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο δημόσιος υπάλληλος μπορεί να έχει μονιμότητα αλλά τρέμει το κράξιμο από τον κόσμο και αυτό τον κάνει να προσέχει.

 

Κλασικό παράδειγμα στο δήμο που δούλευα σαν πενταμηνο, ενώ γενικά κολωβαρανε με το που τους πήραν για μια κολωνα που κουνιέται κοντά σε δημοτικό σχολείο πήγαν και την έφτιαξαν στο πι και φι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρεθεσα wikipedia links που δειχνουν οτι ο ιδιωτης η κανει ελλειπη συντηρηση η αυξανει τις τιμες η και τα δυο ταυτοχρονα με σκοπο το κερδος καθως δεν ειναι φιλανθρωπικο ιδρυμα. Θεμιτο οταν εχει το μαγαζι του και κανει οτι γουσταρει με ρισκο να χασει την πελατεια του, οταν ομως εχει στα χερια του καποιο μονοπωλιο, οπως τα τρενα που θες δε θες καποια στιγμη θα το χρησιμοποιησεις, τοτε τα πραγματα γινονται επικινδυνα.

 

tsifotis παντως οσα χρονια θυμαμαι εγω ποτε δεν ελειψε κανενας απο τετοιο ποστο. Ουτε 5 μηνες δεν εχει που ο ΟΣΕ περασε σε χερια ιδιωτων και να το πρωτο κρουσμα. Περιμενω πολυ χειροτερα στο εγγυς μελλον, αυτο ηταν απλα μια προειδοποιηση.

 

Παρέθεσες links που αφορούν τι έγινε έπειτα από την ιδιωτικοποίηση στους σιδηροδρόμους στο Ηνωμένο Βασίλειο. Όχι προς αυτό που ρώτησα εγώ.

 

Και πέραν τούτου, εάν κάνεις τον κόπο να διαβάσεις τα links που ο ίδιος έβαλες, θα δεις ότι τα τελευταία 10 χρόνια (2006 και μετά...) τα θανατηφόρα ατυχήματα έπεσαν σε επίπεδα ίδια ή καλύτερα από αυτά που ήταν πριν την ιδιωτικοποίηση. Από το 2011 και έπειτα υπήρξε μόλις 1 θάνατος. Για ψάξε βρες μία 5-ετία με τον ίδιο αριθμό νεκρών πριν την ιδιωτικοποίηση.

 

Επίσης, στο αναγνωρισμένα πιο ασφαλές μέσο μεταφοράς (αεροπλάνο) δραστηριοποιούνται κατά κύριο λόγο ιδιωτικές εταιρείες.

 

Κάτι άλλο;

 

εχμ εχμ κακοπληρωμενοι ,σιγα να μην τους ενδιαφερει ,φτανουμε απο το ενα ακρο στο αλλο,οταν εισαι  σε μια εταιρια αναλωσιμος φρουρος που σου δινουν ψιχουλα σιγα να μην καθεσαι και κερβερος και να σε νοιαζει κατι,το βλεπει κανεις σε δουλειες με ιδιωτικους φρουρους ,σε περιπτωση σε mall εκλεψαν την βαλιτσα απο μια τον ετρεξαν κανα 50μετρο και μην τον ειδατε...

σιγα να μην σκοτωθουν κιολας για 5 δεκαρες

 

Δε μιλάω για κακοπληρωμένους που τους κρατάνε στο πόστο τους με το μαστίγιο. Μιλάω απλά για ιδιωτικούς vs δημόσιους υπαλλήλους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο δημόσιος υπάλληλος μπορεί να έχει μονιμότητα αλλά τρέμει το κράξιμο από τον κόσμο και αυτό τον κάνει να προσέχει.

 

Κλασικό παράδειγμα στο δήμο που δούλευα σαν πενταμηνο, ενώ γενικά κολωβαρανε με το που τους πήραν για μια κολωνα που κουνιέται κοντά σε δημοτικό σχολείο πήγαν και την έφτιαξαν στο πι και φι.

Εκεί φοβήθηκαν μη πέσει σε κανένα κεφάλι και πάνε φυλακή μάλλον...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο δημόσιος υπάλληλος μπορεί να έχει μονιμότητα αλλά τρέμει το κράξιμο από τον κόσμο και αυτό τον κάνει να προσέχει.

 

Συγγνώμη, το παραδοσιακό κράξιμο κατά των δημοσίων υπαλλήλων δεν είναι ακριβώς το αντίθετο απ' αυτό που λες; Είμαστε μόνιμοι κλάστε μας μια μάντρα;

 

Πώς ακριβώς "τρέμει" το κράξιμο κάποιος όταν δε μπορεί να έχει καμία συνέπεια από αυτόν που κράζει;

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟΠΟΙΗΘΕΙ Ο ΟΣΕ. Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ. :-D

ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΟΙ ΚΩΠΡΙΤΕΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ! :mad:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...