Προς το περιεχόμενο

Wind: Την παλεύουνε;;;


Miracle Worker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ίδια εμπειρία είχα και γω με Wind... Μου φόρτωσαν πρόγραμμα για κινητά που δεν είχα συμφωνήσει (300' αντί για 60΄που τους είχα πει, μαζί με την αύξηση της τιμής), το πήρα χαμπάρι, τους είπα να το καταργήσουν και να με βάλουν πάλι στα 60'... Το κατήργησαν και δεν με έβαλαν πουθενά... Το ξαναπήρα χαμπάρι, έγινε χαμός και όταν έληξε το συμβόλαιο πήγα να φύγω. Τότε με πήρε πάλι μια "κυρια" απο εκεί, με το γνωστό τσαμπουκαλεμένο υφάκι... Αρχισε τα κλασσικά του τύπου ειστε αχάριστος και εμείς φταίμε που σας το δώσαμε φθηνά, και δεν σας επιτρέπουμε να φύγετε κλπ κλπ (αλήθεια, τους έχουν πει ότι κάποιος θα μείνει σε αυτούς μετά τα μπινελίκια που ρίχνουν ;).

 

Γενικά και καταγγελία να της κάνεις δεν θα γίνει τπτ γιατί η τύπισσα δεν είναι τρελή. Απλά έχει πάρει το οκ απο πάνω να συμπεριφέρεται έτσι. Γενικά μαύρο στο κωλομάγαζο

Λογικά η ίδια σας πήρε τηλέφωνο, αν έχουν περισσότερες από μία τέτοιες υπαλλήλους υπάρχει πρόβλημα! :D

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Προσωπικά ήμουν 13 χρόνια στη Wind και σε γενικές γραμμές ευχαριστημένος. Αποφάσισα όμως να τα βάλω όλα κάτω από μία εταιρία κι έτσι έκανα αίτηση στην Cosmote. Όταν πήγε στη Wind η αίτηση για διακοπή με πήραν από το "ανώτερο" εμπορικό τμήμα και μου έκαναν μια προσφορά σε  εξευτελιστική τιμή. Εκείνη την ώρα ήμουν στο γραφείο και δεν είχα πολύ χρόνο, μου άφησε λοιπόν όνομά και τηλέφωνο και (για μην έχω θέμα με την Cosmote) μου είπε να στείλω αίτημα ακύρωσης για να μη μου "τραβήξουν" τη γραμμή. 

Όταν το απόγευμα (κι αφού ακύρωσα την Cosmote) την πήρα για να το επιβεβαιώσουμε και να προχωρήσουμε σε ανανέωση του συμβολαίου, μου είπαν ότι έλειπε και θα με πάρει. Πιο αργά μου είπαν θα με πάρει το πρωί. Το άλλο πρωί μου είπαν θα με πάρει το μεσημέρι, να μη σας τα πολυλογώ όσο πήρε εσάς άλλο τόσο πήρε κι εμένα. 

 

Εγώ έκανα εκ νέου αίτηση στην Cosmote και ούτε που ξανάκουσα κάτι από τη Wind. Κι αναρωτιέμαι τι ήθελε να πετύχει; να μου κόψει την αίτηση φορητότητας; το πέτυχε μόνο για μισή μέρα. 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χαχαχα

 

Έχουν πλάκα

 

Ακού δεν μπορείτε να φύγετε,η να σου κάνουν τσαμπουκαδες κτλπ

 

Καλά π έχω καρτοκινητα και γλυτωνω αυτές τις μ@λ@κιες

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικά η ίδια σας πήρε τηλέφωνο, αν έχουν περισσότερες από μία τέτοιες υπαλλήλους υπάρχει πρόβλημα! :D

χαχαχαχα εμένα το περιστατικό έγινε πριν 2 χρόνια σχεδόν. 

Προσωπικά ήμουν 13 χρόνια στη Wind και σε γενικές γραμμές ευχαριστημένος. Αποφάσισα όμως να τα βάλω όλα κάτω από μία εταιρία κι έτσι έκανα αίτηση στην Cosmote. Όταν πήγε στη Wind η αίτηση για διακοπή με πήραν από το "ανώτερο" εμπορικό τμήμα και μου έκαναν μια προσφορά σε  εξευτελιστική τιμή. Εκείνη την ώρα ήμουν στο γραφείο και δεν είχα πολύ χρόνο, μου άφησε λοιπόν όνομά και τηλέφωνο και (για μην έχω θέμα με την Cosmote) μου είπε να στείλω αίτημα ακύρωσης για να μη μου "τραβήξουν" τη γραμμή. 

Όταν το απόγευμα (κι αφού ακύρωσα την Cosmote) την πήρα για να το επιβεβαιώσουμε και να προχωρήσουμε σε ανανέωση του συμβολαίου, μου είπαν ότι έλειπε και θα με πάρει. Πιο αργά μου είπαν θα με πάρει το πρωί. Το άλλο πρωί μου είπαν θα με πάρει το μεσημέρι, να μη σας τα πολυλογώ όσο πήρε εσάς άλλο τόσο πήρε κι εμένα. 

 

Εγώ έκανα εκ νέου αίτηση στην Cosmote και ούτε που ξανάκουσα κάτι από τη Wind. Κι αναρωτιέμαι τι ήθελε να πετύχει; να μου κόψει την αίτηση φορητότητας; το πέτυχε μόνο για μισή μέρα. 

Μα και γω αυτό λέω. Με τσαμπουκάδες ή με τέτοιες κουτοπονηριές τι κερδίζουν; Μόνο κανάς χαζός θα φοβηθεί και δεν θα κάνει τπτ. Ισως στοχεύουν σε αυτούς...

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα φεγγάρι που ήμουν στην CQS ( είναι υπό εργολάβος που αναλαμβάνει να έχει τηλεφωνικά κέντρα για Vodafone, ασφαλιστικές και γενικά όποιον κάνει outsource το τηλεφωνικό κέντρο) μας έβαζαν και λέγαμε το όνομα μας πάντα στην αρχή της κλήσης σε πελάτη

 

Κατάλαβα, πάντως όταν σε καλούν αυτοί αρκετές φορές δεν αναφέρουν ονοματεπώνυμο. Αν τους καλέσεις εσύ για κάτι θα το αναφέρουν.

Τι να σου πω; Εμένα η φοιτητική μου ιδιότητα έχει λήξει εδώ και 14 μήνες αλλά τόσο σε COSMOTE όσο και σε VODAFONE συνεχίζω να έχω φοιτητικά προγράμματα.

 

Μην ανησυχείς, εγώ έχω τελειώσει από το 2009 και ακόμα έχω φοιτητικό internet.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κακό με την πώληση φοιτητικών αριθμών είναι ότι... δε μπορεί να γίνει ο δικός σου αριθμός έτσι (εάν δε το δικαιούσαι). Οπότε για πολύ κόσμο είναι απλά αδιάφορο. Ορισμένους δε τους απασχολεί αν θα έχουν άλλο αριθμό κάθε 2 μήνες, αλλά κάποιοι άλλοι θέλουν να κρατάνε τον αριθμό τους για μία ζωή.

 

Κατά τ' άλλα χαίρομαι που διαβάζω ότι δεν ασχολούνται με το αν πραγματικά έχεις ακόμα τη φοιτητική ιδιότητα. Σε συμβόλαιο θα πλήρωνα ~50€ το μήνα, χώρια τη δέσμευση. Ενώ τώρα δίνω 10€ κι όποτε θέλω φεύγω.

Εμένα είναι στο όνομα μου 2 χρόνια κανονικά κ επίσημα. Δεν με ρώτησαν ποτέ αν είμαι φοιτητής η ήμουν.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ξέρει κανείς μήπως πως γίνεται να μπλοκάρουμε τα μηνύματα spam σε καρτοκινητο q? έχω κουραστεί να λαμβάνω 3-4 μηνύματα καθημερινά για προσφορές που δεν με ενδιαφέρουν.

 

Βάλε κάποιο προγραμματάκι για block στις κλήσεις. Εγώ αν και είχα βρει την ησυχία μου με αυτό, διαπίστωσα οτι μου έρχονται άλλα μηνύματα κατά έναν περίεργο τρόπο που δεν ξέρω πως να τα σταματήσω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ξέρει κανείς μήπως πως γίνεται να μπλοκάρουμε τα μηνύματα spam σε καρτοκινητο q? έχω κουραστεί να λαμβάνω 3-4 μηνύματα καθημερινά για προσφορές που δεν με ενδιαφέρουν.

 

Αν οι προσφορες-spam ειναι απο καταστήματα που εχουν κρατήσει τον αριθμό σου απο καποια αγορά που ειχες κανει και τον χρησιμοποιούν για αυτό τον λόγο, επικοινωνείς μαζι τους και τους ζητάς να διαγράψουν τον αριθμό σου. Αν πάλι σε γράψουν ξαναεπικοινωνεις μαζι τους και τους απειλείς για μηνύσεις κτλ...

 

Αυτο ειχα κανει εγω κάποτε..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγω ειμαι 16 χρονια στη wind !! απο telestet ξεκινησα και μεχρι σημερα...απο ενα σημειο και μετα εχει γινει πια συνηθεια και βαριεσαι να αλλαξεις..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και στο πατέρα μου έδωσαν φοιτητικό όταν έφυγε από συμβόλαιο κοτε, χωρίς καν να τους πει τίποτα ο άνθρωπος (67 χρονών νεούδι)

 

απλά διαπίστωσα ότι πήρε φοιτητικό χωρίς λόγο, βέβαια την έχει καταβρεί εκεί με το άπειρο internet και ομιλία

 

εγώ που αν και υπήρξα φοιτητής πρόσφατα (λόγω master) δεν ήθελα να αλλάξω το νούμερό μου οπότε έμεινα με απλό f2g, αλλά και πάλι είμαι αρκετά καλυμμένος με κατά μ.ο. κάτω από 10€/μήνα , παρά τα όποια προβλήματα σήματος έχω συχνά πυκνά 

 

η τιμή και οι παροχές είναι ανίκητος συνδυασμός 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το 99% των πελατων δεν κοιτανε λογαριασμους και κυριως στο πλαισιο με τις ενημερώσεις οποτε οτι εχει αναφερθει μεχρι τωρα σαν απατη(τελος αποσυνδεσης,καταργηση προγραμματων και μεταβαση σε αλλο,αυτοματη χρεωση 1ευρω για χ λεπτα ηταν γραμμενο στον λογαριασμο,τελος αποδεσμευσης κ σου δεινε και δικαιωμα να φύγεις χωρις τελος αποδεσμευσης κτλ..

Οταν θες να πας απο συνδεση σε καρτα σου λενε 30μερες αν κανεις φορητοτητα σε αλλη καρτοκινητη 2 μερες:P

 

Και οι 3 τα ιδια κανουν...

 

Οκ φοιτητικα πουλανε ηδη στο fb κ στην xe 20ευρω αλλα με νεο νουμερο..

Τωρα αν εχει βρει καποιος δυνατοτητα χωρις να ειναι ή ΗΤΑΝ φοιτητης να μεταβιβασει το υπάρχον νουμερο(οχι νεο) στειλτε μου τον τροπο να μην χρεωνομαι τσαμπα..

Επεξ/σία από kage
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά όταν έκανα το μεταπτυχιακό μου, απλά έκανα το παλιο νούμερο μου φοιτητικό και έτσι έχει μείνει. Ούτε νέο νούμερο, ούτε τπτ... Με 4 ευρώ τον μήνα ειμαι τζιτζί

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

όσο κάποιοι αγνοούν τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους έτσι θα γίνεται και θα βγαίνουν να διαμαρτύρονται μετά στα φόρουμ αντί για εκεί που πρέπει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν με παρει καποια στιγμη υπαλληλος τετοιας εταιριας και μου κανει και τηλετσαμπουκα αντι να ειναι ευγενεστατος οπως οφειλει,το πρωτο που θα φροντισω να μαθω θα ειναι η διευθυνση του γραφειου του.

Μετα θα παρει την..."αιτηση διακοπης"

απο κοντα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...