Προς το περιεχόμενο

Wind: Την παλεύουνε;;;


Miracle Worker

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν, μετά από 10+ χρόνια συμβολαίου με τη Wind (ΤΙΜ, Telestet, ούτε θυμάμαι τι ήταν τότε), αποφασίζω να διακόψω και να το κάνω καρτοκινητή, στη Wind πάλι. 

 

Ακολούθησαν πολλά ευτράπελα, εντάσεις και τσακωμοί μέχρι να φθάσω στο σωτήριο μήνα που διανύουμε και αναμένεται η μετάβαση. Θα τα ανέφερα όλα αλλά θα έπαιρνε πολύ χώρο. 

 

Τέσπα, αρχικά μετά την αίτηση για την αλλαγή, με παίρνουν από τη Wind, μου προσφέρουν εκ νέου συμβόλαιο με όρους που δε μου άρεσαν και παράλληλα μου λένε, κυριολεκτικά γύρω στις 10 φορές, ότι ο τελευταίος λογαριασμός θα επιβαρυνθεί με 10 ευρώ τέλος αποσύνδεσης. Ναι, καλά διαβάσετε, μετά από 10+ χρόνια πελάτης, θα πληρώσω 10 ευρώ τέλος αποσύνδεσης, παρ' ότι παραμένω στη Wind!!! Τέλος πάντων, επειδή όπως είπα υπήρξαν αρκετές εντάσεις, λέω δε μαμιέται, ας είναι, αρκεί να τελειώσει το πανηγύρι. 

 

Στο ζουμί, με παίρνει μια τύπισσα σήμερα, λίγες μέρες πριν τη μετάβαση, από τη Wind και μου προτείνει άλλο συμβόλαιο, το οποίο ήταν πολύ καλό για αυτά που θέλω, αλλά με πέτυχε σε στιγμή που ετοιμαζόμουν για μια σημαντική συνέντευξη, οπότε της λέω δε μπορώ αυτή τη στιγμή, αν με πάρετε αύριο ίδια ώρα... Και με αρχίζει με ένα άκρως τσαμπουκαλεμένο ύφος, λες και τους χρώσταγα λεφτά:

 

"Ε όχι, ε όχι κύριε "μιρακλ γουόρκερ", τι το περάσετε εδώ, αυτές οι προσφορές είναι για μια μέρα, δε μπορείτε να κάνετε ότι θέλετε. 'Η δέχεστε σήμερα ή όχι, αλλιώς θα πληρώσετε 10 ευρώ για την κάρτα και δε θα έχει τίποτε μέσα."

 

Καλά, λέω ψύχραιμα, δεν υπάρχει πρόβλημα, θα συνεχίσω με το αίτημα για μετάβαση σε καρτοκινητή.

 

Και επαναλαμβάνει πάλι σε τσαμπακουλεμένο ύφος; "Ωραία, τότε εκεί που θα πληρώνατε 10 ευρώ και θα είχατε όλα αυτά, τώρα θα πληρώσετε 10 ευρώ μόνο για την κάρτα χωρίς αντίκρυσμα."

 

Η φάση είναι ότι εκτός του ότι εγώ παραμένω στη Wind με κάρτα, υπάρχουν άλλες δύο συνδέσεις στο ίδιο όνομα (του πατέρα). Πέρα από την απαράδεκτη αντιεπαγγελματική συμπεριφορά, έτσι και ζητήσουν 20 ευρώ για τέλος αποσύνδεσης και κάρτα και η κάρτα δεν έχει μέσα 10 ευρώ, όπως υπονοεί η τύπισσα, δηλαδή 20 ευρώ για αέρα, θα τους πάρει ο διάτανος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 47
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Κωλοεταιρια ειναι. Εμας επεφτε το ιντερνετ και μας ειπαν για να μην πεφτει πρεπει να δωσουμε κατι παραπανω δεν θυμαμαι γιατι ακριβως αλλα ελεος.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

10 χρονια στη wind? εισαι ήρωας!!! Εγω ειχα αντέξει με τους παπάρες 1 χρόνο με ΤΙΜ και telestet. Τη wind δε την πρόλαβα :P

 

και γιατι δεν πας αλλού?

Επεξ/σία από thant
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπαρχει ενα πολυ ωραιο πραγματακι που λεγεται "φορητοτητα αριθμου".

Κανεις την αιτηση στην αλλη εταιρια,και αστους μετα να χτυπιουνται και να σου δινουν τον ουρανο με τ αστρα για να την ακυρωσεις.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Ε όχι, ε όχι κύριε "μιρακλ γουόρκερ", τι το περάσετε εδώ, αυτές οι προσφορές είναι για μια μέρα, δε μπορείτε να κάνετε ότι θέλετε. 'Η δέχεστε σήμερα ή όχι, αλλιώς θα πληρώσετε 10 ευρώ για την κάρτα και δε θα έχει τίποτε μέσα."

 

Κατά 60-70% θα τους το έκλεινσ στα μούτρα.

 

Κατά 30-40% θα ανέβαζα τον τόνο της φωνής και θα έλεγα οτι δεν μπορώ να τους μιλήσω τώρα γιατί έχω δουλειά. Αν επέμεναν πάλι θα τους το έκλεινα και θα άλλαζα εντελώς και εταιρεία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κατά 60-70% θα τους το έκλεινσ στα μούτρα.

 

Κατά 30-40% θα ανέβαζα τον τόνο της φωνής και θα έλεγα οτι δεν μπορώ να τους μιλήσω τώρα γιατί έχω δουλειά. Αν επέμεναν πάλι θα τους το έκλεινα και θα άλλαζα εντελώς και εταιρεία.

 

Αν θέλεις να "πονέσει" η συγκεκριμένη υπάλληλος  ζήτα το όνομα της και στο καπάκι κάλεσε πίσω και πες ότι θέλεις να κόψεις και τα υπόλοιπα συνδεδεμένα συμβόλαια γιατί είσαι εξαιρετικά δυσαρεστημένος από την συμπεριφορά και το ύφος της τάδε, επίσης πες τους ότι θέλεις να δηλώσεις παράπονο για την συμπεριφορά της τάδε  :devil:

Φυσικά δεν χρειάζεται να προχωρήσεις με την διακοπή των συμβολαίων, μόλις περαστεί στο σύστημα το παράπονο σου , παίρνεις πίσω και ακυρώνεις.

Θα την φωνάξει ο team leader να την κατσαδιάσει σίγουρα εάν στο τηλεφώνημα σου δεν ήσουν σε έξαλλη κατάσταση ή έβριζες χυδαία ώστε να δικαιολογηθεί , υπάρχει και περίπτωση να σε καλέσει πίσω team leader για να "απολογηθεί¨" και να σου δώσει και κάνα τυράκι προσφορά.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν θέλεις να "πονέσει" η συγκεκριμένη υπάλληλος  ζήτα το όνομα της

 

Λες να μου το πει όμως; Δεν νομίζω να το πει, εκτός αν υπάρχει άλλος τρόπος να το μάθεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λες να μου το πει όμως; Δεν νομίζω να το πει, εκτός αν υπάρχει άλλος τρόπος να το μάθεις.

Ένα φεγγάρι που ήμουν στην CQS ( είναι υπό εργολάβος που αναλαμβάνει να έχει τηλεφωνικά κέντρα για Vodafone, ασφαλιστικές και γενικά όποιον κάνει outsource το τηλεφωνικό κέντρο) μας έβαζαν και λέγαμε το όνομα μας πάντα στην αρχή της κλήσης σε πελάτη

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό το "τέλος αποσύνδεσης" το έχει κάνει και η Vodafone. Μόνο η Cosmote δεν έχει μπει στο πάρτυ (ακόμα). Αλλά που θα πάει, θα το φροντίσει κι αυτή. Και ναι, είναι ένα ποσό που το δίνεις "αέρα" απλά και μόνο για να τερματίσουν το συμβόλαιό σου (ακόμα και αν δεν είσαι δεσμευμένος χρονικά και έχει λήξει). Δε θα μπει στην κάρτα.

 

Λες και κάποιος που θέλει να διακόψει ένα πανάκριβο και με δεσμεύσεις συμβόλαιο θα "κωλώσει" για ένα 10-ευρω (το οποίο με χρήση καρτοκινητού θα έχει πάρει πίσω σε 1-2 μήνες στη χειρότερη περίπτωση).

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, μετά από 10+ χρόνια συμβολαίου με τη Wind (ΤΙΜ, Telestet, ούτε θυμάμαι τι ήταν τότε), αποφασίζω να διακόψω και να το κάνω καρτοκινητή, στη Wind πάλι.

 

Ακολούθησαν πολλά ευτράπελα, εντάσεις και τσακωμοί μέχρι να φθάσω στο σωτήριο μήνα που διανύουμε και αναμένεται η μετάβαση. Θα τα ανέφερα όλα αλλά θα έπαιρνε πολύ χώρο.

 

Τέσπα, αρχικά μετά την αίτηση για την αλλαγή, με παίρνουν από τη Wind, μου προσφέρουν εκ νέου συμβόλαιο με όρους που δε μου άρεσαν και παράλληλα μου λένε, κυριολεκτικά γύρω στις 10 φορές, ότι ο τελευταίος λογαριασμός θα επιβαρυνθεί με 10 ευρώ τέλος αποσύνδεσης. Ναι, καλά διαβάσετε, μετά από 10+ χρόνια πελάτης, θα πληρώσω 10 ευρώ τέλος αποσύνδεσης, παρ' ότι παραμένω στη Wind!!! Τέλος πάντων, επειδή όπως είπα υπήρξαν αρκετές εντάσεις, λέω δε μαμιέται, ας είναι, αρκεί να τελειώσει το πανηγύρι.

 

Στο ζουμί, με παίρνει μια τύπισσα σήμερα, λίγες μέρες πριν τη μετάβαση, από τη Wind και μου προτείνει άλλο συμβόλαιο, το οποίο ήταν πολύ καλό για αυτά που θέλω, αλλά με πέτυχε σε στιγμή που ετοιμαζόμουν για μια σημαντική συνέντευξη, οπότε της λέω δε μπορώ αυτή τη στιγμή, αν με πάρετε αύριο ίδια ώρα... Και με αρχίζει με ένα άκρως τσαμπουκαλεμένο ύφος, λες και τους χρώσταγα λεφτά:

 

"Ε όχι, ε όχι κύριε "μιρακλ γουόρκερ", τι το περάσετε εδώ, αυτές οι προσφορές είναι για μια μέρα, δε μπορείτε να κάνετε ότι θέλετε. 'Η δέχεστε σήμερα ή όχι, αλλιώς θα πληρώσετε 10 ευρώ για την κάρτα και δε θα έχει τίποτε μέσα."

 

Καλά, λέω ψύχραιμα, δεν υπάρχει πρόβλημα, θα συνεχίσω με το αίτημα για μετάβαση σε καρτοκινητή.

 

Και επαναλαμβάνει πάλι σε τσαμπακουλεμένο ύφος; "Ωραία, τότε εκεί που θα πληρώνατε 10 ευρώ και θα είχατε όλα αυτά, τώρα θα πληρώσετε 10 ευρώ μόνο για την κάρτα χωρίς αντίκρυσμα."

 

Η φάση είναι ότι εκτός του ότι εγώ παραμένω στη Wind με κάρτα, υπάρχουν άλλες δύο συνδέσεις στο ίδιο όνομα (του πατέρα). Πέρα από την απαράδεκτη αντιεπαγγελματική συμπεριφορά, έτσι και ζητήσουν 20 ευρώ για τέλος αποσύνδεσης και κάρτα και η κάρτα δεν έχει μέσα 10 ευρώ, όπως υπονοεί η τύπισσα, δηλαδή 20 ευρώ για αέρα, θα τους πάρει ο διάτανος.

Εγώ όταν έκανα το συμβόλαιο κάρτα μου έκαναν το άλλο, όταν ήρθε η ημερομηνία της αλλαγής δεν έγινε τίποτα και με τα πολλά και πολλά μπινελικια στο τηλέφωνο μου είπαν ότι δέχτηκα τη προσφορά τους (πράγμα που δεν έγινε ποτέ) άρα συνεχιζω συμβόλαιο και μετά μου είπαν να κάνω αίτηση εκ νέου για κάρτα και να περιμένω άλλον ένα μήνα έτσι

 

Με μία καταγγελία στην εεταα το πρόβλημα λύθηκε σε 2-3 μέρες

 

Και παρόλο που παραμενω σε αυτούς λογω κόστους, ποτέ ξανά συμβόλαιο μαζί τους

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

η wind για κάποιο λόγο νομίζει πως είναι μόνη της στην αγορά και είναι η μόνη εταιρεία που έχει εγωϊσμό. 

έφυγα μετά από 3 χρόνια λόγω απάτης εις βάρος μου με θύμα την πιστωτική μου κάρτα. εσκεμμένως έβαλαν να αποπληρώνεται δικού τους ανθρώπου ο λογαριασμός με την δική μου κάρτα και μάλιστα όταν έκανα σχετική καταγγελία παντού και μήνυση με πήραν τηλέφωνο και αντι να δικαιολογηθούν με απειλούσαν. Πήραν τα απόκρυφα όπως ήταν το αναμενόμενο , αλλά αντί να βάλουν μυαλό , βλεπω πως συνεχίζουν. κρίμα που έχουμε μόνο 3 συννενοημένους παρόχους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ένα φεγγάρι που ήμουν στην CQS ( είναι υπό εργολάβος που αναλαμβάνει να έχει τηλεφωνικά κέντρα για Vodafone, ασφαλιστικές και γενικά όποιον κάνει outsource το τηλεφωνικό κέντρο) μας έβαζαν και λέγαμε το όνομα μας πάντα στην αρχή της κλήσης σε πελάτη

Εμένα ακόμα και τώρα όσες φορές με παίρνουν για προσφορά πάντα με το όνομά τους ξεκινάνε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γ αυτό και εγώ έχω 2 φοιτητικα νούμερα και είμαι άρχοντας

 

Επίσεις εχω πάρει και για γονείς και γνωστους και μιλάμε αβερτα με ένα 10€ το μηνα ;) (1500' προς ολους και 2500gb internet )

 

 

Και bye bye συμβολαια και εταιρίες ;)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...