Προς το περιεχόμενο

Φροντηστηριο β λυκειου


Kazuya21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν οι στόχοι σου για τις πανελλήνιες είναι κάποιο ΤΕΙ ή σχολές των 12-13000 μορίων μπορείς να αποφύγεις το φροντιστήριο αν στοχεύεις για πολυτεχνικές πρέπει από φέτος να θέσεις γερές βάσεις που θα σου τις δώσει το φροντιστήριο. Από σένα εξαρτώνται όλα στο πόσο αποφασισμένος είναι να διαβάσεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

κοιτα φετος δν θα παω φροντηστηριο του χρονου προφανως...φετος ειμαι διατεθειμενος να διαβασω πολυ με οτι αυτο συνεπαγεται...ο καθηγητης στο σχολειο ειναι πολυ καλος και γνκ πιστευω πως μπορω με αρκετη προσπαθεια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν έχεις πολλά κενά μπορείς, δεν είναι και κάτι τραγικό να μην κάνεις φροντιστήριο β' λυκείου, μην κοιτάς που πολλοί πλέον ξεκινούν απ τα 10 και είναι συνέχεια στο σπρώξιμο.Βέβαια θα πρέπει να χεις αυτοπειθαρχία και πρόγραμμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η τυχαία κατάταξη που βγάζει ο καθένας απ' το μυαλό του δεν έχει και πολλή σημασία. Τώρα από πού βγάζεις ότι κάποιος είναι ανορθόγραφος επειδή "τέτοια του λέμε" είναι κάτι που μόνο εσύ ξέρεις. Τέλος πάντων, δεν πρόκειται να συνεχίσω. Είτε συμφωνείς είτε διαφωνείς, η κατάταξη που έβαλα είναι αυτή που ισχύει.

Εχεις παρατηρησει καθολου την ορθογραφια των παιδιων ηλικιας 13-17 πλεον; Δεν ειναι και δυσκολο να την παρατηρησεις με τοσα μεσα κοινωνικης δικτυωσης.  Ουτε οτι τα ρηματα γραφονται με ω δε ξερουν πλεον. Το συμπερασμα το εβγαλα απο το οτι αυτοι οι μαθητες ειναι του 10 και του 12,αλλα οι γονεις τους λενε μπραβο που απλα περνανε την ταξη κι ετσι δε κανουν καμια προσπαθεια να μορφωθουνε και να βελτιωθουνε.  Οι καθηγητες πλεον βαζουν πιο ευκολα βαθμους,ειναι σχεδον αδυνατο να μεινεις και στοκος να εισαι,πραγμα που σημαινει οτι 9 και 10 κι 11 παιρνει ο πατος των πατων. Δεν ειναι απλα στο μυαλο μου,οταν λες καλο ενα μαθητη που βγαζει 9 και που ουσιαστικα μετα βιας περασε την ταξη κι αρκετες φορες χαριστικα,ειναι απλα παραλογο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Εχεις παρατηρησει καθολου την ορθογραφια των παιδιων ηλικιας 13-17 πλεον; Δεν ειναι και δυσκολο να την παρατηρησεις με τοσα μεσα κοινωνικης δικτυωσης.  Ουτε οτι τα ρηματα γραφονται με ω δε ξερουν πλεον. Το συμπερασμα το εβγαλα απο το οτι αυτοι οι μαθητες ειναι του 10 και του 12,αλλα οι γονεις τους λενε μπραβο που απλα περνανε την ταξη κι ετσι δε κανουν καμια προσπαθεια να μορφωθουνε και να βελτιωθουνε.  Οι καθηγητες πλεον βαζουν πιο ευκολα βαθμους,ειναι σχεδον αδυνατο να μεινεις και στοκος να εισαι,πραγμα που σημαινει οτι 9 και 10 κι 11 παιρνει ο πατος των πατων. Δεν ειναι απλα στο μυαλο μου,οταν λες καλο ενα μαθητη που βγαζει 9 και που ουσιαστικα μετα βιας περασε την ταξη κι αρκετες φορες χαριστικα,ειναι απλα παραλογο. 

 

Επίσης ξέρω συμμαθητές μου ή 30ρηδες ή 50ρηδες που δεν ξέρουν ορθογραφία. Τώρα για τους γονείς που λένε μπράβο που το παιδί τους περνάει την τάξη δεν το καταλαβαίνω. Όπως δεν καταλαβαίνω από πού βγαίνει το ότι αν κάποιος παίρνει 9 και 10 σώνει και καλά δεν προσπαθεί. Πολλοί μπορεί όντως να μην προσπαθούνε, άλλοι μπορεί να χρειάζεται να προσπαθήσουν για να βγάλουν αυτό το 9 και το 10. Εγώ δε λέω κανέναν μαθητή καλό, η κλίμακα που έβαλα είναι η επίσημη κλίμακα που χρησιμοποιείται. Δε νομίζω να έχει πολύ νόημα να πιάνουμε συζητήσεις επί συζητήσεων για την εκπαιδευτική διαδικασία και την εκπαίδευση και την παιδεία και και και...

Στο πρώτο μου post σου είπα ότι ένας μαθητής του 17 δε θεωρείται μέτριος, άσχετα με το τι πιστεύουμε εγώ κι εσύ και ο οποιοσδήποτε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης ξέρω συμμαθητές μου ή 30ρηδες ή 50ρηδες που δεν ξέρουν ορθογραφία. Τώρα για τους γονείς που λένε μπράβο που το παιδί τους περνάει την τάξη δεν το καταλαβαίνω. Όπως δεν καταλαβαίνω από πού βγαίνει το ότι αν κάποιος παίρνει 9 και 10 σώνει και καλά δεν προσπαθεί. Πολλοί μπορεί όντως να μην προσπαθούνε, άλλοι μπορεί να χρειάζεται να προσπαθήσουν για να βγάλουν αυτό το 9 και το 10. Εγώ δε λέω κανέναν μαθητή καλό, η κλίμακα που έβαλα είναι η επίσημη κλίμακα που χρησιμοποιείται. Δε νομίζω να έχει πολύ νόημα να πιάνουμε συζητήσεις επί συζητήσεων για την εκπαιδευτική διαδικασία και την εκπαίδευση και την παιδεία και και και...

Στο πρώτο μου post σου είπα ότι ένας μαθητής του 17 δε θεωρείται μέτριος, άσχετα με το τι πιστεύουμε εγώ κι εσύ και ο οποιοσδήποτε.

Οντως δεν εχω διαθεση να αναλυσω το εκπαιδευτικο συστημα γιατι σηκωνει πολλη αναλυση. Παντως με τα σημερινα δεδομενα ,το 17 θεωρειται ενας μετριος βαθμος. Και το 9-13 δε θεωρειται σιγουρα καλος βαθμος,οπως λες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Οντως δεν εχω διαθεση να αναλυσω το εκπαιδευτικο συστημα γιατι σηκωνει πολλη αναλυση. Παντως με τα σημερινα δεδομενα ,το 17 θεωρειται ενας μετριος βαθμος. Και το 9-13 δε θεωρειται σιγουρα καλος βαθμος,οπως λες.

 

Άντε πάλι. Εγώ δε λέω τίποτα και το 17 δεν είναι μέτριος βαθμός. ΠΔ 60-06, άρθρο 5:

  1. Η βαθμολογική κλίμακα, με βάση την οποία υπολογίζονται οι βαθμοί επίδοσης των μαθητών σε όλα τα μαθήματα, είναι 0 - 20 και λεκτικώς προσδιορίζεται με τους χαρακτηρισμούς:

Κακώς

0 – 05

Ανεπαρκώς

05,1 - 9,4

Σχεδόν καλώς

9,5 – 13

Καλώς

13,1 – 16

Λίαν καλώς

16,1 – 18

Άριστα

18,1 – 20

 

Το αν κάποιος δε συμφωνεί με αυτήν την κλίμακα και θέλει να θεωρήσει μια δικιά του κλίμακα είναι άλλο θέμα. Αν, τώρα, θες να πεις ότι σε μια σχετική (και όχι απόλυτη) κλίμακα το 17 είναι ένας μέτριος βαθμός γιατί τα περισσότερα παιδιά (αλήθεια, ποια είναι αυτά τα παιδιά; ) έχουν βαθμούς γύρω στο 17, τότε αυτό και πάλι είναι άλλο θέμα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Άντε πάλι. Εγώ δε λέω τίποτα και το 17 δεν είναι μέτριος βαθμός. ΠΔ 60-06, άρθρο 5:

  1. Η βαθμολογική κλίμακα, με βάση την οποία υπολογίζονται οι βαθμοί επίδοσης των μαθητών σε όλα τα μαθήματα, είναι 0 - 20 και λεκτικώς προσδιορίζεται με τους χαρακτηρισμούς:

Κακώς

0 – 05

Ανεπαρκώς

05,1 - 9,4

Σχεδόν καλώς

9,5 – 13

Καλώς

13,1 – 16

Λίαν καλώς

16,1 – 18

Άριστα

18,1 – 20

 

Το αν κάποιος δε συμφωνεί με αυτήν την κλίμακα και θέλει να θεωρήσει μια δικιά του κλίμακα είναι άλλο θέμα. Αν, τώρα, θες να πεις ότι σε μια σχετική (και όχι απόλυτη) κλίμακα το 17 είναι ένας μέτριος βαθμός γιατί τα περισσότερα παιδιά (αλήθεια, ποια είναι αυτά τα παιδιά; ) έχουν βαθμούς γύρω στο 17, τότε αυτό και πάλι είναι άλλο θέμα.

Ασε την κλιμακα που μας παραθετεις εδω ,εσυ δηλαδη εναν μαθητη του 9 τον θεωρεις καλο;;; γιατι πολυ την υποστηριζεις την κλιμακα. καποιος που σου λεει πως εχει βγαλει με 9 τις ταξεις,τι θα του πεις; μπραβο ησουν καλος;;; και τι εννοεις ποια ειναι αυτα τα παιδια;;; τα περισσοτερα εκει γυρω βρισκονται,στο 16-17.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Ασε την κλιμακα που μας παραθετεις εδω ,εσυ δηλαδη εναν μαθητη του 9 τον θεωρεις καλο;;; γιατι πολυ την υποστηριζεις την κλιμακα.

 

Όχι (και η κλίμακα "σχεδόν" λέει), ούτε "υποστηρίζω την κλίμακα". Θα μπορούσα να τον θεωρώ καλό ή και άριστο, ή να θεωρώ άριστο βαθμό μόνο το στρογγυλό 20. Για να μην υπάρχει λοιπόν αυτό το πρόβλημα με τον καθένα να χρησιμοποιεί τη δική του αυθαίρετη κλίμακα και να μπορούμε να συνεννοηθούμε, υποτίθεται ότι συμφωνούμε όλοι να χρησιμοποιήσουμε μία κλίμακα. Έτσι λοιπόν οι καλοί κύριοι στο υπουργείο λένε παιδιά, αυτή είναι η κλίμακα, πάρτε και παίξτε.

 

και τι εννοεις ποια ειναι αυτα τα παιδια;;; τα περισσοτερα εκει γυρω βρισκονται,στο 16-17.

 

Συγγνώμη αλλά αυτό δεν μπορώ να το δεχτώ. Δεν αμφιβάλλω ότι μπορεί τα παιδιά που γνωρίζεις εσύ/έχεις ακούσει/whatever να είναι γύρω στο 17, αλλά έχει διαφορά αυτό από το καθολικό "τα περισσότερα παιδιά". Κι εγώ όταν πήγαινα σχολείο και ήξερα πάνω-κάτω τι βαθμούς παίρνουν οι συμμαθητές μου θα μπορούσα να πω "τα περισσότερα παιδιά έχουν τον Χ βαθμό", αλλά ελπίζω καταλαβαίνεις ότι αυτό το επιχείρημα δεν στέκει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαθε μπαλιτσα ρε @livefreeordie, μαθε μπαλιτσα! Δεν στα εξηγει ωραια ο @kercyn?

 

btw: Εγω δημοτικο εβγαλα Γ, γυμνασιο 13, απολυτηριο λυκειο 17.8 και πανελληνιες 18700 (μαθηματικα κατ 20,γενικης 20, φυσικη 18.2, προγραμματισμο 18.6, αοδε 20, εκθεση 12.6 lol) mind completely blown

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μη ξεχνατε πως οι εποχες εχουν αλλαξει απο τοτε που πηγαινατε καποιοι σχολειο ετσι; Καποτε ακομη και για να περασεις την ταξη ηθελε πραγματικη προσπαθεια. Τωρα δε χρειαζεται τιποτα. Και δε το παιζω καποια,κι εγω του 17 ημουν εκτος απο 3η λυκειου,αλλα μη λεμε οτι να ναι ετσι; Οσα παιδια ειχαν κατω απο 14 θεωρουνταν οι κακοι μαθητες της ταξης. Κι ακομη ισχυει αυτο. Τωρα μιλαω κυριως για γενικο,στο ΕΠΑΛ δε ξερω τι παιζει και σε τι επιπεδα βρισκεται το καθε τμημα πανω κατω,δεν εχω εμπειρια. Οχι βεβαια πως αν τα 2/3 της ταξης βγαζουν γυρω στο 14-15 αυτος που θα βγαλει 17 θα θεωρειται αριστος,δεν παει ετσι και παλι. Πλεον και ντουβαρι ορθιο να εισαι θα σε περασουν και στο γενικο αλλα ειδικα στο ΕΠΑΛ,οποτε οπως καταλαβαινετε το 9 ειναι ενας ενδεικτικος βαθμος απλα για να περασει τη ταξη,ο πατος του πατου δηλαδη και μπορειτε να λετε οτι θελετε. Και σιγουρα θα υπαρχουν καποια παιδια που απλα δε το εχουν κι οχι πως κατηγορω και κανενα,ουτε αυτους που δεν θελουν να ασχοληθουν ουτε αυτους που δε τα ''πιανουν'',αλλα μη τα βαφτιζουμε οπως να'ναι. Μαθητης του 9,10,11 μονο κακος μπορει να λεγεται και κανεις δε θα γυρισει να σου πει ''μα η κλιμακα ειναι ετσι''! 

 

Οι ιδιοι οι καθηγητες ονομαζουν αυτους τους μαθητες κακους. Δεν εχω ακουσει ποτε κανενα καθηγητη να λεει ''ναι αυτος ο μαθητης εβγαλε 9,ειναι σχεδον καλος συμφωνα με την κλιμακα''. Ελα,ειναι αστειο τωρα,αληθεια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

btw: Εγω δημοτικο εβγαλα Γ, γυμνασιο 13, απολυτηριο λυκειο 17.8 και πανελληνιες 18700 (μαθηματικα κατ 20,γενικης 20, φυσικη 18.2, προγραμματισμο 18.6, αοδε 20, εκθεση 12.6 lol) mind completely blown

Εδω να σχολιασω κατι! Το οτι ενας μαθητης ειναι μετριος ΣΥΝΟΛΙΚΑ δε παει να πει πως ειναι μετριος γενικα. Τι εννοω; Οτι μπορει καποιος να γουσταρει τρελα πχ μαθηματικα,φυσικη κτλ αλλα να μη μπορει καθολου ιστορια. Εννοειται λοιπον πως θα παρει καλους βαθμους εκει που εχει κλιση και λιγοτερο καλους εκει που δεν εχει.

 

Μπορει να βγαζει ενα μετριο συνολικο βαθμο,αλλα να αριστευσει στις πανελλαδικες στα μαθηματα κατευθυνσης του.

 

Δεν εννοω λοιπον πως ενας μαθητης μετριος ειναι βλακας. 

 

Δε νομιζω οι μαθητες που εβγαλαν γενικο 9 και 10 και 12 να εγραψαν ποτε στις πανελλαδικες 20 και 19 και 18.ουτε καν 14 και 15. 

 

Αρα δε μπορεις να λες ενα μαθητη του 9 σχεδον καλο,ειναι πολυ απλο,οπως δε μπορεις να πεις κι ενα μαθητη του 17 αριστο,γιατι δεν ειναι αριστος,αριστος ειναι αυτος που τα πηγαινει καλα σε ολα τα μαθηματα κι οχι μονο σε καποια. απλα τα πραγματα!

 

Η κλιμακα αυτην ειναι απαρχαιωμενη οπως κι ολοκληρο το εκπαιδευτικο συστημα. Τα πραγματα εχουν αλλαξει πλεον κι απ'οσο ξερω θα γινουν και ριζικες αλλαγες σιγα-σιγα,οπως και πρεπει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξανακοιτα λιγο την κλιμακα. Καλως ειναι απο 13-16.Και αυτο ειναι και το σωστο, ΜΟ 15 σημαινει οτι καπου ειχε και 18 αλλα και σε καποιο αλλο 13, αυτος ο μαθητης χαρακτηριζεται ως καλος. Ενας αλλος ομως που ειχε 20ρια και 16ρια και ΜΟ 18, ε αυτος ειναι αριστος οχι καλος! Μαλλον πρεπει να κοιταξεις λιγο τους ορισμους των λεξεων. Μια κλιμακα βαθμολογησης δεν απαρχαιωνεται. Ειναι ενα τροπος για να μετρησεις την επιδοση, δεν εκσυγχρονιζεται αυτο το πραγμα, ουτε και απαρχαιωνεται... Ασε που τα παιδια πλεον γραφουν χειροτερα απ'οτι παλια! Εχουν βαλει 4 μαθηματα πανελληνιες, η υλη εχε μικρυνει, τα θεματα ειναι ευκολοτερα απ'οτι παλιοτερα και δεν μπορουν να πιασουν ενα 15....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξανακοιτα λιγο την κλιμακα. Καλως ειναι απο 13-16.Και αυτο ειναι και το σωστο, ΜΟ 15 σημαινει οτι καπου ειχε και 18 αλλα και σε καποιο αλλο 13, αυτος ο μαθητης χαρακτηριζεται ως καλος. Ενας αλλος ομως που ειχε 20ρια και 16ρια και ΜΟ 18, ε αυτος ειναι αριστος οχι καλος! Μαλλον πρεπει να κοιταξεις λιγο τους ορισμους των λεξεων. Μια κλιμακα βαθμολογησης δεν απαρχαιωνεται. Ειναι ενα τροπος για να μετρησεις την επιδοση, δεν εκσυγχρονιζεται αυτο το πραγμα, ουτε και απαρχαιωνεται... Ασε που τα παιδια πλεον γραφουν χειροτερα απ'οτι παλια! Εχουν βαλει 4 μαθηματα πανελληνιες, η υλη εχε μικρυνει, τα θεματα ειναι ευκολοτερα απ'οτι παλιοτερα και δεν μπορουν να πιασουν ενα 15....

γι αυτο κι εγώ λέω πως δε μπορείς να τα μετράς καλά με αυτό το σύστημα ,επειδή όλα είναι πιο εύκολα πλέον οπότε οι χαμηλοί βαθμοί δεν απαιτούν καμία προσπάθεια για Ν παρθούν. άμα κοιτάξεις τον πίνακα λέει στο 9 είναι σχεδόν καλός. το δέχεσαι δηλαδή αυτό ; επίσης κάποιος στο 15 μπορεί να είχε κα που 18 ,αλλά σε 1-2 μαθήματα. αυτό αρκεί για να τον κάνει καλό δηλαδή; ας συμφωνήσουμε πως διαφωνούμε.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...