Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

γι αυτο κι εγώ λέω πως δε μπορείς να τα μετράς καλά με αυτό το σύστημα ,επειδή όλα είναι πιο εύκολα πλέον οπότε οι χαμηλοί βαθμοί δεν απαιτούν καμία προσπάθεια για Ν παρθούν. άμα κοιτάξεις τον πίνακα λέει στο 9 είναι σχεδόν καλός. το δέχεσαι δηλαδή αυτό ; επίσης κάποιος στο 15 μπορεί να είχε κα που 18 ,αλλά σε 1-2 μαθήματα. αυτό αρκεί για να τον κάνει καλό δηλαδή; ας συμφωνήσουμε πως διαφωνούμε.

 

Εχεις προβλημα με τις ορολογιες επειδη δεν τις καταλαβαινεις. Αν αντικαταστησουμε αυτες με τις εξης:

(θα βαλω την αξιολογηση ως προς τον μαθητη και οχι ως προς τον βαθμο...)

 

Κακιστος μαθητης

0 - 9,4

Κακος μαθητης

9,5 – 13

Μετριος μαθητης

13,1 – 16

Καλος μαθητης

16,1 – 18

Άριστος μαθητης

18,1 – 20

 

 

 

Στο ειπα και πριν ξανακοιτα τις ορολογιες. Ειναι σαν να βαζω σε μια εξισωση, για να βρω μήλα, τον αγνωστο χ ως πορτοκαλια, και να διαμαρτυρεσαι εσυ...Οσο και να διαμαρτυρεσαι στο τελος παλι μήλα θα βρω.

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

λοιπον παιδια σαν μαθητης θα πω το εξης...9-13 ειναι κακος μαθητης...ποια η διαφορς του 9 με το 13??οτι αυτος που πηρε 9 ηταν εντελως αδιαφορος και φασαριοζοε ενω ο 13 δν ηταν τοσο πολυ...συνηθως αμα εισαι ησυχος μπορεις να παρεις μεχρι ενα 14 χωρις να προσπαθεις απλα αμα δειξεις καποια σημαδια προσπαθειας...απο κει και περα οσο καλυτερος εισαι τοσο πιο πανω πας...το 17 ειναι μετριο...το 18,19 ειναι ενας πολυ καλος βαθμος το 20 αριστος...στις μερες μας οι βαθμοι μπαινουν πολυ πιο ευκολα απο οτι παλια και κατα την γνωμη μου δν παιζουν κανενα ρολο και ολοι κρινονται στις πανελληνιες(απειρα παραδειγματα μετριων μαθητων που γραψανε πολυ καλα στις πανελληνιες γτ μπορει πχ να ηταν ανησυχοι ή για 1000 αλλους λογους)

Δημοσ.

Ακριβώς οι βαθμοί του σχολείου δεν παίζουν κανένα ρόλο. Λίγο καλό παιδί να είσαι και να κάνεις προσπάθεια αρκεί για να πάρεις μέχρι και 18. Είχα εγώ γνωστούς που έβγαζαν στα τετράμηνα 19 και κάτι ψιλά ενώ εγώ ήμουν στο 17~ επειδή σε ότι δεν με ενδιέφερε ήμουν τουρίστας και έβγαλα 17000 μόρια, ενώ οι άλλοι με τα 19αρια απουσιολόγοι πήγαιναν για αρχιτεκτονικές και πολυτεχνεία και τελικά μπήκαν σε ΤΕΙ. Στις πανελλήνιες παίζονται όλα. 

Δημοσ.

Εχεις προβλημα με τις ορολογιες επειδη δεν τις καταλαβαινεις. Αν αντικαταστησουμε αυτες με τις εξης:

(θα βαλω την αξιολογηση ως προς τον μαθητη και οχι ως προς τον βαθμο...)

Κακιστος μαθητης

0 - 9,4

Κακος μαθητης

9,5 – 13

Μετριος μαθητης

13,1 – 16

Καλος μαθητης

16,1 – 18

Άριστος μαθητης

18,1 – 20

 

 

 

Στο ειπα και πριν ξανακοιτα τις ορολογιες. Ειναι σαν να βαζω σε μια εξισωση, για να βρω μήλα, τον αγνωστο χ ως πορτοκαλια, και να διαμαρτυρεσαι εσυ...Οσο και να διαμαρτυρεσαι στο τελος παλι μήλα θα βρω.

τόση ώρα τι λέω ;; όταν λέω κακός και καλός εννοώ τον μαθητή τόση ωρα.
Δημοσ.

Με την προϋπόθεση ότι δεν έχεις κενά από προηγούμενες τάξεις και θες να κινηθείς προς το πεδίο των οικονομικών τότε ναι, μπορείς να ανταπεξέλθεις. Όσον αφορά το κομμάτι των μαθηματικών, μιλώντας σαν φροντιστής, μεγάλη προσοχή στην Άλγεβρα Γενικής παιδείας καθώς περιέχει προ απαιτούμενες γνώσεις για του χρόνου, όπως βέβαια όλες οι γνώσεις από την Άλγεβρα των προηγούμενων τάξεων. Σε συνδυασμό με έναν καλό καθηγητή στο σχολείο, ένα εξωσχολικό βοήθημα για εξάσκηση σε όγκο ασκήσεων και οργάνωση / πρόγραμμα δεν χρειάζεσαι φροντιστήριο. Ελπίζω να βοήθησα.

 

lisari.blogspot.gr

mathematica.gr

study4exams.gr

mathsteki.gr

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...