defacer Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2016 Εγώ έχω πει τι γίνεται... Έχεις πει είναι η αλήθεια χίλιες δυο μαλακίες. Με όρους φυσικής και μαθηματικών δε μίλησες ποτέ. Να το δοκιμάσεις μια φορά στη ζωή σου. 2
VonLoutsos Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2016 @VonLoutsos εστω οτι ο τυπος στο βιντεο ειναι πανω σε διαδρομο και η ταχυτητα που εχουν οι ροδες στο hoverboard ειναι ιδια με την ταχυτητα του διαδρομου, τι θα γινενι αν καποιος τον σπρωξει οπως στο βιντεο θα πεσει ή οχι? Αιτιολογησε την απαντηση σου. Ηint: το χερι που σπρωχνει ειναι η F που σου λενε τοση ωρα οι αλλοι https://www.youtube.com/watch?v=z6Kgi8P-2pQ Προφανως και θα πέσει(στην πραγματικη ζωή δεν διαφώνησε κανεις). Αν ομως ο αναβάτης που δείχνεις δεν μπορεί να πεσει( έτσι ώστε όλη η δύναμη που θα του βάλεις να του μεταβάλει την ταχύτητα, κατι αντίστοιχο με το οτι το αεροπλανο θα πατάει πάνω στις ρόδες και η δύναμη των κινητήρων δεν θα τείνει να το περιστρέψει) η δύναμη θα μεταβάλλει την ταχύτητά του. Ταυτοχρονα ομως θα την μεταβάλλει ίσα και αντίθετα ο ιμαντας άρα για αυτό το αεροπλάνο θα φαίνεται σταθερό. Διαφωνείς; Last time η δύναμη που σπρωχνει το αεροπλάνο (F=-Δμ/Δt, την εξήγηση της οποιας ο liakjim δεν εχει δώσει ακόμα για να δουμε αν γνωρίζει φυσική).
deesnider Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2016 Δηλαδη θελεις να πεις οτι το αεροπλανο δεν ασκει καμια δυναμη στον ιμαντα Πεταει στον αερα δηλαδη απο την αρχη ? Προφανώς και ασκεί δύναμη στον ιμάντα: Τον πιέζει κάθετα με το βάρος του. Αυτή όμως η δύναμη, είναι τελείως άσχετη με τη δυνατότητά του αεροπλάνου να αρχίσει να κινείται, να επιταχύνει και, τελικά, να απογειωθεί. Αυτή τη δυνατότητα τού την παρέχουν οι κινητήρες του, οι οποίοι δεν έχουν καμία σχέση ή σύνδεση με τους τροχούς και η λειτουργία, η απόδοση και ο τελικός σκοπός τους (να ωθήσουν/επιταχύνουν το αεροσκάφος) δεν εξαρτώνται ούτε στο ελάχιστο από το που πατάνε αυτοί, αλλά από τη δύναμη που ασκούν οι κινητήρες στον αέρα. Από αυτή τη δύναμη εξαρτάται το αν θ' αρχίσει να κινείται και να επιταχύνεται. Εφόσον οι τροχοί είναι ελεύθεροι να περιστρέφονται - δεν είναι «φρεναρισμένοι» δηλαδή - ο διάδρομος ας χορεύει και τσάμικο. Αν παρω ενα καροτσι του σουπερ μαρκετ γεματο πραγματα 50 κιλα και το βαλω πανω σε ενα διαδρομο γυμναστηριου που μπορει να τρεχει οσο θελει και εγω ειμαι κατω απο το διαδρομο και το σπρωχνω (τουρμπινες) θα μπορεσω να το προχωρησω πανω στο διαδρομο αν οσο πιο πολυ το σπρωχνω τοσο αυξανει η ταχυτητα του διαδρομου ? Φυσικά και θα μπορέσεις, χωρίς να σ' εμποδίσει τίποτα κιόλας! Αν οι τροχοί ήταν φρεναρισμένοι, δε θα μπορούσες, ή στην καλύτερη περίπτωση θα δυσκολευόσουν πολύ. Εφόσον περιστρέφονται, προφανώς και θα μπορέσεις. Είναι τόσο οφθαλμοφανές το «γιατί», ώστε το μόνο που μπορώ να σού πω ως απάντηση, είναι «δοκίμασέ το στην τελική». Αν μη τι άλλο, είναι απολύτως εφικτό σαν εφαρμογή και θα δεις με τα μάτια σου ότι θα μπορέσεις. Το αν θα κατανοήσεις το γιατί θα μπορέσεις, είναι άλλο θέμα. @deesnider Ρε αδερφέ, το πρόβλημα, σου δείχνει οτι πατάει στον ιμάντα και η ταχύτητα αυτού είναι ίση και αντίθετη από της ρόδας. Με αυτό το δεδομένο να το λύσεις. Οχι με ότι θέλεις εσύ! Το «πρόβλημα» δείχνει αυτό που υπογραμμίζεις, αλλά είναι από την αρχή φανερό - τουλάχιστον στα μάτια μου - ότι ως στοιχείο, δεν επηρεάζει σε κανένα σημείο το τι θα κάνει το αεροσκάφος. Με απλά λόγια, είναι μια έξυπνη παγίδα, που αναφέρεται για να σε κάνει να σκεφτείς βάσει αυτής. Επειδή λοιπόν, στη συγκεκριμένη παγίδα, προσωπικά δεν έπεσα, το λύνω με βάση τα πραγματικά δεδομένα, με τα στοιχεία που όντως επηρεάζουν το αποτέλεσμα και όχι με τις εξυπνάδες αυτού που επινόησε το «πρόβλημα». Να αρχίσω να σκέφτομαι σαν εξωγήινος, επειδή αυτός ήταν ο σκοπός του «εγκέφαλου» δεν παίζει. Αν και ο ιμάντας στην δεσποινίδα δεν εξουδετερώνει καμία δύναμη (γιατί η μόνη δύναμη που υπάρχει μεταξύ δεσποινίδος και ιμάντα είναι η τριβή, γιατί αλλιώς μάντεψε θα γλίστραγε πάνω στον ιμάντα) παρατηρώ επιλεκτική χρήση της Φυσικής για να βγάλεις το αποτέλεσμα. Η τριβή μεταξύ παπουτσιού και ιμάντα, προφανώς και δεν εξουδετερώνεται, είτε ο ιμάντας κινείται είτε όχι (άσε που δεν αφορά ούτε στο ελάχιστο το ερώτημα) , οπότε τις εξυπναδούλες περί τού τι να μαντέψω, να τις πεις σε κανέναν ανεγκέφαλο, όπου σε παίρνει. Αυτό που εξουδετερώνεται, είναι η ώθηση που θα έδινε δύναμη των ποδιών στο σώμα, ακριβώς διότι η δύναμη αυτή ισοσταθμίζεται από την αντίθετη κίνηση τού ιμάντα. ΄Γιατί και στις δύο περιπτώσεις είναι μια εσωτερική δύναμη του συστήματος που σπρώχνει το σώμα. Στην μεν κοπέλα οι μυς της, στην άλλη ο κινητήρας που σπρώχνει αέρια F=-Δm/Δt. Γιατί στην κοπέλα τον εξουδετερώνει ενώ στο αεροπλάνο οχι Η διαφορά, την οποία ακόμα κι ένα μωρό παιδί βλέπει, ότι στην περίπτωση τής δεσποινίδος, η δύναμη ασκείται στον κυλιόμενο ιμάντα, ο οποίος λειτουργεί ως «αντίμετρο» στην προσπάθειά της να κινηθεί, ενώ στην περίπτωση τού αεροπλάνου η δύναμη ασκείται στον περιβάλλοντα αέρα, ο οποίος είναι εκεί και παρέχει την ίδια αντίσταση στα αέρια τού κινητήρα, οπότε το αεροπλάνο προωθείται, είτε υπάρχει ιμάντας, είτε όχι, είτε είναι powered, είτε όχι... ...γι' αυτό «στην κοπέλα έτσι, ενώ στο αεροπλάνο γιουβέτσι», αλλά είπαμε: τσιμέντο... Στον ιμάντα όσο ανεβάζει ταχύτητα το αεροπλάνο άλλο τόσο γυρίζει ο ιμάντας προς την αντίθετη κατεύθυνση. Άρα η σχετική ταχύτητα του αεροπλάνου ως προς το έδαφος είναι μηδέν. Αρα δεν κινείται το αεροπλάνο και μένει στάσιμο πάνω από το σημείο του ιμάντα που το αφήσαμε. Η σχετική ταχύτητα τού αεροπλάνου ως προς το έδαφος, δεν είναι μηδέν, όσες φορές κι αν το επαναλάβεις. Θα ήταν μηδέν, αν η ισχύς των κινητήρων τού αεροπλάνου μεταφερόταν στους τροχούς και από την περιστροφή αυτών σε επαφή με τον ιμάντα («έδαφος» στην περίπτωσή μας) εξαρτώταν η ώθηση. Αυτό όμως δε συμβαίνει. Ξανά, αν και είπαμε, «τσιμέντο» : Οι κινητήρες τού αεροπλάνου ασκούν δύναμη στον αέρα και όχι στον ιμάντα/έδαφος, οπότε να κι αν υπάρχει ιμάντας που περιστρέφεται αντίθετα από τη φορά των τροχών, να κι αν όχι. Πόνεσε... Πρώτος το είπα ότι θα πονέσει. Ήξερα και το λόγο όμως. Εξ αιτίας αυτού που, όπως λέει ο λαός, δέρνει αλύπητα μερικούς... 1
VonLoutsos Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2016 Έχεις πει είναι η αλήθεια χίλιες δυο μαλακίες. Με όρους φυσικής και μαθηματικών δε μίλησες ποτέ. Να το δοκιμάσεις μια φορά στη ζωή σου. Στα αρχικά ποστ μιλάω με όρους...Εσύ που ανεβασες site με ορους Φυσικής μαθηματικών κτλ και δείχνουν άλλα απο αυτό που ισχυριζόσουν; Αυτό δεν το σχολιάζεις...Αλλά όλο κωλοτουμπες είσαι Επειδή βαρέθηκα. Πηγαίνετε φωστήρες που λέτε οτι θα πετάξει στη Fraport να τους πείτε την ιδέα σας...Και δείτε λιγο παραπάνω Discovery Channel @deesniper...Young Introduction to Physics. Σχετικές κινήσεις. Δεν θα σου χρειαστεί όπως των άλλων γιατί είσαι ξερόλας αλλά τουλάχιστον να το ξέρεις.
deesnider Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2016 είσαι ξερόλας αλλά τουλάχιστον να το ξέρεις. Τουλάχιστον δεν είμαι βλάκας. Κάτι είναι κι αυτό...
Moderators Spect~ Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2016 Προφανως και θα πέσει(στην πραγματικη ζωή δεν διαφώνησε κανεις). Αν ομως ο αναβάτης που δείχνεις δεν μπορεί να πεσει( έτσι ώστε όλη η δύναμη που θα του βάλεις να του μεταβάλει την ταχύτητα, κατι αντίστοιχο με το οτι το αεροπλανο θα πατάει πάνω στις ρόδες και η δύναμη των κινητήρων δεν θα τείνει να το περιστρέψει) η δύναμη θα μεταβάλλει την ταχύτητά του. Ταυτοχρονα ομως θα την μεταβάλλει ίσα και αντίθετα ο ιμαντας άρα για αυτό το αεροπλάνο θα φαίνεται σταθερό. Διαφωνείς; Last time η δύναμη που σπρωχνει το αεροπλάνο (F=-Δμ/Δt, την εξήγηση της οποιας ο liakjim δεν εχει δώσει ακόμα για να δουμε αν γνωρίζει φυσική). Εννοειται οτι διαφωνω. Αυτο που λες θα ισχυε μονο αν ειχες μια μπαλα πανω στο διαδρομο. Γιατι τοτε η εξτρα δυναμη (F η πες την οπως γουσταρεις) αμεσως θα μετατρεποταν σε κινητική η οποια εν τελει θα μηδενιζοταν απο την αντιθετη ταχυτητα του διαδρομου. Αυτο που δεν καταλαβαινεις οτι και το αεροπλανο οπως και ο τυπος στο χοβερ μπορντ δεν ειναι ενα με τις ροδες και η εξτρα δυναμη που του δινεις F παει στο σωμα και οχι στις ροδες.
Θεkλα Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2016 Το απογειώσατε ή ακόμα; Εχω σταματήσει από τη 2η σελίδα να διαβάζω.
zio10 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2016 Το απογειώσατε ή ακόμα; Εχω σταματήσει από τη 2η σελίδα να διαβάζω. Χάνεις φίλε, εγώ τώρα το διαβάζω τρίτη φορά!
VonLoutsos Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2016 Τουλάχιστον δεν είμαι βλάκας. Κάτι είναι κι αυτό... Προσωπική σου άποψη...Επίτρεψε μου να μην την υιοθετώ ούτε να την ενστερνίζομαι
gamanos Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2016 Πάω που λέτε μλκς γυμναστηριο και δεν υπήρχε διάδρομος ουτε για δείγμα. Κόσμος να σπρώχνεται, Αυτοκινητάκια, ελικόπτερα , drones, αεροπλανάκια, πατίνια και το καλυτερο; Καρότσια supermarket!!! Όλα αυτά ΠΑΝΩ στους διαδρόμους. Απο παντού άκουγες ΠΕΤΑΕΙ \ ΔΕΝ ΠΕΤΑΕΙ και οι γκόμενες να ψάχνουν να καταλάβουν τι γίνεται. Τρία τηλεφωνακια τσίμπησα, ενα ΠΕΤΑΕΙ, ενα ΔΕΝ ΠΕΤΑΕΙ και μιας που έσωσα απο σαβούρα οταν την ζμπρωχναν στο διάδρομο. Κανα προβλημα φυσικής με ελλειπτικό εχουμε; 1
VonLoutsos Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2016 Εννοειται οτι διαφωνω. Αυτο που λες θα ισχυε μονο αν ειχες μια μπαλα πανω στο διαδρομο. Γιατι τοτε η εξτρα δυναμη (F η πες την οπως γουσταρεις) αμεσως θα μετατρεποταν σε κινητική η οποια εν τελει θα μηδενιζοταν απο την αντιθετη ταχυτητα του διαδρομου. Αυτο που δεν καταλαβαινεις οτι και το αεροπλανο οπως και ο τυπος στο χοβερ μπορντ δεν ειναι ενα με τις ροδες και η εξτρα δυναμη που του δινεις F παει στο σωμα και οχι στις ροδες. Άρα μου λες Spect οτι στο αεροπλάνο (γιατί ο τυπος με το board μας μπερδευει γιατί μπορεί να πέσει ενώ εμείς για να καταφέρουμε να βρουμε λύση θέλουμε ολοι η δύναμη να πηγαινει προς μεταβολή της ταχύτητας) πάει διαφορετική δύναμη στο σώμα(άτρακτος) από οτι στις ρόδες; Άρα κάποια στιγμή το σώμα θα έχει μεγαλύτερη γραμμική ταχύτητα από τις ρόδες; Αυτό μου λες;
deesnider Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2016 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2016 Προσωπική σου άποψη...Επίτρεψε μου να μην την υιοθετώ ούτε να την ενστερνίζομαι Όχι μόνο σού το επιτρέπω, αλλά νιώθω και ιδιαίτερα κολακευμένος, γνωρίζοντας ότι κάποιος με το δικό σου μυαλό( ; ) με θεωρεί βλάκα. Το ανησυχητικό θα ήταν το αντίθετο.
Moderators Spect~ Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2016 Moderators Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2016 Άρα μου λες Spect οτι στο αεροπλάνο (γιατί ο τυπος με το board μας μπερδευει γιατί μπορεί να πέσει ενώ εμείς για να καταφέρουμε να βρουμε λύση θέλουμε ολοι η δύναμη να πηγαινει προς μεταβολή της ταχύτητας) πάει διαφορετική δύναμη στο σώμα(άτρακτος) από οτι στις ρόδες; Άρα κάποια στιγμή το σώμα θα έχει μεγαλύτερη γραμμική ταχύτητα από τις ρόδες; Αυτό μου λες; Δεν εχει καμια απολυτως διαφορα. Θα ειχε μονο εαν μιλουσαμε για μπαλα πανω σε διαδρομο. Ο λογος που ειναι το ιδιο ειναι γιατι η ροδα γυριζει ανεξαρτητα απο το αεροπλανο λογο του αξονα της ροδας. Οταν λεω ανεξαρτητα εννοω οτι δεν γυριζει ολο το αεροπλανο μαζι με τη ροδα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις