Προς το περιεχόμενο

Προβλημα με φως πορειας σε Seat Ibiza '02


liodos1988

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπερα στην παρεα , προχθες το βραδυ πηρα το αμαξι του πατερα καθως μου το εδωσε για να το κανω που και που καμια βολτα τωρα το  χειμωνα , αφου εκλεισε η σεζον εκει που δουλευει και δεν το χρειαζεται προς το παρων , παρατηρησα λοιπον μεταξυ πολλων αλλων ηλεκτρικων θεματων ( κλασικος γαλλος ) οτι εχει καει απο την μερια του οδηγου η λαμπα ( φως πορειας ) και αφου ειχαν εξασθενήσει ετσι και αλλιως απο τα ετη περιχαρής πηγα να την αντικαταστήσω την επομενη μερα για λογους ασφαλειας , και βρεθηκα σε ενα περιεργο θεαμα , η βαση της λαμπας ( εκει που κουμπώνει) εχει γινει ενα με την λαμπα και απλα διαλυοταν στα χερια μου , ποιο κατω ειδα φθαρμενα / γυμνα καλωδια που φανταζομαι ειναι απο καποιο τροκτικο , αφου εβαλα μπολικη μονωτικη ταινια και το ασφαλισα , το ερωτηματα μου ειναι τα εξης : 

 

 

Υπαρχει σαν ανταλακτικο μονο η βαση η ολη η καλωδιωση? 

Να το παω σε ηλεκτρολογο η θα μου πιασουν τον κωλ& ?

Να προσπαθησω να το επισκευασω με πατεντα η θα κανω και αλλη ζημια?

Υπαρχει περιπτωση να ειναι κατι αλλο και να ελιωσε η λαμπα ?

 

Να υπογραμμίσω εδω οτι δεν εχω γνωσεις ιδιαίτερες , μερικα πραγματα μονο , κατα τα αλλα το αυτοκινητο ειναι αρκετα ταλαιπωρημενο με 200,000 χιλιομετρα και πολλα προβληματα ηλεκτρολογικου τυπου τα βασικα που παρουσιαζουν ολα τα Seat εκεινης της εποχης κατα την διαρκεια ζωης τους .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Χαχαχ , ειχα αυτη την εντύπωση παντως για το συγκεκριμένο αμαξι του συγκεκριμένου ετους ασχετα που εχει στάμπα #GroupVAG σε ενα δοχείο στο χώρο του μοτερ. Δικο μου λαθος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα στην παρεα , προχθες το βραδυ πηρα το αμαξι του πατερα καθως μου το εδωσε για να το κανω που και που καμια βολτα τωρα το χειμωνα , αφου εκλεισε η σεζον εκει που δουλευει και δεν το χρειαζεται προς το παρων , παρατηρησα λοιπον μεταξυ πολλων αλλων ηλεκτρικων θεματων ( κλασικος γαλλος ) οτι εχει καει απο την μερια του οδηγου η λαμπα ( φως πορειας ) και αφου ειχαν εξασθενήσει ετσι και αλλιως απο τα ετη περιχαρής πηγα να την αντικαταστήσω την επομενη μερα για λογους ασφαλειας , και βρεθηκα σε ενα περιεργο θεαμα , η βαση της λαμπας ( εκει που κουμπώνει) εχει γινει ενα με την λαμπα και απλα διαλυοταν στα χερια μου , ποιο κατω ειδα φθαρμενα / γυμνα καλωδια που φανταζομαι ειναι απο καποιο τροκτικο , αφου εβαλα μπολικη μονωτικη ταινια και το ασφαλισα , το ερωτηματα μου ειναι τα εξης :

 

 

Υπαρχει σαν ανταλακτικο μονο η βαση η ολη η καλωδιωση?

Να το παω σε ηλεκτρολογο η θα μου πιασουν τον κωλ& ?

Να προσπαθησω να το επισκευασω με πατεντα η θα κανω και αλλη ζημια?

Υπαρχει περιπτωση να ειναι κατι αλλο και να ελιωσε η λαμπα ?

 

Να υπογραμμίσω εδω οτι δεν εχω γνωσεις ιδιαίτερες , μερικα πραγματα μονο , κατα τα αλλα το αυτοκινητο ειναι αρκετα ταλαιπωρημενο με 200,000 χιλιομετρα και πολλα προβληματα ηλεκτρολογικου τυπου τα βασικα που παρουσιαζουν ολα τα Seat εκεινης της εποχης κατα την διαρκεια ζωης τους .

Δεν ειναι ?  :X

Welcome to group vag :lol:

 

Παιζει να σε συμφερει να αγορασεις μεταχειρα με 1000 ευρω παρα να συντηρεις το συγκεκριμενο αμαξι, ειλικρινα το λεω :D

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα seat δεν είναι γαλλικά!

 

(Όχι τίποτα άλλο, να μη λέει και ο opcorsa! :D ).

αγαπαμε σεατ... στην ουσια φθηνοτερο vw περνεις, και ισως και στατιστικα πιο ποιοτικο! :D για την ιστορια, η φιρμα ειναι ισπανικη, ενω πριν την παρει το VAG ανηκε ας πουμε σαν κοινοπραξια μαζι με την φιατ (μακρια απο μας) :devil: :devil: :devil: :devil:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ζούσα με ενα ψεμα τόσα χρόνια , χαχαχα  :shock:  @YourTrueLegend Αν σου εγραφα τι δεν δουλεύει σε αυτο το αμαξι , δεν θα με εφταναν οι λεξεις στον κειμενογράφο του ινσομνια  :-)   , προσπαθούμε απλα να το συντηρήσουμε   οπως οπως καθως θα βγει ο πατερας στην σύνταξη σε 2 χρόνια , και μετα παπα , δεν το χρειαζεται , σε διαφορετικη περιπτωση θα ειχε φαει σουτ ηδη .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αγαπαμε σεατ... στην ουσια φθηνοτερο vw περνεις, και ισως και στατιστικα πιο ποιοτικο! :D για την ιστορια, η φιρμα ειναι ισπανικη, ενω πριν την παρει το VAG ανηκε ας πουμε σαν κοινοπραξια μαζι με την φιατ (μακρια απο μας) :devil: :devil: :devil: :devil:

Μακριά από σας, κοντά σε μας! :P :D

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αγαπαμε σεατ... στην ουσια φθηνοτερο vw περνεις, και ισως και στατιστικα πιο ποιοτικο! :D για την ιστορια, η φιρμα ειναι ισπανικη, ενω πριν την παρει το VAG ανηκε ας πουμε σαν κοινοπραξια μαζι με την φιατ (μακρια απο μας) :devil: :devil: :devil: :devil:

δεν ανήκε ποτέ στη φιατ

 

 

τα βασικα που παρουσιαζουν ολα τα Seat εκεινης της εποχης κατα την διαρκεια ζωης τους .

δεν είχαν τα Seat της εποχής θέματα όπως το συγκεκριμένο Ibiza '6Κ' (αντίστοιχα και το τότε Polo '6Ν' )

γιατί το συγεκεκριμένο Ibiza (αντίστοιχα και το τότε Polo) ήταν μοντέλα facelift τεχνολογίας της δεκαετίας των 1990

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

δεν είχαν τα Seat της εποχής θέματα όπως το συγκεκριμένο Ibiza '6Κ' (αντίστοιχα και το τότε Polo '6Ν' )

γιατί το συγεκεκριμένο Ibiza (αντίστοιχα και το τότε Polo) ήταν μοντέλα facelift τεχνολογίας της δεκαετίας των 1990

 

Δεν μπορω να ξερω  , το ειπα με το σκεπτικο οτι οσοι εχουν/ειχαν Seat αντιμετωπίζουν παρομοια προβληματα πχ σπασμενα χερουλια , προβληματα στο κεντρικο κλειδωμα , προβληματα στα ηλεκτρικα παραθυρα , προβληματα στην μιζα κτλπ οπως συμβαινει και σε πολλα αλλα αυτοκινητα  . Σαφως και δεν απαξιω το αμαξι , υπηρετησε το σκοπο του με το παραπανω και επιβιωσε με εμενα να το οδηγαω σαν εφηβος ( βλεπε FnF ) για το μονο δεν εχω να πω κατι κακο , ειναι για το μοτερ του που ειναι σκυλι , κατα τα αλλα δεν εχω λαβει καποια σαφη απαντηση σχετικα με το προβλημα που με απασχολει αυτη την στιγμη .  :-(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οσοι εχουν/ειχαν Seat αντιμετωπίζουν παρομοια προβληματα πχ σπασμενα χερουλια , προβληματα στο κεντρικο κλειδωμα , προβληματα στα ηλεκτρικα παραθυρα , προβληματα στην μιζα κτλπ οπως συμβαινει και σε πολλα αλλα αυτοκινητα  . Σαφως και δεν απαξιω το αμαξι , υπηρετησε το σκοπο του με το παραπανω και επιβιωσε με εμενα να το οδηγαω σαν εφηβος ( βλεπε FnF ) για το μονο δεν εχω να πω κατι κακο , ειναι για το μοτερ του που ειναι σκυλι , κατα τα αλλα δεν εχω λαβει καποια σαφη απαντηση σχετικα με το προβλημα που με απασχολει αυτη την στιγμη .  :-(

δεν ισχύει αυτό που ισχυρίζεσαι

τα Ibiza είχαν αντίστοιχη κατασκευη και τεχνολογία με τα Polo,

δεν ισχύει η γενίκευση που λες για προβλήματα ούτε για τα μεν ούτε για τα δε

 

και επίσης

τα Ibiza δεν έχουν καν αντίστοιχη κατασκευή και τεχνολογία με άλλα Seat (Leon, Toledo, Alhambra κοκ)

συνεπώς δε γίνεται να γενικεύσεις το δικό σου θεμα

 

 

 

για το δικό σου πρόβλημα

πρώτα πρέπει να ασχοληθείς με τα τρωκτικά που θα σου χαλάνε το αυτοκίνητο κάθε φορά

 

 

ΥΓ: το φανάρι έχει καπάκι,

όταν το καπάκι υπάρχει και είναι στη θέση του

κανένα τρωκτικό δεν έχει πρόσβαση στα καλώδια για να τα απογυμνώσει

 

άλλη χρησιμότητα που έχει το καπάκι είναι για να μένει καθαρό το φανάρι και να φωτοβολεί πλήρως

και να μένει επίσης στεγανό από υγρασία και προστατευμένο από την αντανακλαση της θερμότητας της μηχανής

zst1110al.5_enl.jpg

 

ΥΓ2: όπως καταλαβαίνεις δεν ειναι φυσιολογικό να διαλύεται η βάση της λάμπας

και υποπτεύομαι ότι υπό φυσιολογικές συνθ\ήκες δεν θα είχε διαλυθεί

 

προσπαθούμε απλα να το συντηρήσουμε   οπως οπως

όταν το αμάξι μένει κακοσυντηρημένο και τα καπάκια ξηλώνονται εκεί που προβλέπονταν να υπάρχουν τοποθετημένα

αυτά τα παρεπόμενα συμβαίνουν

 

ενημερωτικά η καλωδίωση και η βαση της λάμπας ανήκει στο φανάρι

και λογικά σε μεταχειρισμένα ή με καποια πατέντα θα βρεις λύση (χωρίς να αλλάξεις όλο το φανάρι)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το συγκρινα με αλλα μοντελα της seat  , με λιγα λογια το "δικο μου" ibiza μονο εχει προβληματα με αστοχιες υλικου λογο της χαμηλης ποιοτητας εξαρτηματων και πλαστικων για να μειωσουν το κοστος παραγωγης και να αυξησει τα κερδη της η Χ.Ψ Seat? 

 

Στο θεμα μας : 

 

Το καπακι ειναι στην θεση του και το φαναρι εσωτερικα ειναι αψογο , μιλαω για την βαση της λαμπας η οποια ελιωσε και εγινε μια μαζα μαζι με την λαμπα . Δεν ειδα καποια " σημαδια " απο τρωκτικα αλλα υποθετω οτι υπαρχουν επισκεψεις καθως ειναι καδοι κοντα * εκει που αφηνει ο πατερας μου το αμαξι. και αφου ειδα καποια καλωδιωση παρακατω που δεν υπαρχει προστασια απο το καπακι αλλα (σχετικη με τα φωτα) γυμνη  , το υποθετω.


δεν ισχύει αυτό που ισχυρίζεσαι

τα Ibiza είχαν αντίστοιχη κατασκευη και τεχνολογία με τα Polo,

δεν ισχύει η γενίκευση που λες για προβλήματα ούτε για τα μεν ούτε για τα δε

 

και επίσης

τα Ibiza δεν έχουν καν αντίστοιχη κατασκευή και τεχνολογία με άλλα Seat (Leon, Toledo, Alhambra κοκ)

συνεπώς δε γίνεται να γενικεύσεις το δικό σου θεμα

 

 

 

για το δικό σου πρόβλημα

πρώτα πρέπει να ασχοληθείς με τα τρωκτικά που θα σου χαλάνε το αυτοκίνητο κάθε φορά

 

 

ΥΓ: το φανάρι έχει καπάκι,

όταν το καπάκι υπάρχει και είναι στη θέση του

κανένα τρωκτικό δεν έχει πρόσβαση στα καλώδια για να τα απογυμνώσει

 

άλλη χρησιμότητα που έχει το καπάκι είναι για να μένει καθαρό το φανάρι και να φωτοβολεί πλήρως

και να μένει επίσης στεγανό από υγρασία και προστατευμένο από την αντανακλαση της θερμότητας της μηχανής

zst1110al.5_enl.jpg

 

ΥΓ2: όπως καταλαβαίνεις δεν ειναι φυσιολογικό να διαλύεται η βάση της λάμπας

και υποπτεύομαι ότι υπό φυσιολογικές συνθ\ήκες δεν θα είχε διαλυθεί

 

όταν το αμάξι μένει κακοσυντηρημένο και τα καπάκια ξηλώνονται εκεί που προβλέπονταν να υπάρχουν τοποθετημένα

αυτά τα παρεπόμενα συμβαίνουν

 

ενημερωτικά η καλωδίωση και η βαση της λάμπας ανήκει στο φανάρι

και λογικά σε μεταχειρισμένα ή με καποια πατέντα θα βρεις λύση (χωρίς να αλλάξεις όλο το φανάρι)

 

Φυσικα και δεν ειναι φυσιολογικο , και δεν θα διαφωνησω μαζι σου εδω, το αμαξι εχει να δει καλο service πολλα χρονια , αλλα επειδη ολοι βραζουμε στο ιδιο καζανι οικονομικος ,και με 3 αμαξια στην οικογενεια το ποιο παλιο το αφηνουμε παντα τελευταιο , οποτε ηταν επομενο , με λιγα λογια ψαχνω για ολη την καλωδιωση απο κανενα τρακαρισμενο (που ειναι ποιο safe) για να μην αγοραζω φαναρι απο την αρχη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν το συγκρινα με αλλα μοντελα της seat  , με λιγα λογια το "δικο μου" ibiza μονο εχει προβληματα με αστοχιες υλικου λογο της χαμηλης ποιοτητας εξαρτηματων και πλαστικων για να μειωσουν το κοστος παραγωγης και να αυξησει τα κερδη της η Χ.Ψ Seat?

προβληματα με αστοχιες υλικου λογω της χαμηλης ποιοτητας εξαρτηματων και πλαστικων για να μειωσουν το κοστος παραγωγης και να αυξησει τα κερδη της η Χ.Ψ αυτοκινητοβιομηχανία

έχει και το αντίστοιχο VW Polo

 

και πάνω κάτω οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν προβληματα με αστοχιες υλικου λογω της χαμηλης ποιοτητας εξαρτηματων και πλαστικων για να μειωσουν το κοστος παραγωγης και να αυξησουν τα κερδη τους

 

το δικό σου Ibiza της χρονολογίας εκείνης έχει συγκεκριμένα θέματα που δεν αντιμετωπίζουν άλλα Ibiza άλλης χρονολογίας ή άλλα Polo ή άλλα Seat, Skoda, VW κλπ

 

 

Στο θεμα μας : 

 

Το καπακι ειναι στην θεση του και το φαναρι εσωτερικα ειναι αψογο , μιλαω για την βαση της λαμπας η οποια ελιωσε και εγινε μια μαζα μαζι με την λαμπα . Δεν ειδα καποια " σημαδια " απο τρωκτικα αλλα υποθετω οτι υπαρχουν επισκεψεις καθως ειναι καδοι κοντα * εκει που αφηνει ο πατερας μου το αμαξι. και αφου ειδα καποια καλωδιωση παρακατω που δεν υπαρχει προστασια απο το καπακι αλλα (σχετικη με τα φωτα) γυμνη  , το υποθετω.

Όταν το καπάκι είναι στη θέση του

δε δικαιολογείται τα καλώδια και τα πλαστικά να μην είναι σε άριστη κατάσταση

άρα εγώ θα ανησυχούσα τί έχει γίνει λάθος από δικής μου μεριάς, για να μην το επαναλάβω στο επόμενό μου αυτοκίνητο

 

είπες κάτι για γυνά καλώδια και όπως βλέπω εγώ το φανάρι γυμνά καλώδια δεν έχει

zst1110al.4_enl.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προβληματα με αστοχιες υλικου λογω της χαμηλης ποιοτητας εξαρτηματων και πλαστικων για να μειωσουν το κοστος παραγωγης και να αυξησει τα κερδη της η Χ.Ψ αυτοκινητοβιομηχανία

έχει και το αντίστοιχο VW Polo

 

και πάνω κάτω οι περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες έχουν προβληματα με αστοχιες υλικου λογω της χαμηλης ποιοτητας εξαρτηματων και πλαστικων για να μειωσουν το κοστος παραγωγης και να αυξησουν τα κερδη τους

 

το δικό σου Ibiza της χρονολογίας εκείνης έχει συγκεκριμένα θέματα που δεν αντιμετωπίζουν άλλα Ibiza άλλης χρονολογίας ή άλλα Polo ή άλλα Seat, Skoda, VW κλπ

 

 

Όταν το καπάκι είναι στη θέση του

δε δικαιολογείται τα καλώδια και τα πλαστικά να μην είναι σε άριστη κατάσταση

άρα εγώ θα ανησυχούσα τί έχει γίνει λάθος από δικής μου μεριάς, για να μην το επαναλάβω στο επόμενό μου αυτοκίνητο

 

είπες κάτι για γυνά καλώδια και όπως βλέπω εγώ το φανάρι γυμνά καλώδια δεν έχει

zst1110al.4_enl.jpg

 

Καθε αυτοκινητο , μοντελο , μαρκα εχει της ιδιαιτεροτητες του λογο της τσιγκουνιας του κατασκευαστη , εγω για παραδειγμα ξερω αλλα 2 ατομα με το συγκεκριμενο αυτοκινητο που εχουν πανω κατω τα ιδια προβληματα καθως περνανε τα χρονια  αυτο ξερω εγω , κατα τα αλλα επειδη δεν ειμαι ειδήμων στο θεμα δεν θα το σχολιασω αλλο . 

 

Μιλαω για τα καλωδια ( οπως βλεπεις το φαναρι που ποσταρες ) απο την αριστερη μερια τερμα , το μικρο φως ( το πρωτο κλικ που κανεις στον διακοπτη για να ανοιξεις τα φωτα)  νομιζω τα λενε θεσης? δεν ξερω , φευγουν καλωδια λοιπον απο εκει τα οποια ειναι ορατα και δεν εχουν σχεση με το καπακι , αυτα εκει ορισμενα ειναι εν μερη γυμνα. 

 

Πριν καμποσα χρονια το ειχα τρακαρει ( ημουν πιτσιρικας ) και ειχα σπασει το συγκεκριμενο φαναρι και πλαστικα μπροστα στην μασκα, αν δεν ειναι λοιπον λογικο να υπαρχουν καλωδια εκει , μαλλον ειναι βλακεια του φαναρτζη απο τοτε .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...