Προς το περιεχόμενο

Sony A58 και Φακοι a-mount


MacDos83

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδια σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας.

Να ρωτησω κατι δουλεψα λιγο τους φακους χθες ,αν παρω τον 35mm 1.8 η εικονα που θα περνω ειναι οπως με τους φακους που εχω τωρα σε αν του βαλω στα 35mm?Γιατι για μεσα στο σπιτι ειδικα ειναι πολυ στριμογμενα τα πραγματα.Δεν περνει καθολου αερα η φωτογραφια.Υπαρχουν φακοι που ειναι ποιο Wide στα ιδια mm?

Eπισης υπαρχει φακος που αν το ο ανθρωπος που θελουμε να φωτογραφισουμε  ειναι στα 4-5 και εστιαζοντας ο φακος αυτοματο στο προσωπο του να βγει το backround με bokeh?Γιατι λιγο που δοκιμασα με αυτους που εχω πρεπει να κανω ζοομ μονο στο προσωπο ωστε να βγει με bokeh το υπολοιπο.Οποτε στην τελικη φωτογραφια ειναι μονο προσωπο και οχι ολο το σωμα που θελω.
Ισως λεω χαζομαρες αλλα μην με παρεξηγητε  :-)

Επεξ/σία από MacDos83
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@afterhours

 

Μεταξύ των δύο  a58  &  a68  υπάρχει διαφορά άξια λόγου στον αισθητήρα μιας και έχεις προσωπική γνώση μικρότερος θόρυβος με αυξημένο iso;

Η Α68 ειναι καλυτερη στα παντα και στα υψηλα ISO αλλα ειναι αρκετα ακριβοτερη..γενικα ο αισθητηρας και ο επεξεργαστης bionz της ειναι καλυτερος (οχι βεβαια θεαματικα) .O λογος που αναβαθμισα δεν εχει σχεση με τον σενσορα που φορουσε η A68 γιατι και η A58 τα πηγαινε μια χαρα.οπως εγραψα για τα λεφτα της ειναι θαυμασια...αν θες μπορω να σου εξηγησω σε pm ή απο εδω.

Παιδια σας ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας.

Να ρωτησω κατι δουλεψα λιγο τους φακους χθες ,αν παρω τον 35mm 1.8 η εικονα που θα περνω ειναι οπως με τους φακους που εχω τωρα σε αν του βαλω στα 35mm?Γιατι για μεσα στο σπιτι ειδικα ειναι πολυ στριμογμενα τα πραγματα.Δεν περνει καθολου αερα η φωτογραφια.Υπαρχουν φακοι που ειναι ποιο Wide στα ιδια mm?

Eπισης υπαρχει φακος που αν το ο ανθρωπος που θελουμε να φωτογραφισουμε  ειναι στα 4-5 και εστιαζοντας ο φακος αυτοματο στο προσωπο του να βγει το backround με bokeh?Γιατι λιγο που δοκιμασα με αυτους που εχω πρεπει να κανω ζοομ μονο στο προσωπο ωστε να βγει με bokeh το υπολοιπο.Οποτε στην τελικη φωτογραφια ειναι μονο προσωπο και οχι ολο το σωμα που θελω.

Ισως λεω χαζομαρες αλλα μην με παρεξηγητε  :-)

Τον κιτ φακο εγω τον κρατησα γιατι χρειαζομαι το 18mm κομματι του και γενικα οι ultra wide φακοι ειναι ακριβοι...μια χαρα φακος ειναι για 60 ευρω που πωλειται μεταχειρισμενος για οποιον δεν τον εχει (Sony SAM II)

 

Για μεσα στο σπιτι αν θες κατι λιγοτερο στριμωχτο απο τον 35αρη θα πρεπει να πας σε φακο  24mm που αντιστοιχει σε 35mm FOV περιπου σε full frame

 

Aρα ειτε χρησιμοπειες τον κιτ φακο 18-55 για μεσα στο σπιτι αν δεν υπαρχει αλλος τροπος να χωρεσεις κατι στο καδρο ...

κατι που κανω αν δεν με βολευει ο 35μμ F1.8  "αλλα με πονο καρδιας"... εχει το μειονεκτημα οτι δεν ειναι φωτεινος λογω μικρου διαφραγματος..

 

εναλλακτικα εχεις τις εξης αξιολογες επιλογες σε σχετικα νορμαλ τιμες (γιατι αλλιως μπορει και να ξεφυγουμε με κατι φακους Sigma Art και  Zeiss)

 

Τamron 17-50 F2.8 

Minolta 24mm F2.8

Sigma  Super Wide Macro 24mm F2.8

Επεξ/σία από afterhours
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τον κιτ φακο σε τι f και ποσα mm τον χρησιμοποιουσες για τα πιο sharp αποτελεσματα?

Οποτε απο zoom φακους σε νορμαλ χρηματα καλη επιλογη ειναι ο ταμρον 17-50.

Διαβασα καλα λογια και για τον Minolta 70-210 beercan πολυ καλα λογια.Αν και αρκετα παλιος αλλα η τιμη του κατω απο 100 ευρω ειναι δελεαστικη.Τον εχει δοκιμασει κανενας?

Επεξ/σία από MacDos83
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τον κιτ φακο τον χρησιμοποιω μονο οταν χρειαζομαι απο 24mm και κατω (δλδ οταν θελω να χωραω πολλα πραγματα στο καδρο μου και διαφραγμα αναλογως την περισταση) ή οταν θελω ενα πολυ ελαφρυ αλλα τιμιο/αξιολογο φακο και προκειται να χρησιμποιησω μικρα διαφραγματα οπου εκει ειναι ξυραφι πχ F7-F9  .Για να καταλαβεις ποσο τον συμπαθω λογω και του μικρου βαρους και τον Tamron 17-50 που θα αγορασω συντομα ...δεν προκειται να πουλησω τον κιτ φακο.

 

O beercan ειναι θρυλικος φακος οσον  αφορα το value for money και τα καλα οπτικα (δεκαετιας 80 αλλα ακριβος οταν ειχε βγει)

αλλα ειναι αρκετα βαρυς και δεν εχει συγχρονα coatings...

 

Ισως αν δεν θες το μεγαλο βαρος να πας σε τηλεφακο Sony 55-200 SAM

Tιμια οπτικα μερη και σε καλη τιμη τον βρισκεις μεταχειρισμενο φτηνα σχετικα αλλα δεν ειναι σταθερου διαφραγματος οπως ο beercan...ειναι ομως 300γρ και ο beercan ειναι 700 γρ !!

 

Εαν θες να τα σκασεις μια φορα και να ξεμπερδεψεις παρε για εμενα τον Sony 55-300

 

Μια αλλη επιλογη τηλεφακου σταθερου διαφραγματος ειναι ο Minolta 100-200 F4.5 που ειναι στα 375γρ και θα τον εχεις μονο για πορτραιτα πχ στα 100mm F4.5  ή για να τραβας μακρινα αντικειμενα....

 

Κριτικες και χαρακτηριστικα βαρος κλπ για ολους τους Αmount φακους θα βρεις εδω

http://www.dyxum.com/lenses/results.asp?chbLensType=1

Επεξ/σία από afterhours
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τον κιτ φακο σε τι f και ποσα mm τον χρησιμοποιουσες για τα πιο sharp αποτελεσματα?

Οποτε απο zoom φακους σε νορμαλ χρηματα καλη επιλογη ειναι ο ταμρον 17-50.

Διαβασα καλα λογια και για τον Minolta 70-210 beercan πολυ καλα λογια.Αν και αρκετα παλιος αλλα η τιμη του κατω απο 100 ευρω ειναι δελεαστικη.Τον εχει δοκιμασει κανενας?

 

Μη συγκρίνεις φωτογραφίες που έχουν υποστεί επεξεργασία μετά τη λήψη με δικές σου κατευθείαν από τη κάμερα είναι λάθος.

Για το  kit φακό σου http://www.imaging-resource.com/reviews/zproducts/sony18-55f35-56a2/zz_sampleindex.htm ασφαλώς μη περιμένεις ευκρίνεια από άκρη σε άκρη.

Το διάφραγμα καθορίζει τη ποσότητα του φωτός που μπαίνει μέσα στον αισθητήρα έτσι αν έχουμε το kit και το σταθερό http://www.photozone.de/sony-alpha-aps-c-lens-tests/646-sony35f18dt στα 35mm η μέγιστη φωτεινότητα στον ζουμ είναι f/5.0 και στο σταθερό f/1.8 και έχουμε (5.0^2/1.8^2) ή (5.0/1.8)^2 περίπου 3.8 φορές περισσότερο φως εισχωρεί στον αισθητήρα από το φωτεινότερο φακό άρα αν στον kit μας δίνει η κάμερα μας iso 3200 αυτόματα θα πέσει στο 800 με το σταθερό με συνέπεια να έχουμε ποιοτικότερο αποτέλεσμα, το bokeh βέβαια είναι άλλο θέμα αλλά σε φωτεινούς χώρους νομίζω σε καλύπτει ο ζουμ που έχεις για την ευκρίνεια έγραψα θέλεις λίγο επεξεργασία μετά τη λήψη όσο μπορεί να βοηθήσει.

 

 

Η Α68 ειναι καλυτερη στα παντα και στα υψηλα ISO αλλα ειναι αρκετα ακριβοτερη..γενικα ο αισθητηρας και ο επεξεργαστης bionz της ειναι καλυτερος (οχι βεβαια θεαματικα) .O λογος που αναβαθμισα δεν εχει σχεση με τον σενσορα που φορουσε η A68 γιατι και η A58 τα πηγαινε μια χαρα.οπως εγραψα για τα λεφτα της ειναι θαυμασια...αν θες μπορω να σου εξηγησω σε pm ή απο εδω.

 

 

Είχα χειριστεί την a58 σε εκδρομή αλλά μετά με τη παρουσίαση της a68 διαβάζοντας τα χαρακτηριστικά της μου φάνηκαν όμοιες οι μηχανές ίδιο evf, οθόνη, kit φακός, αν θυμάμαι καλά δεν έβαλε βοηθητικό φως για την εστίαση το βράδυ και εξακολουθεί να χρησιμοποιεί το φλας απαράδεκτο, μόνο το σύστημα εστίασης αναβάθμισε αλλά αφορά αυτούς που κάνουν σπορ φωτογραφίσεις περισσότερο κάπως έτσι θυμάμαι τα πράγματα να έχουν.

Πάντως η a58 είναι πάνοπλη από χαρακτηριστικά που δεν διαθέτουν άλλες εισαγωγικές μηχανές του ανταγωνισμού.

Απορώ πάντως πόσο κρατάει η τιμής της το φιλαράκι τη πήρε καινούργια στα 330 κάπου εκεί πάνε δύο χρόνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είχα χειριστεί την a58 σε εκδρομή αλλά μετά με τη παρουσίαση της a68 διαβάζοντας τα χαρακτηριστικά της μου φάνηκαν όμοιες οι μηχανές ίδιο evf, οθόνη, kit φακός, αν θυμάμαι καλά δεν έβαλε βοηθητικό φως για την εστίαση το βράδυ και εξακολουθεί να χρησιμοποιεί το φλας απαράδεκτο, μόνο το σύστημα εστίασης αναβάθμισε αλλά αφορά αυτούς που κάνουν σπορ φωτογραφίσεις περισσότερο κάπως έτσι θυμάμαι τα πράγματα να έχουν.

Πάντως η a58 είναι πάνοπλη από χαρακτηριστικά που δεν διαθέτουν άλλες εισαγωγικές μηχανές του ανταγωνισμού.

Απορώ πάντως πόσο κρατάει η τιμής της το φιλαράκι τη πήρε καινούργια στα 330 κάπου εκεί πάνε δύο χρόνια.

 

Eπειδη εχω δουλεψει και τις δυο καμερες μου φαινεται οτι η Α68 εχει καλυτερο EVF ή εχει καλυτερο εσωτερικο πανελ/κοντρολερ  αν ειναι ιδια η αναλυση .

Η lcd η εξωτερικη οθονη ειναι ιδια και ειναι μια μετριοτητα θα ελεγα

Το συστημα εστιασης Focus 4D ειναι ετη φωτος μπροστα και ειναι ακριβως το ιδιο με της A77 MarkII και εχει την ρυθμιση MFA..μονο και μονο γι αυτο αξιζει καποιος να αναβαθμισει ( σε αλλες καμερες το ονομαζουν AF Fine Tune ή καπως ετσι)

 

Οσον αφορα για το βοηθητικο φως δεν εχει οπως δεν εχει και η A58...αυτο που λες με το φλας λεγεται AF Illuminator και φυσικα μπορει να απενεργοποιηθει

 

Ο κιτ φακος ειναι ο ιδιος σε ολες τις low-end / mid range αλλα για κιτ φακος ειναι αρκετα αξιολογος στο κοματι του sharpness κατι που δεν περιμενα ,τουλαχιστον το δικο μου κομματι,οτι ειναι αργος ειναι αφου ξεκινα απο F3.5..

Βεβαια την A68 την παιρνεις αν θες και σε συσκευασια μονο σωμα... οποτε δεν ειναι υποχρεωτικο το κιτ 

Επεξ/σία από afterhours
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες μια ερώτηση και εγώ μιας και έχω και εγω την Α58 αλλα δεν την εχω δουλέψει αρκετά.

Έχω τον Κιτ φακό Sam II .Κάτι φωτογραφίες που βλέπω που το αντικείμενο φωτογράφισης(ειτε άνθρωπος ειτε άγαλμα ,αυτοκίνητο κλπ) ειναι μακρυά άλλα ολο το backround βγαίνει με bokeh(λιγο ή πολυ) πως πετυχαίνετε? 

Εγω με τον κιτ φακό αν το η γυναικά μου πχ απομακρυνθεί πανω απο 3 μετρά μετα στο κάδρο μου και να εστιάσω σε αυτήν το backround της είναι στο ίδιο βάθος .Εκτος αν πάω πιο κοντά και κάνω και zoom στο πρόσωπο κατι γίνεται άλλα το θέμα μου είναι στον ολόκληρο σωμα,αμάξι,αγαλμα κλπ.

Είναι θέμα και φακου,μηχανης?Και αν ναι γιατί τιμές μιλάμε?

Ευχαριστώ και συγγνώμη απο τον Ts αν του χαλάω το θέμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παίδες μια ερώτηση και εγώ μιας και έχω και εγω την Α58 αλλα δεν την εχω δουλέψει αρκετά.

Έχω τον Κιτ φακό Sam II .Κάτι φωτογραφίες που βλέπω που το αντικείμενο φωτογράφισης(ειτε άνθρωπος ειτε άγαλμα ,αυτοκίνητο κλπ) ειναι μακρυά άλλα ολο το backround βγαίνει με bokeh(λιγο ή πολυ) πως πετυχαίνετε? 

Εγω με τον κιτ φακό αν το η γυναικά μου πχ απομακρυνθεί πανω απο 3 μετρά μετα στο κάδρο μου και να εστιάσω σε αυτήν το backround της είναι στο ίδιο βάθος .Εκτος αν πάω πιο κοντά και κάνω και zoom στο πρόσωπο κατι γίνεται άλλα το θέμα μου είναι στον ολόκληρο σωμα,αμάξι,αγαλμα κλπ.

Είναι θέμα και φακου,μηχανης?Και αν ναι γιατί τιμές μιλάμε?

Ευχαριστώ και συγγνώμη απο τον Ts αν του χαλάω το θέμα

Αν θες να βγαζεις την γυναικα σου πορτραιτα που ολα ειναι θολα πισω πχ σε διακοπες θες ενα φακο πορτραιτου. Ο κιτ φακος τερμα στα 55mm εισαι σε διαφραγμα F5.6 που δεν ειναι οτι καλυτερο για πορτραιτα..

 

Δηλαδη θες τον Sony 50mm F1.8 ή ακομα καλυτερα τον Sony 85mm F2.8

 

Eναλλακτικα παιρνεις τον Tamron 17-50 F2.8 τοποθετεις την γυναικα σου εκει που θες  μετα ζουμαρεις τερμα δλδ στα 50mm και ρυθμιζεις το διαφραγμα σε Aperture Priority να ειναι σταθερο στο 2.8 και ISO το βαζεις σε AUTOISO

 

Μια αλλη επιλογη ειναι ο Minolta beercan 70-210...τον ρυθμιζεις στα 85-105mm και διαφραγμα σταθερο στο F4 (στο mode Aperture Priority)...το ποσο θολο θα βγει το πισω εξαρταται ποσο μακρυα ειναι η καμερα απο την γυναικα σου...το ποσο μακρυα ειναι τα διαφορα αντικειμενα/τοπια απο πισω απο την γυναικα σου και φυσικα απο το ποσο μπορει να ανοιξει το διαφραγμα του φακου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Aν καταλαβα καλα το ερωτημα του @krikon εννοει κατι σαν αυτο και αυτο και οχι κατι τετοιο .
Μιας και ενδιαφερει με τον Tamron θα μπορω να το πετυχω αυτο στο 2.8?

Επεξ/σία από MacDos83
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Aν καταλαβα καλα το ερωτημα του @krikon εννοει κατι σαν αυτο και αυτο και οχι κατι τετοιο .

Μιας και ενδιαφερει με τον Tamron θα μπορω να το πετυχω αυτο στο 2.8?

Τωρα καταλαβα (environmental πορτραιτα)..για να πετυχεις τετοιο θεμα θελεις καλυτερα Full Frame ή ακομα και medium format :devil:  λογω πιο ρηχου βαθους πεδιου που εχουν εγγενως σε σχεση με APSC σενσορες...

 

φυσικα επειδη δεν εχουμε λεφτα ολοι για full frame σαν μια λυση μπορει καποιος να αγορασει καποιο φακου του τυπου 24mm F1.4 ή  30mm F1.4  ...ειναι αρκετα ακριβοι αλλα συνδυαζεις "πιο μεγαλο" σχετικα καδρο για να χωραει ολο το ατομο και πιο ρηχο βαθος πεδιου (πχ με τερμα ανοιχτο διαφραγμα σε 1.4)...την μερα βεβαια με F1.4 ισως χρειαστει και καποιο ND φιλτρο σε πολυ δυνατο ηλιο/φως γιατι η A58 τραβαει το πολυ 1/4000 ταχυτητα κλειστρου και οχι 1/8000

 

Ενας τροπος να το πετυχεις με τις πιο low-end/midrange  καμερες οπως η a58 που φοραει APSC μεγεθους σενσορα ειναι να τραβηξεις τερμα ανοιχτα σε f2.8 διαφραγμα ή οσο πιο πολυ μπορει να ανοιξει ο φακος που φορας στην καμερα και να χρησιμοποιησεις την τεχνικη Brenizer,,,για την τεχνικη αυτη διαβαστε εδω ενα βασικο tutorial -->http://digital-photography-school.com/5-steps-to-rock-the-brenizer-method/

 

Το ειχα δοκιμασει με την α58 και τον 35mm 1.8 αλλα θελει εξασκηση και φυσικα εξωτερικους χωρους οπου υπαρχουν αποστασεις μεταξυ θεματος φακου και background layer...

Επεξ/σία από afterhours
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παίδες μια ερώτηση και εγώ μιας και έχω και εγω την Α58 αλλα δεν την εχω δουλέψει αρκετά.

Έχω τον Κιτ φακό Sam II .Κάτι φωτογραφίες που βλέπω που το αντικείμενο φωτογράφισης(ειτε άνθρωπος ειτε άγαλμα ,αυτοκίνητο κλπ) ειναι μακρυά άλλα ολο το backround βγαίνει με bokeh(λιγο ή πολυ) πως πετυχαίνετε? 

Εγω με τον κιτ φακό αν το η γυναικά μου πχ απομακρυνθεί πανω απο 3 μετρά μετα στο κάδρο μου και να εστιάσω σε αυτήν το backround της είναι στο ίδιο βάθος .Εκτος αν πάω πιο κοντά και κάνω και zoom στο πρόσωπο κατι γίνεται άλλα το θέμα μου είναι στον ολόκληρο σωμα,αμάξι,αγαλμα κλπ.

Είναι θέμα και φακου,μηχανης?Και αν ναι γιατί τιμές μιλάμε?

Ευχαριστώ και συγγνώμη απο τον Ts αν του χαλάω το θέμα

 

Φίλε έδωσα ένα dof σε εφαρμογή και web σε προηγούμενο σχόλιο με αυτά μπορείς να δεις συγκριτικά τις μεταβολές που βγάζουν αλλαγές σε

διάφραγμα,

εστιακή απόσταση φακού,

απόσταση εστίασης,

απόσταση εστίασης και φόντου.

Κάτι άλλο έχει και ζουμ η a58 παράδειγμα στο επί 2 με το kit στο τέρμα (55mm)  είναι σαν να έχεις έναν στα 110mm με το διάφραγμα του kit έτσι παίρνεις μια γεύση. Έχει και ένα mode T που βγάζει μικρότερη ανάλυση φωτογραφία με μεγάλο πολλαπλασιαστή εκεί πάλι μπορείς να δεις πως θα ήταν ένας μεγαλύτερος φακός και bokeh ή blur στη δική σου κάμερα. Θυμάμαι το mode T έδινε ίδια εστιακή απόσταση (κάδρο με είχε παιδέψει να το καταλάβω) με τον kit σε πλήρη ανάλυση στο επί 2 αλλά χωρίς πτώση σε ποιότητα. Όσο αυξάνεις τη μεγέθυνση τόσο πέφτει η ποιότητα της φωτογραφίας αλλά όπως ανέφερα συγκριτικά βλέπεις πως θα ήταν το αποτέλεσμα με ένα μεγαλύτερο φακό.

Αν μεταβάλεις την ανάλυση θα έχεις διαφορετική δυνατότητα στο ζουμ γιατί βλέπει μικρότερη επιφάνεια του αισθητήρα άρα έχεις μεγαλύτερο ζουμ με ίδια ποιοτικά χαρακτηριστικά.

Αυτά θυμάμαι! 

 

Γιαυτό που αναφέρεις είναι πρωτίστως τα χιλιοστά του φακού όταν θέλεις κάτι από μακριά 5 μέτρα πρέπει να έχεις πολλά χιλιοστά και ανοιχτό σχετικά διάφραγμα όπως καταλαβαίνεις το f/8.0 στα 120mm δεν αντιστοιχούν με ίδιο διάφραγμα στα 50mm αλλά με f/1.4 κάπου στα 50 cm είναι το βάθος πεδίου!

Επεξ/σία από thepoint
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φίλε έδωσα ένα dof σε εφαρμογή και web σε προηγούμενο σχόλιο με αυτά μπορείς να δεις συγκριτικά τις μεταβολές που βγάζουν αλλαγές σε

διάφραγμα,

εστιακή απόσταση φακού,

απόσταση εστίασης,

απόσταση εστίασης και φόντου.

Κάτι άλλο έχει και ζουμ η a58 παράδειγμα στο επί 2 με το kit στο τέρμα (55mm)  είναι σαν να έχεις έναν στα 110mm με το διάφραγμα του kit έτσι παίρνεις μια γεύση. Έχει και ένα mode T που βγάζει μικρότερη ανάλυση φωτογραφία με μεγάλο πολλαπλασιαστή εκεί πάλι μπορείς να δεις πως θα ήταν ένας μεγαλύτερος φακός και bokeh ή blur στη δική σου κάμερα. Θυμάμαι το mode T έδινε ίδια εστιακή απόσταση (κάδρο με είχε παιδέψει να το καταλάβω) με τον kit σε πλήρη ανάλυση στο επί 2 αλλά χωρίς πτώση σε ποιότητα. Όσο αυξάνεις τη μεγέθυνση τόσο πέφτει η ποιότητα της φωτογραφίας αλλά όπως ανέφερα συγκριτικά βλέπεις πως θα ήταν το αποτέλεσμα με ένα μεγαλύτερο φακό.

Αν μεταβάλεις την ανάλυση θα έχεις διαφορετική δυνατότητα στο ζουμ γιατί βλέπει μικρότερη επιφάνεια του αισθητήρα άρα έχεις μεγαλύτερο ζουμ με ίδια ποιοτικά χαρακτηριστικά.

Αυτά θυμάμαι! 

 

 

 

 

Aυτο που περιγραφεις ειναι το  Tele-zoom Continuous Advance Priority AE. Την ιδια λειτουργια εχει και η A68 .

Η καμερα τραβαει με 8fps ( και κροπαρει μερος του καρε σε πραγματικο χρονο)που ειναι οντως πολυ γρηγορο και με AF και ΑE(autoexposure)  με crop factor 1.4x. Ομως επειδη η καμερα εχει ηδη το 1.5x crop factor λογω apsc σενσορα το πραγματικο effective factor ειναι 1.4x1.5 = 2.1

 

Αρα αν θελει να τραβηξει εναν αγωνα τεννις με εναν φακο 50mm με 8fps Tele Mode θα ειναι σαν να τραβαει με φακο 105mm (FF equivalent FOV).

 

Ειναι χρησιμη λειτουργια οντως αλλα εχει καποια μειονεκτηματα...οτι οι φωτο λογω crop εχουν αναλυση 5mpixel στην Α58 και οτι δεν μπορεις να δουλεψεις την καμερα να βγαλει RAW οτι βγαζει ειναι JPG σε Program Mode

 

Αν τραβαει απλα φωτο σε οποιαδηποτε αλλη λειτουργια πχ Αuto,Aperture ,Shutter priority κλπ το crop factor ειναι 1.5 οπως σε ολες τις apsc sensor καμερες(νικον κ σονυ).

Δλδ ο 50mm φακος ειναι ισοδυναμος σε field of view με 75mm σε FullFrame καμερα

 

Με το ζουμ δεν ειχα ασχοληθει ποτε καθως ειναι ψηφιακο (εννοω το κουμπι ζουμ που ειχε η καμερα ή κανεις εσυ αναθεση ) γιατι εκανα αργοτερα Crop στο Lightroom ...ειναι το ιδιο πραγμα...απλα κροπαρει την φωτογραφια και ισως εχει καποιο εξελιγμενο αλγοριθμο για το aliasing κλπ.

Επεξ/σία από afterhours
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Aν καταλαβα καλα το ερωτημα του @krikon εννοει κατι σαν αυτο και αυτο και οχι κατι τετοιο .

Μιας και ενδιαφερει με τον Tamron θα μπορω να το πετυχω αυτο στο 2.8?

Η πρώτη φωτο που παραθετεις ειναι..... "This is a 40 frames 56 megapixel image. Shot with a Nikon D700 and a Nikkor 70-200 VRII at f/2.8."...!!!

 

Στην δευτερη φωτό το background ειναι τόσο μακριά που και με φακό κίτ μπορεις να την τραβήξεις εχοντας ενα ανεκτο bokeh θα ελεγα.

 

Μην τρελαθούμε κι όλας. Δεν χρειαζεσαι οπωσδηποτε f/1.4 για να εχεις αποτελεσματα bokeh σε φωτογραφιες με τοση αποσταση απο το background τους. Μεχρι και οι μικρότεροι αισθητηρες μπορουν να σου το δωσουν σε ενα ποσοστο (αν και σε μικροτερες εστιακες αποστασεις).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...