Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.

Έχω οδηγήσει και το 1.4D το Yaris και το 1.4D (ίδιο ακριβώς μοτέρ και άλογα) στο Auris.

Στο Yaris το λες και νευρικό και πάει άνετα με 160 συνεχόμενα σε ταξίδι.

Στο Auris το λες από οριακά αξιοπρεπές έως νωχελικό ώρες ώρες. Και δεν πας με 160 συνεχόμενα σε ταξίδι. Ελάχιστα να ανηφορίσει ο δρόμος η ταχύτητα πέφτει. Φαντάζομαι στο βενζίνης που δεν έχει και 20 κιλά ροπή τι θα κάνει...

 

Altea XL καλή φάση, όπως και κάνα Octavia TSI ή TDI.

  • Απαντ. 85
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Εννοώ πως ζορίζεται με μπαγκάζια και δεύτερο άτομο. Εγνατία από Γιάννενα προς Θεσ/νικη θέλει τετάρτη και πατημένη για να κρατηθεί πάνω απ τα 100.

Το αυτοκίνητο είναι σε καλή κατάσταση; Ακούγεται πολύ τραβηγμένο αυτό που λες.

Δημοσ.

Το αυτοκίνητο είναι σε καλή κατάσταση; Ακούγεται πολύ τραβηγμένο αυτό που λες.

Του βάζει φορτίο σου λέει, λογικό είναι να γονατίσει.

Δημοσ.

Του βάζει φορτίο σου λέει, λογικό είναι να γονατίσει.

Φορτίο είναι τσάντες αποσκευών, φορτίο είναι και τούβλα - πέτρες. Να βάζει τετάρτη για να κρατηθεί στα 100 είναι λογικό;

Δημοσ.

Φορτίο είναι τσάντες αποσκευών, φορτίο είναι και τούβλα - πέτρες. Να βάζει τετάρτη για να κρατηθεί στα 100 είναι λογικό;

Εμ δεν ξέρω τι βάζει ας πει.

Λογικο είναι ναι μιλάμε για 1.3 αυτοκίνητο.

Δημοσ.

Εμ δεν ξέρω τι βάζει ας πει.

Λογικο είναι ναι μιλάμε για 1.3 αυτοκίνητο.

Αν μιλάει για τσάντες, με έναν συνεπιβάτη και όχι ανηφόρα τότε κάτι έχει το μοτέρ. Αυτοκίνητο 30 ετών με 75-80 άλογα της τότε εποχής και αυτό δεν το παθαίνει. Έχω 3 της τότε εποχής Ascona C, Audi 80 αυγό, Carina (έχει άλογα αυτή) και ξέρω.

Δημοσ.

Παιδιά μιλάω για το ανηφορικό κομμάτι, όπως μπαίνεις στις σήραγγες. Το αμάξι ΞΕΨΥΧΑΕΙ για να κρατήσει ταχύτητα, τελικιάζει στα 130 σε δρόμο με κλίση. Θα γράψει και 160 σε ευθεία - ελαφρώς κατηφορικό δρόμο αλλά με παίδεμα. 1,3 βενζίνη (μετατροπή σε αέριο), 6τάχυτο. 

Δημοσ.

Αν μιλάει για τσάντες, με έναν συνεπιβάτη και όχι ανηφόρα τότε κάτι έχει το μοτέρ. Αυτοκίνητο 30 ετών με 75-80 άλογα της τότε εποχής και αυτό δεν το παθαίνει. Έχω 3 της τότε εποχής Ascona C, Audi 80 αυγό, Carina (έχει άλογα αυτή) και ξέρω.

Εγώ έχω 1998 μοντέλο πάει μπάλα οκ αλλα δεν το φόρτωσα ακόμα, καλοκαίρι στις διακοπές θα δούμε. Τα 160 οκ είναι λίγα όντως.

Παιδιά μιλάω για το ανηφορικό κομμάτι, όπως μπαίνεις στις σήραγγες. Το αμάξι ΞΕΨΥΧΑΕΙ για να κρατήσει ταχύτητα, τελικιάζει στα 130 σε δρόμο με κλίση. Θα γράψει και 160 σε ευθεία - ελαφρώς κατηφορικό δρόμο αλλά με παίδεμα. 1,3 βενζίνη (μετατροπή σε αέριο), 6τάχυτο.

Μέχρι τα 160 ανοίγει γρήγορα;

Δημοσ.

Παιδιά μιλάω για το ανηφορικό κομμάτι, όπως μπαίνεις στις σήραγγες. Το αμάξι ΞΕΨΥΧΑΕΙ για να κρατήσει ταχύτητα, τελικιάζει στα 130 σε δρόμο με κλίση. Θα γράψει και 160 σε ευθεία - ελαφρώς κατηφορικό δρόμο αλλά με παίδεμα. 1,3 βενζίνη (μετατροπή σε αέριο), 6τάχυτο.

Έτσι μπράβο τώρα ακούγεται λογικό με την εξήγηση που έδωσες.

Δημοσ.

Είναι νεκροταφείο το αμάξι, δεν έχει ίχνος ροπής γι αυτό ψάχνουμε κάτι δυνατότερο.

Μόνο με turbo θα δεις διαφορά φίλε μου, altea, αμαξάρα.

Δημοσ.

Δηλαδή το astra δε μας κάνει; Καλό και χρυσό το focus εντωμεταξύ, αλλά κακάσχημο.

Δεν έχω οδηγήσει, αλλά θα προτιμούσα το seat αφού θες χώρους, πήγαινέ δες το θα παθεις πλάκα. Μακάρι να είχα τα λεφτά να το έπαιρνα. Προσοχή όχι το απλο, altea XL.

Δημοσ.

αν ειναι να πας στο αλτεα,μπορεις και να κοιταξεις και το λιγο μικροτερο το leon .ειδικα τα παλια 1.8 20vt turbo ηταν παρα πολυ καλα!

Δημοσ.

Παντως στα 13000 υπαρχει σε καινουριο το Citroen c elysee σε πετρελαιο με 100hp,το οποιο ομως δεν πρεπει να λεει και πολλα για ταξιδια και απο αξιοπιστια δεν ξερω.

Για μεταχειρισμενο ισως καποια octavia να ηταν καλη επιλογη.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...