Προς το περιεχόμενο

Πρόβλημα κάμερας σε Fujitsu A555/G


giannis00

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα.

 

Έχω ένα πρόβλημα με το Fujitsu Lifebook A555/G το οποίο είχα αγοράσει από το e-shop μετά από σχετικό θέμα στην ενότητα των προσφορών.

 

Αν και είμαι απόλυτα ευχαριστημένος έχω ένα πρόβλημα στην κάμερα. Φαίνεται να μην λειτουργεί παρόλο που το led δείχνει να ενεργοποιείται όταν την χρησιμοποιώ και οι drivers είναι εγκατεστημένοι.

 

Θα μου πείτε πως και δεν το παρατήρησα έως τώρα όμως θα ήθελα να αναφέρω πως ήμουν σε Debian Linux έως πριν λίγο καιρό και μιας και δεν την είχα χρειαστεί δεν είχα ασχοληθεί μαζί της. Τώρα πλέον στα Windows 10 φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα. Να αναφέρω πως έχω ελέγξει δικαιώματα χρήσης στα Windows και είναι εντάξει.

 

Είχε κάποιος άλλος το πρόβλημα; Σε κάνα μήνα συμπληρώνω ένα χρόνο που το έχω οπότε είμαι εντός εγγύησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχε λειτουργικό επάνω όταν το πήρες ; Η Fujitsu δεν υποστηρίζει τα Win 10 γι αυτό το μοντέλο B)

 

http://www.notebook-driver.com/fujitsu-lifebook-a555-a555g-laptop-tech-specs/

 

Ήταν χωρίς λειτουργικό αρχικά, πράγματι. Όμως στο site της εταιρείας δίνει κανονικά drivers για Windows 10 οπότε θεωρώ πως το υποστηρίζει. Επίσης, όπως ανέφερα και παραπάνω, το έχω δοκιμάσει και με Linux. 

 

Το led ανάβει κανονικά μπλε αλλά έχω μόνο μαύρη εικόνα.  :-(

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι έκδοση του έβαλες 64 bit ή 32 bit ( σύμφωνα με την Fujitsu υποστηρίζει 64 bit ) ; Πες το μοντέλο του ( ένα sticker σαν το παρακάτω στην βάση του ) , αυτό είναι ;

 

http://www.e-shop.gr/laptop-fujitsu-lifebook-a555-156-fhd-intel-core-i5-5200u-4gb-500gb-amd-r7-m260-2gb-no-os-p-PER.923411

 

διάβασε

 

https://forum.ts.fujitsu.com/forum/viewtopic.php?t=47647 B)

post-151794-0-79477000-1481279850_thumb.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι έκδοση του έβαλες 64 bit ή 32 bit ( σύμφωνα με την Fujitsu υποστηρίζει 64 bit ) ; Πες το μοντέλο του ( ένα sticker σαν το παρακάτω στην βάση του ) , αυτό είναι ;

 

http://www.e-shop.gr/laptop-fujitsu-lifebook-a555-156-fhd-intel-core-i5-5200u-4gb-500gb-amd-r7-m260-2gb-no-os-p-PER.923411

 

διάβασε

 

https://forum.ts.fujitsu.com/forum/viewtopic.php?t=47647 B)

 

Τα έχω διαβάσει όλα και τα έχω δοκιμάσει. Η κάμερα φαίνεται να λειτουργεί κανονικά μόνο που δεν έχει εικόνα.

Screenshot_2016_12_09_11_41_17.png

 

Έχω πειστεί πως φταίει κάτι στο hardware ή στην σύνδεση. Νομίζω πως όταν κουνήσω την οθόνη, μερικές φορές κλείνει για λίγο το ενδεικτικό led της κάμερας. Το μικρόφωνο λειτουργεί κανονικά.

 

Αυτό που με φοβίζει είναι το service του e-shop καθώς δεν έχει κλείσει καν χρόνο η συσκευή.  :-( 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάρε εδώ που είναι τα κεντρικα να δεις τι θα κάνεις

 

http://www.epr.gr/company/12085/

 

ή εδώ

 

http://netpoint-sa.gr/?lang=en

 

είναι οι δυο από τους τρεις εξουσιοδοτιμένους , ο τρίτος είναι αυτός που δεν θα ήθελε κανείς να μπλέξει alman

 

http://www.insomnia.gr/topic/346790-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B2%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-laptop-fujitsu-siemens/

 

μίλα με το μέλος P270 εαν δουλεύει ακόμα εκεί , μήπως βρεις αμέσως άκρη , για eshop μη κουράζεσαι , είναι τραγικοί :X

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάρε εδώ που είναι τα κεντρικα να δεις τι θα κάνεις

 

http://www.epr.gr/company/12085/

 

ή εδώ

 

http://netpoint-sa.gr/?lang=en

 

είναι οι δυο από τους τρεις εξουσιοδοτιμένους , ο τρίτος είναι αυτός που δεν θα ήθελε κανείς να μπλέξει alman

 

http://www.insomnia.gr/topic/346790-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%B2%CE%BB%CE%B7%CE%BC%CE%B1-%CE%BC%CE%B5-laptop-fujitsu-siemens/

 

μίλα με το μέλος P270 εαν δουλεύει ακόμα εκεί , μήπως βρεις αμέσως άκρη , για eshop μη κουράζεσαι , είναι τραγικοί :X

 

Επειδή έχω διαβάσει ανάλογα post δεν θα έχω θέμα με την εγγύηση εάν απευθυνθώ εκτός e-shop; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν πάρεις τηλέφωνο στην Fujitsu , δώσεις το serial number , λογικά θα σε εξυπηρετήσουν , εαν δεν , τότε καλή τύχη με το eshop , η εγγύηση είναι της Fujitsu όχι του eshop , αν θες βάζεις το serial number εδώ 

 

http://support.ts.fujitsu.com/IndexWarranty.asp?lng=EN&ln=no&LC=yes

 

 

για να δεις τι εγγύηση έχεις B)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eγγύηση έχει απο εκεί που το αγόρασες(eshop) Αν είναι παρά-"εισαγωγή" απο eshop,μίλησε με eshop,δεν νομίζω να το δεχτεί η εδω επίσημη αντιπροσωπεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eγγύηση έχει απο εκεί που το αγόρασες(eshop) Αν είναι παρά-"εισαγωγή" απο eshop,μίλησε με eshop,δεν νομίζω να το δεχτεί η εδω επίσημη αντιπροσωπεία.

 

Επικοινώνησα με την αντιπροσωπεία και μου είπαν πως το e-shop σε αυτούς τα πάει και πως αφού έχω εγγύηση αυτή ισχύει κανονικά. Οπότε από Δευτέρα θα τους το πάω. Μάλιστα έχει και δωρεάν παραλαβή με  courier αλλά για λόγους βιασύνης επέλεξα να το πάω εγώ. Ανέφερα επανειλημμένα πως το αγόρασα από e-shop και μου είπαν πως ρόλο παίζει μόνο η εγγύηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επικοινώνησα με την αντιπροσωπεία και μου είπαν πως το e-shop σε αυτούς τα πάει και πως αφού έχω εγγύηση αυτή ισχύει κανονικά. Οπότε από Δευτέρα θα τους το πάω. Μάλιστα έχει και δωρεάν παραλαβή με  courier αλλά για λόγους βιασύνης επέλεξα να το πάω εγώ. Ανέφερα επανειλημμένα πως το αγόρασα από e-shop και μου είπαν πως ρόλο παίζει μόνο η εγγύηση.

πάλι καλά τότε  ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις περισσότερες των περιπτώσεων καλύτερα να παίρνεις την αντιπροσωπεία πρώτα , βρίσκεις ευκολότερα άκρη , ρώτησες πόσο είναι η εγγύηση σου , ένα ή δυο χρόνια ; B)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^Έχει ξανά γίνει η κουβέντα περί εγγύησης eshop,τα εισάγει το ίδιο το eshop..και έχουν μόνο εγγύηση απο το εν λόγο κατάστημα,ΔΕΝ τα καλύπτει η εδώ επίσημη αντιπροσωπεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

^Έχει ξανά γίνει η κουβέντα περί εγγύησης eshop,τα εισάγει το ίδιο το eshop..και έχουν μόνο εγγύηση απο το εν λόγο κατάστημα,ΔΕΝ τα καλύπτει η εδώ επίσημη αντιπροσωπεία.

Άρα προσέχουμε για να έχουμε

 

http://www.adslgr.com/forum/threads/704411-%CE%95%CE%B3%CE%B3%CF%8D%CE%B7%CF%83%CE%B7-Laptop-%CE%B1%CF%80%CF%8C-%CE%9A%CF%89%CF%84%CF%83%CF%8C%CE%B2%CE%BF%CE%BB%CE%BF

 

αγοράζεις κάτι φθηνό αλλά η απάτη δεν φαίνεται ( δεν μιλάω προσωπικά , γενικά μιλάω ) B)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά στο site της Fujitsu με τον serial μου βγάζει πως έχω 2 years Collect & Return Service, 9x5, valid worldwide according to Global Limited Warranty. Και πως το προϊόν μου είναι εντός εγγύησης.

 

Αυτό αν καταλαβαίνω καλά σημαίνει πως για 2 χρόνια έχω παγκόσμια εγγύηση και απευθύνομαι στην κατά τόπους αντιπροσωπία. Κάνω λάθος; 

Βέβαια δεν ξέρω τι γίνεται με αυτό που αναφέρει το e-shop πως τον πρώτο χρόνο έχει άμεση αντικατάσταση. Δηλαδή τους το πάω στο κατάστημα, πάει στο service, βλέπουν πως μάλλον είναι πρόβλημα στο hardware και μου το αντικαθιστουν όλο το μηχάνημα με το ίδιο ή με άλλο με τα ίδια ή καλύτερα χαρακτηριστικά; Δεν το νομίζω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...