Προς το περιεχόμενο

PlayStation Plus: 1 Year Subscription - 20% Off (39.99€)


kalogk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ευχαριστώ πολύ μάγκες, θα δοκιμάσω τα παραπάνω αύριο το πρωί που να μπορώ να επικοινωνήσω άμεσα και με το support και θα σας πω! Κάτι στις λεπτομέρειες θα είναι, είμαι σίγουρος! Τέλος πάντων, μην κουράζουμε άδικα και τους υπόλοιπους που δεν έχουν θέμα με αυτό! Αύριο θα ξεκαθαρίσει το τοπίο. :-)
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτσε βρε συ Fulgore, μου βάζεις και έντονα γράμματα και έλεος και τέτοια! Δεν αντιλέγει κανείς σε αυτά που λες, δεν είμαστε στραβοί , το διαβάσαμε! Απλά σου λέει ο άλλος πως του έληξε η συνδρομή του πριν λίγες μέρες και έκανε κανονικά αγορά με paypal ! Πως το εξηγείς αυτό?

 

Λοιπόν, έκανα τα βήματα κανονικά, μόλις έφτασα στο τέλος και ήταν να πατήσω για να πληρώσω, μου βγάζει μήνυμα σφάλματος στη σελίδα. Καπάκι, μου έρχεται ειδοποίηση με μήνυμα στο κινητό απο την alpha για ολοκλήρωση αγοράς 39,99 €, όποτε ξαναμπαινω στη σελίδα και βλέπω ότι έγινε κανονικά η αγορά και ξεκίνησε να μετράει η συνδρομή για ένα χρόνο απο σήμερα... Μου ήρθαν και τα σχετικά mail για την επιβεβαίωση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, έκανα τα βήματα κανονικά, μόλις έφτασα στο τέλος και ήταν να πατήσω για να πληρώσω, μου βγάζει μήνυμα σφάλματος στη σελίδα. Καπάκι, μου έρχεται ειδοποίηση με μήνυμα στο κινητό απο την alpha για ολοκλήρωση αγοράς 39,99 €, όποτε ξαναμπαινω στη σελίδα και βλέπω ότι έγινε κανονικά η αγορά και ξεκίνησε να μετράει η συνδρομή για ένα χρόνο απο σήμερα... Μου ήρθαν και τα σχετικά mail για την επιβεβαίωση.

 

 

Πως σου έρχεται μήνυμα;Μέσω εφαρμογής;Εγω μετά την πληρωμή απο το PS4 μέσω Paypal τσεκάρω το email απο Paypal.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάθε φορά που κάνω μια συναλλαγή με την debit κάρτα, μου έρχεται κατευθείαν μήνυμα ότι η κάρτα χρησιμοποιήθηκε για αγορά xx ποσού στην τάδε εταιρεία.! Δεν θυμάμαι να το ενεργοποίησα από κάπου αυτό, νομίζω πάντα το είχα... Οπότε μόλις έγινε η συναλλαγή του PayPal και χρεώθηκε η κάρτα, ήρθε αμέσως και το μήνυμα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάθε φορά που κάνω μια συναλλαγή με την debit κάρτα, μου έρχεται κατευθείαν μήνυμα ότι η κάρτα χρησιμοποιήθηκε για αγορά xx ποσού στην τάδε εταιρεία.! Δεν θυμάμαι να το ενεργοποίησα από κάπου αυτό, νομίζω πάντα το είχα... Οπότε μόλις έγινε η συναλλαγή του PayPal και χρεώθηκε η κάρτα, ήρθε αμέσως και το μήνυμα

Μία από τα ίδια και εγώ

 

Μόλις κάνω συναλλαγη και μ τραβήξει λεφτά για κάτι μ ερχετε μήνυμα με ακριβως τα ίδια,χωρίς να ενεργοποιησω τίποτα πουθενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, επανέρχομαι ..., όλα καλά με την ανανέωση! Τους πήρα τηλέφωνο, κάποιο κόλλημα πρέπει να ήταν με την υπηρεσία ή τον λογαριασμό μου! Ούτε αυτοί ήξεραν να μου πουν συγκεκριμένα. Μου είπαν να κάνω επαναφορά στον λογαριασμό, να ξαναβάλω κάρτα ή paypal, να κάνω sign in , sign out μερικές φορές, να περιμένω λίγο να κάνουν και αυτοί κάτι από εκεί και κτλ κτλ
Τέλος πάντων τα έκανα όλα τα παραπάνω, έβγαλα την επιλογή με paypal που είχα και πέρασα ξανά την american express και όλα κομπλέ,.

Αν και μου πήρε και ένα ευρώ παραπάνω απ' ότι είδα στην αρχή. Οπότε η προσφορά είναι 41 ευρώ τελικά!

Δεν γνωρίζω αν το επιστρέψουν αυτό το ευρώ, αλλά όπως και να έχει μια χαρά είναι η προσφορά!

ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΟΧΗ, γιατί αλλάζει από μόνη της η επιλογή (στο λέει και στο τελευταίο βήμα πληρωμής) και ενεργοποιείτε η αυτόματη πληρωμή από την κάρτα! Με λίγα λόγια αν δεν την αλλάξετε την επιλογή θα χρεωθείτε χωρίς να σας ρωτήσει σε περίπτωση που περάσει ο χρόνος, αλλά και στις κατά λάθος αγορές dlc και κτλ

Πάτε στο Account sentings --->>  Wallet ---->>> και από εκεί χαμηλά που λέει Automatically Add Funds to Renew Subscriptions or Pay for Pre-ordered Content το κάνετε ΌΧΙ !

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, επανέρχομαι ..., όλα καλά με την ανανέωση! Τους πήρα τηλέφωνο, κάποιο κόλλημα πρέπει να ήταν με την υπηρεσία ή τον λογαριασμό μου! Ούτε αυτοί ήξεραν να μου πουν συγκεκριμένα. Μου είπαν να κάνω επαναφορά στον λογαριασμό, να ξαναβάλω κάρτα ή paypal, να κάνω sign in , sign out μερικές φορές, να περιμένω λίγο να κάνουν και αυτοί κάτι από εκεί και κτλ κτλ

Τέλος πάντων τα έκανα όλα τα παραπάνω, έβγαλα την επιλογή με paypal που είχα και πέρασα ξανά την american express και όλα κομπλέ,.

Αν και μου πήρε και ένα ευρώ παραπάνω απ' ότι είδα στην αρχή. Οπότε η προσφορά είναι 41 ευρώ τελικά!

Δεν γνωρίζω αν το επιστρέψουν αυτό το ευρώ, αλλά όπως και να έχει μια χαρά είναι η προσφορά!

ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΟΧΗ, γιατί αλλάζει από μόνη της η επιλογή (στο λέει και στο τελευταίο βήμα πληρωμής) και ενεργοποιείτε η αυτόματη πληρωμή από την κάρτα! Με λίγα λόγια αν δεν την αλλάξετε την επιλογή θα χρεωθείτε χωρίς να σας ρωτήσει σε περίπτωση που περάσει ο χρόνος, αλλά και στις κατά λάθος αγορές dlc και κτλ

Πάτε στο Account sentings --->>  Wallet ---->>> και από εκεί χαμηλά που λέει Automatically Add Funds to Renew Subscriptions or Pay for Pre-ordered Content το κάνετε ΌΧΙ !

Το 1€ θα το πάρεις πίσω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν, επανέρχομαι ..., όλα καλά με την ανανέωση! Τους πήρα τηλέφωνο, κάποιο κόλλημα πρέπει να ήταν με την υπηρεσία ή τον λογαριασμό μου! Ούτε αυτοί ήξεραν να μου πουν συγκεκριμένα. Μου είπαν να κάνω επαναφορά στον λογαριασμό, να ξαναβάλω κάρτα ή paypal, να κάνω sign in , sign out μερικές φορές, να περιμένω λίγο να κάνουν και αυτοί κάτι από εκεί και κτλ κτλ

Τέλος πάντων τα έκανα όλα τα παραπάνω, έβγαλα την επιλογή με paypal που είχα και πέρασα ξανά την american express και όλα κομπλέ,.

Αν και μου πήρε και ένα ευρώ παραπάνω απ' ότι είδα στην αρχή. Οπότε η προσφορά είναι 41 ευρώ τελικά!

Δεν γνωρίζω αν το επιστρέψουν αυτό το ευρώ, αλλά όπως και να έχει μια χαρά είναι η προσφορά!

ΑΠΛΑ ΠΡΟΣΟΧΗ, γιατί αλλάζει από μόνη της η επιλογή (στο λέει και στο τελευταίο βήμα πληρωμής) και ενεργοποιείτε η αυτόματη πληρωμή από την κάρτα! Με λίγα λόγια αν δεν την αλλάξετε την επιλογή θα χρεωθείτε χωρίς να σας ρωτήσει σε περίπτωση που περάσει ο χρόνος, αλλά και στις κατά λάθος αγορές dlc και κτλ

Πάτε στο Account sentings --->>  Wallet ---->>> και από εκεί χαμηλά που λέει Automatically Add Funds to Renew Subscriptions or Pay for Pre-ordered Content το κάνετε ΌΧΙ !

 

η συνδρομή στο playstation του γιου μου έληγε 21/12, πριν προλάβω να κάνω χρήση της προσφοράς χρησιμοποίησε τις δυο δωρεάν μέρες που είχε από παλιά. Τώρα όταν πάω να κάνω την αγορά παρόλο που λέει ότι η συνδρομή έχει λήξει από 21/12 δε με αφήνει να προχωρήσω. Δε νομίζω ότι μπορώ να κάνω ακύρωση μιας και το αίτημα μπορεί να πάρει και 72 ώρες μέχρι να ικανοποιηθεί άρα μιας και δεν είμαι και πολύ σχετικός μου δίνεις το τηλέφωνο που πήρες μπας και καταφέρω να βρω άκρη.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τώρα είδα το μήνυμα, ελπίζω να προλαβαίνεις!

00800 44121496
211 1980703

 

Στο δεύτερο τηλέφωνο πήρα, μετά επιλογή για κονσόλα και με βοήθησαν άμεσα.
Πάρε τώρα αμέσως αν είναι ακόμα ανοιχτό το τηλεφωνικό τους κέντρο! (ελπίζω αύριο το πρωί να βρεις κάποιον εκεί!)

Μακάρι να βρεις άκρη και να χαρεί και ο μικρός!
Καλές γιορτές...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...