Προς το περιεχόμενο

Android development 101 για πλήρως άσχετο


damoclesword

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έφτασε εκείνη η εποχή στην 30+χρονη ζωή μου που χτυπάω το κεφάλι μου στον τοίχο γιατί διάλεξα θεωρητική κατεύθυνση και σπουδές. Θα επιθυμούσα να το ψάξω προς android development μεριά επειδή μου φαίνεται απείρως δελεαστικό σαν προοπτική να αναπτύξω κάποιες εφαρμογές και να υλοποιήσω ορισμένες ιδέες.

Ωστόσο,λόγω της πλήρους άγνοιας σχετικά με το app development,θα ήθελα να μου προτείνετε από πού να αρχίσω και ποια γλώσσα προγραμματισμού θα ήταν χρήσιμο να μάθω. Πχ java, pytho, c++, c#; Το ανέφερα ότι είμαι άσχετος και ότι διάλεξα θεωρητική,έτσι; :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν ξεκινήσεις με κάποια γλώσσα προγραμματισμού, μήπως θα ήταν καλύτερο να δεις μερικά μαθήματα πληροφορικής (αλγόριθμους, μαθηματικά κλπ.) για να μπεις στον τρόπο σκέψης; 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφόσον αναφέρεσαι σε καθαρά Android Development πήγαινε σε Java - Android Studio.

Θα σου συνιστούσα να ασχοληθείς πρώτα με Java και μετά να ασχοληθείς σε "Javadroid" 

ώστε να μάθεις να διαχειρίζεσαι κλάσεις(pure Java) και πως να τις συνδέσεις μετά με ένα GUI(Android instructions)

 

Χρειάζεται κάποια προεργασία στα μαθηματικά δηλαδή για να καταλάβω τις έννοιες των γλωσσών προγραμματισμού;

 

Γενικά όχι. Οι γλώσσες δεν έχουν σχέση με τα μαθηματικά  αλλά η χρήση τους σε κάποια προβλήματα μπορεί να χρειάζεται Όπως αν θες να μοντελοποιήσεις κάτι προφανώς θα χρειαστείς μαθηματικά/φυσική.

Π.χ την ταυτόχρονη ομοιόμορφη περιστροφή δύο σφαιρών γύρω από ένα σημείο ή την περιστροφή ενός αντικειμένου που αναπαρίσταται από ένα 3D Μatrix.

 

Αλλά δε νομίζω ότι θα σε απασχολήσει κάτι τέτοιο στη παρούσα φάση.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες