Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, έχω παραγγείλει από τέλη Δεκεμβρίου κάτι από Αμαζον. Σήμερα έγινε προσπάθεια παράδοσης, αλλά επειδή ο υπάλληλος του ΕΛΤΑ δεν μπορούσε να σηκώσει το κουλό του να με πάρει τηλέφωνο για να δει αν είμαι μέσα, άφησε notice στην πόρτα. Λέω οκ, θα πάρω αύριο να το διορθώσω. Όμως τώρα έσκασε ειδοποίηση από την εφαρμογή ότι έγινε αποτυχημένη προσπάθεια παράδοσης και θα γυρίσει πίσω στο Amazon. Υπάρχει τρόπος να επικοινωνήσω άμεσα με Amazon, να δω τι παίζει;

Δημοσ.

Στα ΕΛΤΑ θα πάρεις τηλέφωνο, όχι στην Amazon. Η Amazon μπορεί να κάνει κάτι (δηλαδή να το ξαναστείλει) όταν γυρίσει πίσω. Εσύ θέλεις να το προλάβεις αυτό.

Δημοσ.

τα Ελτα δε θα τα ξαναβρίσεις,ΤΑ ΕΛΤΑ!!!!

 

Για αρχή,δεν καταλαβαίνω εγώ και κάθε νοήμων άνθρωπος,γιατί να σε πάρει τηλέφωνο.

Η δουλειά του είναι να έρθει στην διεύθυνσή σου,και να σου παραδώσει το δέμα.

Αν δεν είσαι παρών,δεν δουλεύει το κουδούνι σου ή δεν ανοίγεις σε ξένους,σου αφήνει ειδοποίηση.

 

Με άμαζον,γιατί να επικοινωνήσεις;

Στα ΕΛΤΑ πάρε,να κρατήσουν το δέμα σου,και να πας να το πάρεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Το κρατάνε πολλές μέρες πριν το γυρίσουν πίσω πάντως, αν πας αύριο με την ειδοποίηση λογικά θα το πάρεις. Για να πάει απευθείας πίσω θα έπρεπε να γίνει άρνηση παραλαβής και να πεις στον ταχυδρόμο ότι δεν παραλαμβάνεις και θες να γυρίσεις πίσω.

 

Επίσης, νομίζω δεν είναι υποχρεωμένος να σε πάρει τηλέφωνο, κουδούνι χτυπάνε αν είναι συστημένο.

Δημοσ.

Για αρχή,δεν καταλαβαίνω εγώ και κάθε νοήμων άνθρωπος,γιατί να σε πάρει τηλέφωνο.

Η δουλειά του είναι να έρθει στην διεύθυνσή σου,και να σου παραδώσει το δέμα.

Αν δεν είσαι παρών,δεν δουλεύει το κουδούνι σου ή δεν ανοίγεις σε ξένους,σου αφήνει ειδοποίηση.

Η οπτική σου ανήκει στην κατηγορία, you had one job...

Πάντα μα πάντα με παίρνουν τηλέφωνο αν δεν είμαι σπίτι, και αν χτυπήσουν μία φορά και δεν ανοίξω, πάλι με παίρνουν τηλέφωνο.

Okay, οπότε θα τους πάρω το πρωί και βλέπουμε. Απλά μου ήρθε κάπως το "Your order will return back to Amazon"

Δημοσ.

Πάντα μα πάντα με παίρνουν τηλέφωνο αν δεν είμαι σπίτι, και αν χτυπήσουν μία φορά και δεν ανοίξω, πάλι με παίρνουν τηλέφωνο.

 

Τυχαίνει, είτε επειδή είναι καλόκαρδος ο ταχυδρόμος, ή επειδή δεν έχει πολύ φόρτο εργασίας και βαριέται. Δεν είναι στις υποχρεώσεις τους όμως να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά πριν την αποστολή, ισχύει αυτό που γράφει ο IT chef.

 

Πάντως μην αγχώνεσαι, διότι τα ΕΛΤΑ κρατάνε 15 ημέρες τα συστημένα πριν τα επιστρέψουν.

Δημοσ.

Η οπτική μου ανήκει στην κατηγορία,ο κόσμος δεν δουλεύει όπως θες εσύ.

"ο υπάλληλος του ΕΛΤΑ δεν μπορούσε να σηκώσει το κουλό του να με πάρει τηλέφωνο για να δει αν είμαι μέσα"

Από αυτό τεκμαίρω πως έχεις χαλασμένο κουδούνι,και φταίει ο μεταφορέας που εσύ δεν το φτιάχνεις για να γίνονται οι αλληλεπιδράσεις του τύπου, "έχω δέμα,χτυπάω κουδούνι,δίνω δέμα" εύκολες.

Πάρε με το TΝ στα Eλτα αύριο το πρωί να στο κρατήσουν,και να το πάρεις στην ευχέρειά σου,ή να στο ξαναφέρουν σπίτι(δύο απόπειρες παράδοσεις).

Δημοσ.

Τυχαίνει, είτε επειδή είναι καλόκαρδος ο ταχυδρόμος, ή επειδή δεν έχει πολύ φόρτο εργασίας και βαριέται.

 

Μάλλον αναφέρεται σε εταιρείες κούριερ,που κάποια παραρτήματά τους προτιμούν να πληρώνουν τηλέφωνα από το να ξαναπηγαίνουν το αντικείμενο,ή έχουν υπάλληλο που παίρνει το πρωί τηλέφωνο και λέει,"θα σας το φέρουμε σήμερα,θα είστε σπίτι;"

Είναι και κάποιοι διανομείς βέβαια,που έχουν προγράμματα στα προσωπικά τηλέφωνα τους,και δεν θέλουν να ξαναπηγαίνουν επίσης.

Δημοσ.

Δεν υπάρχει αυτό που λες φίλε μου και αν γίνεται, μάλλον έχετε υπερβολικά φιλότιμο ταχυδρόμο. Σε καμία χώρα η εθνική ταχυδρομική υπηρεσία δεν παίρνει τηλέφωνο για να σου παραδώσει δέμα. Ούτε στην Αμερική, ούτε στο UK, ούτε Γερμανία, ούτε πουθενά. Τέτοιες πρόσθετες υπηρεσίες παρέχουν μόνο οι εταιρίες courier, οι οποίες χρεώνουν φυσικά και το ανάλογο κόστος για τις αποστολές.

 

Οι ταχυδρομικές υπηρεσίες αν δεν σε βρούν και πρόκειται για συστημένο, αφήνουν ειδοποίηση για να πας να παραλάβεις από το υποκατάστημα της περιοχής σου δείχνοντας κάποιο επίσημο έγγραφο σου. Ούτε second delivery attempt υπάρχει.

 

Τέλος, σχεδόν όλες οι ανεπτυγμένες χώρες τηρούν τον κανόνα των 14 ημερών κράτησης πριν επιστραφεί το δέμα πίσω στον αποστολέα, εκτός κι αν γίνει άρνηση παραλαβής από τον ίδιο.

  • Like 1
Δημοσ.

Ρε παιδιά, για όλα τα συστημένα πάντα με παίρνουν τηλέφωνο.

Και εμένα με καλούν, όντως.

ΜΟΝΟ όμως όταν βάζω για παραλαβή από το Χ κατάστημα ελτά (PR Ελτά) και μόνο από συγκεκριμένο κατάστημα (που δεν είναι κεντρικό και η κοπέλα χτυπάει φλέβα από την βαρεμάρα - εξ'ου και το τηλεφώνημα κάθε φορά)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...