Gryzor Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Καλησπέρα άπαντες! Η περίπτωσή μου: έχω ένα ψυγείο Bosch για το οποίο είναι γνωστό πως είχε σχεδιαστικό πρόβλημα (βασικά το σωληνάκι απορροής παγώνει με αποτέλεσμα να αναδρομολογείται το νερό μέσα στην κατάψυξη προκαλώντας πάγο). Η Bosch, απ΄ό,τι είχα διαβάσει το διόρθωνε βάζοντας μία αντιστασούλα μέσα για να κρατάει ζεστό το σωληνάκι, αναγνωρίζοντας έτσι το πρόβλημα στο σχεδιασμό του προϊόντος. Σε μένα το πρόβλημα αυτό δημιουργησε και άλλο πρόβλημα (από τον πάγο έσπασε το κάλυμμα μέσα στην κατάψυξη με τις αντιστάσεις της απόψυξης) το οποίο και πλήρωσα με €160 για εργατικά και ανταλλακτικό. Και μάλιστα ο τεχνικός της Bosch δεν είχε διαγνώσει καν το πρόβλημα με το σωληνάκι, παρ'ότι του το είχα πει (!). Τώρα ξανάσπασε το κάλυμμα από πάγο και ο τεχνικός είπε ότι ε ναι, φταίει το σωληνάκι, το οποίο όμως... πρέπει να πληρώσω (€20+€10 η επίσκεψη!?!). Το ερώτημά μου λοιπόν πάνω σε αυτή την ενδιαφέρουσα περίπτωση είναι, όταν ένα προϊόν είναι εκτός εγγύησης (όπως το ψυγείο μου), καλύπτεται ή όχι ελατωματικός σχεδιασμός; Έχω την εντύπωση πως ναι, γι αυτό κι όλας οι ανακλήσεις προϊόντων δεν περιορίζονται από την εγγύηση, για παράδειγμα, απλά ήθελα να ζητήσω απόψεις... Ευχαριστώ!
louilouiCK Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Καλησπέρα άπαντες! Η περίπτωσή μου: έχω ένα ψυγείο Bosch για το οποίο είναι γνωστό πως είχε σχεδιαστικό πρόβλημα (βασικά το σωληνάκι απορροής παγώνει με αποτέλεσμα να αναδρομολογείται το νερό μέσα στην κατάψυξη προκαλώντας πάγο). Η Bosch, απ΄ό,τι είχα διαβάσει το διόρθωνε βάζοντας μία αντιστασούλα μέσα για να κρατάει ζεστό το σωληνάκι, αναγνωρίζοντας έτσι το πρόβλημα στο σχεδιασμό του προϊόντος. Σε μένα το πρόβλημα αυτό δημιουργησε και άλλο πρόβλημα (από τον πάγο έσπασε το κάλυμμα μέσα στην κατάψυξη με τις αντιστάσεις της απόψυξης) το οποίο και πλήρωσα με €160 για εργατικά και ανταλλακτικό. Και μάλιστα ο τεχνικός της Bosch δεν είχε διαγνώσει καν το πρόβλημα με το σωληνάκι, παρ'ότι του το είχα πει (!). Τώρα ξανάσπασε το κάλυμμα από πάγο και ο τεχνικός είπε ότι ε ναι, φταίει το σωληνάκι, το οποίο όμως... πρέπει να πληρώσω (€20+€10 η επίσκεψη!?!). Το ερώτημά μου λοιπόν πάνω σε αυτή την ενδιαφέρουσα περίπτωση είναι, όταν ένα προϊόν είναι εκτός εγγύησης (όπως το ψυγείο μου), καλύπτεται ή όχι ελατωματικός σχεδιασμός; Έχω την εντύπωση πως ναι, γι αυτό κι όλας οι ανακλήσεις προϊόντων δεν περιορίζονται από την εγγύηση, για παράδειγμα, απλά ήθελα να ζητήσω απόψεις... Ευχαριστώ! Δεν νομίζω να καλύπτεσαι απο κάτι θα έπρεπε είτε να δώσεις πίσω το ψυγείο είτε να μην το αγόραζες επειδή μετά απο χρόνια όταν ήδη έχει τελειώσει η εγγύηση του έπαθε κάτι που σχετίζεται με τον κακό σχεδιασμό (που τον ήξερες την ημέρα της αγοράς) δεν ειναι υπόχρεη η εταιρία να στο καλύψει με αυτή την λογική θα πρέπει να έχει εγγύηση εφόρου ζωής όποιος παίρνει ενα ελαττωματικό προϊόν εν γνώση του. Είναι σαν να πάει τώρα ένας ιδιοκτήτης Galaxy note 7 που δεν επέστρεψε το κινητό του και να ζητήσει service για την μπαταρία δωρεάν.
Gryzor Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Ποιος είπε ότι το πρόβλημα το γνώριζα όταν το πήρα καλέ; Το διάβασα όταν έβγαλε το πρόβλημα! Επίσης, η Bosch δεν ανακάλεσε τα ψυγεία (και η ανάκληση, εξ'αλλου, ισχύει για πάντα, δεν έχει παράθυρο).
louilouiCK Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Ποιος είπε ότι το πρόβλημα το γνώριζα όταν το πήρα καλέ; Το διάβασα όταν έβγαλε το πρόβλημα! Ε πάρε τηλέφωνο την αντιπροσωπεία και πες τους το και ήλπιζε για το καλύτερο. Πες τους ότι ναι μεν πέρασε το χρονικό διάστημα της εγγύησης αλλά το πρόβλημα προκύπτει από κακό σχεδιασμό του προϊόντος που η εταιρία σας έχει ανακοινώσει την τάδε ημερομηνία με τον τάδε κωδικό/λινκ ή ότι έχεις για αυτό το θέμα. Ελάττωμα που εσένα δεν σου γνωστοποιήθηκε κατα την αγορά του προϊόντος. Και ο θεός βοηθός.
Gryzor Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Μωρέ αυτό θα κάνω, απλά ήθελα να το ψάξω λίγο πριν τους μιλήσω... οπως είπες, ο θεός βοηθός.
agamoi-thytai Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Ακόμη και σε αυτοκινητα έχουν ελλατωματικο σχεδιασμο, αλλα στα τέτοια τους. Δεν έχουμε κράτος ρεεεεεε.
achilles_g_ Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Αν δεν έχει γίνει ανάκληση ή ενημέρωση για επισκευή δεν νομίζω να καταφέρεις κάτι.
Chape Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Ιανουαρίου 2017 Προσπάθησε να επικοινωνήσεις με service στην Γερμανία ή άλλη χώρα και ενημέρωσε τους για την ιστορία από την αρχή όπως έγινε (θα βγάλεις άκρη και μάλιστα θα σου κάνουν και μικρό δωράκι για την ταλαιπωρία) έχει τύχει παρόμοιο περιστατικό με άλλο προϊόν που δεν έβγαινε άκρη με το ελληνικό service... Όχι απλά τους ανάγκασαν οι Γερμανοί να το φτιάξουν τσιμπήσε και δώρο επιταγή 50 ευρώ για ότι άλλο θελήσει να πάρει Bosch
Gryzor Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Προσπάθησε να επικοινωνήσεις με service στην Γερμανία ή άλλη χώρα και ενημέρωσε τους για την ιστορία από την αρχή όπως έγινε (θα βγάλεις άκρη και μάλιστα θα σου κάνουν και μικρό δωράκι για την ταλαιπωρία) έχει τύχει παρόμοιο περιστατικό με άλλο προϊόν που δεν έβγαινε άκρη με το ελληνικό service... Όχι απλά τους ανάγκασαν οι Γερμανοί να το φτιάξουν τσιμπήσε και δώρο επιταγή 50 ευρώ για ότι άλλο θελήσει να πάρει Bosch Χμμμμ ενδιαφέρον... έχεις κρατήσει μήπως καμμία επαφή εκεί; 1
idomeneas7 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Προσπάθησε να επικοινωνήσεις με service στην Γερμανία ή άλλη χώρα και ενημέρωσε τους για την ιστορία από την αρχή όπως έγινε (θα βγάλεις άκρη και μάλιστα θα σου κάνουν και μικρό δωράκι για την ταλαιπωρία) έχει τύχει παρόμοιο περιστατικό με άλλο προϊόν που δεν έβγαινε άκρη με το ελληνικό service... Όχι απλά τους ανάγκασαν οι Γερμανοί να το φτιάξουν τσιμπήσε και δώρο επιταγή 50 ευρώ για ότι άλλο θελήσει να πάρει Bosch Moυ κάνει μεγάλη εντύπωση γιατί συνήθως οι πολυεθνικές αν λάβουν μήνυμα από κάτοικο άλλης χώρας, απλά το προωθούν στην αντιπροσωπεία της χώρας και δεν ασχολούνται. 1
Gryzor Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Ναι, πιθανώς, αλλά δεν χάνω τίποτα... γράφω ένα αυτή τη στιγμή.
agamoi-thytai Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Moυ κάνει μεγάλη εντύπωση γιατί συνήθως οι πολυεθνικές αν λάβουν μήνυμα από κάτοικο άλλης χώρας, απλά το προωθούν στην αντιπροσωπεία της χώρας και δεν ασχολούνται. Το έχω πάθει 3-4 φορές και έχω βάλει ενα μεγάλο X σε αυτές που αδιαφορούν.
Chape Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Ιανουαρίου 2017 Moυ κάνει μεγάλη εντύπωση γιατί συνήθως οι πολυεθνικές αν λάβουν μήνυμα από κάτοικο άλλης χώρας, απλά το προωθούν στην αντιπροσωπεία της χώρας και δεν ασχολούνται. Όχι απλά ασχολήθηκαν με το θέμα αλλά την δώροεπιταγή του την έστειλαν μαζί με ένα Email στο οποίο εκτός ότι του ζήτησαν συγνώμη για το συμβάν τον ρώτησαν αν συνεργάστηκε η ελληνική αντιπροσωπία και αν λύθηκε το πρόβλημα του... Και εμένα τότε εντύπωση μου είχε κάνει γιαυτό και το θυμάμαι...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα