Προς το περιεχόμενο

Η medium-format mirrorless GFX 50S της Fujifilm στοιχίζει $6499


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εδω και καιρό γνωρίζουμε ότι η Fujifilm θα κυκλοφορούσε τη νέα mirrorless medium-format ψηφιακή φωτογραφική μηχανή της GFX 50S. Πρόσφατα, η εταιρεία έκανε γνωστό ότι πρόκειται να κυκλοφορήσει στο τέλος Φεβρουαρίου με τιμή $6499 (μόνο για το σώμα).

Αν και η τιμή είναι αναμφισβήτητα υψηλή και απαγορευτική για τους περισσότερους, είναι αρκετά χαμηλότερη από την τιμή της Hasselblad X1D που ανταγωνίζεται και που στοιχίζει περίπου $9000. Η Fujifilm GFX 50S βασίζεται σε αισθητήρα CMOS 50,4 Megapixels και ενσωματώνει τον επεξεργαστή εικόνας X Processor Pro που είναι όμοιος με αυτόν που διαθέτουν και οι X-T2 και X-Pro2, καθώς και σύστημα αυτόματης εστίασης 117 σημείων. Επίσης, διαθέτει ηλεκτρονικό οφθαλμοσκόπιο και οθόνη αφής 3,2 ιντσών.

 

Αν και ο επαγγελματίας που θα αποκτήσει την συγκεκριμένη μηχανή θα έχει τη δυνατότητα να τραβήξει φωτογραφίες εξαιρετικά υψηλής ανάλυσης, αν ήλπιζε να τραβήξει και βίντεο ανάλυσης 4K τότε... θα απογοητευτεί. Η GFX 50S μπορεί να τραβήξει βίντεο 1080p στα 24, 25 και 30fps αλλά όχι και Ultra HD/ 4K.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

Η Fujifilm θα διαθέσει και τρεις νέους φακούς, τους οποίους δημιούργησε για να ταιριάζουν ιδανικά στη GFX 50S. Πρόκειται για τους GF63mm f/2.8, GF32-54mm f/4 και GF120mm f/4 που στοιχίζουν $1499, $2299 και $2999 αντίστοιχα.

 

Δημοσιευμένη Εικόνα

 

Link.png Site: Engadget

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

H Hasselblad mirrorless X1D έχει παρόμοια τιμή και υποστηρίζει πληθώρα φακών medium format της ίδιας εταιρείας με τον ορίτζιναλ αντάπτορα  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν τραβάει ούτε καν 1080/ 60, που με τέτοιο αισθητήρα θα ήταν παιχνιδάκι. Που την βλέπετε την λογική τιμή;

 

Διαβασε αναλυτικά τα χαρακτηριστικά της.

Δεν ειναι consumer...

Η μετατροπή σε FF πλεον γινεται απο την ανάποδη, αυτο αρκει σε συνδιασμό με κορυφαιους φακούς.

Απευθυνεται καθαρα σε επαγγελματιες φωτογράφους.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν τραβάει ούτε καν 1080/ 60, που με τέτοιο αισθητήρα θα ήταν παιχνιδάκι. Που την βλέπετε την λογική τιμή;

Ο medium format αισθητήρας της έχει color depth 16bit αντί 14bit και καλύτερο dynamic range. Στο lightroom και στην επεξεργασία raw δίνει πολύ καλύτερα αποτελέσματα.  και ανύπαρκτο ψηφιακό θόρυβο σε χαμηλό ISO. 

Για όσους τραβάνε βίντεο υπάρχουν εξειδικευμένες μηχανές με περίπου τα ίδια λεφτά.

 

Όπως η black magic

bmd_cc_body.jpg

, η SONY FS σειρά

Sony_FS7.jpeg

, η  Canon C700 eosc700pl_hero.pngτης σειράς C και λοιπές. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είναι τόσο πρόβλημα το 1080p αλλά το πως το δημιουργεί. Χρησιμοποιεί πληροφορία από όλο το σένσορα που κάνει downscale ή ένα ελάχιστο κομμάτι του?

Στην 1η περίπτωση (που δεν το νομίζω) το αποτέλεσμα θα είναι άριστο 1080ρ που θα φαίνεται ωραίο ακόμα και σε 4Κ οθόνη (αλλά προφανώς το καλό 4Κ video σε 4Κ οθόνη θα είναι καλύτερο).

 

Επίσης, τί διαστάσεις έχει ακριβώς ο αισθητήρας της? Γιατί ο όρος medium format είναι φυσαρμόνικα και μπορεί να περιέχει πολύ διαφορετικά μεγέθη αισθητήρων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οπότε είναι από τους "μικρούς" medium format αισθητήρες.

Πάντως το 16bit είναι σημαντικό. Η D3100 μου για παράδειγμα είναι 12bit και το 16bit σημαίνει δυνατότητα για 16 φορές περισσότερη πληροφορία!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ως mirrorless  μπορεί λογικά με κατάλληλους αντάπτορες να πάρει όλους τους παλαιότερους φακούς που χρησιμοποιούν DSLR τύπου MF μηχανές (εκτός αν ισχύουν περίεργες ιδιαιτερότητες).

 

Αυτό γιατί ως mirrorless ο φακός μπορεί και είναι πιο κοντά στο αισθητήρα, δλδ η μοντούρα του σε σχέση με τις αντίστοιχες DSLR που δίνει τον απαραίτητο χώρο να μπει αντάπτορας (οι φακοί DSLR έχουν μεγαλύτερη απόσταση από τον αισθητήρα/φιλμ) χωρίς ο φακός να έχει πρόβλημα εστίασης. Οπότε όλη αυτή η προίκα από την εποχή του φιλμ ακόμα δεν πάει χαμένη εφόσον η χρήση είναι σε studio ή δεν απαιτεί AF ή γρήγορο AF (για όσους φακούς είναι AF από των άλλων συστημάτων).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ως mirrorless  μπορεί λογικά με κατάλληλους αντάπτορες να πάρει όλους τους παλαιότερους φακούς που χρησιμοποιούν DSLR τύπου MF μηχανές (εκτός αν ισχύουν περίεργες ιδιαιτερότητες).

 

Αυτό γιατί ως mirrorless ο φακός μπορεί και είναι πιο κοντά στο αισθητήρα, δλδ η μοντούρα του σε σχέση με τις αντίστοιχες DSLR που δίνει τον απαραίτητο χώρο να μπει αντάπτορας (οι φακοί DSLR έχουν μεγαλύτερη απόσταση από τον αισθητήρα/φιλμ) χωρίς ο φακός να έχει πρόβλημα εστίασης. Οπότε όλη αυτή η προίκα από την εποχή του φιλμ ακόμα δεν πάει χαμένη εφόσον η χρήση είναι σε studio ή δεν απαιτεί AF ή γρήγορο AF (για όσους φακούς είναι AF από των άλλων συστημάτων).

Για ποιες dslr και μαλιστα Mf μιλας? Δεν υπαρχει D-SLR χωρις Af... Για οποιον τυπο slr και να μιλαμε ομως γιατι να θελει καποιος να χρησιμοποιησει φακους απο 35mm format σε μεσαιο φορμα; Αν υποθεσουμε οτι κατι τετοιο ειναι εφικτο με καποιον τροπο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για ποιες dslr και μαλιστα Mf μιλας? Δεν υπαρχει D-SLR χωρις Af... Για οποιον τυπο slr και να μιλαμε ομως γιατι να θελει καποιος να χρησιμοποιησει φακους απο 35mm format σε μεσαιο φορμα; Αν υποθεσουμε οτι κατι τετοιο ειναι εφικτο με καποιον τροπο...

Pentax Hasselbland, Pentacon , Mamiya, kiev, κλπ και εννοει οτι η φακοι ειναι ΜF αλλα manual. οποτε καλα λεει. Για το προβλημα εστιασης ειναι το infinity...

 

(Edit)

Pentax Hasselbland, Pentacon , Mamiya, kiev, κλπ και εννοει οτι η φακοι ειναι ΜF αλλα ΚΑΙ manual. οποτε καλα λεει. Για το προβλημα εστιασης ειναι το infinity... :-)

Επεξ/σία από HAWKWIND ZOO
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για ποιες dslr και μαλιστα Mf μιλας? Δεν υπαρχει D-SLR χωρις Af... Για οποιον τυπο slr και να μιλαμε ομως γιατι να θελει καποιος να χρησιμοποιησει φακους απο 35mm format σε μεσαιο φορμα; Αν υποθεσουμε οτι κατι τετοιο ειναι εφικτο με καποιον τροπο...

όπως σου απαντήθηκε παραπάνω αλλά εκείνη τη στιγμή με το MF εννοούσα Medium format αλλά κάνει ΚΑΙ για ερμηνεία ως Manual focus.  B)

 

Ασφαλώς και υπάρχουν SLR και DSLR Medium format. Το ακρωνύμιο  SLR (single lens reflex) είναι τύπος μηχανής (έχει καθρέφτη για να βλέπεις μέσα από τον ένα φακό) και ΔΕΝ έχει να κάνει με μέγεθος αισθητήρα! υπάρχουν DSLR (και SLR) σε διάφορα μεγέθη, 4:3, APS-C, 35mm, MF (medium format). Οπότε εγώ αναφερόμουν σε φακούς από παλαιότερες SLR/DSLR Medium format είτε πρόκειτε για AF (auto focus πχ Pentax 647) είτε για MF (manual focus πχ Hasselbland, Kiev κτλ).

 

Οι mirrorless μπορούν να πάρουν ΟΛΟΥΣ τους φακούς παλαιότερων συστημάτων με ίδιο ή μεγαλύτερο αισθητήρα χωρίς να έχουν το πρόβλημα εστίασης στο άπειρο. Το ανάποδο ΔΕΝ ισχύει (DSLR να πάρει mirrorless φακούς χωρίς πρόβλημα εστίασης μακρυά όχι τουλάχιστον αν δεν υπάρχει κάποιο οπτικό στοιχείο στον μετατροπέα).

Σε πρώτη φάση σε αυτό το σύστημα θα μπορείς να βάλεις κάθε φακό από παλιές MF (medium format) που οι περισσότεροι θα είναι MF (manual focus :P) και λίγοι AF (δεν ξέρω αν θα μπορεί κάποιος αντάπτορας να κάνει χρήση και το AF αυτών των φακών και πόσο καλό θα είναι αλλά δεν απολύεται).. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για όσους τραβάνε βίντεο υπάρχουν εξειδικευμένες μηχανές με περίπου τα ίδια λεφτά.

 

Όπου ξέχασες (?) την (Panasonic) Varicam. Ή τέλος πάντων, κάποια της σειράς AG και αντίστοιχα της σειράς XC της Canon, μιας και η Canon C700 μάλλον είναι ακριβότερη από 6500 USD. Ή απλά παίρνεις μια Panasonic GH4 ή GH5 :devil: 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...