zeys13 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2017 Χωρίς πολλά πολλά σας εκθέτω τα γεγονότα. 23 Ιανουαρίου βγαίνει η σούπερ προσφορά με τα κλιματιστικά morris, βλέπω την διαφήμιση κατά τις 9 το πρωί,και ψήνομαι να αγοράσω ένα 18 στην τιμή των 399 ευρώ. Ψιλοαμφιταλαντεύομαι και τελικά κατά τις 11 κάνω την παραγγελία. Εκείνη τη στιγμή το προιόν ήταν σε κατάσταση αναμένεται σύντομα αλλά η παραγγελία έγινε κανονικά. Μετά απο κάποια ώρα που κοίταξα πάλι ας πούμε στις 2 δε θυμάμαι ακριβώς, το προιοόν ήταν ξανά διαθέσιμο. Η παραγγελία λοιπόν κανονικά, η χρέωση στην πιστωτική με δόσεις κανονικά,, τους παίρνω και ένα τηλέφωνο, την Τρίτη (31 του μήνα)μου λέει θα παραλάβετε κύριε μου. Στις 28 του μήνα με παίρνουν τηλεφώνο απο τον Κωτσόβολο του Αιγίου και μου λένε κύριε την άλλη βδομάδα θα παραλάβετε, δεν ξέρουμε ποτε μπορεί την Τρίτη να φύγει το κλιματιστικό απο εμάς, μπορεί και Πέμπτη νομίζω μου είπαν. 31 Ιανουαρίου λαμβλανω μήνυμα στο κινητό απο dixons που λέει αγαπητέ πελάτημε τον ακόλουθο αριθμό φορτωτικής μπορείτε να δείτε τη πορεία της παραγγελίας σας με γενική ταχυδρόμικη, ευχαριστούμε κωτσόβολος. Κοιτάω στη σελίδα της γενικής μου λέει ο κωδικός δεν αναγνωρίζεται, υποθέτω οτι δεν θα έχει περαστεί στο σύστημα ακόμα. 1 του μήνα με παίρνουν τηλ απο Κωτσόβολο το σηκώνω στις 12:10 μου το κλείνουν χωρίς να μιλήσουμε, 2 του μήνα με παίρνουν στις 12:30 χτυπάει 9 δευτερόλεπτα δεν προλαβαίνω να το σηκώσω, στις 3 του μήνα με παίρνουν στις 10:46 χτυπάει 7 δευτερόλεπτα δεν προλαβαίνω να το σηκώσω. Στις 4 του μήνα πηγαίνω στη γενική ταχυδρομική, για να παραλάβω άλλο προιον, και τους δείχνω τον αριθμό στο sms μου λένε δεν υπάρχει ο αριθμός στο σύστημα μας. Μπα λέω περίεργο θα τους πάρω τηλέφωνο απο Δευτέρα. Και ξαφνικά λάμβανω το παρακάτω μαιλ στις 4 του μήνα Σάββατο μεσημέρι στις 2:23: Αγαπητέ κύριε ....... , θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι προχωρήσαμε σε ολική ακύρωση της παραγγελίας σας μετά από αίτημα σας, καθώς επίσης και στην πίστωση του αντιστοίχου ποσού στην πιστωτική σας κάρτα. Η πίστωση θα πραγματοποιείται σε δόσεις ανάλογες των δόσεων της αγοράς και θα εμφανίζεται στους επόμενους, ισάριθμους με τις δόσεις, μηνιαίους λογαριασμούς. Ευχαριστούμε που επιλέξατε την ιστοσελίδα μας για την πραγματοποίηση των αγορών σας. Για πείτε τι πρέπει και τι μπορώ να κάνω τώρα που έμεινα χωρίς κλιματιστικό;;;; Αυτό που υποψιάζομαι είναι ότι κάποιος πίεσε και έφαγε τον κλιματιστικό μου. Σε τηλέφωνο που τους πήρα μου έλεγαν ότι έγινε λάθος στο σύστημα, πολλές παραγγελίες, και ότι δεν υπάρχει διαθέσιμο κλιματιστικό να μου δώσουν. Να στείλω στο συνήγορο του καταναλώτη καταγγελία; Να πάω σε δικηγόρο; Τι να κάνω;;;;;
Predatorkill Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2017 1-3 φεβρουαριου σε πηραν 3 τηλεφωνα αλλα εσυ δε πηρες πισω. Μαλλον δε το ηθελες και τοσο και το μετανιωσες. Η μαλακια στην υποθεση ειναι οτι τα χρηματα επιστρεφονται με δοσεις στη καρτα και δευσμευει το ποσο. Ο δικηγορος και ο συνηγορος δεν προκειται να σου βρουν αιρ κοντισιον. 1
Moderators Spect~ Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2017 Moderators Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2017 Το οτι δεν υπαρχει διαθεσιμο ειναι προβλημα δικο τους. Πας στο καταστημα και ζητας να σου δειξουν στοιχεια που επιβεβαιωνουν οτι εκανες ΕΣΥ αιτηση για ακυρωση συναλλαγης και οτι δεν το εκαναν μονοι τους. Ταυτοχρονα καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη και απαιτεις να σου φερουν το κλιματιστικο χωρις να κανεις πισω. Το οτι το κλιματιστικο ειχε "παει" στην γενικη για αποστολη υποδηλώνει οτι δεν εκανες ακυρωση 5
zio10 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2017 για αρχη αρνητικη κριτικη στο σκρουτζ Καλά δεν θα ιδρώσει και ιδιαίτερα ο Κωτσόβολος από μια αρνητική στο skroutz... Το θέμα είναι ότι σου δίνουν πίσω τα λεφτά με δόσεις; Δηλαδή δεν έχεις και όλο το ποσό διαθέσιμο στην κάρτα σου να πάρεις κάτι άλλο;
Gary_Kokkin Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2017 Αν πληρώνεις με δόσεις την δόση που πλήρωσες θα παρεις.
YourTrueLegend Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 5 Φεβρουαρίου 2017 Καλα κι εσυ, επι 4 συνεχομενες μερες σε επαιρναν τηλεφωνο που ειτε το κλειναν, ειτε δεν το προλαβαινες να το απαντησεις, πώς και δεν τους πηρες ενα τηλεφωνο πισω να δεις τι στο καλο σε θελουν πια;Aπο εκει και περα βαση του site τους: Ακύρωση παραγγελίας εκ μέρους του πελάτη λόγω μεταμελείαςΗ εκ μέρους του πελάτη ακύρωση της παραγγελίας του λόγω μεταμελείας γίνεται δεκτή μόνο εφόσον δεν έχει το είδος ακόμα τιμολογηθεί και δοθεί προς αποστολή εκ μέρους ης ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ. Η ακύρωση γίνεται μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος (e-mail) προς την ΕΤΑΙΡΕΙΑ εκ μέρους του πελάτη. Ο πελάτης οφείλει να δηλώσει τα ακριβή στοιχεία της παραγγελίας του. Η ακύρωση δεν επέρχεται αν δεν αποσταλεί σχετική επιβεβαίωση εκ μέρους της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ με ηλεκτρονική αλληλογραφία προς τον πελάτη.
zeys13 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Καλημέρα, ναι δεν τους πήρα πίσω, λέω αμα με θέλουν κάτι θα με ξαναπάρουν. Τι στραβό μπορεί να έχει γίνει με τη παραγγελία, αφού μου έχουν στείλει και αριθμό φορτωτικής; Τώρα για το φίλο που λέει οτι δεν το ήθελα και τόσο δεν ξέρω απο που το έβγαλε το συμπέρασμα. Προφανώς δεν μπορεί ο συνήγορος του καταναλωτή να μου βρει κλιματιστικό, αλλά δεν μιλάμε για κανα μαγαζάκι της γειτονίας μας. Δε νομίζω οτι μπορεί να σου ακυρώνει τη παραγγελία με το έτσι θέλω.
Super Moderators billdanos Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Καλημέρα, ναι δεν τους πήρα πίσω, λέω αμα με θέλουν κάτι θα με ξαναπάρουν. Τι στραβό μπορεί να έχει γίνει με τη παραγγελία, αφού μου έχουν στείλει και αριθμό φορτωτικής; Τώρα για το φίλο που λέει οτι δεν το ήθελα και τόσο δεν ξέρω απο που το έβγαλε το συμπέρασμα. Προφανώς δεν μπορεί ο συνήγορος του καταναλωτή να μου βρει κλιματιστικό, αλλά δεν μιλάμε για κανα μαγαζάκι της γειτονίας μας. Δε νομίζω οτι μπορεί να σου ακυρώνει τη παραγγελία με το έτσι θέλω. Ο αριθμός φορτωτικης εκδίδεται πριν να παραλάβει το προϊον η μεταφορική εταιρεία. Αν υπήρξε πρόβλημα με το stock είναι πιθανό να το πρόσεξαν στη συνέχεια και έτσι ακυρώθηκε. Μεγάλες αλυσίδες που συνεργάζονται με μεταφορικές κλπ έχουν ένα δικό τους εσωτερικό σύστημα όπου την ώρα που καλείται η μεταφορική να παραλάβει το προϊόν, εκδίδεται ηλεκτρονικά και ο αριθμός αποστολής και ενημερώνεται αυτόματα ο πελάτης. Αν όμως το σύστημα του καταστήματος έδειχνε λανθασμένη εικόνα για τη διαθεσιμότητα, θα μπορούσε να δικαιολογηθεί όλο αυτο που έγινε.
zeys13 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Ωραία το θέμα είναι όμως οτι κλιματιστικό υπήρχε, έγινε ξανά διαθέσιμο μετά την παραγγελία που έκανα, και με πήραν τηλέφωνο και απο το κατάστημα του Αιγίου για να μου πουν οτι η παραγγελία θα φύγει την τάδε ημερομηνία. Δεν είναι λίγο περίεργη η όλη κατάσταση;
stelios18120 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Απλά θα ήθελε κανένα τεμάχιο κανένας δικός τους και απλά ακύρωσαν την δική σου παραγγελια.. Ελληνικά κόλπα. 1
Joshua21 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Ο αριθμός φορτωτικης εκδίδεται πριν να παραλάβει το προϊον η μεταφορική εταιρεία. Αν υπήρξε πρόβλημα με το stock είναι πιθανό να το πρόσεξαν στη συνέχεια και έτσι ακυρώθηκε. Μεγάλες αλυσίδες που συνεργάζονται με μεταφορικές κλπ έχουν ένα δικό τους εσωτερικό σύστημα όπου την ώρα που καλείται η μεταφορική να παραλάβει το προϊόν, εκδίδεται ηλεκτρονικά και ο αριθμός αποστολής και ενημερώνεται αυτόματα ο πελάτης. Αν όμως το σύστημα του καταστήματος έδειχνε λανθασμένη εικόνα για τη διαθεσιμότητα, θα μπορούσε να δικαιολογηθεί όλο αυτο που έγινε. Αυτό στα bold δεν ισχύει, η φορτωτική είναι αποδεικτικό έγγραφο φόρτωσης εμπορευμάτων που εκδίδεται από την μεταφορική, δεν είναι δυνατόν να εκδοθεί πριν η τελευταία παραλάβει το προϊόν. Ο αριθμός που εκδίδει το εσωτερικό σύστημα της κάθε αλυσίδας που αναφέρεις μπορεί να είναι αριθμός παραγγελίας, μπορεί να είναι αριθμός εσωτερικής διακίνησης, αριθμός φορτωτικής πάντως δεν είναι. Ειδικά στις courier, η απόδειξη παραλαβής του υπαλλήλου που παραλαμβάνει έχει πάνω έναν μοναδικό αύξοντα αριθμό, αυτός είναι ο αριθμός φορτωτικής. 1
chrisxkar Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Η νομοθεσια νομιζω προβλεπει πως θα πρεπει να σου επιστρεψει το ποσο στο διπλασιο εφοσον το πληρωσες και δεν σου παρεδωσε το προιον.Βεβαια δεν νομιζω να αξιζει να μπεις σε τετοια διαδικασια και αν γραφουν κατι διαφορετικο οι οροι αγορας στο site αλλα αν δεν αναφερουν ορο αθετησης της συμφωνιας τοτε μπορεις να οντως να διεκδικησεις το διπλασιο
enakaiena1821 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Αυτό στα bold δεν ισχύει, η φορτωτική είναι αποδεικτικό έγγραφο φόρτωσης εμπορευμάτων που εκδίδεται από την μεταφορική, δεν είναι δυνατόν να εκδοθεί πριν η τελευταία παραλάβει το προϊόν. Ο αριθμός που εκδίδει το εσωτερικό σύστημα της κάθε αλυσίδας που αναφέρεις μπορεί να είναι αριθμός παραγγελίας, μπορεί να είναι αριθμός εσωτερικής διακίνησης, αριθμός φορτωτικής πάντως δεν είναι. Ειδικά στις courier, η απόδειξη παραλαβής του υπαλλήλου που παραλαμβάνει έχει πάνω έναν μοναδικό αύξοντα αριθμό, αυτός είναι ο αριθμός φορτωτικής. Μια χαρά γίνεται μεγάλες εταιρίες έχουν συμβάσεις με τις μεταφορικές και εκδίδουν προκαταβολικά τέτοιους αριθμούς για δική τους άνεση. Απο εκει και πέρα στις προσφορές συνήθως υπάρχουν ψιλά γράμματα που λένε "η προσφορά ισχύει μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων" οπότε δεν θα μπορούσες να κάνεις και πολλά πέρα απο αρνητική κριτική. Αλλά αφού τελικά στο στείλανε τέλος καλό όλα καλά. 3 1
zio10 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2017 Μια χαρά γίνεται μεγάλες εταιρίες έχουν συμβάσεις με τις μεταφορικές και εκδίδουν προκαταβολικά τέτοιους αριθμούς για δική τους άνεση. Απο εκει και πέρα στις προσφορές συνήθως υπάρχουν ψιλά γράμματα που λένε "η προσφορά ισχύει μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων" οπότε δεν θα μπορούσες να κάνεις και πολλά πέρα απο αρνητική κριτική. Αλλά αφού τελικά στο στείλανε τέλος καλό όλα καλά. Τι στείλανε;! 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα