Tsalikis177 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2017 Ηθικό δίδαγμα: να σηκώνετε τα τηλέφωνα σας. 2
Joshua21 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2017 Oτι δεν γίνεται έγκυρος ο κωδικός αν δεν σκαναριστεί απο το κέντρο διανομής, με βρίσκει σύμφωνο. Ανύπαρκτος δεν είναι. Παίζεις με τις λέξεις μου φαίνεται. Έναν κωδικό που δεν είναι υπαρκτός, πως αλλιώς θα μπορούσες να τον χαρακτηρίσεις αν όχι ανύπαρκτο? Πιο σωστό είναι αυτό που λες πρώτα, οτι δηλαδή οι couriers δεσμεύουν μια ποσότητα φορτωτικών (και όχι αριθμών αποστολών). Έχεις μπερδέψει λίγο τους όρους. Για να ακριβολογούμε οι courier δεν χρησιμοποιούν έντυπο φορτωτικής(bill of lading), χρησιμοποιούν έντυπα αποστολών(voucher), φορτωτικές χρησιμοποιούν οι μεταφορικές, χρησιμοποιούνται στα πλοία, στα τρένα κτλ. Αυτό που δεσμεύουν οι courier για τους μεγάλους πελάτες τους δεν είναι τίποτα άλλο από ανενεργοί/αχρησιμοποίητοι κωδικοί αποστολών. Ναι μεν ο αριθμός αποστολών μπορεί (στην ιδανικότερη περίπτωση) να είναι ίσος με τον αριθμό φορτωτικών, αλλά συνήθως (για να μην πω πάντα) ο αριθμός αποστολών είναι μικρότερος του αριθμού δεσμευμένων φορτωτικών , γιατί κάποιες απο αυτές δεν θα ενεργοποιηθούν ποτέ και θα ακυρωθούν. Δεν μπορείς να ακυρώσεις κάτι που είναι ήδη άκυρο. Για λόγους ευκολίας και ταχύτητας έτσι γίνεται απο τους περισσότερους σήμερα. Και πολύ καλά κάνουν αφού έτσι τους βολεύει, αλλού είναι το πρόβλημα: Το αν είναι λάθος ή όχι το να στέλνεις τον αριθμό αποστολής πριν γίνει αποστολή, χωράει αρκετή συζήτηση. Ο φόρτος εργασίας αυξάνεται αρκετά για το λογιστήριο και το logistics, να κάτσεις να ματσάρεις vouchers αποστολής με τιμολόγια εκ των υστέρων ώστε να ενημερώσεις τον πελάτη ΑΦΟΥ έχει γίνει το dispatch. Δεν αντιλέγω οτι έτσι ίσως θα έπρεπε να γίνεται, αλλά για τους λόγους που προανέφερα κάτι τέτοιο δεν είναι ρεαλιστικό. Ότι γίνεται, γίνεται (γιατί κάποιοι το κάνουν) απλά το κόστος είναι μεγαλύτερο. Διαφωνώ, δεν χωράει καθόλου συζήτηση σε αυτό. Ο αριθμός αποστολής της κούριερ είναι χρήσιμος στον πελάτη για 2 λόγους: α) Ως απόδειξη ότι τα αγαθά που αγόρασε έχουν ήδη παραληφθεί από την κούριερ, οπότε είναι θέμα χρόνου πότε θα τα παραλάβει. β) Για να μπορεί ανά πάσα στιγμή να εντοπίζει μέσω του track n trace της κούριερ το δέμα. Αν δώσεις στον πελάτη τον αριθμό αποστολής πριν γίνει η αποστολή, τότε όχι μόνο χάνεται εντελώς η χρησιμότητα του, αλλά τον κοροϊδεύεις κιόλας. Εκτός βέβαια αν τον ενημερώσεις ότι αυτός ο κωδικός θα ισχύσει μόνο ΟΤΑΝ και ΑΝ γίνει κάποια στιγμή η αποστολή. Όσο για τον φόρτο εργασίας που λες πως αυξάνεται αρκετά, δεν βλέπω το πως. Δεν χρειάζεται κανένα "ματσάρισμα" αριθμών αποστολών και τιμολογίων, αυτά υποτίθεται πως έχουν ήδη γίνει, το μόνο που χρειάζεται είναι ένα σκανάρισμα των αριθμών των εκτελεσμένων αποστολών ώστε το αυτοματοποιημένο σύστημα να μπορέσει να ενημερώσει τους πελάτες, πράγμα που ούτως ή άλλως θα γινόταν(το σκανάρισμα εννοώ). Και τα σοβαρά καταστήματα (ένα απο τα οποία θέλω να πιστεύω οτι είναι και αυτό που εργάζομαι) κάποια στιγμή θα κάνουν λάθη και η παραγγελία τελικά δεν θα εκτελεστεί (τους λόγους αν θέλετε μπορώ να τους αναπτύξω). Ή μπορεί ο πελάτης να κάνει κάποιο impulse buy αργά το βράδυ, να πάρει επιβεβαίωση παραγγελίας (και αριθμό voucher) στο καπάκι, και την επόμενη μέρα, που θα το μετανιώσει να πάρει και να την ακυρώσει (μιας και του δίνεται αυτό το δικαίωμα). Και στις 2 αυτές περιπτώσεις το voucher δεν θα γίνει ποτέ validated , και φυσικά δεν θα επαχρησιμοποιηθεί σε άλλη παραγγελία, απλά χάνεται. Δεν ξέρω σε ποιο κατάστημα εργάζεσαι οπότε δεν μπορώ εκφέρω γνώμη, μπορώ όμως να σχολιάσω αυτά που γράφεις. Ε το ότι δίνετε στον πελάτη ανύπαρκτο αριθμό αποστολής αυτοματοποιημένα τη στιγμή της παραγγελίας, δεν είναι σημάδι σοβαρού καταστήματος. Όσο για την τύχη κάθε μη ενεργοποιημένου αριθμού αποστολής, δεν είναι κάτι που ενδιαφέρει ούτε στο ελάχιστο τον πελάτη.
haris013 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2017 κάτι που πολλοί αγνοούν είναι οτι σε ηλεκτρονικά καταστήματα που έχουν και φυσική υπόσταση δεν μπορεί να υπάρξει real time διαθεσιμότητα. Ένα παράδειγμα είναι να έχεις παραγγείλει μια TV και παράλληλα να έχει αγοράσει ένας πελάτης σε φυσικό κατάστημα το ίδιο. Μέχρι να το πληρώσει στο ταμείο δεν έχει ενημερωθεί η διαθεσιμότητα. Προτεραιότητα φυσικά έχει ο πελάτης στο κατάστημα, δεν μπορείς να του πάρεις το προιόν από το χέρι και να του πείς οτι το αγόρασε άλλος μέσω ιντερνετ. 1
Joshua21 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2017 κάτι που πολλοί αγνοούν είναι οτι σε ηλεκτρονικά καταστήματα που έχουν και φυσική υπόσταση δεν μπορεί να υπάρξει real time διαθεσιμότητα. Ένα παράδειγμα είναι να έχεις παραγγείλει μια TV και παράλληλα να έχει αγοράσει ένας πελάτης σε φυσικό κατάστημα το ίδιο. Μέχρι να το πληρώσει στο ταμείο δεν έχει ενημερωθεί η διαθεσιμότητα. Προτεραιότητα φυσικά έχει ο πελάτης στο κατάστημα, δεν μπορείς να του πάρεις το προιόν από το χέρι και να του πείς οτι το αγόρασε άλλος μέσω ιντερνετ. Έχεις απόλυτο δίκιο, για αυτό και τα σοβαρά καταστήματα ΔΕΝ δίνουν άμεση διαθεσιμότητα όταν υπάρχει μόνο ένα διαθέσιμο κομμάτι, δίνουν μόνο όταν υπάρχουν πάνω από πέντε(και δεν το γράφω στην τύχη αυτό το νούμερο). 3
haris013 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 11 Φεβρουαρίου 2017 Έχεις απόλυτο δίκιο, για αυτό και τα σοβαρά καταστήματα ΔΕΝ δίνουν άμεση διαθεσιμότητα όταν υπάρχει μόνο ένα διαθέσιμο κομμάτι, δίνουν μόνο όταν υπάρχουν πάνω από πέντε(και δεν το γράφω στην τύχη αυτό το νούμερο). σωστό, επίσης μια πρακτική που εφαρμόζουν σε εμάς είναι να αλλάζει το status σε μη διαθέσιμο όταν πραγματικά υπάρχουν κάτω από 3 τεμάχια 1
Lanike71 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Εγώ θα ρωτήσω κάτι ως άσχετος,που δε ρώτησε κανείς (εκτός και αν δεν πρόσεξα) : Το ποσό που παρακρατήθηκε από την κάρτα, σε τίνος τσέπη είναι αυτή τη στιγμή;
zio10 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Εγώ θα ρωτήσω κάτι ως άσχετος,που δε ρώτησε κανείς (εκτός και αν δεν πρόσεξα) : Το ποσό που παρακρατήθηκε από την κάρτα, σε τίνος τσέπη είναι αυτή τη στιγμή; Στου Κωτσόβολου δεν είναι;
Joshua21 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 12 Φεβρουαρίου 2017 Εγώ θα ρωτήσω κάτι ως άσχετος,που δε ρώτησε κανείς (εκτός και αν δεν πρόσεξα) : Το ποσό που παρακρατήθηκε από την κάρτα, σε τίνος τσέπη είναι αυτή τη στιγμή; Δεν έχει παρακρατηθεί κάποιο ποσό από την κάρτα, τουλάχιστον όχι με τον τρόπο που νομίζεις. Όταν πχ έχεις μια πιστωτική κάρτα των 1.000€ στην πραγματικότητα έχεις ένα προεγκεκριμένο δάνειο 1.000€ που μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για αγορές. Στη συγκεκριμένη περίπτωση το ποσό δεν έχει παρακρατηθεί, έχει δεσμευτεί, απλά το πιστωτικό σου όριο της κάρτας σου έχει μειωθεί.
chrisxkar Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 13 Φεβρουαρίου 2017 θα ξαναγραψω επειδη βλεπω οτι καποιοι το παρανομο το θεωρουν αυτονοητο.Σε περιπτωση που εχεις αγορασει κατι εχει εκδωθει αποδειξη και οι οροι που πατας συμφωνω δεν προβλεπουν κατι τετοιο που περιγρφουμε,ο πωλητης ειναι βαση νομου υποχρεωμενος να σου το δωσει σε αυτην την τιμη αλλιως υπαρχει βαση νομου υποχρεωση να σου επιστρεψει το ποσο στο διπλασιο.Το ιδιο παει και στο καπαρο.Απλα βασιζονται ολοι στο οτι δεν αξιζει να κινηθεις νομικα στην πλειοψηφια των περιπτωσεων. http://www.news.gr/ellada/nomika-themata/article/156988/ola-osa-tha-thelate-na-xerete-gia-ton-arravona-kai-t.html http://www.karagiannislawfirm.gr/rss2/454-arabonas-poinikh-rhtra
zeys13 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Άρα τι μου προτείνεις να κάνω; Να πάω σε δικηγόρο; Και ποια θα είναι η αμοιβή του;
ChimairaX Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 14 Φεβρουαρίου 2017 1 του μήνα με παίρνουν τηλ απο Κωτσόβολο το σηκώνω στις 12:10 μου το κλείνουν χωρίς να μιλήσουμε, 2 του μήνα με παίρνουν στις 12:30 χτυπάει 9 δευτερόλεπτα δεν προλαβαίνω να το σηκώσω, στις 3 του μήνα με παίρνουν στις 10:46 χτυπάει 7 δευτερόλεπτα δεν προλαβαίνω να το σηκώσω. Η ερώτηση μου είναι η εξής. Γιατί δεν τους πήρες εσύ ούτε μια φορά αυτό το 3ήμερο; Άρα τι μου προτείνεις να κάνω; Να πάω σε δικηγόρο; Και ποια θα είναι η αμοιβή του; 3 ερκοντισιόνε.
zeys13 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Η ερώτηση μου είναι η εξής. Γιατί δεν τους πήρες εσύ ούτε μια φορά αυτό το 3ήμερο; 3 ερκοντισιόνε. Το κόβω για παραπάνω απο 3. Δεν τους πήρα γιατί δεν το θεώρησα σκόπιμο. Αμα με θέλουν θα με ξαναπάρουν. Το μυαλό μου δεν πήγε σε πρόβλημα με τη παραγγελία αφού είχα 3 επιβεβαιώσεις ότι θα παραλάβω κανονικά. Ποιο είναι το σκεπτικό σου και κάνεις αυτό το ερώτημα;
Super Moderators billdanos Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 τόση ανάλυση εδώ για τόσες ημέρες, θα είχες ήδη βρει άλλο κλιματιστικό...
zeys13 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Που αλλού να βρω 18000 κλιματιστικό με 400 ευρώ σε άτοκες δόσεις;
Super Moderators billdanos Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Που αλλού να βρω 18000 κλιματιστικό με 400 ευρώ σε άτοκες δόσεις; Δεν ξέρω, αλλά το σίγουρο είναι πως δεν πρόκειται να έχεις αυτό που ήθελες τότε (σε αυτή την τιμή τουλάχιστον).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα