enakaiena1821 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Μισό αν τους μηνύσει και δικαιωθεί δεν δικαιούται και αποζημίωση για τα δικαστικά του έξοδα;
agamoi-thytai Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Αν τους κανει αγωγή. Αγωγή και μήνυση είναι 2 διαφορετικά πράγματα.
Super Moderators billdanos Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2017 Μισό αν τους μηνύσει και δικαιωθεί δεν δικαιούται και αποζημίωση για τα δικαστικά του έξοδα; Και θα περάσει κάνα δυο χρονιές χωρίς κλιματιστικό.
zeys13 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 17 Μαρτίου 2017 Σημερινή ενημέρωση απο την Γραμματεία καταναλωτή. Δεν ύπαρχει κάτι μεμπτό απο την στιγμή που σας έχουν επιστρέψει τα χρήματα. Δεν μπόρουμε να κάνουμε κάτι. Μα τους λέω μπορούν να μου ακυρώνουν την παραγγέλια; Ναι είναι δικαίωμα τους.
Diskimpex Δημοσ. 17 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2017 Θα υπάρχει όρος της εταιρίας για τις πωλήσεις ,σε αυτό στηρίχτηκαν.
zio10 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2017 Σημερινή ενημέρωση απο την Γραμματεία καταναλωτή. Δεν ύπαρχει κάτι μεμπτό απο την στιγμή που σας έχουν επιστρέψει τα χρήματα. Δεν μπόρουμε να κάνουμε κάτι. Μα τους λέω μπορούν να μου ακυρώνουν την παραγγέλια; Ναι είναι δικαίωμα τους. Πας παρακάτω οπότε. Δεν μπορείς να κάνεις κάτι πέρα από το να σταματήσεις να είσαι πελάτης, αν κι αυτό σχετικό είναι.
lexusr450 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 21 Ιουνίου 2017 Νομιζω οτι εισαι τυχερος μεσα στην ατυχια σου, γιατι το συγκεκριμενο προιον βγηκε ψιλο μουφα σε αρκετους με διαφορα θεματα (remote control ελατωματικα, προβλημα συνδεσης στο wifi και αλλα) "ουδεν κακον αμιγες καλου"
rus Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Και ξαφνικά λάμβανω το παρακάτω μαιλ στις 4 του μήνα Σάββατο μεσημέρι στις 2:23: Αγαπητέ κύριε ....... , θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι προχωρήσαμε σε ολική ακύρωση της παραγγελίας σας μετά από αίτημα σας, καθώς επίσης και στην πίστωση του αντιστοίχου ποσού στην πιστωτική σας κάρτα. Η πίστωση θα πραγματοποιείται σε δόσεις ανάλογες των δόσεων της αγοράς και θα εμφανίζεται στους επόμενους, ισάριθμους με τις δόσεις, μηνιαίους λογαριασμούς. Δηλαδη τα λεφτα θα τα παρεις πισω με δοσεις?!
bsp Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Και εμενα το ιδιο μου εκαναν με τις δοσεις. Ηταν ελλατωματικο το προιον, ειχα εξοφλησει και τις 6 δοσεις, εγινε επιστροφη προιοντος και τα λεφτα μου τα επεστρεψαν σε 6 δοσεις. Σοβαρη εταιρια ειναι.... Και κερατας και δαρμενος...
zeys13 Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουνίου 2017 Νομιζω οτι εισαι τυχερος μεσα στην ατυχια σου, γιατι το συγκεκριμενο προιον βγηκε ψιλο μουφα σε αρκετους με διαφορα θεματα (remote control ελατωματικα, προβλημα συνδεσης στο wifi και αλλα) "ουδεν κακον αμιγες καλου" Ε οχι και τυχερος , είμαι χωρις κλιματιστικό. Μα σε τέτοια τιμή δεν περιμένεις την ποιότητα daikin ή mitsubishi. Αδιάφορο το θέμα με το wifi, και στην ανάγκη το δουλεύεις απο το κουμπάκι στον καύσωνα, μέχρι να σου στείλυν το νέο. Σχετικά με τις δόσεις δε σε χρεώμουν κάτι. Εχεις μια χρέωση και καπάκι μια πίστωση. Το πρόβλημα είναι ότι σου δεσμέυει το υπόλοιπο στη κάρτα...
donstefano Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2017 Σημερινή ενημέρωση απο την Γραμματεία καταναλωτή. Δεν ύπαρχει κάτι μεμπτό απο την στιγμή που σας έχουν επιστρέψει τα χρήματα. Δεν μπόρουμε να κάνουμε κάτι. Μα τους λέω μπορούν να μου ακυρώνουν την παραγγέλια; Ναι είναι δικαίωμα τους. Την ενημερωση στην καναν γραπτως? Επισης τους ανεφερες οτι προκειτε για αθεμιτη εμπορικη πρακτικη συμφωνα με τα αρθρα 9γ & 9δ του Ν2251/1994?
stelios18120 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2017 επαναφέρεις θεμα μετα από 6 μηνες??? ωραιος
donstefano Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2017 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2017 επαναφέρεις θεμα μετα από 6 μηνες??? ωραιος Επειδη πολλα συμβαινουν και με αλλα καταστηματα,μου εκανε εντυπωση πως του απαντησαν απο τη ΓΓΚ οτι μπορει το καταστημα να ακυρωνει παραγγελιες και ειναι δικαιωμα τους και νομιμο.Εχω τις επιφυλαξεις μου.....
zeys13 Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 30 Νοεμβρίου 2017 Τι επιφυλάξεις; Όχι τηλ με είχαν πάρει.
donstefano Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Δημοσ. 1 Δεκεμβρίου 2017 Τι επιφυλάξεις; Όχι τηλ με είχαν πάρει. Εμενα για ενα αλλο θεμα που ειχα στειλει email να ρωτησω σχετικα με 2ετη και 5ετη εγγυηση με ειχε παρει τηλ ενας υπαλληλος και μου πε οτι θα αλλαξει κιολας ο νομος και θα ναι οσο δινει το καταστημα.Τελη του 2016 αυτο εγινε. Παντελως ασχετος. Γιατι συμφωνα με ευρωπαικες οδηγιες και την ελληνικη νομοθεσια η νομιμη εγγυηση ισχυει κανονικα μεχρι και σημερα και θα ισχυει.Για αυτο λεω εχω τις επιφυλαξεις μου γιατι μου ειπε μπαρουφα.Οι επιφυλαξεις μου δηλαδη δεν ειναι για σενα αλλα για αυτους. Η συγκεκριμενη δικια σου περιπτωση εμπιπτει ξεκαθαρα σε αθεμιτη εμπορικη πρακτικη.Αμα διαβασεις το 9γ του Ν2251/1994 που ισχυει θα καταλαβεις. Μπορει να σε πηρε για να κλεισει το θεμα.Εγω θα του ζητουσα απαντηση μεσω email και οχι προφορικα που ο καθενας μπορει να σου πει οτι θελει.Ενω τα γραπτα μενουν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα