zio10 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Διπλοκούρσες δεν παίρνουν εδώ και καιρό γιατί απλά δεν υπάρχουν!!! Η δουλειά έχει πέσει τόσο πολύ που προτιμούν να είναι παρκαρισμένοι σε κεντρικά σημεία περιμένοντας, από το να καίνε πετράλαιο γυρίζοντας γύρω-γύρω (ξαναεμφανίστηκαν οι "πιάτσες" που είχα να δω από τότε που ήμουν πιτσιρικάς). Απλά ενώ πολλές άλλες επαγγελματικές ομάδες προσπαθούν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα κυρίως παρέχοντας καλύτερες και περισσότερες υπηρεσίες οι ταξιτζήδες προσπαθούν απλά να διατηρήσουν τις κλίκες τους. Αλήθεια, μια που παραπάνω ανέφερα το θέμα της "πιάτσας", ως πιάτσα ορίζεται το σημείο που εξυπηρετεί τον κάθε ταξιτζή άσχετα αν δημιουργεί πρόβλημα στην κίνηση ή ότι άλλο; Το λέω γιατί πχ η μία λωρίδα της Συγγρού στο "κατέβασμα" στου Φιξ είναι πάντα πιασμένη. Ομοίως και η Πανεπιστημίου σε αρκετά σημεία. Και πολλά άλλα σημεία βέβαια, κυρίως κοντά σε σταθμούς μετρό, νοσοκομεία, κλπ. Και βέβαια τα σημεία αυτά δεν είναι κάποιες εσοχές που να χωράνε Χ αριθμό ταξί αλλά κατάληψη μία από τις λωρίδες κυκλοφορίας. Και βέβαια η αστυνομία/τροχαία παντελώς απούσα. Στην Αθήνα είχαν σταματήσει οι πιάτσες; Εδώ στην επαρχία πάντα τις θυμάμαι και νομίζω ότι ορίζονται και από πινακίδες, δεν μπορεί να παρκάρει αυτοκίνητο πχ. Οπότε μάλλον αυτοί που λες σταματάνε απλά όπου τους βολεύει
Fubar.gr Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Τελικά είναι παράνομο ; Γιατί για να οδηγήσεις ταξί (τουλάχιστον στην Ελλάδα) θες ειδική άδεια. Νομικά κινείται σε γκρίζα ζώνη. Σύμφωνα με το νόμο, επιβατικές μεταφορές εναντι κομίστρου με επιβατικά οχήματα μπορούν να κάνουν μόνο τα ταξί. Η Uber παρακάμπτει το νόμο ως εξής: ο πελάτης δέν δίνει χρήματα (κόμιστρο) στον οδηγό, αλλά στην Uber, και η Uber με τη σειρά της τα δίνει στον οδηγό. Αυτό βέβαια δέν νομίζω οτι νομιμοποιεί την Uber, και πιστεύω οτι είναι πολύ πιθανό στο μέλλον να κριθεί παράνομο. 1 1
haris_216 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Στην Αθήνα είχαν σταματήσει οι πιάτσες; Εδώ στην επαρχία πάντα τις θυμάμαι και νομίζω ότι ορίζονται και από πινακίδες, δεν μπορεί να παρκάρει αυτοκίνητο πχ. Οπότε μάλλον αυτοί που λες σταματάνε απλά όπου τους βολεύει Έβλεπες που και που καμιά ταμπέλα αλλά ταξί δεν υπήρχε ποτέ. Αφού υπήρχε τόση δουλειά που είχαν πάντα 2πλες-3πλες κούρσες ποιος ο λόγος να περιμένουν στις πιάτσες; Τότε που κυκλοφορούσα ειδικά από/προς κέντρο η φάση ήταν πάντα να τη στήνεις στην άκρη του πεζοδρομίου και να περνάει το (ήδη γεμάτο) ταξί απλά ελλατώνοντας ταχύτητα κι εσύ να φωνάζεις "Παγκράάάτιιιι" και αν του έκανε σταματούσε. Και βέβαια, αφού έμπαινες μέσα, σου έλεγε και κάτι αμίμητα όπως "Θα πετάξουμε τον κύριο μέχρι την Αχαρνών (τελείως αντίθετα από το Σύνταγμα που τον σταματούσες) και μετά σε πάω"!!! Επειδή ισχύουν όλα όσα αναφέρει ο defacer, ότι δηλαδή η Uber δεν είναι άγγελος (για την ακρίβεια απέχει πολύ από αυτό), προσωπικά δεν μπορώ να πω ότι την υποστηρίζω σαν εταιρία. Απλά υποστηρίζω οτιδήποτε θα ταράξει τον μακάριο "ύπνο" των αυτοκινητιστών 1
ravend Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Σίγουρα σαν εταιρεία πολυεθνικη ολο και καπου θα παίζει παρανομα η οριακα,καθως με το σταυρο στο χερι δεν κανει κανεις τετοια περιουσια. Αν ειπα καμια ανακρίβεια,ζητω συγγωνμη καθως δεν βρισκομαι ελλαδα και οτι γνωριζω για την uber βασιζεται σε εμπειριες απο πόλεις του εξωτερικου. Παρ'ολα αυτα συνεχίζω να προτιμω uber απο τους ταξιτζηδες ελληνικης νοοτροπίας. Καθε φορα που θα βρεθω σπατα η κηφισσο,και ειδικα κηφισσο,πρεπει να υπαρχει μια διμοιρια ματ για να φερθουν ανθρώπινα. Κηφισσο-συνταγμα με μια αποσκευή 9 το βραδυ χρεωση 15€ και το ταξίμετρο "χαλασμενο",αποδειξη ανυπαρκτη γιαυτο και πηρε 7€ και πολλα που ηταν.(σε αυτο διατηρω επιφυλλαξη καθως δεν γνωριζω την πραγματικη τιμη,απλα το αναφερω) Ποιος τους αναγκαζει να φεροντε ετσι; Ποιος τους αναγκαζει να κλεβουν ετσι τους τουριστες ειδικα στην επαρχια; Γιατι δεν με έκλεψε ας πουμε ο ταριφας σε χωριο της Αγγλιας η της Ολλανδιας και πρεπει να με κλεψει ο ταριφας στο αεροδρομιο Κεφαλονιας πχ? Οσο υπαρχουν τετοιες τακτικες προτιμω τα χρηματα μου να τα δινω στη παρανομη πολυεθνικη,εστω και με την υποκριτικη της εμφανιση. 4
Socratis_g Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Νομικά κινείται σε γκρίζα ζώνη. Σύμφωνα με το νόμο, επιβατικές μεταφορές εναντι κομίστρου με επιβατικά οχήματα μπορούν να κάνουν μόνο τα ταξί. Η Uber παρακάμπτει το νόμο ως εξής: ο πελάτης δέν δίνει χρήματα (κόμιστρο) στον οδηγό, αλλά στην Uber, και η Uber με τη σειρά της τα δίνει στον οδηγό. Αυτό βέβαια δέν νομίζω οτι νομιμοποιεί την Uber, και πιστεύω οτι είναι πολύ πιθανό στο μέλλον να κριθεί παράνομο. Ωπα παιδιά στοπ! στο τελος της διαδρομής, σου ερχεται μαιλ με το παραστατικό του εσόδου που έχει η uber, με φπα κανονικά 24%. Δεν υπάρχει πουθενά παράνομη συναλλαγή. 2
*nenya* Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Καθε φορα που θα βρεθω σπατα η κηφισσο,και ειδικα κηφισσο,πρεπει να υπαρχει μια διμοιρια ματ για να φερθουν ανθρώπινα. +1000 Κάθε μα κάθε φορά στα ΚΤΕΛ του Κηφισού, μέσα στον σταθμό εκεί που είναι η πιάτσα των ταξί, βγαίνουν οι οδηγοί και πιάνουν και ρωτάνε τους επιβάτες πού πάνε για να διαλέξουν εκείνοι τον πελάτη που θα τους φέρει το περισσότερο κέρδος. Πάω μπροστά μπροστά, στο 1ο ταξί δλδ που περίμενε και ενώ πάω να ανοίξω την πόρτα με σταματά ο οδηγός 'Σε ποιό μέρος πάτε;', του κάνω 'Θα σας πω όταν μπω και κάτσω μέσα.' και αυτός επέμενε να του πω από πριν. Και του λέω 'Δεν ήξερα ότι επιτρέπεται -ειδικά σε πιάτσα- να διαλέγετε κούρσα κύριε! Τί λέτε να ρωτήσουμε τον αστυνομικό που στέκεται εδώ δίπλα;' Φυσικά εκεί δεν απάντησε, μπήκα κανονικά και με πήγε σπίτι, τσιμουδιά. 8
Socratis_g Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Ενδιαφέρον. Απ' όσο ξέρω εγώ, σε παγκόσμιο επίπεδο συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο (random google result) και αυτός είναι και ο λόγος που πολλοί οδηγοί της Uber έχουν πάει την εταιρεία στα δικαστήρια (και έχουν δικαιωθεί). Αυτό που λες λοιπόν έρχεται σε αντίθεση με την πρακτική της Uber τουλάχιστον σε όλο τον υπόλοιπο πλανήτη απ' όσο γνωρίζω. Υπάρχει κάποια αναφορά; Αυτά που λέω είναι απο κουβέντα που έχω κάνει με οδηγούς της uber σαν πελάτης. Τώρα αν οι ίδιοι αλλα μου λέγανε και άλλα εννοούσαν, δε μπορώ να το ξέρω. και ενα βίντεο γιατί τους λέμε κίτρινη φιλή 2
chill Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Υπαρχει κ διάδοση γνώσης οπως στα ταξί με την uber; Γιατί αν οχι, ΤΑΡΙΦΕΣ ΦΟΡ ΕΒΑ ΝΑ ΟΥΜ . 3
defacer Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Ωπα παιδιά στοπ! στο τελος της διαδρομής, σου ερχεται μαιλ με το παραστατικό του εσόδου που έχει η uber, με φπα κανονικά 24%. Δεν υπάρχει πουθενά παράνομη συναλλαγή. Κανείς δε μίλησε για παράνομη συναλλαγή με την έννοια ότι τα λεφτά είναι μαύρα. Αλλά, για να πιάσω ένα άλλο κλασικό ελληνικό, το να έχω μπλοκάκι ως ελεύθερος και να δουλεύω για σένα κανονικό ωράριο (με περιμένεις στο γραφείο στις 9 το πρωί) επί 5 χρόνια, χωρίς να έχω άλλους "πελάτες" και χωρίς να μου πληρώνεις ασφάλιση είναι παράνομο, ακόμα κι αν οποιαδήποτε από τις συνιστώσες του ξεχωριστά είναι 100% νόμιμη. Η όλη φάση με τους οδηγούς της Uber κινείται γύρω από το ότι η Uber θέλει να τους βαφτίσει "independent contractors" = φτου φτου μακριά από μας δικαιώματα εργαζομένων, ενώ δεν είναι έτσι. 4
alxlightning Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Χρησιμοποιω uber καθημερινα απο οταν πρωτοανοιξε Αθηνα. Βασικα μονο με uber μετακινουμαι τωρα που το σκεφτομαι. Η εταιρια εχει μισθωσει απο τουριστικα γραφεια απ οσο εχω καταλαβει τα αυτοκινητα, δεν ανηκουν ολα στην ιδια ομαδα. Χρησιμοποιουν την πλατφορμα και παιζει ενα διπλο outsourcing.Οι οδηγοι ειναι συμβασιουχοι/ωρομισθιοι, δουλευουν συνηθως 12ωρο. Ειναι αρκετα ανθρωπινες συνθηκες εργασιας, δεδομενης της χωρας και της καταστασης γενικως. Κλασικο κυνηγι για KPIs οποτε καταληγεις να εχεις οδηγους να σε παρακαλανε να τους αξιολογησεις θετικα, ευτυχως τους εχω γνωρισει πλεον σχεδον ολους οποτε εχει σταματησει το τσιρκο με τις καραμελιτσες και το small talk.Για τις χρεωσεις, πλεον ειναι σχεδον ιδιες τιμες με ταξι, απλα δεν εχει διπλη ταριφα για βραδυ. Τους πρωτους μηνες κυκλοφοριας ηταν εξευτελιστικα φτηνο, ειχα κανει διαδρομη ΚΤΕΛ Κηφισσου-αμπελοκηποι με 6 ευρω.Το προτιμω απο ταξι επειδη δεν κραταω cash σχεδον ποτε, μπορω να φορτιζω το κινητο μου στη διαδρομη, να βαζω μουσικη, οι οδηγοι δεν ειναι παρεμβατικοι, δεν παιζουν σεξισμοι και παρενοχλησεις και ειναι πολυ πιο διακριτικος τροπος μετακινησης μιας και μοιαζει με κανονικο ΙΧ.Μου αρεσει αρκετα το modus operandi της στην Ελλαδα, δε στηριζω γενικα την πολιτικη της εταιριας αλλα εδω εχει πολυ πιο οκ προσωπο. Ειχα κανει και αιτηση να δουλεψω αλλα δε με πηραν επειδη δεν εχω πτυχιο. Αυτο μου φανηκε το μονο κακο στη φασουλα τους, αλλα οκ, το HR τους ποιος ξερει που βρισκεται και ποιος παιρνει αποφασεις για αυτα τα ζητηματα. Κανείς δε μίλησε για παράνομη συναλλαγή με την έννοια ότι τα λεφτά είναι μαύρα. Αλλά, για να πιάσω ένα άλλο κλασικό ελληνικό, το να έχω μπλοκάκι ως ελεύθερος και να δουλεύω για σένα κανονικό ωράριο (με περιμένεις στο γραφείο στις 9 το πρωί) επί 5 χρόνια, χωρίς να έχω άλλους "πελάτες" και χωρίς να μου πληρώνεις ασφάλιση είναι παράνομο, ακόμα κι αν οποιαδήποτε από τις συνιστώσες του ξεχωριστά είναι 100% νόμιμη. Η όλη φάση με τους οδηγούς της Uber κινείται γύρω από το ότι η Uber θέλει να τους βαφτίσει "independent contractors" = φτου φτου μακριά από μας δικαιώματα εργαζομένων, ενώ δεν είναι έτσι. κανενα εργασιακο δικαιωμα, με την ωρα πληρωνονται τα παιδια, ανεξαρτητως μερας και ωρας. Απο την αλλη, κι εγω εδω και δυο χρονια που δουλευω σε πολυεθνικη καθε τριμηνο ειμαι σε αλλη εταιρια μισθοδοσιας, με ορους συμβασης πολυ γενικους, χωρις συγκεκριμενα ωραρια, τυπου "αναλογα με τις αναγκες της εταιριας". Τουλαχιστο παιρνω βεβαια υπερωριες με τις αναλογες προσαυξησεις, κατι που δεν ισχυει στην περιπτωση των οδηγων :/ 1
Βασίλης_29 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 ^ χαλάνε τα συμφέροντα των νταβάδων. Να αποφασίσει η αγορά τι θέλει. Το ότι η κίτρινη φιλή έδωσε κάποιες χιλιάδες ευρώ για να πάρει άδεια και τα έχασε, δε με αφορά. Επένδυσε και τα έχασε, και εγώ έκαψα τα λεφτά μου στο χρηματιστήριο, δεν κλάφτηκα σε κανέναν. Το κακό με την συγκεκριμένη πρακτική που υπάρχει στην χώρα μας με τις άδειες είναι οτι καμιά κυβέρνηση δεν ήθελε να το αλλάξει διότι θα υπήρχαν πιέσεις και φασαρίες. Τα λεφτά που δώθηκαν για τέτοιες άδειες ήταν όντως πάρα πολλά, αλλά σωστά λες δεν μας αφορούν ως πολίτες. Ο πολίτης ψάχνει μια καλή και ποιοτική υπηρεσία σε προσιτή τιμή για τα δεδομένα της εποχής, αν η υπηρεσία αυτή υπάρχει διαθέσιμη από την τάδε εταιρεία, τότε χρησιμοποιεί αυτή την εταιρεία και τέλος.
Fubar.gr Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Ωπα παιδιά στοπ! στο τελος της διαδρομής, σου ερχεται μαιλ με το παραστατικό του εσόδου που έχει η uber, με φπα κανονικά 24%. Δεν υπάρχει πουθενά παράνομη συναλλαγή. Αυτό δέν λέει τίποτα. Αποδείξεις μπορεί να κόβει ο καθένας για τον οποιοδήποτε λόγο και να πληρώνει κανονικά και τους φόρους και ΦΠΑ. Όταν πάς να κάνεις έναρξη στην εφορία δέν τους νοιάζει αν ασκείς νόμιμα την όποια δραστηριότητα, ούτε σου ζητάνε τις απαραίτητες άδειες, πτυχία κτλ. Είναι τελείως άσχετη η εφορία και το αν κόβονται αποδείξεις με το αν είναι νόμιμη η δραστηριότητα. 2
defacer Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 κανενα εργασιακο δικαιωμα, με την ωρα πληρωνονται τα παιδια, ανεξαρτητως μερας και ωρας. Απο την αλλη, κι εγω εδω και δυο χρονια που δουλευω σε πολυεθνικη καθε τριμηνο ειμαι σε αλλη εταιρια μισθοδοσιας, με ορους συμβασης πολυ γενικους, χωρις συγκεκριμενα ωραρια, τυπου "αναλογα με τις αναγκες της εταιριας". Τουλαχιστο παιρνω βεβαια υπερωριες με τις αναλογες προσαυξησεις, κατι που δεν ισχυει στην περιπτωση των οδηγων :/ Δεν είμαι δικηγόρος, ούτε ιδιαίτερα γνώστης του εργατικού δικαίου, αλλά ξέρω πως υπάρχουν κάποια πράγματα που είναι εργασιακά δικαιώματα ανεξάρτητα του πώς πληρώνεται κανείς και του τι μπορεί να λένε τα χαρτιά που έχεις υπογράψει. Όπως κι αν ισχυρίζεσαι ότι με απασχολείς, αν έρχομαι στο γραφείο σου καθημερινά 9-5 βάσει της ίδιας σύμβασης επί Χ χρονικό διάστημα, έχω κάποια δικαιώματα. Το να κρυβόμαστε πίσω από το δάχτυλό μας π.χ. υπογράφοντας καινούρια σύμβαση κάθε 6 μήνες δε σημαίνει τίποτα για το δικαστήριο (βλέπε δικαίωμα στη μονιμοποίηση μετά από αλεπάλληλες συμβάσεις ορισμένου χρόνου στο δημόσιο). Το ότι στη δική σου περίπτωση μπορεί π.χ. να κρυβόμαστε ακόμα περισσότερο παίζοντας μουσικές καρέκλες πηγαίνοντας τη σύμβαση από ένα φανταστικό εργοδότη σε άλλο ενώ η δουλειά παραμένει η ίδια επίσης δε σημαίνει ότι το δικαστήριο είναι ηλίθιο. Καταλαβαίνεις τι θέλω να πω. 1
Βασίλης_29 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Στην Αθήνα είχαν σταματήσει οι πιάτσες; Εδώ στην επαρχία πάντα τις θυμάμαι και νομίζω ότι ορίζονται και από πινακίδες, δεν μπορεί να παρκάρει αυτοκίνητο πχ. Οπότε μάλλον αυτοί που λες σταματάνε απλά όπου τους βολεύει Δεν νομίζω να ισχύει αυτό που λες για τις πιάτσες. Δίπλα από το σπίτι μου εδώ εξάρχεια έχει πιάτσα. Η πιάτσα δημιουργείται τις βραδυνές ώρες μέχρι κάποια ώρα το πρωί.
alxlightning Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2017 Επισης, να αναφερω οτι εχω μεταφερει και επιπλα με ουμπερ και 49 τηλεοραση και ηταν φουλ εξυπηρετικοι οι οδηγοι, ουτε γκρινιαξαν ουτε τιποτα. Επισης οσες φορες εχει τυχει να πρεπει να γυρισω σπιτι μετα απο παρτυ δεν σχολιασαν ουτε ντυσιμο ουτε κατασταση και εδειχναν κατανοηση στις παραλογες απαιτησεις μου για τη θερμοκρασια που ζητουσα-μονο με παρακαλανε καθε φορα αν γινεται να μην κανω εμετο μεσα στο αμαξι-διολου παραλογο Τωρα διαβασα ολο το θρεντ. Surge pricing ειχαν επιχειρησει και εδω σε καποια φαση, με τις παλιες τιμες. Ειχα παρει με 1,9 συντελεστη και συνεφερε ακομα συγκριτικα με ταξι με τις τοτε τιμες. Το κατηργησαν ομως γρηγορα, κανα διβδομαδο πρεπει να κρατησε το καραγκιοζιλικι αυτο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις