Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Λοιπόν με τα περι ευγένειας στο Uber μου θυμίσατε το εξής, που μπορεί να έχει ή και να μην έχει σημασία αλλά θα το πω.

 

Ξέρετε (ή αν όχι, το φαντάζεστε εύκολα) ότι οι οδηγοί είναι σκλάβοι των ratings που παίρνουν έτσι; Ειδικά αν έχεις ανάγκη τη δουλειά, εφόσον ξέρεις ότι αν πέσεις κάτω από -- δε θυμάμαι, κάτι νούμερα του στυλ 4.5 stars έχω στο μυαλό μου από παλιότερα αναγνώσματα -- θα παίρνεις λίγες κούρσες ή και τελείως πούλο, το για πότε γίνεσαι "μείνατε ευχαριστημένος από την turbo-x εξυπηρέτησή μας;" δε χρειάζεται να το πούμε.

 

Είναι κάπως όπως στο εξωτερικό τα ratings του Yelp, μόνο χειρότερα επειδή στο Uber δεν παίζει καμία περίπτωση να περάσουν απαρατήρητα και μετά χάνεις το εισόδημα.

  • Like 2
  • Απαντ. 156
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δεν νομίζω να ισχύει αυτό που λες για τις πιάτσες. Δίπλα από το σπίτι μου εδώ εξάρχεια έχει πιάτσα. Η πιάτσα δημιουργείται τις βραδυνές ώρες μέχρι κάποια ώρα το πρωί.

 

Η πιάτσα δεν "δημιουργείται". Υπάρχει (άσχετα αν κάποιες ώρες μπορεί να μην έχει ταξί και άλλες να έχεις).

Είναι ένας πολύ συγκεκριμένος χώρος (ορισμένος από το Δήμο φαντάζομαι)  με τη σχετική σήμανση και τη σχετική εσοχή έτσι ώστε τα ταξί που θα σταματήσουν εκεί (πολύ συγκεκριμένος αριθμός τους ο οποίο κανονικά πρέπει να γράφεται και στην πινακίδα που οριοθετεί την πιάτσα) να μην εμποδίζουν την υπόλοιπη κυκλοφορία.

Οι "πιάτσες" που δημιουργούν οι ταρίφες όπου τους βολεύει δεν είναι πιάτσες. Είναι η συνέχεια του "έτσι γουστάρω" που εφαρμόζουν οι περισσότεροι και στην υπόλοιπη επαγγελματική τους μέρα (στροφές όπου θέλουν, σταμάτημα όπου τους βολεύει, επιλογές δρομολογίων και τόσα άλλα, μάλλον γνωστά σε όλους μας)

  • Like 3
Δημοσ.

Λοιπόν με τα περι ευγένειας στο Uber μου θυμίσατε το εξής, που μπορεί να έχει ή και να μην έχει σημασία αλλά θα το πω.

 

Ξέρετε (ή αν όχι, το φαντάζεστε εύκολα) ότι οι οδηγοί είναι σκλάβοι των ratings που παίρνουν έτσι; Ειδικά αν έχεις ανάγκη τη δουλειά, εφόσον ξέρεις ότι αν πέσεις κάτω από -- δε θυμάμαι, κάτι νούμερα του στυλ 4.5 stars έχω στο μυαλό μου από παλιότερα αναγνώσματα -- θα παίρνεις λίγες κούρσες ή και τελείως πούλο, το για πότε γίνεσαι "μείνατε ευχαριστημένος από την turbo-x εξυπηρέτησή μας;" δε χρειάζεται να το πούμε.

 

Είναι κάπως όπως στο εξωτερικό τα ratings του Yelp, μόνο χειρότερα επειδή στο Uber δεν παίζει καμία περίπτωση να περάσουν απαρατήρητα και μετά χάνεις το εισόδημα.

νοχι. στην Ελλαδα δεν εχεις δυνατοτητα να διαλεξεις οδηγο. Εσυ πατας οτι χρειαζεσαι μετακινηση και σου ανακοινωνει ποιος θα ερθει. Ολοι εχουν 4.8-5.

Εγω σε ολους 5αρια δινω, εκτος απο εναν φασιστα που καταφερε σε διαδρομη ενος χιλιομετρου να σιχτιρισει για τουριστες που "αναγκαζεται" να εξυπηρετει, μεταναστες που "του κλεψαν τις δουλειες" και γυναικες που "ολες το ιδιο ειναι, καταλαβαινετε τι θελω να πω" (ο πληθυντικος ευγενειας ομως εκει). Μοναστερο και τα λεγαμε.

Σε ολες τις δουλειες αξιολογεισαι μωρε, απλα εδω ειναι πολυ πιο ορατο και χειροπιαστο, διοτι οντως ο καθε πελατης βαθμολογει. Η κολλητη μου επειδη ειχε κι αυτη ηθικες ενστασεις με την αξιολογηση απλα το προσπερναει και δε βαθμολογει κανεναν.

 

  • Like 2
Δημοσ.

Σε ολες τις δουλειες αξιολογεισαι μωρε, απλα εδω ειναι πολυ πιο ορατο και χειροπιαστο, διοτι οντως ο καθε πελατης βαθμολογει.

 

Δεν είναι το ίδιο. Ξέρεις πάνω κάτω τις απόψεις μου σε διάφορα κοινωνικά κλπ θέματα. Τι βαθμό θα μου έβαζες;

 

Αν ήμουν οδηγός Uber και έλεγα τις απόψεις μου σε όλες μου τις κούρσες χωρίς φιλτράρισμα, τι βαθμό πιστεύεις ότι θα είχα;

 

Το θέμα είναι πως από τη μία ο κάθε ούγκανος βαθμολογεί όπως του κατέβει (κλασικό παράδειγμα, 1 star amazon review: "άργησε πολύ να έρθει το προϊόν" -- χελόου το προϊόν σου ζητάμε να βαθμολογήσεις, όχι τα ταχυδρομεία) και από την άλλη πως δεν υπάρχει κανένα κίνητρο για τον εργοδότη να είναι δίκαιος μαζί σου. Σιγά μη κάτσουν να ασχοληθούν με το γιατί πέσαν τα ratings του κάθε τελευταίου οδηγού. Σου λένε απλά κανόνισε να τα αυξήσεις ή πούλο και περνάει ο επόμενος. Αν/όταν αυτό γίνει νορμάλ αποδεκτό, πόσο πιστεύεις ότι θα πάρει να σου έρχεται Uber με οδηγό σέξι νοσοκόμα;

Δημοσ.

Δεν είναι το ίδιο. Ξέρεις πάνω κάτω τις απόψεις μου σε διάφορα κοινωνικά κλπ θέματα. Τι βαθμό θα μου έβαζες;

 

Αν ήμουν οδηγός Uber και έλεγα τις απόψεις μου σε όλες μου τις κούρσες χωρίς φιλτράρισμα, τι βαθμό πιστεύεις ότι θα είχα;

 

Το θέμα είναι πως από τη μία ο κάθε ούγκανος βαθμολογεί όπως του κατέβει (κλασικό παράδειγμα, 1 star amazon review: "άργησε πολύ να έρθει το προϊόν" -- χελόου το προϊόν σου ζητάμε να βαθμολογήσεις, όχι τα ταχυδρομεία) και από την άλλη πως δεν υπάρχει κανένα κίνητρο για τον εργοδότη να είναι δίκαιος μαζί σου. Σιγά μη κάτσουν να ασχοληθούν με το γιατί πέσαν τα ratings του κάθε τελευταίου οδηγού. Σου λένε απλά κανόνισε να τα αυξήσεις ή πούλο και περνάει ο επόμενος. Αν/όταν αυτό γίνει νορμάλ αποδεκτό, πόσο πιστεύεις ότι θα πάρει να σου έρχεται Uber με οδηγό σέξι νοσοκόμα;

Επειδη ετυχε να κανω και QA, δεν ειναι τοσο ακραια. Κανουν bottom box analysis και παιζει καποιο coaching. Τοσα λεφτα ριχνουν σε data σιγα που δε θα ξερουν σε τι οφειλεται η καθε αξιολογηση. Επισης η αξιολογηση γινεται αμφιδρομα και εξεταζουν κατα ποσο επαιξε ρολο προσωπικο κριτηριο που δεν εχει σχεση με τις υπηρεσιες, οποτε αν βαλει 1 αστερι καποιος χωρις προφανη λογο μπορει μεχρι και να μην ληφθει υπ οψιν.

Αν ησουν οδηγος και ελεγες τις αποψεις σου ανοιχτα δε νομιζω να υπηρχε προβλημα. Τωρα αν σου καθοταν κανας ουγκανισκος, νταξει, αποφευγεις τα ad hominem και εισαι τυπικος.

Σκεψου οτι σε αναλογο awkward σκηνικο ηταν που δεν ηξερα αν ο οδηγος φλερταρει μαζι μου η οχι, που ειναι και δικοπο μαχαιρι. Εγω ηθελα να ναι φλερτ, ο αλλος ηθελε να ειναι τυπικος και ευγενικος, εγω δεν ειχα τροπο να μαθω αν ειναι φλερτ η οχι γιατι δεν ειναι ισοτιμη επικοινωνια μιας και ειμαι σε θεση ισχυος, ε κρατησε αυτο το τσιρκο καμποσο. Ακομα δεν εχω καταλαβει αν ειναι αμφιδρομο η αν ειναι απλα ευγενικος. Και ουτε στην αξιολογηση θελω να γραψω κατι γιατι δεν παει κατ ευθειαν στον οδηγο, εχουν προσβαση και αλλοι σε αυτο. (Προς ολο το φορουμ-τι να κανω σχετικα με αυτο?! Μεχρι και στο α,μπα στη lifo εστειλα-πρωτη και μοναδικη φορα και περιμενω ακομα)

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν νομίζω να ισχύει αυτό που λες για τις πιάτσες. Δίπλα από το σπίτι μου εδώ εξάρχεια έχει πιάτσα. Η πιάτσα δημιουργείται τις βραδυνές ώρες μέχρι κάποια ώρα το πρωί.

Νομίζω ισχύει αυτό που λέει και ο haris πιο κάτω. Έτσι το έχω δει σε διάφορες πόλεις της επαρχίας τουλάχιστον.

Δημοσ.

Ειναι νομιμη απο πλευρας παραστατικων. Αυτο που γινεται στην πραγματικότητα και πως το δικαιολογουνε νομικα ειναι το εξής.

 

Νοικοαζεις αμάξι με οδηγο για 12 ώρες (το μινιμουν, λιγοτερο απο αυτο, πρεπει να εισαι ταξι), όμως δεν το θες για 12 ωρες και ουσιαστικά κανεις cancel το συμβολαιο, μολις φτασεις στον προορισμό.

Ετσι μου ειχε πει ενας οδηγος πως το δικαιολογουνε νομικα.

  • Like 1
Δημοσ.

Ενδιαφέρον. Απ' όσο ξέρω εγώ, σε παγκόσμιο επίπεδο συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο (random google result) και αυτός είναι και ο λόγος που πολλοί οδηγοί της Uber έχουν πάει την εταιρεία στα δικαστήρια (και έχουν δικαιωθεί).

 

Αυτό που λες λοιπόν έρχεται σε αντίθεση με την πρακτική της Uber τουλάχιστον σε όλο τον υπόλοιπο πλανήτη απ' όσο γνωρίζω. Υπάρχει κάποια αναφορά;

 

Στην Ελλάδα λόγο την νομοθεσίας τον ταξί και το χάος που θα προξενήσει η πλήρη απελευθέρωση του επαγγέλματος, η Uber έχει πάει και την σχετική νόμιμη άδεια από το κράτος, και δρα ως εταιρία ομπρέλα με τους οδηγούς ως μισθωτούς. Αν ήταν ελεύθεροι επαγγελματίες, θα τους κατέτασσαν στην νομοθεσία των ταξί.

 

Ένας εύκολος τρόπος για να προσπεράσουν νόμιμα την Ελληνική νομοθεσία. Θα ακολουθηθεί σύντομα σε πολλά άλλα κλειστά επαγγέλματα που ανοίγουν από την πίσω πόρτα.

Δημοσ.

Εκείνο που δεν έχω καταλάβει, είναι πως επιτρέπει το κράτος να χρησιμοποιείται ενα σχήμα ΙΧ για χρήση ταξί, όταν επιβάλει στους υπόλοιπους, ΚΤΕΟ κάθε χρόνο, προδιαγραφές κλπ.

  • Moderators
Δημοσ.

 Ποτέ μου δεν κατάλαβα την άποψη περί «ελαφρώς» νόμιμου. Κάτι είτε είναι νόμιμο, είτε δεν είναι. Αν το πλαίσιο λειτουργίας της Uber είναι παράνομο τότε καλώς διαμαρτύρονται η ταξιτζήδες (αν και πρέπει να το κάνουν δικαστικώς, όχι με ντου και ξύλο). Αν δεν είναι παράνομη, τότε γιατί τόσος ντόρος;

 

Σε γενικές γραμμές ο κόσμος πάει μπροστά, όχι πίσω, ακόμα και αν πρέπει να χάσει μια μερίδα του πληθυσμού. Μήπως αντί να κλαίγονται, θα ήταν πιο ορθό να κοιτάξουν να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα και να αλλάξουν το επάγγελμά τους σε σημείο ώστε να αποκτήσουν προβάδισμα ενάντια σε εταιρείες τύπου Uber;

Δημοσ.

Τελικα πως μπορουμε να μαθουμε αν ειναι νομιμη η υπαρξη της εταιρείας στην ελλαδα;

Αν δεν ειναι γιατι υπαρχει;

Αν ειναι γιατι γκρινιάζουν οι λοιποι;

Δημοσ.

Τελικα πως μπορουμε να μαθουμε αν ειναι νομιμη η υπαρξη της εταιρείας στην ελλαδα;

Αν δεν ειναι γιατι υπαρχει;

Αν ειναι γιατι γκρινιάζουν οι λοιποι;

Γιατι η γκρινια ειναι στο αιμα του ανθρωπου ακομα και πιο πολυ νερο να πιω απο οτι ο αλλος θα υπαρχει γκρινια

Οσο για τους κιτρινους φιλους ξυδακι και μετα αποκτηστε τροπους και βγαλτε φωνη να πειτε οτι θελετε

Δημοσ.

χωρες οπως γαλλια ισπανια βελγιο και κατα τοπους γερμανια δεν το θελουν,του απαγορευουν την λειτουργια,end of story.

 Εμεις αν δεν υπαρχει επισημη κυβερνητικη οδηγια γιατι κανουμε σαν τα θερια δεν μπορω να καταλαβω.

Οχι οτι εχουμε τηρησει αλλες οδηγιες τυπου καπνισμα σε κλειστους χωρους,καταστηματα κτλ.

Δημοσ.

Uber μπορει να ειναι ενας οποισηποτε οδηγος, ενω taxibeat μονο δηλωμενοι ταξιτζιδες? Ποτε δε καταλαβα τη διαφορα.

 

Ενδιαφερομαι για οταν βρισκομαι στην Αθηνα μηπως περιστασιακα εκανα καμμια διαδρομη με το μηχανακι να βγαζα χαρτζιλικι

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...