Προς το περιεχόμενο

Νέα dSLR D7500 από τη Nikon με χαρακτηριστικά D500 και τιμή $1250


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όσοι λένε ότι φωτογραφία βγάζεις αν πάρεις μια τέτοια κάμερα ...παιδιά έλεος !!! Απλά η κλασική απάντηση του κάθε ανίδεου που νομίζει ότι δεν βγάζει καλές φωτό γιατί δεν έχει κάμερα. Ρίξτε ένα μάτι στο mobile photo awards να δείτε τι βγάζει ο απλός κόσμος με το κινητό που δεν χρειάζεται ημιεπαγγελματικη κάμερα για να αποτυπώσει την καθημερινότητα του , ή τι βγάζουν κάποιοι με τις lomo & polaroids. Επίσης πιο τραγικό κάποιοι να παίρνουν τέτοιες κάμερες και να μην ξέρουν τι είναι το μποκε γιατί ο κιτ φακός που έχουν κολλημένο μια ζωή πάνω δεν κατεβαίνει κάτω από 5.6 στο ζουμ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ απόλυτα, έχω πάρει μία D3300 μαζί με 18-200mm vr φακό και σχεδόν όλες μου οι φωτογραφίες είναι με το κινητό στον δίσκο. Δεν λέω, μάθαμε τα πάντα απο manual πως λειτουργούν οι κάμερες και βγάλαμε πολύ ωραίες φωτογραφίες με την DSLR αλλά το κινητό το κουβαλάς πάντα μαζί σου ρε αδερφέ και πια είναι πολύ αξιοπρεπές οι φωτογραφίες στα smartphone. Δυστυχώς θα την αποχαιρετήσω σιγά σιγά γιατί κάθεται πολύ συχνά στο ράφι και δεν θέλω να το βλέπω να κάθεται χωρίς να κάνει αυτό για το οποίο δημιουργήθηκε.

o φακός που έχεις είναι σκουπίδη με όλο το σεβασμό. πάρε στην 3300 τον 35 1.8 G και θα δεις τεράστια διαφορά. Βάλτον στο 1.8 για πορτρέτα και still life και θα δεις τι είναι το bokeh και στο 5.6-7 στα τοπία και θα δεις οξύτητες ανώτερες από το άθλιο ζουμ που έχεις. Οι φακοί 18-.... είναι χάλια τραγικό f για ντάλα ήλιο για να αυξάνει η τιμή η κάμερας. Αναγκάζεσαι να ανεβάσεις iso τοα πόγευμα γιατί είναι θεοσκότεινοι και οι φωτο  βγαίνουν χάλια και κουνημένες, τα πορτρέτα τραγικά και τα τοπία με χάλια οξύτητες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι, αν είσαι μέρα μεσημέρι σε ένα ηλιόλουστο τοπίο, το κινητό τραβάει αξιοπρεπείς φωτογραφίες. Προσπάθησε όμως να τραβήξεις φωτογραφία το ίδιο τοπίο το σούρουπο και τη φωτογραφία αυτή μην τη "θαυμάσεις" από την οθονούλα του κινητού σου αλλά σε μια μεγάλη οθόνη και θα δεις το "πιξέλιασμα" από το θόρυβο σε όλο του το μεγαλείο!

 

Οι DSLR δεν έχουν παραμείνει μεγάλες για πλάκα ή για να ικανοποιείται το καπρίτσιο των επαγγελματιών. Χρειάζεται χώρος για να φιλοξενηθεί ο μεγάλος αισθητήρας (που κάνει τη διαφορά) μαζί με τον μεγάλο φακό που πρέπει να εστιάσει σε αυτόν με τις ελάχιστες δυνατές παραμορφώσεις.

 

Στα κινητά επειδή ο επεξεργαστής δουλεύει "υπερωρίες" για να βγάλει μια JPEG της προκοπής από μια RAW της κακιάς συμφοράς δε σημαίνει ότι το hardware είναι υψηλού επιπέδου. Απλά κρύβονται οι αδυναμίες του στην πλειοψηφία των περιπτώσεων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ωχ μαζεύτηκαν όλοι οι ειδικοί :P
 
Και εγώ σαν ειδικός ας μιλήσω από την μεριά μου. Εχω διαβάσει διάφορα απίθανα εδώ.
 

Με 2.2 crop στο 4κ δεν θα την χαρηκτηριζα μηχανη για βιντεο. Ισα ισα εχει καθαρο φωτογραφικο χαρακτηρα κ το 4k το βαλαν για την μοδα

Δεν ξέρω γιατί πιστεύεις ότι έχει 2.2 crop η d7500, ίσως έχει εκτός αν το μπερδεύεις με κάποιο άλλο μοντέλο. Δεν το βρίσκω πουθενά αυτό (ίσως να έχει γιατί μοιάζει της d500). Είναι crop X2.25 σε σχέση με FF αντί Χ1.5 και Χ1,5 σε σχέση με το APSC. :-(

 

Επίσης όχι το 4κ από μία dslr δεν είναι μόδα. Μου θυμίζεις τις απόψεις κάποιων (συντηρητικών) ότι το βιντεο ΔΕΝ πρέπει να υπάρχει στις DSLR. Σαν κίνημα (οι πολέμιοι του βιντεο σε dslr) εμφανίστηκε το 2008-9 όταν οι dslr άρχισαν να έχουν 720p 1080p video. Και βεβαίως ήσασταν λάθος που το "πολεμούσατε". Από τότς άπειρες δημιουργίες από ταινίες, σειρές, εκπομπές κτλ κτλ  (προφανώς όχι για προβολή σε cinema κατ ανάγκη καθώς δεν είναι μεγάλη η ανάλυση) έχουν δημιουργηθεί με DSLR. Μηχανές με λογικά κόστη έδωσαν την δυνατότητα για πολύ προχωρημένους χειρισμούς και ρυθμίσεις (δλδ διαφράγματα, iso, shutter speed, έλεγχο βάθους πεδίου και σοβαρό bokeh κτλ) ΚΑΙ στο βίντεο με φακούς κοινούς φωτογραφικούς. Τι και αν δεν ήταν φακοί 8000$ με t-stops και τέτοια. Μια χαρά την έκαναν την δουλειά τους και με λίγο μεράκι έβλεπες τέλια δημιουργήματα από κοινούς "θνητούς". Δεν υπάρχει που λέει ο λόγος "σοβαρό" βιντεάκι στο youtube (για παράδειγμα youtube) που να μην είναι τραβηγμένο με DSLR ή mirrorless (το ίδιο πράγμα). Ο θρίαμβος θα συνεχιστεί με 4κ και μάλιστα με αναλύσεις που επιτρέπουν και προβολή σε πολύ μεγάλο πανί (κινηματογράφο). Για TV καλό θα είναι το 1080 το οποίο σε κάμερες 4κ θα είναι και οξύτερο (τραβάνε συχνά καλύτερο 1080 αυτές που είναι 4Κ από τις σκέτες 1080).

Συμφωνώ απόλυτα, έχω πάρει μία D3300 μαζί με 18-200mm vr φακό και σχεδόν όλες μου οι φωτογραφίες είναι με το κινητό στον δίσκο. Δεν λέω, μάθαμε τα πάντα απο manual πως λειτουργούν οι κάμερες και βγάλαμε πολύ ωραίες φωτογραφίες με την DSLR αλλά το κινητό το κουβαλάς πάντα μαζί σου ρε αδερφέ και πια είναι πολύ αξιοπρεπές οι φωτογραφίες στα smartphone. Δυστυχώς θα την αποχαιρετήσω σιγά σιγά γιατί κάθεται πολύ συχνά στο ράφι και δεν θέλω να το βλέπω να κάθεται χωρίς να κάνει αυτό για το οποίο δημιουργήθηκε.

Κακώς πήρες DSLR δεν κατάλαβες τι κάνουν. Συμφωνώ ότι οι περισσότερες φωτογραφίες μας είναι με το κινητό γιατί αυτό έχουμε μαζί μας αλλά δεν το κάνει το "καταλληλότερο" εργαλείο για φωτογραφία. Ειδικά τα κινητά τελευταία με "κόλλημα" να έχουν πολύ ευρυγώνιους φακούς (πάνω από 28mm δεν βρίσκεις) είναι περίπου ακατάλληλα για κάτι άλλο εκτός τοπίων. Ειδικά για πρόσωπα τα τραβανε στις άκρες και τα κάνουν σαν αυγά ξεχειλωμένα. Όσο καλούς αισθητήρες και να έχουν (που είναι πολύ πίσω μπροστά στην ποιότητα dslr/mirrorless άλλο που σας μπερδεύει το τρελλό sharpening) η επιλογή των φακών που έχουν πάνω τα περιορίζει σημαντικά. Υστερούν και αλλού (πχ DR, noise) αλλά εντάξει να το πω υπερτερούν κιόλας σε κάποια σημεία (ai, ui, sharing) και εκεί πρέπει να τους "πιάσουν" οι συντηρητικές DSLR/mirrorless.

 

o φακός που έχεις είναι σκουπίδη με όλο το σεβασμό. πάρε στην 3300 τον 35 1.8 G και θα δεις τεράστια διαφορά. Βάλτον στο 1.8 για πορτρέτα και still life και θα δεις τι είναι το bokeh και στο 5.6-7 στα τοπία και θα δεις οξύτητες ανώτερες από το άθλιο ζουμ που έχεις. Οι φακοί 18-.... είναι χάλια τραγικό f για ντάλα ήλιο για να αυξάνει η τιμή η κάμερας. Αναγκάζεσαι να ανεβάσεις iso τοα πόγευμα γιατί είναι θεοσκότεινοι και οι φωτο  βγαίνουν χάλια και κουνημένες, τα πορτρέτα τραγικά και τα τοπία με χάλια οξύτητες.

 
 Φιλε μου με όλο το σεβασμό είσαι άδικος. Μια χαρά είναι ο 18-200 vr (από τους καλύτερους superzoom) και αν είσαι από τους ανθρώπους που κοιτάνε τις φωτογραφίες 1:1 διψώντας για την απόλυτη οξύτητα έχεις χάσει το νόημα της φωτογραφίας. Ο 35 αν και συμπαθής σε περιορίζει σε μία "εστιακή" απόσταση που είναι ελάττωμα όλων των prime (αφού δεν είναι ζουμ). Σε dx είναι "normal" που θα πει σε αυτήν την προοπτική θα είσαι "κλειδωμένος". Η χαρά της φωτογραφίας για πολλούς είναι να παίζεις με την προοπτική και αυτό το κάνεις ή με μία ντουζίνα primes και 10.000€ ή με εναν δύο ζουμ. Το διάφραγμα δεν είναι μόνο για ήλιο. Κάνει και για σούρουπο και υπάρχουν και οι τρίποδες (κάποτε τραβούσαμε με 100iso film, θαρείς δε βγάζαμε φωτογραφίες; ή αλλάζαμε το iso τότε?). Για να μην γράφω πολλά μια χαρά είναι ο 18-200 για γενικός φακός και ο 35mm (που άδικα έχει θεοποιηθεί) είναι ένας φακός για βραδινά και παίξιμο με το bokeh (και τα δύο χάρει στο f1.8 του). Το ότι είναι οξύτερος και γενικά οπτικά καλύτερος (vignette, εκτροπές κτλ) δεν τον κάνει δραματικά καλύτερο σε λογική θέαση μίας φωτογραφίας (δλδ να μην την κοιτάς στο 1:1) ούτε πιο versatile (πως λέγεται στα ελληνικά αυτό, πολύπλευρος; ). Κανένας φακός δεν είναι τέλειος όλοι έχουν συν, πλην. Ο καθένας βολεύεται αλλιώς οπότε έτσι και για μένα μια χαρά ειναι οι 18-ΧΧΧ με την υποκειμενική μου γνώμη.

 

Στο θέμα μας η d7500 είναι εξαιρετική μηχανή με πολλές αρετές και video-αρετές (hdmi uncompressed, ext mic, touch focus) σε λογική τιμή. Η εσκεμμένη (για την προστασία της d500) έλλειψη 2 sd όχι δεν την κάνει deal breaker για "επαγγελματίες" καθώς πολλά χρόνια ζήσαμε και σήμερα ζούμε χωρίς διπλές sd. Αν εννοούμε γάμους που θα χαθεί το μυστήριο σε καμένη κάρτα πάλι λάθος σκέφτεστε. Πρώτον χρησιμοποιούν FF σώματα αυτοί στην συντριπτική τους πλειοψηφία (για άλλους λόγους) και η "ασφάλειά" τους δεν στηρίζεται μόνο στην διπλή κάρτα αλλά δε διπλά σώματα/φακών ακόμα και διπλών φωτογράφων (που τελικά μπορούν να τραβούν με μηχανές με μία κάρτα). Επίσης στραβή μπορεί να γίνει και με δύο κάρτες, απλά λιγότερες και άλλου είδους (πχ να τις χάσει ο φωτογράφος). Η επιλογή να μην βάλει δύο κάρτες είναι εσκεμμένη για να μην χτυπήσει την d500 που θα την εξολόθρευε (για τους περισσότερους) αν είχε και αυτό. Hδη της κάνει αρκετή ζημιά όπως είναι. Κάτι έπρεπε να κόψουν.. Ας ήταν η κάρτα παρά κάτι άλλο (πχ να μην είχε 4κ). Στην τελική νομίζω το λένε ότι δεν αντικαθιστά την d7200 αλλά την.. συμπληρώνει.
 
 

Επεξ/σία από keysmith
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οχι

δε νομιζω οτι υπαρχει καμια dslr που να γραφει ταυτοχρονα σε 2 καρτες βιντεο

γι αυτο επιμενω οτι η 7500 στο τομεα βιντεο ειναι πολυ καλη.

 

Το ρωταω, γιατι μου κανει εντυπωση οτι πλεον πολλοι επαγγελματιες δουλευουν dsrls/mirrorless για video και μου κανει εντυπωση οτι δεν εχουν backup.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφοσον ειναι η συνεχεια της σειρας 7000-7100-7200 που πηγε το δευτερο slot καρτας; Μηπως θα το επαναφερει στην 7ΧΧΧ ? Προς το παρον μενω με την καταπληκτικη 7100

κι εγω με την 7100 κανενα παραπονο πλην του buffer

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ωχ μαζεύτηκαν όλοι οι ειδικοί :P

 

Και εγώ σαν ειδικός ας μιλήσω από την μεριά μου. Εχω διαβάσει διάφορα απίθανα εδώ.

 

Δεν ξέρω γιατί πιστεύεις ότι έχει 2.2 crop η d7500, ίσως έχει εκτός αν το μπερδεύεις με κάποιο άλλο μοντέλο. Δεν το βρίσκω πουθενά αυτό (ίσως να έχει γιατί μοιάζει της d500). Είναι crop X2.25 σε σχέση με FF αντί Χ1.5 και Χ1,5 σε σχέση με το APSC. :-(

 

Επίσης όχι το 4κ από μία dslr δεν είναι μόδα. Μου θυμίζεις τις απόψεις κάποιων (συντηρητικών) ότι το βιντεο ΔΕΝ πρέπει να υπάρχει στις DSLR. Σαν κίνημα (οι πολέμιοι του βιντεο σε dslr) εμφανίστηκε το 2008-9 όταν οι dslr άρχισαν να έχουν 720p 1080p video. Και βεβαίως ήσασταν λάθος που το "πολεμούσατε".

 

 

Μπερδευεσαι οπως μπερδευτηκες κ στο πρωτο σκελος του ποστ μου. Φυσικα μιλαμε για κροπ σε σχεση με ff. Τι αλλο;

Απο εκει κ περα δεν εννοω οτι κακως βαλαν το 4k στην dslr επειδη ειναι dslr, αλλα επειδη δεν βλεπω να ανταγωνιζεται πολυ καλυτερες προτασεις απο mirroless μερια, οπως εγινε κ με το αστειο 4k της 5dm4

H D7500 οπως αναφερεται κ απο τα promo της Nikon ηρθε για να "κατσει" αναμεσα στην D7200 κ D500.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπερδευεσαι οπως μπερδευτηκες κ στο πρωτο σκελος του ποστ μου. Φυσικα μιλαμε για κροπ σε σχεση με ff. Τι αλλο;

Απο εκει κ περα δεν εννοω οτι κακως βαλαν το 4k στην dslr επειδη ειναι dslr, αλλα επειδη δεν βλεπω να ανταγωνιζεται πολυ καλυτερες προτασεις απο mirroless μερια, οπως εγινε κ με το αστειο 4k της 5dm4

H D7500 οπως αναφερεται κ απο τα promo της Nikon ηρθε για να "κατσει" αναμεσα στην D7200 κ D500.

οχι δεν καταλαβες. Δεν είναι απλά crop του FF (1.5) όπως άλλωστε ορίζει ο αισθητήρας της μηχανής. Είναι άλλο ένα Χ1.5 στο 1.5 που θα πεί είναι Χ2.25 σε σχέση με το FF. Η ίδια μηχανή στο 1080 δεν είναι crop του APS-C (δλδ είναι 1.5 σε σχέση με το FF, οχι 2.25). Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να δυσκολεύεσαι με το ευρυγώνιο αλλά να ευνοείσαι με τον τηλεφακό. Τέλος πάντων είναι "φάουλ" που δεν συμβαίνει με άλλες 4κ όπως πχ η a6500 της sony. 

 

Δες αυτό το βιντεο να καταλάβεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι το ίδιο είπα κ εγώ. Για αυτό ανέφερα το 2.2 κροπ σε σχέση με το ακριβεστερο 2.25 που είπες εσύ. Δεν έκανα καλά τον υπολογισμό :)

Σωστό κ αυτό που λες για το μειονέκτημα που είναι ταυτόχρονα κ πλεονέκτημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...