Προς το περιεχόμενο

Φόβους για την υγεία τους εκφράζουν οδηγοί του ΟΑΣΑ για τηλεματική και ηλεκτρονικό εισιτήριο


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εκεί στην Αθηνά οι συνδικαλιστές και τα λαμόγια που εκπροσωπούν πρέπει να το έχουν χάσει τελείως.By the way στην Λάρισα η τηλεματική λειτουργεί εδώ και 7 χρόνια μην πω παραπάνω και ποτέ δεν άκουσα κάτι αντίστοιχο.

 

Δεν ήξερα οτι έχετε εδώ και τόσο καιρό τέτοιο σύστημα σε αστικές συγκοινωνίες της επαρχίας. Μπράβο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 208
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μαλλον οι περισσοτεροι δεν εχετε βγει εξω απο τα συνορα της χωρας ισως και της πολη η χωριου σας. Δεν μπορω να το εξηγησω αλλιως. Σε αλλες χωρες δεν νοειται καν ο εργαζομενος να εργαζεται χωρις προστασια για τον εαυτο του, εδω μονο ταρζανιες κανουμε ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ, στις οικοδομες, στα μηχανουργεια παντου.

Ξαναλεω οτι κατα την γνωμη μου δεν ειναι κακο αυτο που εγραψαν οι συνδικαλιστες, αυτη ειναι η δουλεια τους, να ψαχνουν τυχον λαθη η παραλειψεις. Πραγματικα ξερει κανεις την ακτινοβολια αυτων των μηχανηματων; Μετρηθηκαν κατα την εγκατασταση; Εγω εαν ειμουν διοικηση το πρωτο πραγμα που θα εκανα θα ηταν αυτο για να ειμαι καλυμενος απο μελλοντικη αγωγη, και δεν μιλαμε για το μαγαζακι τρυπα με εναν υπαλληλο, μιλαμε για μια τεραστια επιχηρηση.

 

Προφανος και σαν τεχνικος σε καμια περιπτωση δεν μου φαινεται πιθανο να υπαρχει καποιο προβλημα με την ακτινοβολια αλλα χωρις χαρτια μετρησεων στο πεδιο ολα ειναι τριχες, κατσαρες.

 

ΥΓ Το ραδιοφωνο δεν εκπεμπει ΤΙΠΟΤΑ, απολυτος τιποτα, μονο δεχεται

Καλλυμενος απο τι ακριβως;

Το ιδιο συστημα λειτουργει σε δεκαδες, μην πω εκαντοναδες πολεις του εξωτερικου. Πρεπει να ξανακαλυψουμε την αμερικη; Για ποιο λογο ακριβως;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θεωρώ ότι η όλη φασαρία έγινε από τη συνδικαλιστική παράταξη ή για να πετύχουν κάποιο επίδομα επικινδυνότητας ή για να θέσουν στο τραπέζι μελλοντικά δικαιώματα για βαρέα και ανθυγιεινά την μέρα που θα φύγουν οι δανειστές ή για να πετύχουν και τα δύο.

 

Σε κάθε περίπτωση η παράταξη, όποιου κομματικού χρωματισμού, που δείχνει το γνωστό ζήλο όλων των συνδικαλιστών για τη συντεχνία της και μας έφερε εδώ που μας έφερε σαν χώρα, θα κερδίσει και κάποιους ψήφους συναδέλφων στις επόμενες εκλογές του σωματείου.

 

Δηλαδή win-win κατάσταση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλλυμενος απο τι ακριβως;

Το ιδιο συστημα λειτουργει σε δεκαδες, μην πω εκαντοναδες πολεις του εξωτερικου. Πρεπει να ξανακαλυψουμε την αμερικη; Για ποιο λογο ακριβως;

Δεν ειμαι σε θεση να γνωριζω ποιες πολεις του εξωτερικου εχουν το ιδιο συστημα. Να ειναι καλυμενοι εναντι απο μαλακισμενες απαιτησεις συνδικαλιστων η μη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλλον οι περισσοτεροι δεν εχετε βγει εξω απο τα συνορα της χωρας ισως και της πολη η χωριου σας. Δεν μπορω να το εξηγησω αλλιως. Σε αλλες χωρες δεν νοειται καν ο εργαζομενος να εργαζεται χωρις προστασια για τον εαυτο του, εδω μονο ταρζανιες κανουμε ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ, στις οικοδομες, στα μηχανουργεια παντου.

Ξαναλεω οτι κατα την γνωμη μου δεν ειναι κακο αυτο που εγραψαν οι συνδικαλιστες, αυτη ειναι η δουλεια τους, να ψαχνουν τυχον λαθη η παραλειψεις. Πραγματικα ξερει κανεις την ακτινοβολια αυτων των μηχανηματων; Μετρηθηκαν κατα την εγκατασταση; Εγω εαν ειμουν διοικηση το πρωτο πραγμα που θα εκανα θα ηταν αυτο για να ειμαι καλυμενος απο μελλοντικη αγωγη, και δεν μιλαμε για το μαγαζακι τρυπα με εναν υπαλληλο, μιλαμε για μια τεραστια επιχηρηση.

 

Προφανος και σαν τεχνικος σε καμια περιπτωση δεν μου φαινεται πιθανο να υπαρχει καποιο προβλημα με την ακτινοβολια αλλα χωρις χαρτια μετρησεων στο πεδιο ολα ειναι τριχες, κατσαρες.

 

ΥΓ Το ραδιοφωνο δεν εκπεμπει ΤΙΠΟΤΑ, απολυτος τιποτα, μονο δεχεται

Το προβλημα με αυτο ειναι το εξης: Εστω οτι ερχονται ανθρωποι και μετρανε την ενταση του πεδιου στην θεση του οδηγου. Ποιος εμποδιζει τους συνδικαλιστες να εχουν την ιδια απαιτηση για βαρεα ανθυγεινα? "Μα ειναι εντος οριων" θα τους πει η διοικηση, "οδηγοι μας βιωνουν πονοκεφαλους καθημερινα ομως" θα πουν οι συνδικαλιστες και θα παιζουν την κολοκυθια,  αφου το ορια εκπομπης ειναι αυθαιρετα ορισμενα και στην πραξη δεν σημαινουν και πολλα απο αποψη βιολογικης επιδρασης, εννοωντας οτι αμα θελεις να γκρινιαξεις μπορεις, βλεπε απαντησεις "ξερω ανθρωπο που εχει ευαισθησια στην Η/Μ ακτινοβολια" κλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εαν οι μετρησεις ειναι εντος οριων (που θα ειναι αλλα για το τυπικο του πραγματος) τοτε ειναι ευθυνη της οποιας διοικησης (η των πολιτικων που κατευθυνουν, εαν αυτο συμβαινει με τον ΟΑΣΑ) να μην παιξουν το παιχνιδι των κομματικων στρατων. Βαρεθηκα τοσα χρονια να γυρευουμε ευθυνες μια ζωη σε αυτον που ζηταει και ποτε σε αυτον που τα δινει (τα ξενα, τα δικα μας).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλλον οι περισσοτεροι δεν εχετε βγει εξω απο τα συνορα της χωρας ισως και της πολη η χωριου σας. Δεν μπορω να το εξηγησω αλλιως. Σε αλλες χωρες δεν νοειται καν ο εργαζομενος να εργαζεται χωρις προστασια για τον εαυτο του, εδω μονο ταρζανιες κανουμε ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΑ, στις οικοδομες, στα μηχανουργεια παντου.

Ξαναλεω οτι κατα την γνωμη μου δεν ειναι κακο αυτο που εγραψαν οι συνδικαλιστες, αυτη ειναι η δουλεια τους, να ψαχνουν τυχον λαθη η παραλειψεις. Πραγματικα ξερει κανεις την ακτινοβολια αυτων των μηχανηματων; Μετρηθηκαν κατα την εγκατασταση; Εγω εαν ειμουν διοικηση το πρωτο πραγμα που θα εκανα θα ηταν αυτο για να ειμαι καλυμενος απο μελλοντικη αγωγη, και δεν μιλαμε για το μαγαζακι τρυπα με εναν υπαλληλο, μιλαμε για μια τεραστια επιχηρηση.

 

Προφανος και σαν τεχνικος σε καμια περιπτωση δεν μου φαινεται πιθανο να υπαρχει καποιο προβλημα με την ακτινοβολια αλλα χωρις χαρτια μετρησεων στο πεδιο ολα ειναι τριχες, κατσαρες.

 

ΥΓ Το ραδιοφωνο δεν εκπεμπει ΤΙΠΟΤΑ, απολυτος τιποτα, μονο δεχεται

σε άλλες χώρες που εφαρμόζεται χρόνια έπαθε κανένας τίποτα ? 

για τα κινητά που λέγανε και λέγανε τόσα τρίχες, κανένας δεν έπαθε τίποτα , πιο επιβλαβή είναι τα κουνούπια παρά τα κινητά.

ο συνδικαλισμός ψάχνει ψήφους και βρομάει όσο δεν πάει, αν υπήρχε σωστός συνδικαλισμός δεν θα υπήρχαν οι ταρζανιές που λές, αλλιώς δεν γίνεται να κάνουν τα στραβά μάτια για ένα σωρο πραγματικούς κινδύνους και να θυμούνται να επαναστατήσουν για ανύπαρκτους λόγους.

και άσε τι θα έκανες εσύ, τα ρεμάλια που είναι εκεί τι κάνουν δεν έχουν καμία σχέση με αυτό πιστεύεις για αυτούς.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από το 1998 ειχαν τα λεωφορεία στην Αγγλία...

Σόρυ αλλά όχι. Η τηλεματική στην Αγγλία, τουλάχιστον με την φάση "real-time positioning" του λεωφορείου είναι ΠΟΛΥ καινούρια. Επίσης τα λεωφορεία DAF και λοιπά που αγοράσαμε όταν πετάξαμε τα Icarus και λοιπές σαπίλες, είχαν ήδη υποδομές τηλεματικής από όσο γνωρίζω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Τέτοια λύσα.... κατα συνδικαλιστών... εργαζομένων... και σωματείων.... ΦΑΤΕ δικαστική απόφαση εξ' Ιταλίας.... τώρα για να ησυχάσετε.... το μόνο κακό είναι ότι σε αυτά τα φόρα... υπάρχουν οι συνειδητοποιημένοι και δυστυχώς οι περισσότεροι που απλά δεν ξέρουν τι κάνουν με το να καταφέρονται διαρκώς κατά πάντων.... Λες κι αν διώξουν τον "παπουλη" που γκρινιάζει τώρα και πάρουν το "νιάτο" το "σπουδαγμένο" βρε.... όλα θα γίνουν καλύτερα.... και το νιάτο δε θα δυσανασχετήσει ποτές... Επειδή το έχω δει το έργο κάπου.... τα ίδια θα λέτε κι εσείς... 

 

Ο Roberto Romeo σας την έφερε γατάκια... έβγαλε απόφαση δικαστική...

 

Και τον πιστεύω τον τον Roberto μιας και την έχω κάνει την δουλειά του.... και στην ίδια εταιρεία... ( με άλλο όνομα τότε)...

 

LINK

 

http://www.iatropedi...hmos-vid/79497/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...

Τελικά δεν ήταν και τόσο ψεκασμένοι οι οδηγοί.

 

Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) έχει διαπιστώσει ελλείψεις και παραλείψεις σε θέματα ηλεκτρομαγνητικής συμβατότητας καθώς και ασφάλειας ως προς την ακτινοβολία στα περιβόητα ακυρωτικά μηχανήματα, οι μετρήσεις συνεχίζονται και παράλληλα βρίσκεται σε εξέλιξη σχετική διοικητική διαδικασία – έρευνα.

 

Η ΕΕΤΤ ξεκίνησε τη διοικητική διαδικασία πριν περίπου 4 μήνες, έπειτα από καταγγελία της Wind για παρεμβολές στις συχνότητες που εκπέμπει στον σταθμό του Μετρό της Εθνικής Άμυνας.

 

Τα αρμόδια στελέχη της ΕΕΤΤ προέβησαν σε μετρήσεις, ως όφειλαν, για να διαπιστώσουν ότι οι παρεμβολές αυτές δεν ήταν οι μόνες. Πληροφορίες αναφέρουν ότι στο πλαίσιο της διαδικασίας ζητήθηκε και εξετάστηκε ο φάκελλος με τις τεχνικές προδιαγραφές των ακυρωτικών μηχανημάτων από όπου προέκυψαν ελλείψεις και παραλείψεις σε θέματα ηλεκτρομαγνητικής συμβατότητας και ασφάλειας ως προς την ακτινοβολία.

 

http://www.infocom.gr/2017/10/12/elleipseis-stis-prodiagrafes-ton-akyrotikon-michanimaton-sta-mme-eksetazei-eett/41353/

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Τελικά δεν ήταν και τόσο ψεκασμένοι οι οδηγοί.

 

Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) έχει διαπιστώσει ελλείψεις και παραλείψεις σε θέματα ηλεκτρομαγνητικής συμβατότητας καθώς και ασφάλειας ως προς την ακτινοβολία στα περιβόητα ακυρωτικά μηχανήματα, οι μετρήσεις συνεχίζονται και παράλληλα βρίσκεται σε εξέλιξη σχετική διοικητική διαδικασία – έρευνα.

 

Η ΕΕΤΤ ξεκίνησε τη διοικητική διαδικασία πριν περίπου 4 μήνες, έπειτα από καταγγελία της Wind για παρεμβολές στις συχνότητες που εκπέμπει στον σταθμό του Μετρό της Εθνικής Άμυνας.

 

Τα αρμόδια στελέχη της ΕΕΤΤ προέβησαν σε μετρήσεις, ως όφειλαν, για να διαπιστώσουν ότι οι παρεμβολές αυτές δεν ήταν οι μόνες. Πληροφορίες αναφέρουν ότι στο πλαίσιο της διαδικασίας ζητήθηκε και εξετάστηκε ο φάκελλος με τις τεχνικές προδιαγραφές των ακυρωτικών μηχανημάτων από όπου προέκυψαν ελλείψεις και παραλείψεις σε θέματα ηλεκτρομαγνητικής συμβατότητας και ασφάλειας ως προς την ακτινοβολία.

 

http://www.infocom.gr/2017/10/12/elleipseis-stis-prodiagrafes-ton-akyrotikon-michanimaton-sta-mme-eksetazei-eett/41353/

Αυτό είναι κάτι εντελώς άσχετο απο τους φόβους των ψεκασμενων οδηγών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ασχετο οσον αφορα τον κινδυνο της υγειας (που με τις λιγες γνωσεις μου δεν νομιζω να υπαρχει) αλλα απολυτος βασιμο οτι τα πραγματα δεν ειναι ετσι οπως μας τα λενε οι γραβατωμενοι διευθυνταδες.
Εγραψα και αλλου τα προβληματα λυνονται ειτε αναλυοντας και εφαρμοζοντας τεχνικες για να τα ξεπερασεις ειτε απλα να πεις "οι οδηγοι ειναι πσεκαζμενοι, γραφικοι, τεμπεληδες δημοσιοι υπαλληλοι" απαξιωνοντας τους, λογικη πλανη ειναι αυτο βεβαια αλλα ποιος νοιαζεται;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...

Το Υπουργείο Υγείας της πολιτείας της Καλιφόρνια δημοσίευσε χρηστικές οδηγίες για την προστασία από την ακτινοβολία που εκπέμπουν τα κινητά τηλέφωνα.

 

MSN

CBS

Daily Mail

EWG

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε τι αλλο θα ακουσω σε αυτη την μπανανια απο κοπρητες τεμπελχαναδες δημοσιουπαλληλισκους. Τζαμπα μισθους πληρωνονται με 6 ωρες εργασιας και 5 ημερες την εβδομαδα,με αδειες οποτε γουσταρουν,δρμολογοα οποτε γουσταρουν. Τωρα μυριστηκαν εχτρα ευρουλακια απο αυτα τα μηχανηματα οποτε αρχισαν τις κλαψες. Βλεπεις χαθηκε και η μεγαλη κονομα απο τα χαρτινα εισητηρια..που οι συνδικαλισταραδες τους διακινουσαν..κατι αναλογο με τον επικαιρο ΟΣΕ.... χα χα χα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...