Προς το περιεχόμενο

ΑΙΣΧΗ της cosmote


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Και δε μου λες ρε παλικάρι γιατι δεν το γραφει στην πρωτη σελιδα του λογαριασμου με κατι γραμματαρες που να τις βλεπει και τυφλος????

 

Μαλλον για να κανει οικονομια στο μελλανι εεεεεεεεεεεεεεεε    :devil: :devil: :devil: :devil: :devil:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 40
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συμφωνώ αλλά αν είναι σπίτι και πρέπει να φύγει; 

 

μα... το viber,  στο κινητο ειναι συνηθως.....,  βρε φιλε....!!! οχι (μονο) στο πισι.....!!   και το κινητο το παιρνεις μαζι σου.....!  

 

εισαι σπιτι?  το συνδεεις στο wifi.

εισαι στο δρομο?   ανοιγεις τα δεδομενα σου...  

 

ΑΠΛΑ..........

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και δε μου λες ρε παλικάρι γιατι δεν το γραφει στην πρωτη σελιδα του λογαριασμου με κατι γραμματαρες που να τις βλεπει και τυφλος????

 

Μαλλον για να κανει οικονομια στο μελλανι εεεεεεεεεεεεεεεε    :devil: :devil: :devil: :devil: :devil:

Γα τον απλό λόγο ότι οφείλει να το έχει σε ξεχωριστό χώρο με τις σημαντικές ανακοινώσεις προς τους πελάτες. Η κάθε εταιρεία επιλέγει που θα είναι αυτός ο χώρος.

 

Η πρώτη σελίδα αναφέρεται γενικά μόνο στο ποσό και τίποτα άλλο. Οι επόμενες σελίδες έχουν αναλυτικά τις χρεώσεις και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία. Η δε γραμματοσειρά είναι ακριβώς η ίδια με αυτή που χρησιμοποιείται σε όλες τις σελίδες.

 

Στη HOL που ήμουν πριν, υπήρχε πριν την ανάλυση των χρεώσεων ενώ στη Cosmote είναι αμέσως μετά.

Να φανταστώ ότι κανείς δεν ελέγχει τι του χρεώνουν αναλυτικά, αλλά μόνο το ποσό που αναφέρεται στην πρώτη σελίδα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και με ενημέρωσαν πως αφού δεν το αρνήθηκα 1 μήνα μετά θεωρούν πως το Δ Ε Χ Ο Μ Α Ι!!!!!!!!

:shifty:  :shifty:  :shifty:  :shifty:

 

 

 

Θα τους στειλεις και συ πισω μια επιστολη πως απο τώρα και στο εξης το μέγιστο πάγιο σου ανερχεται στα 5 ευρώ ανα μήνα και εφόσον δεν το αρνηθουν σε 1 μηνα θα θεωρήσεις πως το ΔΕΧΟΝΤΑΙ!!!

 

 

Ημαρτον με αυτη την μαλακια. Ο τροπος αποδοχής πρεπει να ειναι η ενυπογραφη συναινεση και μονο ή εστω να στελνεις καποιο SMS οτι αποδέχεσαι τους X ορους. Ειμαστε επικη μπανανια. Για τα παντα χρειαζεται κανεις να χει και ενα δικηγορο απο πισω.

 

Κατι τετοια πραγματα ειναι ο λογος που δεν κάνω συμβολαιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα τους στειλεις και συ πισω μια επιστολη πως απο τώρα και στο εξης το μέγιστο πάγιο σου ανερχεται στα 5 ευρώ ανα μήνα και εφόσον δεν το αρνηθουν σε 1 μηνα θα θεωρήσεις πως το ΔΕΧΟΝΤΑΙ!!!

 

 

Ημαρτον με αυτη την μαλακια. Ο τροπος αποδοχής πρεπει να ειναι η ενυπογραφη συναινεση και μονο ή εστω να στελνεις καποιο SMS οτι αποδέχεσαι τους X ορους. Ειμαστε επικη μπανανια. Για τα παντα χρειαζεται κανεις να χει και ενα δικηγορο απο πισω.

 

Κατι τετοια πραγματα ειναι ο λογος που δεν κάνω συμβολαιο.

Το σωστό θα ήταν κάθε μήνα να στέλνει επιστολή στον πάροχο όλο το πελατολόγιό του

και στην οποία να δηλώνουν με ψιλά γράμματα οι πελάτες ότι εμμένουν στην αρχική σύμβαση

ανάμεσα σε ένα σωρό άλλες πληροφορίες. 

 

Και καθένας πελάτης κάποια στιγμή άξαφνα

να μπορεί να πληρώνει εφεξής το νέο πάγιο που θα του καπνίσει

επειδή ένα μήνα πριν στη μηνιαία επιστολή που είχε στείλει ως συνήθως

αυτή τη φορά κάπου ανέφερε ότι αλλάζει μονομερώς τους όρους.

 

Να δούμε αν θα ήταν λογικό κι αυτό

κι ότι ο πάροχος δεν έχει πια δικαίωμα να εναντιωθεί γιατί το περιθώριο που του έδωσε ο πελάτης παρήλθε.

 

 

Εννοείται πως με τα σημερινά δεδομένα κανείς πάροχος δε θα συνηγορούσε από μόνος του σε τέτοια σύμβαση,

από την άλλη όμως ποιό περιθώριο έχει να διαπραγματευτεί σήμερα κι ο πελάτης τους όρους της σύμβασης

στη σημερινή τηλεπικοινωνιακή αγορά;

Ουσιαστικά ο καταναλωτής προσχωρεί σήμερα στις συμβάσεις με τους παρόχους εκβιαστικά,

με την επίγνωση πως διαφορετικά αποκλείεται από το συγκεκριμένο αγαθό.

 

 

ΥΓ:

Αντί η κάθε ΕΕΤΤ και το κάθε υπουργείο να ασχολείται μόνο με το να υποχρεώνει τους παρόχους να αναγράφουν την τελική τιμή και λοιπές αρχές υποτιθέμενης δεοντολογίας,

μήπως θα όφειλαν να ασχοληθούν και με την ουσία της λειτουργίας της τηλεπικοινωνιακής αγοράς και του ανταγωνισμού;

Επεξ/σία από m32s
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ σε παρόμοια περίπτωση με τη δική σου, πήρα και παραπονέθηκα ότι δεν το γνώριζα κλπ κλπ και κέρδισα έκπτωση μηνιαία για 12 μήνες το ποσό της αύξησης. 

Δεν χάνεις τίποτα να πάρεις και να το παίξεις δύσκολος μήπως κερδίσεις το οτιδήποτε. Σίγουρα δεν είναι διατεθειμένοι να χάσουν πελάτες...

Βέβαια είμαι σε cosmote και κινητό και σταθερό για πολλά χρόνια με πάγια άνω των 75/μήνα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα τους στειλεις και συ πισω μια επιστολη πως απο τώρα και στο εξης το μέγιστο πάγιο σου ανερχεται στα 5 ευρώ ανα μήνα και εφόσον δεν το αρνηθουν σε 1 μηνα θα θεωρήσεις πως το ΔΕΧΟΝΤΑΙ!!!

Βεβαίως και μπορείς να το κάνεις! Φυσικά εφόσον προβλέπεται από τον νόμο, πράγμα που ισχύει στην περίπτωση των παρόχων.

Ξαναλέω, ότι αν κάτι δεν μας αρέσει ή θεωρούμε ότι είναι καταχρηστικό, μπορούμε ως καταναλωτές να ζητήσουμε και να πιέσουμε για τροποποίηση του νόμου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

" jkoukos"

"Σύμφωνα με τον νόμο, υποχρεούται η εταιρεία να ενημερώνει τους πελάτες μέσω του μηνιαίου λογαριασμού και την επίσημη ιστοσελίδα της. Εφόσον το κάνει και σου αναφέρει ότι έχεις δικαίωμα να αρνηθείς εντός 30 ημερών, είναι δικό σου πρόβλημα αν δεν κοιτάς ποτέ τον λογαριασμό σου ή δεν πράξεις ανάλογα.

Τυπικά σύμφωνα με τον νόμο η εταιρεία είναι καθόλα νόμιμη, όσο κι αν δεν μας αρέσουν τέτοιες αποφάσεις και πρακτικές, αύξησης του παγίου."

 

Πραγματικά εντυπωσιάζομαι ακόμα περισσότερο από αυτούς που υπερασπίζονται τους κλέφτες.. Μέχρι τώρα αυτό ήταν κατοχυρωμένο για του μπάτσους.. [η προστασία της δουλειάς του αφεντικού (τους)]

 

Φίλε " jkoukos" μάθε πως μέχρι πρότινος ο «νόμος»: [εντός εισαγωγικών αφού έχει έχει το νόημα του και αντί να εξυπηρετεί τον "δήμο" σε μια «δημοκρατία» εξυπηρετεί τους μεγαλοκαρχαρίες..] επέτρεπε στις εταιρείες τηλεπικοινωνιών να σου αλλάζουν το ποσό που τους δίνεις κάθε μήνα απλά γράφοντας το στην ιστοσελίδα τους...!!!!! Η ΕΕΤΤ ήταν που πίεσε να το γράφουν και στο λογαρισμό... [στην τελευταία σελίδα του βεβαία!!! Μην περιμένεις μεγάλες γραμματοσειρές στην πρώτη.....] Αυτές τις συμπεριφορές δεν ξέρω πως τις λέτε εσείς, αλλά εγώ τις λέω πούστικες!

 

Επίσης να καλέσεις μια εταιρεία τηλεπικοινωνιών [και οχι μόνο] και τους πείς πως ηχογραφείς [για την αφάλεια σου.....] θα στο κλείσουν!

Αν ηχογραφήσεις κρυφά θα μπλέξεις.. Όπως και να 'χει.. δε μπορείς να ηχογραφήσεις και να το χρησιμοποιήσεις υπερ σου..! Αυτό λέει ο «νόμος»

 

Δηλαδή δε σας φαίνεται παράξενο που για μια προωθητική ενέργεια στέλνους SMS; Ή όταν θέλουν να σου πουλήσουν συμβόλαιο σε καλούν στο τηλέφωνο;

Είναι δηλαδή τόσο ασήμαντο το οτι θα πληρώνεις περισσότερα κάθε μήνα;

 

Σ.Σ. Εδώ πρέπει να ειπωθεί πως το ίδιο έχει κάνει και η Wind!

 

"koumos"

" Εγώ σε παρόμοια περίπτωση με τη δική σου, πήρα και παραπονέθηκα ότι δεν το γνώριζα κλπ κλπ και κέρδισα έκπτωση μηνιαία για 12 μήνες το ποσό της αύξησης. "

 

Μου πρότειναν και εμένα 5% έκπτωση αλλά φυσικά δεν το δέχτηκα. Είναι θέμα αξιοπρέπειας! Δεν είναι το πουτανάκι κανενός πρώτα να με γ@μ@ει και μετά να με χαϊδεύει... Με κλέβουν και υποτιμάνε και τη νοημοσύνη μου παρέχοντας μου κάτι που δε θα χρησιμοποιήσω ποτέ. Έχω 2000 ΜΒ καταναλώνω 50 ΜΒ και με το ζόρι με βάζουν να πληρώνω άλλα 350 ΜΒ για 4 ευρώ επιπλέον.

 

Σ.Σ. Εδώ πρέπει να τονιστεί κάτι ακόμα.. Το χρονικό όριο που έχεις να απαντήσεις είναι 30 ημέρες. Εμένα μου έστειλαν την ενημέρωση (2) λογαριασμους πριν.. οπότε όταν είδα την αύξηση του ποσού στο λογαριασμό δε μπορούσα να κάνω τίποτα!

Εκτός αν ήμουν κανένας ψυχάκιας που κάθε φορά που μου στέλνει λογαριασμό η cosmote διαβάζω ό,τι γράφει από την αρχή μέχρι το τέλος...

Αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα....

Για μένα δε φταίει ο όποιος απατεώνας τα κάνει αυτά ... αλλά ο «νόμος» που δε με προσταεύει στον τόπο μου!

Ήθελα να 'ξερα ποιοί προδότες τα υπέγραψαν αυτά και πόσα έβαλαν στις τσέπες τους για να το κάνουν...

 

 

"Θα τους στειλεις και συ πισω μια επιστολη πως απο τώρα και στο εξης το μέγιστο πάγιο σου ανερχεται στα 5 ευρώ ανα μήνα και εφόσον δεν το αρνηθουν σε 1 μηνα θα θεωρήσεις πως το ΔΕΧΟΝΤΑΙ!!!"

 

Να είστε σίγουροι πως αυτό δεν εμπεριέχεται στα μικρά γράμματα του συβολαίου που υπογράφουμε όλοι...

 

Ο λόγος που γράφω ό,τι γράφω είναι για να ενημερώσω..

Σήμερα εγώ αύριο κάποιος από εσάς!

Θεωρώ πως σαν καταναλωτές έχουμε τεράστια δύναμη. Φυσικά κάποιοι δεν θέλουν να το γνωρίζουμε...

Εγώ δεν θα ξαναπάω σε wind, cosmote και θα του λέω και το γιατί κάθε φορά..όπου βρώ από το facebook μέχρι τις παρέες μου... Πρέπει να μάθει όλος ο κόσμος ποιά είναι η cosmote και η wind.

Πιστεύεται πως αν το κάνουμε όλοι αυτό δεν θα τους λούσει κρύος ιδρώτας;

 

Ας ανακτήσουμε τη χαμένη αξιοπρέπεια μας και ας λειτουργήσουμε ομαδικά...! Μήπως και αλλάξει κάτι σε αυτόν το κατα τ' άλλα όμορφο τόπο..

 

Κάτι τελευταίο..

Πόσοι από εσάς φνωρίζετε για το μποϊκότ που έγινε στη Σαλλονίκη όταν η cocacola μετέφερε το εργοστάσιο στη Βουλγαρία;

 

Φυσικά αυτή είναι μια είδηση που δεν "περνά" εύκολα στο ευρύ κοινό...

 

Όμως, ήταν μια μαζική κίνηση όπου η επιμονή του κόσμου έκανε μέχρι και τους περιπτεράδες να πετάξουν τα ψυγεία τηας cocacola για να μα μην έχουν και τα νταβατζιλίκια της και να αγοράσουν δικά του στα οποία έβαλαν αυτά που ζητούσε ο καταναλωτής!!!

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γα τον απλό λόγο ότι οφείλει να το έχει σε ξεχωριστό χώρο με τις σημαντικές ανακοινώσεις προς τους πελάτες. Η κάθε εταιρεία επιλέγει που θα είναι αυτός ο χώρος.

 

Η πρώτη σελίδα αναφέρεται γενικά μόνο στο ποσό και τίποτα άλλο. Οι επόμενες σελίδες έχουν αναλυτικά τις χρεώσεις και οποιαδήποτε άλλη πληροφορία. Η δε γραμματοσειρά είναι ακριβώς η ίδια με αυτή που χρησιμοποιείται σε όλες τις σελίδες.

 

Στη HOL που ήμουν πριν, υπήρχε πριν την ανάλυση των χρεώσεων ενώ στη Cosmote είναι αμέσως μετά.

Να φανταστώ ότι κανείς δεν ελέγχει τι του χρεώνουν αναλυτικά, αλλά μόνο το ποσό που αναφέρεται στην πρώτη σελίδα;

Ενταξει μας έπεισες τζκουκος.............δεν εχει χώρο μπροστα και όλως τυχαίως διάλεξε την τελευταια σελιδα ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ.Το θεμα δεν ειναι τι κανει η καθε εταιρεια για να εκμεταλλευτει καθε παραθυρο που τής επιτρεπει να κοροιδεψει τούς καταναλωτες ΑΛΛΑ το οτι καθε λογής παλικαρια σαν και σενα  τις δικαιολογουνε...............και οπως πολυ σωστα φανταστηκες ελαχιστοι κοιτανε τις αναλυτικές χρεωσεις (ειναι αχρηστο ετσι και αλλιώς σε FIX πακετα)και εκει πονταρει η καθε λαμογιοεταιρεια.Αν τους υποχρεωνε το μπουρδε@@@ο κρατος να δεις πώς θα βρισκανε ΚΑΙ χώρο και μελανι γαι την πρωτη σελιδα.....Επισεις αυτα τα μικρα γραμματα γιατι πρεπει να έχεις μικροσκοποιο για να τα διαβασεις..........

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πραγματικά εντυπωσιάζομαι ακόμα περισσότερο από αυτούς που υπερασπίζονται τους κλέφτες.. Μέχρι τώρα αυτό ήταν κατοχυρωμένο για του μπάτσους.. [η προστασία της δουλειάς του αφεντικού (τους)]

Το θεμα δεν ειναι τι κανει η καθε εταιρεια για να εκμεταλλευτει καθε παραθυρο που τής επιτρεπει να κοροιδεψει τούς καταναλωτες ΑΛΛΑ το οτι καθε λογής παλικαρια σαν και σενα  τις δικαιολογουνε...............και οπως πολυ σωστα φανταστηκες ελαχιστοι κοιτανε τις αναλυτικές χρεωσεις (ειναι αχρηστο ετσι και αλλιώς σε FIX πακετα)και εκει πονταρει η καθε λαμογιοεταιρεια.

Όποιος έχει καεί στον χυλό, φυσά και το γιαούρτι, λέει μια παροιμία. Επίσης υπάρχει και μία ακόμη που λέει ότι την υπογραφή μας και το πουλί μας, προσέχουμε που τα βάζουμε, όπως και το μετά την απομάκρυνση από το ταμείο, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται.

 

Και ναι, είμαι από αυτούς που πάντα κοιτάνε τους συμβατικούς όρους, για να μην τρέχω αργότερα. Ονοματίστε όπως θέλετε την πρακτική που ακολουθούν όλοι οι πάροχοι και θα συμφωνήσω μαζί σας, αλλά μέχρι να αλλάξει ο νόμος, σήμερα όλοι τους είναι καθόλα νόμιμοι.

 

Και κάτι που έγραψα πάλι. Άγνοια νόμων και κανονισμών, δεν λαμβάνεται υπόψη στο όποιο δίκαιο. Ρωτήστε έναν δικηγόρο για το τι ισχύει. Προτιμώ να χάνω 1 λεπτό κάθε μήνα από τον χρόνο μου, παρά να βρεθώ και δαρμένος και οικονομικά χαμένος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξει μας έπεισες τζκουκος.............δεν εχει χώρο μπροστα και όλως τυχαίως διάλεξε την τελευταια σελιδα ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΧΩΡΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ.Το θεμα δεν ειναι τι κανει η καθε εταιρεια για να εκμεταλλευτει καθε παραθυρο που τής επιτρεπει να κοροιδεψει τούς καταναλωτες ΑΛΛΑ το οτι καθε λογής παλικαρια σαν και σενα  τις δικαιολογουνε...............και οπως πολυ σωστα φανταστηκες ελαχιστοι κοιτανε τις αναλυτικές χρεωσεις (ειναι αχρηστο ετσι και αλλιώς σε FIX πακετα)και εκει πονταρει η καθε λαμογιοεταιρεια.Αν τους υποχρεωνε το μπουρδε@@@ο κρατος να δεις πώς θα βρισκανε ΚΑΙ χώρο και μελανι γαι την πρωτη σελιδα.....Επισεις αυτα τα μικρα γραμματα γιατι πρεπει να έχεις μικροσκοποιο για να τα διαβασεις..........

 

Αν έχει πρόβλημα με μία πρακτική που ορίζει η εεττ πως ακριβώς θα γίνει τότε ξέρεις και τι πρέπει να κάνεις (και να ενοχλήσεις) ως καταναλωτής. Το να το παίζεις επαναστάτης, με τέτοιο αγενές ύφος, και τζάμπα μάγκας δεν θα βοηθήσει ούτε εσένα ούτε κανένα που έπεσε πάνω σε αυτό το σκουπίδι-ποστ. Επίσης τέτοια συμπεριφορά δεν είναι δυνατόν να γίνεται ανεκτή από καποιον που μπήκε στο νήμα.

Μεγάλωσε και ωρίμασε λίγο, μπορείς και καλύτερα.

 

Θεωρώ πως σαν καταναλωτές έχουμε τεράστια δύναμη. Φυσικά κάποιοι δεν θέλουν να το γνωρίζουμε...

 

Εσύ θεωρείς τον εαυτό σου συνειδητοποιημένο καταναλωτή δηλαδή;;

Που ο κάθε πάροχος ακολουθεί ότι τους υποχρεώνει η εεττ και αφού εσύ δεν συμφωνείς (το οποίο για μένα είναι σεβαστό, να εξηγούμαι) αντί να το λύσεις με την εεττ αναλώνεσαι σε μια ακατάσχετη χιονοστιβάδα μπουρδολογίας που και δεν πρόκειται να λύσει το όποιο πρόβλημα σου (κάτι που κάνει εμφανές ότι προτεραιότητα σου είναι απλά να κράξεις) και ανακατέυεις μέσα και coca cola και συναφή προσπαθώντας να αποπροσανατολίσεις.

 

Η εεττ λοιπόν επιβάλει τα παραπάνω στους παρόχους (καλώ ή κακώς).

Εσύ δεν συμφωνείς (σεβαστό).

Παρέθεσε μας την απάντηση της εεττ στην επίσημη διαμαρτυρία που της έκανες στο ότι δεν συμφωνείς με τις υποχρεώσεις που ορίζει στους παρόχους και εδώ είμαστε.

 

Σε καμία περίπτωση όμως δεν είμαστε αναγκασμένοι να διαβάζουμε τα απωθημένα του κάθε πικραμένου εδώ μέσα που τσαντίζεται με κάτι και συμπεριφέρεται σαν κακομαθημένο παιδάκι.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"σκουπίδι-ποστ."

Μην κρίνεις εξ ιδιων τ αλλοτρια..

 

"Εσύ θεωρείς τον εαυτό σου συνειδητοποιημένο καταναλωτή δηλαδή;"

Γιατί προσπάθησα να σε πείσω για κάτι τέτοιο;

 

"Που ο κάθε πάροχος ακολουθεί ότι τους υποχρεώνει η εεττ και αφού εσύ δεν συμφωνείς.."

Ενώ εσύ συμφωνείς απ' ό,τι καταλαβαίνω από το ύφος σου..

 

"αντί να το λύσεις με την εεττ"

Το προσπάθησα και μου απάντησαν πως είναι νόμιμοι και ΔΕΝ αλλάζει κάτι..

 

"ακατάσχετη χιονοστιβάδα μπουρδολογίας που και δεν πρόκειται να λύσει το όποιο πρόβλημα σου"

Και πάλι κρίνεις εξ ιδιων τ αλλοτρια.. Κάποιος άλλος μπορεί να το έχει στο νού του την επόμενη φορά που θα τον καλέσει η κοσμοτε ή η γουιντ...

 

"κάτι που κάνει εμφανές ότι προτεραιότητα σου είναι απλά να κράξεις"

Η πρόθεση ήταν και είναι η ενημέρωση αυτών που δεν γνωρίζουν.. μέσα από το δικό μου πάθημα..!

 

"ανακατέυεις μέσα και coca cola και συναφή προσπαθώντας να αποπροσανατολίσεις"

Αν δε βλέπεις το συσχετισμό 3 μπορεί να συμβαίνουν:

1. Δουλεύεις για κάποια από τις εταιρείες και δε σου αρέσουν τα λεγόμενα μου..

2. Έχεις ανάγκη από την προσοχή των άλλων [και προσπαθείς να την τραβήξεις] για λόγους που δεν γνωρίζω..

3. Υπάρχει θέμα αντίληψης.. Αν νομίζεις πωςε ο σκοπός μου είναι να σε "αποπροσανατολίσω.."

 

"επίσημη διαμαρτυρία"

Δεν είχε νόημα να στείλω επιστολή προς επίλυση του θέματος, αφού τα έχω υποργάψει στα ψιλά γράμματα του συμβολαίου... άρα η κοσμοτε είναι νόμιμη..

 

"Σε καμία περίπτωση όμως δεν είμαστε αναγκασμένοι να διαβάζουμε τα απωθημένα του κάθε πικραμένου εδώ μέσα που τσαντίζεται με κάτι και συμπεριφέρεται σαν κακομαθημένο παιδάκι."

Για εσένα τα 400 χρόνια σκλαβιάς είναι λίγα.. Είσαι γεννημένος σκλάβος με σοβαρό πρόβλημα στο νού σου.. α-νόητος θα  'λεγα..

Δηλαδή εσύ στη θέση μου δεν θα τσαντιζόσουνα σωστά;

Είσαι ο εγκρατής και συνειδητοποιημένος καταναλωτής που δε σου ξεφεύγει τίποτα..και κάθε φορά που υπογράφεις συμβόλαιο για τηλέφωνο ιντερνετ ή απλα βρίσκεσαι μπροστά στους όρους μιας σελίδας ή κάποιου προγράμματος τα διαβάζεις πάντα όλα ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...