TEOKOS Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Κατηγορηματικά όχι Non-Refundable/Refundable είναι οι κρατήσεις και αυτός που χρεώνει είναι το ξενοδοχείο.Το μόνο που αλλάζει είναι το πότε. Ισχύει οτι μέχρι πρότινος,υπήρχαν κρατήσεις non refundable με virtual card που προμήθευε η ίδια η Booking.Ο πελάτης χρεωνόταν σε πρώτο χρόνο απο την Booking και εν συνεχεία το ξενοδοχείο χρέωνε την virtual card την ημέρα άφιξης.Πρόσεξε,την ημέρα άφιξης,πρίν κάν πάρει κλειδί ο πελάτης.Ακόμα και αυτό πλέον δέν ισχύει,καθότι έκαναν παράπονα τα ξενοδοχεία γιατί η συγκεκριμένη πρακτική προκαλεί σύγχυση στο cash flow. Σαφώς και ο πελάτης μπορεί να επικαλεστεί για οποιονδήποτε λόγο το δικαίωμα της επιστροφής,μερικής ή ολικής.Είναι στο χέρι του ξενοδοχείου/manager για το πώς θα το διαχειριστεί,σε καμία όμως περίπτωση η Booking δέν "μπλοκάρει" χρήμα. Μήπως μπερδεύεσαι με το Airbnb; Όλα σωστά τα λες. Η virtual card ισχύει ακόμη όμως. 1
ProponitisTouKanape Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 η booking παίρνει τα λεφτά και τα δίνει στον ξενοδόχο (καμιά φορά στραβώνει και δεν τα δίνει επειδή ο πελάτης παραπονέθηκε). Δεν έχω μπεί σαν ξενοδόχος, διαχεριζόμουν τα overbooking από την πλευρά του μεσάζοντα... άστα, κραιπάλη, δεν το ξανακάνω Είχαμε φτάσει στα δικαστήρια με ξενοδοχεία για γελοία overbooking και άλλες φορές πελάτες που πλήρωσαν 100 ευρώ τους βολέψαμε σε προεδρικές σουίτες μοιραζόμενοι τα έξοδα 50-50 με τα ξενοδοχεία. Σκέτη ταινία τρόμου. Για αυτό επιμένω, τα sites τύπου booking τα συμβουλευόμαστε για να συγκρίνουμε ξενοδοχεία και τιμές. Όταν αποφασίσουμε να κάνουμε κράτηση, απευθυνόμαστε απευθείας στο ξενοδοχείο, διαφορετικά κινδυνεύουμε να βρεθούμε στο 5-10% των κρατήσεων της booking ή της expedia που για τον χψ λόγο βγαίνουν overbooked. Έχοντας τέτοια εμπειρία, εγώ προσωπικά, κάνω κράτηση απευθείας στο ξενοδοχείο και αφήνω στους μεσάζοντες το φανάρι. Εχω ξενοδοχειο στο Booking και η Booking μου δινει τα στοιχεια της καρτας του πελατη για να τον χρεωσω εγω. Δεν τον εχει χρεωσει ποτε. Στο τελος του μηνα μας στελνει τιμολογιο με την προμηθεια που πρεπει να της πληρωσουμε. Κατηγορηματικά όχι Non-Refundable/Refundable είναι οι κρατήσεις και αυτός που χρεώνει είναι το ξενοδοχείο.Το μόνο που αλλάζει είναι το πότε. Ισχύει οτι μέχρι πρότινος,υπήρχαν κρατήσεις non refundable με virtual card που προμήθευε η ίδια η Booking.Ο πελάτης χρεωνόταν σε πρώτο χρόνο απο την Booking και εν συνεχεία το ξενοδοχείο χρέωνε την virtual card την ημέρα άφιξης.Πρόσεξε,την ημέρα άφιξης,πρίν κάν πάρει κλειδί ο πελάτης.Ακόμα και αυτό πλέον δέν ισχύει,καθότι έκαναν παράπονα τα ξενοδοχεία γιατί η συγκεκριμένη πρακτική προκαλεί σύγχυση στο cash flow. Σαφώς και ο πελάτης μπορεί να επικαλεστεί για οποιονδήποτε λόγο το δικαίωμα της επιστροφής,μερικής ή ολικής.Είναι στο χέρι του ξενοδοχείου/manager για το πώς θα το διαχειριστεί,σε καμία όμως περίπτωση η Booking δέν "μπλοκάρει" χρήμα. Μήπως μπερδεύεσαι με το Airbnb; Ισα ισα που σε περιπτωσεις ακυρωσης, η Booking παιρνει εκ μερους του πελατη ζητωντας να μη του χρεωσεις ακυρωτικα.
temitis Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Νομίζω ότι είναι πιο ασφαλές να κλείνεις μέσω booking αν και εγώ το έχω κάνει να βλέπω τιμή στο booking και μετά να παίρνω τηλ το ξενοδοχείο και να κλείνω με αυτούς. Σε περιπτώσεις όπως και του ts σε καλύπτει με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο, ζητάει απ το ίδιο το ξενοδοχείο να βρεί παρόμοιας κατηγορίας κατάλλημα και ταυτόχρονα ψάχνουν και οι ίδιοι. Καλύτερα επικοινωνία μέσω τηλ. όμως και μάλιστα να επιμείνεις για λύση την στιγμή που ήδη μιλάς με τον/ην εκπρόσωπο.
Tenshi Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Όλα σωστά τα λες. Η virtual card ισχύει ακόμη όμως. Αναφερόμουν στον χρονικό περιορισμό σχετικά με την χρέωση της vcard,όχι στην ύπαρξή της ως αυτό καθαυτό.Δέν έκανα σωστή διατύπωση.Υφίσταται κανονικά η vcard την οποία, πλέον, χρεώνουμε άμεσα.Έιπαμε,γρίνια,μίρλα,cash flow. Ισα ισα που σε περιπτωσεις ακυρωσης, η Booking παιρνει εκ μερους του πελατη ζητωντας να μη του χρεωσεις ακυρωτικα. Ποτέ δέν είπα το αντίθετο.Η Booking είναι πάντα με το μέρος του πελάτη,ακόμα και σε περιπτώσεις που το cancellation policy δικαιολογεί ξεκάθαρα την όποια χρέωση.Το ίδιο ισχύει και σε περίπτωση που γίνουν παράπονα και επικαλεστεί ο πελάτης το δικαίωμα της αποζημίωσης. H Booking απλα αναλαμβάνει ρόλο μεσολαβητή.Δέν έχει να κερδίσει κάτι απο το ξενοδοχείο (γιατί ο insomnia888 μίλησε για ρομάντζο).Την ικανοποίηση του τουρίστα βάζει σε προτεραιότητα,για να συνεχίσει ο τελευταίος να χρησιμοποιεί την πλατφόρμα της. υγ. Είμαι κάτι παραπάνω απο σίγουρος οτι γνωρίζεις τα ανωτέρω,οπότε το κείμενο έχει ενημερωτικό χαρακτήρα. 1
Zerg13 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Νομίζω ότι είναι πιο ασφαλές να κλείνεις μέσω booking αν και εγώ το έχω κάνει να βλέπω τιμή στο booking και μετά να παίρνω τηλ το ξενοδοχείο και να κλείνω με αυτούς. Σε περιπτώσεις όπως και του ts σε καλύπτει με τον έναν ή με τον άλλον τρόπο, ζητάει απ το ίδιο το ξενοδοχείο να βρεί παρόμοιας κατηγορίας κατάλλημα και ταυτόχρονα ψάχνουν και οι ίδιοι. Καλύτερα επικοινωνία μέσω τηλ. όμως και μάλιστα να επιμείνεις για λύση την στιγμή που ήδη μιλάς με τον/ην εκπρόσωπο. Πρωτον, δεν ειναι σωστο αυτο που κανεις, ειναι σαν να πετας εξω τον μεσιτη, και χρησιμοποιεις την υπηρεσια του δωρεαν. Η booking πληρωνεται με καθε κρατηση που κανεις απο εκει. Στην ουσια κλεβεις την booking.com παρακαμπτοντας τους. Και δεν κερδιζεις και κατι.2)δεν εχεις κανεναν να σε προστατεψει αν σου κανει κατι το ξενοδοχειο.
defacer Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Όταν αποφασίσουμε να κάνουμε κράτηση, απευθυνόμαστε απευθείας στο ξενοδοχείο, διαφορετικά κινδυνεύουμε να βρεθούμε στο 5-10% των κρατήσεων της booking ή της expedia που για τον χψ λόγο βγαίνουν overbooked. Έχοντας τέτοια εμπειρία, εγώ προσωπικά, κάνω κράτηση απευθείας στο ξενοδοχείο και αφήνω στους μεσάζοντες το φανάρι. Μπορείς να επιμένεις όσο θέλεις, αλλά η συμβουλη σου δε βασίζεται σε αντικειμενικά κριτήρια. Το booking έχει άπειρους πελάτες και αυτό που περιγράφεις είναι ο ορισμός της καταστροφής του κόσμου για εκείνους (δε θα μπω στη διαδικασία να εξηγήσω γιατί, όποιος έχει δουλέψει σε ονλαιν μπίζνες καταλαβαίνει). Είναι ΑΠΕΡΊΓΡΑΠΤΑ βασικό γι αυτούς να προσφέρουν added value και στον ξενοδόχο αλλά κυρίως στον πελάτη, οπότε τα πιθανά ενδεχόμενα είναι: - Το booking δεν ξέρει για την ίδια τη δουλειά του αυτά που ξέρει οποιοδήποτε mid level στέλεχος του - Τα ξέρει μεν αλλά είναι τόσο ανίκανο που δε μπορεί να εκτελέσει - Κάνεις κάποιο λάθος εσύ Τι από τα τρία είναι πιθανότερο;
agamoi-thytai Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Πρωτον, δεν ειναι σωστο αυτο που κανεις, ειναι σαν να πετας εξω τον μεσιτη, και χρησιμοποιεις την υπηρεσια του δωρεαν. Η booking πληρωνεται με καθε κρατηση που κανεις απο εκει. Στην ουσια κλεβεις την booking.com παρακαμπτοντας τους. Και δεν κερδιζεις και κατι. 2)δεν εχεις κανεναν να σε προστατεψει αν σου κανει κατι το ξενοδοχειο. Εκεί βασίζεται η Booking και κάνει το νταβατζή. Στο τελευταίο.Παντα, μα πάντα έχω πετύχει πάνω από 20% διαφορά τιμής προς τα κάτω όταν κλείνω μόνος μου. Και με απόδειξη και με όλα. Για τα υπόλοιπα ας είναι καλά το TripAdvisor. 2
insomnia888 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Δημοσ. 18 Ιουνίου 2017 Μπορείς να επιμένεις όσο θέλεις, αλλά η συμβουλη σου δε βασίζεται σε αντικειμενικά κριτήρια. Το booking έχει άπειρους πελάτες και αυτό που περιγράφεις είναι ο ορισμός της καταστροφής του κόσμου για εκείνους (δε θα μπω στη διαδικασία να εξηγήσω γιατί, όποιος έχει δουλέψει σε ονλαιν μπίζνες καταλαβαίνει). Είναι ΑΠΕΡΊΓΡΑΠΤΑ βασικό γι αυτούς να προσφέρουν added value και στον ξενοδόχο αλλά κυρίως στον πελάτη, οπότε τα πιθανά ενδεχόμενα είναι: - Το booking δεν ξέρει για την ίδια τη δουλειά του αυτά που ξέρει οποιοδήποτε mid level στέλεχος του - Τα ξέρει μεν αλλά είναι τόσο ανίκανο που δε μπορεί να εκτελέσει - Κάνεις κάποιο λάθος εσύ Τι από τα τρία είναι πιθανότερο; Το όχι απλά πιθανότερο αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι ο φίλος που ανοιξε το θέμα και έκανε κράτηση μέσω booking πλήρωσε για κάτι που η booking αποδείχθηκε ανίκανη να του προσφέρει. Και του πρότεινε κάτι εναλλακτικό που δεν είναι της τάξης που ο ίδιος εκλεισε. Τα υπόλοιπα είναι στάχτη στα μάτια, και ευτυχώς έχουμε ακόμα νερό. Ελπίζω να μας ενημερώσει για τις εξελίξεις και εύχομαι η μπουκιν να βρεθεί το ύψος των περιστάσεων. 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα