Προς το περιεχόμενο

Amazon Prime Day


johnnnnavrozidis

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγω θα πρότεινα αυτο γιατί η διαφορά των χρημάτων ειναι τεράστια. Εξαρτάται απο την χρήση που το θέλεις αλλα κο παλι ειναι τελείως υποκιμενικο. Το μονο που βλέπω "αποτρεπτικό" ειναι τα 500 γίγα αλλα με αυτή τη τιμή και αυτά τα παιχνιδια δώρο δε το σκέφτεσαι καν. *overwatch χρειάζεται και ps plus
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

εκανα μια αγορα απο το amzon.de και μου κλειδωσανε το λογαριασμο μεχρι να στειλω με fax αυτα ta στοιχεια που μου ζητανε σε αυτο το email που μου στηλανε.εχει τυχει σε καποιον αλλον;τι πρεπει να ακνω;η καρτα που εχω δηλωσει ειναι της πειραιως χρεωστικη visa

οσους εχω ρωτησει δεν τους ειχανε ζητησει κατι τετοιο.

''Καλή σας μέρα,

 

για να δώσετε την παραγγελία σας θα συνεχίσουν τη διαδικασία, χρειαζόμαστε τη βοήθειά align σας στοιχεία πληρωμής σας. Πρόσβαση στο λογαριασμό σας είναι προσωρινά μη διαθέσιμη κατά τη διάρκεια αυτής της δοκιμής. Παρακαλούμε να μην ανοίξετε ένα νέο λογαριασμό μέχρι την ολοκλήρωση της επανεξέτασης.

 

Η παραγγελία σας θα διατηρηθούν για 3 ημέρες για το συγχρονισμό των δεδομένων. Μετά την περίοδο αυτή, η τρέχουσα παραγγελία σας θα ακυρωθεί αυτόματα.

 

Παρακαλούμε να μας στείλετε μια πρόσφατη δήλωση πιστωτικών καρτών αναφέρει τα εξής:

 

- ο κάτοχος της κάρτας

- ο αριθμός της πιστωτικής κάρτας

- η αποθηκευμένη διεύθυνση χρέωσης

 

Παρακαλώ εισάγετε τον αριθμό της παραγγελίας σας και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, προκειμένου να διασφαλιστεί επεξεργασία μέσα σε 24 ώρες.

 

αριθμό φαξ μας μπορείτε να βρείτε στη σελίδα βοήθειας από Amazon.de:

Αν δεν έχετε πρόσβαση σε ένα μηχάνημα φαξ, ώστε να μπορείτε να μας στείλετε το λογαριασμό της πιστωτικής κάρτας με το ταχυδρομείο στην ακόλουθη διεύθυνση:

 

Amazon.de GmbH

Επιβεβαίωση Διεύθυνση: Τμήμα

Business Park D55

D-93059 Regensburg

 

Μετά την αναθεώρηση, θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail.''

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είσαι ύποπτος για ενδεχόμενη τρομοκρατική δραστηριότητα. Γι'αυτό σε κλείδωσαν.

εισαι σοβαρος;προσπαθω να βγαλω μια ακρη και μπαινεις και γραφεις βλακειες;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

εκανα μια αγορα απο το amzon.de και μου κλειδωσανε το λογαριασμο μεχρι να στειλω με fax αυτα ta στοιχεια που μου ζητανε σε αυτο το email που μου στηλανε.εχει τυχει σε καποιον αλλον;τι πρεπει να ακνω;η καρτα που εχω δηλωσει ειναι της πειραιως χρεωστικη visa
οσους εχω ρωτησει δεν τους ειχανε ζητησει κατι τετοιο.
''Καλή σας μέρα,
 
για να δώσετε την παραγγελία σας θα συνεχίσουν τη διαδικασία, χρειαζόμαστε τη βοήθειά align σας στοιχεία πληρωμής σας. Πρόσβαση στο λογαριασμό σας είναι προσωρινά μη διαθέσιμη κατά τη διάρκεια αυτής της δοκιμής. Παρακαλούμε να μην ανοίξετε ένα νέο λογαριασμό μέχρι την ολοκλήρωση της επανεξέτασης.
 
Η παραγγελία σας θα διατηρηθούν για 3 ημέρες για το συγχρονισμό των δεδομένων. Μετά την περίοδο αυτή, η τρέχουσα παραγγελία σας θα ακυρωθεί αυτόματα.
 
Παρακαλούμε να μας στείλετε μια πρόσφατη δήλωση πιστωτικών καρτών αναφέρει τα εξής:
 
- ο κάτοχος της κάρτας
- ο αριθμός της πιστωτικής κάρτας
- η αποθηκευμένη διεύθυνση χρέωσης
 
Παρακαλώ εισάγετε τον αριθμό της παραγγελίας σας και τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, προκειμένου να διασφαλιστεί επεξεργασία μέσα σε 24 ώρες.
 
αριθμό φαξ μας μπορείτε να βρείτε στη σελίδα βοήθειας από Amazon.de:
Αν δεν έχετε πρόσβαση σε ένα μηχάνημα φαξ, ώστε να μπορείτε να μας στείλετε το λογαριασμό της πιστωτικής κάρτας με το ταχυδρομείο στην ακόλουθη διεύθυνση:
 
Amazon.de GmbH
Επιβεβαίωση Διεύθυνση: Τμήμα
Business Park D55
D-93059 Regensburg
 
Μετά την αναθεώρηση, θα σας ενημερώσουμε μέσω e-mail.''

 

φιλε θελει λιγο προσοχη το αμαζον δεν ζηταει ποτε στοιχεια με πιστωτικη αλλα ολα γινοντε μεσα απο το σιτε,πιστευω οτι επεσες hacking,προσεχε τι κανεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και εμενα μου φαίνεται υποπτο γιαυτό μπήκα να ρωτήσω και εσας , αν εχει τυχει ποτε σε καποιον το ιδιο

απο την αλλη μου κλειδωσανε και το λογαριασμο απο την αμαζον και μου δινει και ενα λινκ της αμαζον που εχει τον αριθμο fax για να στειλω τα στοιχεια μου.υπαρχει περιπτωση να εγινε επειδη οταν ολοκληρωθηκε η αγορα δεν ειχα βαλει ακομα χρηματα στη χρεωστικη αλλα τα εβαλα μετα απο λιγο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρόσφατα από αγορά από το Γαλλικό αμαζον μου έγινε κάτι παρόμοιο όταν ο αδερφός μου χρησιμοποίησε την κάρτα (visa) που είχα στο account μου στο αμαζον, στο δικό του account και του το κλείδωσε και ζητούσαν να γίνει επιβεβαίωση διεύθυνσης και τέτοια ( με fax η email)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

 

και εμενα μου φαίνεται υποπτο γιαυτό μπήκα να ρωτήσω και εσας , αν εχει τυχει ποτε σε καποιον το ιδιο

απο την αλλη μου κλειδωσανε και το λογαριασμο απο την αμαζον και μου δινει και ενα λινκ της αμαζον που εχει τον αριθμο fax για να στειλω τα στοιχεια μου.υπαρχει περιπτωση να εγινε επειδη οταν ολοκληρωθηκε η αγορα δεν ειχα βαλει ακομα χρηματα στη χρεωστικη αλλα τα εβαλα μετα απο λιγο;

 

τελικα αυτο εγινε επειδη δεν ειχε χρηματα ο λογαριασμος ,το γραφει εδω 

Bei Zahlung per Kreditkarte:

Bei einer unklaren Kreditkartenbelastung bitten wir Sie, uns die betreffenden Kreditkartenabrechnungen zu faxen oder per Post zukommen zu lassen. Schreiben Sie bitte noch Ihre E-Mail-Adresse dazu, damit wir die Buchungen korrekt zuordnen können. Bitte schwärzen Sie alle anderen Transaktionen.

Bitte achten Sie darauf, dass auf der Abrechnung die vollständige Kreditkartennummer sichtbar ist. Dies ist für eine Recherche unsererseits notwendig.

Hier die Adresse und Faxnummer unserer Zahlungsabteilung:

  • Amazon.de Zahlungsabteilung
  • Im Gewerbepark D 55
  • 93059 Regensburg
  • Fax: +49 (0)941 / 78 87 84 07

Ist diese Information hilfreich?

εδω ολη η σελιδα κατω χαμηλα

https://www.amazon.de/gp/help/customer/display.html?nodeId=201271460

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

 

τελικα αυτο εγινε επειδη δεν ειχε χρηματα ο λογαριασμος ,το γραφει εδω 

Bei Zahlung per Kreditkarte:

Bei einer unklaren Kreditkartenbelastung bitten wir Sie, uns die betreffenden Kreditkartenabrechnungen zu faxen oder per Post zukommen zu lassen. Schreiben Sie bitte noch Ihre E-Mail-Adresse dazu, damit wir die Buchungen korrekt zuordnen können. Bitte schwärzen Sie alle anderen Transaktionen.

Bitte achten Sie darauf, dass auf der Abrechnung die vollständige Kreditkartennummer sichtbar ist. Dies ist für eine Recherche unsererseits notwendig.

Hier die Adresse und Faxnummer unserer Zahlungsabteilung:

  • Amazon.de Zahlungsabteilung
  • Im Gewerbepark D 55
  • 93059 Regensburg
  • Fax: +49 (0)941 / 78 87 84 07

Ist diese Information hilfreich?

εδω ολη η σελιδα κατω χαμηλα

https://www.amazon.de/gp/help/customer/display.html?nodeId=201271460

 

σας ευχαριστω ολους παιδια.οποτε θα στειλω τα στοιχεια μου με fax.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ασχετο: δεν ειχε λεφτα ο λογαριασμος της χρεωστικης καρτας και κλειδωσε ο λογαριασμος στο γερμανικο Αμαζον; Πρεπει να το εχω κανει τουλαχιστον 5 φορες μεσα στο ετος στο συγκεκριμενο Αμαζον κι αλλες 10 σε ολα τα αλλα και δεν ειχα ποτε τετοιο θεμα. Παραξενο, αν ισχυει θα πρεπει να ειναι νεο κολπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ασχετο: δεν ειχε λεφτα ο λογαριασμος της χρεωστικης καρτας και κλειδωσε ο λογαριασμος στο γερμανικο Αμαζον; Πρεπει να το εχω κανει τουλαχιστον 5 φορες μεσα στο ετος στο συγκεκριμενο Αμαζον κι αλλες 10 σε ολα τα αλλα και δεν ειχα ποτε τετοιο θεμα. Παραξενο, αν ισχυει θα πρεπει να ειναι νεο κολπο.

δε μπορω να καταλαβω τι εχει γινει.

να εποικινωνησω μαζι τους με chat μαζι τους δε μπορω γιατι μου κλειδωσανε το λογαριασμο.τους εχω στειλει fax τα στοιχεια αλλα καμια απαντηση.και ενα email που τους εστειλα στο [email protected] δεν μου απαντησανε ακομα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ασχετο: δεν ειχε λεφτα ο λογαριασμος της χρεωστικης καρτας και κλειδωσε ο λογαριασμος στο γερμανικο Αμαζον; Πρεπει να το εχω κανει τουλαχιστον 5 φορες μεσα στο ετος στο συγκεκριμενο Αμαζον κι αλλες 10 σε ολα τα αλλα και δεν ειχα ποτε τετοιο θεμα. Παραξενο, αν ισχυει θα πρεπει να ειναι νεο κολπο.

το αμαζον ειναι μια σοβαρη εταιρεια και οχι τυχαια η μεγαλυτερη,σε εγγυησεις και επιστροφες ακομα και χωρις προβλημα του προιοντος  οτι καλυτερο υπαρχει,πως θα σου φαινοταν καποιος χωρις υπολοιπο να προσπαθει να αγορασει κατι ?καποτε εδω μεσα διαβασα εναν που κοκορευοταν οτι παρειγγελνε ακριβες συσκευες τις δοκιμαζε  και μεσα σε 10 μερες τις εστελνε πισω ,οτι τατα δεν ηταν αυτο που επιθυμουσε και παντα γινοταν δεκτο μεχρι που τον εκλεισν τον λογαριασμο με εκεινο το ονομα-διευθυνση-καρτας,λιγικο δεν ειναι?

δε μπορω να καταλαβω τι εχει γινει.

να εποικινωνησω μαζι τους με chat μαζι τους δε μπορω γιατι μου κλειδωσανε το λογαριασμο.τους εχω στειλει fax τα στοιχεια αλλα καμια απαντηση.και ενα email που τους εστειλα στο [email protected] δεν μου απαντησανε ακομα.

οι γερμανοι πανε αργα στις απαντησεις σε 2-3 μερες να περιμενεις απαντηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...