Προς το περιεχόμενο

αγοραστης μου αναφερει προβλημα που δεν υπηρχε


venuets

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Παιδια παντως προσοχη με τις συσκευασιες,μην κανετε χαβαλε και μην τσιγκουνευεστε.

Ναι,οι κουριερ παιζουν μπαλα με τα δεματα.

 

 

Σας το λέει κουριερ παιδιά :P 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει περίπτωση να είχε κάποιο παρόμοιο δικό του με πρόβλημα και να θέλει να το αντικαταστήσει;;;;;

 

Τα συγκεκριμένε έχουν σε κάποιο σημείο χτυπημένο σήριαλ νάμπερ ή το έχουν απλά κολλημένο με κάποιο 

αυτοκόλλητο το οποίο εύκολα μπορεί να αντικαταστήσει κάποιος.;;;

 

Από την άλλη είναι καλό που συζητούνται μεταξύ μας να είμαστε υποψιασμένοι σε μελλοντικές συναλλαγές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Σας το λέει κουριερ παιδιά :P

 

Πέρασα χτες να αφήσω φάκελο, το πώς πετούσαν στην "κλούβα" τους αποκωδικοποιητές της cosmote tv, δεν περιγράφεται.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν κάποιος στείλει κάτι και είναι και καλά συσκευασμένο και έχει ζητήσει να τοποθετηθεί η αυτοκόλλητη σήμανση «ΕΥΘΡΑΥΣΤΟ» και παρόλα αυτά λόγω κακής μεταχείρισης του δέματος κατά την μεταφορά σπάσει ο αποστολέας δικαιούται αποζημίωση;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν κάποιος στείλει κάτι και είναι και καλά συσκευασμένο και έχει ζητήσει να τοποθετηθεί η αυτοκόλλητη σήμανση «ΕΥΘΡΑΥΣΤΟ» και παρόλα αυτά λόγω κακής μεταχείρισης του δέματος κατά την μεταφορά σπάσει ο αποστολέας δικαιούται αποζημίωση;

Πρεπει να αποδειξει οτι δεν ηταν σπασμενο εξ αρχης,ΠΧ να το δειξει στο γραφειο πριν το πακεταρει.

99% τα δεματα που σπανε τα δικαιολογουν ως κακο πακεταρισμα.

Μου εχουν σπασει 4 φορες ηλεκτρονικη συσκευη,δεν εβγαλα ακρη και δουλευω κιολας στην εταιρια που το εσπασε.

Πλεον οταν στελνω ηλεκτρονικη συσκευη την πακεταρω σουπερ ντουπερ με bubble wrap,τη βαζω στο κουτι,τυλιγω και το κουτι με αλλο bubble wrap και το βαζω σε μεγαλυτερο κουτι.

Εκει ειναι πολυ δυσκολο να παθει κατι πλεον.

Επισης βαζω τουλαχιστον 6 <<ΕΥΘΡΑΥΣΤΟΝ>>  στο κουτι γυρω γυρω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

γεια σας, θελω να πω και γω για ενα προβλημα που ειχα στην τελευταια μου συναλλαγη...

συγκεκριμενα εστειλα ενα δεμα με παλια κινητα και φορτιστες, σε μελος του forum, τα οποια τα ειχα πακεταρει παρα πολυ καλα ετσι ωστε να μην υπαρξει προβλημα στη μεταφορα.

τα κινητα τα ειχα τσεκαρει ολα, ενα ενα, πριν τα στειλω και ειχα εξηγησει στον αγοραστη, με μεγαλη ακριβεια, ποια ειναι λειτουργικα και ποια εχουν προβλημα (καθως και τι προβλημα εχουν,,,)

μολις τα παρελαβε το μελος αρχισε να κανει παραπονα οτι και καλα δε δουλευει κανενα και οτι λειπουν πραγματα κτλπ. Προσπαθησα να βοηθησω αλλα ο αγοραστης αντι για τεχνικη βοηθεια ηθελε αλλαγη/επιστροφη χρηματων.

Τελος παντων αρχισε να λεει κατι τρελα πραγματα ενω εγω ειμουν αντιθετος στο να γινει η επιστροφη και τελικα μου εβαλε αρνητικη αξιολογηση.

βαζω ενα κομματι απο ενα μυνημα του, (αν δεν επιτρεπεται πειτε μου να το σβησω)

(...Εγω ξερεις τι νομιζω; Οτι επιτηδες δεν αξιολογησες θετικα τη συναλλαγη μας εξ αρχης που σε πληρωσα κανονικα, γιατι ηξερες οτι θα μεινω δυσαρεστημενος αποτι μου στειλεις λογω της καταστασης των κινητων, και φοβοσουν τη δικη μου αρνητικη...)

 του εξηγησα οτι μπορει και μονος του να μου κανει κριτικη γιατι μαλλον δεν το ηξερε.....με λιγα λογια εγω του ειπα πως να μου βαλει (αρνητικη) αξιολογηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γεια σας, θελω να πω και γω για ενα προβλημα που ειχα στην τελευταια μου συναλλαγη...

συγκεκριμενα εστειλα ενα δεμα με παλια κινητα και φορτιστες, σε μελος του forum, τα οποια τα ειχα πακεταρει παρα πολυ καλα ετσι ωστε να μην υπαρξει προβλημα στη μεταφορα.

τα κινητα τα ειχα τσεκαρει ολα, ενα ενα, πριν τα στειλω και ειχα εξηγησει στον αγοραστη, με μεγαλη ακριβεια, ποια ειναι λειτουργικα και ποια εχουν προβλημα (καθως και τι προβλημα εχουν,,,)

μολις τα παρελαβε το μελος αρχισε να κανει παραπονα οτι και καλα δε δουλευει κανενα και οτι λειπουν πραγματα κτλπ. Προσπαθησα να βοηθησω αλλα ο αγοραστης αντι για τεχνικη βοηθεια ηθελε αλλαγη/επιστροφη χρηματων.

Τελος παντων αρχισε να λεει κατι τρελα πραγματα ενω εγω ειμουν αντιθετος στο να γινει η επιστροφη και τελικα μου εβαλε αρνητικη αξιολογηση.

βαζω ενα κομματι απο ενα μυνημα του, (αν δεν επιτρεπεται πειτε μου να το σβησω)

(...Εγω ξερεις τι νομιζω; Οτι επιτηδες δεν αξιολογησες θετικα τη συναλλαγη μας εξ αρχης που σε πληρωσα κανονικα, γιατι ηξερες οτι θα μεινω δυσαρεστημενος αποτι μου στειλεις λογω της καταστασης των κινητων, και φοβοσουν τη δικη μου αρνητικη...)

 του εξηγησα οτι μπορει και μονος του να μου κανει κριτικη γιατι μαλλον δεν το ηξερε.....με λιγα λογια εγω του ειπα πως να μου βαλει (αρνητικη) αξιολογηση

 

Για μένα η αγγελία σου ήταν μια χαρά περιγραφική, και φωτογραφίες και όλα. Πήρε 10 κινητά από 2 ευρώ το καθένα. Κανένα πια δεν είναι όπως το παρουσίασες? Εφόσον όπως λες ήταν όλα ελεγμένα 1 προς 1 κακώς ασχολήθηκες μετά. Βάλτου κι εσύ μια αρνητική που να περιγράφει ακριβώς την κατάσταση και μπλόκαρε τον.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι γενικα προσπαθώ οι αγγελίες μου να ειναι οσο πιο καλες γινεται...Ακομα και μετα την αγγελια ομως του εξήγησα παλι αρκετα πραγματα. Επισης τα τηλεφωνα τα τσεκαρα εχοντας τα ανοιχτα για αρκετη ωρα και μαλιστα μπηκα στον κοπο να βαλω καρτα sim σε καθε ενα απο αυτα για να δω αν μπορεις να παρεις τηλεφωνο! Αξιολογηση δε ξερω πως μπορώ να του κανω αλλα το θεμα δεν ειναι να βαζουμε αρνητικες, το θεμα ειναι τι θα κανω εγω που έχω κακη κριτική και ειναι κριμα να εχω τέτοια αξιολόγηση ετσι αδικα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην αναφορά δεν ειναι σαν να στελνω μήνυμα σε admin/moderator? Να το κανω ή μηπως η διαχείριση εχει πιο σημαντικά πραματα να κάνει :Ρ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλακια χοντρή... Γιαυτό και εγώ προτιμώ συναλλαγή σπίτι μου να δει ο αγοραστής ότι δουλεύει... Αν έρθει μετά από δύο ώρες και πει χάλασε θα φάει κ ξύλο.

Σπίτι μου ότι πουλάω το δείχνω ζωντανά να δουλεύει όση ώρα θέλει δεν έχω πρόβλημα!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πρεπει να καταλαβει ο κοσμος οτι οι αγγελιες δεν ειναι κατάστημα, δεν υπάρχει επιστροφη χρηματων, αν λειτουργει εκεινη την ωρα που το περνει το πηρε τελος, δηλαδη που ξερεις αν δεν πουλησεις π.χ ενα laptop και ο αλλος το ριξε κατω καθως το πηγαινε σπιτι και σου λεει οπα κατσε να παρω πισω τα λεφτα, η οτι δεν ειχε ενα ιδιο που του χαλασε και θελει να κανει τραμπα, ουτε χρηματα πισω ουτε τιποτα, αν δεν θελει ο αγοραστης ρισκα ας παει σε μαγαζι

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάει σχεδόν μια βδομάδα απο τοτε που έκανα αναφορά την αγγελια αλλα δεν είδα κάποια αντίδραση. Δεν ξερω πόσο πρεπει να περιμένω, μιας που δεν εχω ξανασχοληθει με κατι παρόμοιο...αλλα ειναι κριμα να έχω μια αρνητική αξιολόγηση για το τιποτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...