Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Δεν υπάρχει optimization στο pc

 

Αυτό είναι ψέμα, optimization υπάρχει απλά είναι high level και όχι low level όπως είναι στις κονσόλες. Αντί για μια κάρτα γραφικών κανεις target μια αρχιτεκτονική (Pascal/Vega/Polaris etc.). Οι περισσότεροι μεγάλοι devs απλά κοιτάνε να μπορεί να τρέξει το παιχνίδι στο πιο δημοφιλές hardware (1050/960/1060 και άντε καμια 580/570) και μετά κάνουν scale με αναλύσεις και framerate σε όλες τις υπόλοιπες. Το περισσότερο optimization σε low level επίπεδο πέφτει από μεριά Nvidia/AMD με driver support.

  • Like 3
  • Απαντ. 6,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Στην περίπτωσή σου bottleneck είναι ο επεξεργαστής, από την στιγμή που δεν αφήνει την κάρτα να τρέξει στο 100% .

 

Το Bollteneck όμως έρχεται από το software και αυτό θα το δεις όταν ανοίξεις την καρτέλα εργασιών και δεις ότι ο επεξεργαστής παίζει στο 30% ....

 

Σε άλλο game που είναι πιο multithread , bottleneck ίσως να είναι η κάρτα σου  κ.λ.π.

 

Όσο οι επεξεργαστές ήταν μονοπύρηνοι το bottleneck ήταν πιο ξεκάθαρο σε ορισμένους και δεν είχε να κάνει με το πόσο MT ήταν το game.

Σήμερα έχει μπει και αυτός ο παράγοντας μέσα .

 

Προσωπικά ΔΕΝ στηρίζω παιχνίδια (δεν παιζω) που να είναι γραμμένα  καθαρά Single Thread ..

Είναι σαν να μην υπάρχουν και είναι ντροπή για αυτούς που τα έγραψαν όταν το περιβάλλον για πάνω από μια 10ετία δίνει 4-πύρηνα και πάνω από 6 χρόνια 6πύρηνα και 8 πύρηνα CPU .

Οταν μιλαμε για το που εχεις bottleneck μιλαμε για το σημειο που περιοριζει την αποδοση. Στη συγκεκριμενη περιπτωση ο επεξεργαστης. Το γιατι κ πως δημιουργειται το bottleneck ειναι αλλου παπα ευαγγελιο. Εχω δει και στο far cry primal σε μερικα σημεια παρομοιο bottleneck με ενα απ τα νηματα να μαξαρει κ την καρτα να υπολειτουργει. Ναι ειναι θεμα optimize. Ναι δημιουργειται γιατι δεν χρησιμοποιει κ τ αλλα νηματα, αλλα το bottleneck ειναι bottleneck.

 

Και ξανα λεω, παντα καπου εχεις bottleneck. Εκτος κ αν εχεις frame cap χαμηλοτερα απο τις δυνατοτητες του συστηματος οποτε περιοριζεται η αποδοση απο κει. Απλα το επιθυμητο ειναι να εχεις bottleneck στη gpu παντα.

 

Επισης το πως ειναι γραμμενα τα games δεν με πολυ απασχολει. Αν μ αρεσει το game ας χρησιμοποιει οτι θελει. Οταν λεω τρωει bottleneck στο hon εννοω οτι θα πεσει σε μερικα σημεια στα 100-110fps ενω συνηθως ειμαι στα 160. Δεν εννοω οτι θα κανει τρελα stutter κ θα πεσει στα 30. Νταξει μη τα ισωπεδωσουμε κ ολα :P

  • Like 1
Δημοσ.

Ο δικος σου ο fx ειναι καλυτερος και απο TR τα χουμε πει αυτα :)

 

 

Ξαναδιάβασε τι έγραψες στα παραπάνω και βρες την μέγιστη παπαριά - μπαρούφα  που έχεις γράψει ...

 

Εμένα άσε με  ... είμαι άλλο ανέκδοτο ... 

Σε τίποτα 15άρχονα μπορεί να περνάνε τέτοιες μπαρούφες, αλλά σε εμένα όχι.

Ξαναδιάβασε λοιπόν τι έγραψες και άλλη φορά πρόσεξε τι γράφεις γιατί εκτίθεσαι ...

 

Και πρόσεξε, δεν μίλησα πουθενά για FX .  Για το τι είναι bottleneck έγραψα και είναι εντελώς περιγραφικό και στοχευμένο .

 

Ενας FX 8core σε ένα μονονηματικο σενάριο θα χρησιμοποιείται κατά το 1/8 ....

Ενας  4ετραπύρηνος κατά το 1/4

κ.λ.π. ...

 

Ότι συμβαίνει και στην περίπτωση του παιδιού που μπουκάλι κάνει ο 7700K .

 

Επίσης όσο το νήμα είναι για KABYLAKE , άλλο τόσο είναι και για FX ....

 

Τώρα τράβα να μαζέψεις όσα έγραψες . Εχει και Edit !

Οταν μιλαμε για το που εχεις bottleneck μιλαμε για το σημειο που περιοριζει την αποδοση. Στη συγκεκριμενη περιπτωση ο επεξεργαστης. Το γιατι κ πως δημιουργειται το bottleneck ειναι αλλου παπα ευαγγελιο. Εχω δει και στο far cry primal σε μερικα σημεια παρομοιο bottleneck με ενα απ τα νηματα να μαξαρει κ την καρτα να υπολειτουργει. Ναι ειναι θεμα optimize. Ναι δημιουργειται γιατι δεν χρησιμοποιει κ τ αλλα νηματα, αλλα το bottleneck ειναι bottleneck.

 

Και ξανα λεω, παντα καπου εχεις bottleneck. Εκτος κ αν εχεις frame cap χαμηλοτερα απο τις δυνατοτητες του συστηματος οποτε περιοριζεται η αποδοση απο κει. Απλα το επιθυμητο ειναι να εχεις bottleneck στη gpu παντα.

 

Επισης το πως ειναι γραμμενα τα games δεν με πολυ απασχολει. Αν μ αρεσει το game ας χρησιμοποιει οτι θελει. Οταν λεω τρωει bottleneck στο hon εννοω οτι θα πεσει σε μερικα σημεια στα 100-110fps ενω συνηθως ειμαι στα 160. Δεν εννοω οτι θα κανει τρελα stutter κ θα πεσει στα 30. Νταξει μη τα ισωπεδωσουμε κ ολα :P

 

 

Φίλε μου συμφωνώ μαζί σου. 

Για επεξήγηση έκανα το edit.

Αν δεις ότι γράφω ενισχύει την άποψή σου.

  • Like 2
Δημοσ.

Οχι ρε π@υστη μου... Επεστρεψα αργα κι εχασα ολο το γλεντι.... :-D

Λοιπον, για να τελειωνουμε με τις μποτιλιες και τα συναφη, ξεκινησα αυτη την "αναστατωση" (ας την πω ετσι) γιατι μια τα λεμε ετσι και μια αλλιως...

Οχι ρε παιδια, δεν γινεται με το που μπουκωσε το 1 core του 7700κ(και στα 4.8 κιολας) κατευθειαν να ψαξουμε να βρουμε την αιτια η οποια ειναι το ποταπο βρωμοπαιχνιδο που τολμησε να ζορισει τον "πριγκηπα" μας....  Αλλά.... οταν ζοριζοτανε ο χ amd  και βογγαγε  το ενα core, εκει κατευθειαν τον σταυρωναμε και ηταν ο τρισκαταρατος, ο εξ απο' δω, ο ουστ σαπιλα και στα σκ@τα!

 

Εμ δεν ειναι ετσι! Η΄ και στις 2 περιπτωσεις επεξεργαστων φταινε  τα unoptimized σαπιοπαιχνιδα η΄ και στις 2 φταινε τα cpu! Διαλεχτε και παρτε! :-)

Αλλα επειδη ειτε ετσι ειτε αλλιως, το αποτελεσμα μετραει...Τι εχουμε εδω? Bottlneck!!!Χαχαχα!

 

Και το καλυτερο ειναι οτι για τους fx δεν  πειραζει γιατι με τοσα που εχουν υποθει πλεον, δεν ιδρωνει το αυτι κανενος! Ο 7700κ ομως....Τσουζειιιιιιιιιιι!Χεχεχεχεχεχε! :devil: :X :-D

  • Like 2
Δημοσ.

Η διαφορά είναι ότι στο ST παιχνίδι του 2009 το μπουκάλι του 7700Κ = "πέφτω στα 100 fps" (κατά τον συμφορουμίτη) ενώ το μπουκάλι των FX ήταν < 30 fps σε διάφορα παιχνίδια της εποχής που τρέχανε σε 1/2 νήματα. Το ένα είναι more than playable, το άλλο είναι unplayable, γι'αυτό και το κράξιμο στους FX τότε, δεν βλέπω κάτι παράλογο σε αυτό.

 

Αλλά ναι, technically και τα 2 είναι bottleneck. Μπορούμε να αφήσουμε τα offtopic τώρα;

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν χρειάζεται να πάτε τόσο μακριά. Συγκρίνεται 8600k που βαράει 100% στο origins με ryzen 1700 που δουλεύει ένα 45%. Ο 8600k που ας πούμε κάνει bottleneck τα πάει πολύ καλύτερα του 1700 που οι μισοί πυρήνες κοιμούνται. Αυτά έβλεπα που σε 1080p Intel vs ryzen είναι σαν να κλέβεις εκκλησία και μονόδρομος κατάλαβα ότι ήταν Intel σε 1080 γιατί αν πάμε σε 4k οι διαφορές μικραίνουν.

 

Οπότε καλά αυτά που λέτε αλλά όταν ο 7700k που τρώει BN τα πάει πολύ καλύτερα από έναν ryzen που δεν τρώει όσο και να θέλουν κάποιοι να υποβαθμισουν τους λίγους πυρήνες δεν έχει νόημα η πραγματικότητα άλλα δείχνει.

 

Και οι Vega στα χαρτια δείχνουν τέλειες αλλά εκεί θα μείνουν όπως έγινε και με fury και με άλλες τουμπανες κάρτες της AMD. Το ίδιο γίνεται χρόνια η amd δίνει πυρήνες με το τσουβάλι που όμως δεν τραβάνε με τους λιγότερους της Intel που πάνε σφαίρα παντού.

  • Like 1
Δημοσ.

Η διαφορά είναι ότι στο ST παιχνίδι του 2009 το μπουκάλι του 7700Κ = "πέφτω στα 100 fps" (κατά τον συμφορουμίτη) ενώ το μπουκάλι των FX ήταν < 30 fps σε διάφορα παιχνίδια της εποχής που τρέχανε σε 1/2 νήματα. Το ένα είναι more than playable, το άλλο είναι unplayable, γι'αυτό και το κράξιμο στους FX τότε, δεν βλέπω κάτι παράλογο σε αυτό.

 

Αλλά ναι, technically και τα 2 είναι bottleneck. Μπορούμε να αφήσουμε τα offtopic τώρα;

Και στο 1 fps να πεφτει το ζητημα ειναι το ιδιο. Η φταιει ο επεξεργαστης οταν ενα παιχνιδι maxari εναν μονο πυρηνα η φταιει το game. Δεν γινεται να κουνατε το goalpost αναλογα με το για ποιον επεξεργαστη προκειται. 

  • Like 2
Δημοσ.

Άμαν πια με τους FX. Έχουν βγει οι Ryzen και ακόμα με τους FX ασχολείστε;;

 

 

Έχουν πολλοί FX σ' αυτό το forum γι' αυτό :P

 

 

Δεν είναι θέμα FX, RYZEN, ΚABY, COFFEE, SKY κ.λ.π.

 

Ειπώθηκαν κάποια πράγματα παραπάνω για το τι είναι bottlencek , πράγματα τα οποία ακούω εδώ και κάτι χρόνια για τους FX και σήμερα και για ryzen πολλές φορές.

Και ξαφνικά διαβάζω άλλα αντί άλλων από τα ίδια άτομα ...

 

Αν πάτε πίσω στο θέμα έχω κάνει παράθεση ακριβώς όλα όσα δεν βγάζουν νόημα.

 

Προφανώς και αυτή την στιγμή στο game που ενδιαφέρει το παλικάρι που ξεκίνησε το θέμα bottleneck , η απάντηση είναι

 

1) Ναι έχεις bottleneck από τον 7700κ στο παιχνίδι αυτό.

2) Το game δεν βλέπει τους πυρήνες και παίρνει ότι δίνει το Single thread, οπότε θα παίρνεις το 1/4 ή 1/6 ή 1/8 της ισχύος που δίνουν τα σημερινά πολυπύρηνα.

3) Με οποιονδήποτε σημερινό επεξεργαστή προφανώς θα έχεις μπουκάλι ...

4) Το πόσο μπουκάλι θα έχεις, εξαρτάται αν ο επεξεργαστής έχει υψηλό ή χαμηλό single thread performance.

5) To αν το συγκεκριμένο game είναι κριτήριο ώστε να χαρακτηριστεί ένας επεξεργαστής καλός ή κακός , νομίζω  έχει απαντηθεί πολλάκις .

Έχουμε πει πως άλλοι αγοράζουν επεξεργαστική ισχύ.

Άλλοι αγοράζουν προσαρμοστικότητα σε μια εφαρμογή.

Προσωπικά πόνταρα σχεδόν πάντα στην επεξεργαστική ισχύ στο ίδιο κόστος.

  • Like 1
Δημοσ.

Είναι CPU limited στο Hon, όπως είσαι CPU limited και στο Crysis 1 που βλέπει μόνο 2 cores ή στο FC Primal που βλέπει 3 cores. Απλά δεν φταίει ο 7700K, φταίει το παιχνίδι που είναι τέρμα single-threaded(Το HoN). Αυτά τα παιχνίδια ήταν πολλά και επειδή θέλουν STP, οι Intel λόγω IPC-συχνότητας απέδιδαν πολύ καλύτερα απ' τον ανταγωνισμό. Έχει μειωθεί αρκετά η διαφορά με τους Ryzen αλλά και πάλι δεν έχουν καταφέρει να πιάσουν την Intel στο STP. Χιλιοειπωμένα πράγματα με λίγα λόγια που επαναλαμβάνονται ξανά και ξανά σ' αυτό το thread.

  • Like 2
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...