Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ακριβώς. Άλλο αυτό το CPU αποδίδει καλύτερα, και άλλο έχει Bottleneck. Χρησιμοποιείται κανονικά για ακραίες περιπτώσεις.

 

Φυσικά και ο Ryzen 3 είναι καλύτερος από τον FX.

 

 

 

Το botlleneck δεν έχει να κάνει με το τι CPU κυκλοφορεί στην αγορά και αν υπάρχει ή δεν υπάρχει καλύτερο CPU .

 

Bottleneck είναι το να έχεις ένα συγκεκριμένο COMBO CPU-GPU και να βλέπεις στο Α, Β, Γ σενάριο για τον Α, Β, Γ λόγο να μην μπορεί να σου μπουστάρει την κάρτα.

 

Παλαιά που είχαμε μόνο 1 πυρήνα στο CPU , αυτομάτως και 100% CPU USAGE με κάρτα γραφικών στο 60-70-80% σήμαινε και Bottleneck από το CPU .

 

Σήμερα που έχουμε πολυπύρηνα bottleneck μπορεί να έχουμε ακόμα και αν το CPU δουλεύει στο 10-20-30 % αλλά το 1 core του πάει στο 100% ... και η εφαρμογή δεν βλέπει τους υπόλοιπους πυρήνες.

 

Το πόσο μπουκάλι ρίχνει στην κάρτα ο κάθε επεξεργαστής θα έχει να κάνει με το Single thread performance του  και όχι με το Σύνολο επεξεργαστικής ισχύος του Chip.

Σε αυτό στηρίχτηκε και η Intel τα τελευταία χρόνια .

 

Αν λοιπόν πάμε στα Intel και δούμε στο παραπάνω game το μπουκάλι που ρίχνουν στην κάρτα διάφορα intel cpu, θα δούμε πως

 

O XEON GOLD στα 2,5Ghz θα ρίχνεις μεγαλύτερο μπουκάλι από τον I5 7400  στα 3.0Ghz

Ο Ι5 7400 θα ρίχνεις μεγαλύτερο μπουκάλι από τον I5 8400

Ο 8400 θα  ρίχνει μεγαλύτερο μπουκάλι από τον I7 6700K

Ο Ι7 6700 θα ρίχνει μεγαλύτερο μπουκάλι από τον I3 7350K .

 

Αν όμως το πάμε σε επεξεργαστική ισχύ CPU

 

XEON GOLD >> I5 8400 > I7 6700K > I5 7400 > I3 7350K ....

 

Αρα σαπάκι ... δεν είναι ο Xeon Gold .....

 

Το γεγονός αυτό δείχνει πως τα απόλυτα νούμερα επεξεργαστικής ισχύος ΔΕΝ αντικατοπτρίζουν της απόδοση στο game, γιατί η ισχύς παρέχεται με άλλο τρόπο.

 

****Το γεγονός που εδώ αναφέρθηκε και έγινε 10 σελίδες θέμα είναι το ότι

 

Για έναν FX το να κάνει μπουκάλι στον 1 πυρήνα Single thread σενάρια, τον κάνει αδύναμο, άσχετα αν έχει άλλα 8 τέτοια που δεν δουλεύουν,

Για τον 7700K  το να κάνει μπουκάλι στον 1 πυρήνα σε Single Thread σενάρια, δεν τον κάνει αδύναμο, απλά το παιχνίδι δεν είναι για μέτρηση του CPU και τον αδικεί .

 

Sorry, αλλά μόνο εγώ βλέπω δυο μέτρα και δυο σταθμά σε αυτό το σκεπτικό ?

Είναι να τρελαίνεσαι ..

 

Οχι για το τι είναι ο κάθε επεξεργαστής και τι ισχύ έχει, αυτό δεν μας ενδιαφέρει. Οι FX είναι παρελθόν.

Το σκεπτικό ορισμένων σχολιάζουμε που κάνουν το άσπρο μαύρο.

 

Εδώ ορισμένοι πάνε να παραποιήσουν τον ορισμό του bottlencek και πάνε να δώσουν εντέχνως νέα διάσταση.

 

Οτι δηλαδή  Bottlencek δεν υπάρχει, ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ δυνατότερο SINGLE THREAD CPU στην αγορά ....

Χαχαχαχα. Είναι να γελάς με κάτι τέτοια ....

 

Από που μας ήρθε αυτός ο ορισμός και πως ???? Θα ξεχάσουμε και όσα ξέρουμε.

Επεξ/σία από adtakhs
  • Like 2
  • Απαντ. 6,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Όποιος έχει ασχοληθεί με wash dogs 2 πιθανότατα να είχε διαπιστώσει τεράστιο cpu usage ακόμα και στην αρχή του παιχνιδιού, όπου δεν υπάρχει καθόλου open world στοιχείο. Ανάλογα έχω δει και στο ξεκίνημα του Origins.

Αν θεωρούμε τα virtual machines του denuvo αξιοποίηση του hw τότε ντάξει.

 

Επίσης όποιος θεωρεί bottleneck το να μην αξιοποιούνται τα 16 θρεντς των ryzen, λες και το να γράφεις πολυνηματικό κώδικα είναι το ευκολότερο πράγμα στον κόσμο, τότε θα αυτοκτονήσει μόλις δει τη "μπουκάλα" που ρίχνουν τα games σε έναν threadripper με τα διπλάσια cores.

 

Πρέπει να καταλάβουμε ένα πράγμα. Δεν παραλληλίζονται όλα τα tasks εκ των πραγμάτων. Όσο και να σκούζουν μερικοί. Μην ξεχνάτε ότι η στροφή στο multi-core έγινε από τη στιγμή που τερμάτισε η κούρσα των Mhz κάπου στα μισά των 00s. Μέχρι τότε καμία εταιρεία δεν είχε σκεφτεί το multicore(εκτός από το HT που εισήχθη περισσότερο για multitasking), γιατί το να γράφεις μονονηματικό κώδικα είναι το δεδομένο. Είναι η βάση. Ο πολυνηματικός κώδικας είναι το δύσκολο(έως αδύνατο για κάποιες διεργασίες).

 

Είναι να γελάς με ανθρώπους που δεν καταλαβαίνουν ότι ακόμα και στις προσομοιώσεις υπάρχουν αλυσίδες αλλληλεξαρτώμενων γεγονότων και δεν είναι υποχρεωμένοι οι νόμοι της λογικής να ακολουθούν το πλάνο της AMD "λογικής".

Δημοσ.

Είναι να γελάς με ανθρώπους που δεν καταλαβαίνουν ότι ακόμα και στις προσομοιώσεις υπάρχουν αλυσίδες αλλληλεξαρτώμενων γεγονότων και δεν είναι υποχρεωμένοι οι νόμοι της λογικής να ακολουθούν το πλάνο της AMD "λογικής".

Nα ξαναποσταρο την εικονα με το point και την κατευθυνση σου? Το αντιλαμβανεσαι οτι εισαι εντελως εκτος θεματος? Δεν επικρινει κανεις ουτε το αν γινεται να παραληλιστει ο κωδικας ουτε τιποτα. Τα 2 μετρα και 2 σταθμα εγω βλεπω και κραταω την κοιλια μου απο τα γελια. Οταν υπολειτουργει ο Intel επεξεργαστης και μπουκωνει η καρτα δεν ειναι bottleneck του επεξεργαστη αλλα φταιει το παιχνιδι, οταν υπολειτουργει ο AMD επεξεργαστης και μπουκωνει η καρτα ειναι bottleneck ο επεξεργαστης γιατι ειναι σαπιος. Αυτο εμαθα εγω περι bottleneck στις τελευταιες σελιδες. 

 

Αν σου κανω link ενα screenshot με R5 1600 + 1080ti με την GPU στο 70% τι θα πειτε ολοι? Μα οτι ο R5 μπουκαλιαζει την 1080ti, και ας ειναι με 20-30% usage. Αν ανεβασω ιδιο screenshot αλλα τωρα με 7700k τι θα γραψετε? Μα φυσικα οτι φταιει το game!! Εχει ξεφυγει η κατασταση.

  • Like 4
Δημοσ.

Υπολειτουργία λες τα 100 καρέ σε ένα game που ακούω για πρώτη φορά; Επειδή ο άλλος έχει 240Hz monitor και του κακοφαίνεται;

 

Δηλαδή, αν εσύ παίξεις κάποιο πρόσφατο game με γραφικά 2008(εύκολο φορτίο για τωρινή gpu) και η cpu σου ρίχνει μπουκάλι στα 300 καρέ π.χ. υπάρχει πρόβλημα; Αυτό θέλετε να πείτε;

 

εδιτ: Συγκρίνονται τα 100 καρέ "μπουκάλα" του 7700Κ σε moba με τα κάτω από 40 καρέ των FX σε Fallout 4 και άλλα παρόμοια;

 

Τα games γράφονται για το hardware που υπάρχει διαθέσιμο. Δεν θα ασχοληθείς με την αξιοποίηση των 8 ή 16 ή 156 θρεντ που σκέφτηκε να αραδιάσει η AMD αν βλέπεις ότι η δουλειά σου γίνεται με καλύτερο single core και λιγότερα cores από την άλλη εταιρεία.

 

υ.γ.: Όσο για το τι γράφω δες πότε έγινε τελευταίο edit στο ποστ πριν το δικό μου. Ελπίζω να καταλάβεις τι θέλω να πω.

  • Like 1
Δημοσ.

Υπολειτουργία λες τα 100 καρέ σε ένα game που ακούω για πρώτη φορά; Επειδή ο άλλος έχει 240Hz monitor και του κακοφαίνεται;

 

Δηλαδή, αν εσύ παίξεις κάποιο πρόσφατο game με γραφικά 2008(εύκολο φορτίο για τωρινή gpu) και η cpu σου ρίχνει μπουκάλι στα 300 καρέ π.χ. υπάρχει πρόβλημα; Αυτό θέλετε να πείτε;

Τα games γράφονται για το hardware που υπάρχει διαθέσιμο. Δεν θα ασχοληθείς με την αξιοποίηση των 8 ή 16 ή 156 θρεντ που σκέφτηκε να αραδιάσει η AMD αν βλέπεις ότι η δουλειά σου γίνεται με καλύτερο single core και λιγότερα cores από την άλλη εταιρεία.

 

υ.γ.: Όσο για το τι γράφω δες πότε έγινε τελευταίο edit στο ποστ πριν το δικό μου. Ελπίζω να καταλάβεις τι θέλω να πω.

 

Δεν ξέρω αν το έχεις καταλάβει. Η Intel ήταν αυτή που σχεδόν πάντα είχε περισσότερα Cores/ Threads στα CPU της ανά στιγμή από το 2006 και μετά . :-)

Δεν ήταν προνόμιο AMD το πολυπύρηνο περιβάλλον.

 

Οσο για το πόσο καιρό υπάρχουν πολυπύρηνα ? Πάνω από 10ετία είναι το Hardware διαθέσιμο στην αγορά.

 

Αλλά όταν μιλάμε για μπουκάλι αγόρι μου δεν μιλάμε για Intel ή AMD ή αν φτάνουν αυτά που βγάζεις ή όχι το συγκεκριμένο COMBO.

 

Αν δεν τερματίζει η κάρτα = ΜΠΟΥΚΑΛΙ = ΔΕΝ μπορείς να πάρεις ότι η κάρτα μπορεί να δώσει.

 

Το μπουκάλι είναι παρόν και πάρτε το χαμπάρι από εδώ και στο εξής όσο  περνά ο καιρός όλο και θα μεγαλώνει στα Single thread σενάρια .

Δημοσ.

Τα games έχουν κάποια καρέ στόχο. Αν βγει ο στόχος που θέλει ο dev δεν έχει σημασία αν υπάρχει μπουκάλα από τη cpu. Το πολύ πολύ να βάλεις ένα DSR να μην κάθεται η κάρτα.

 

Στο battlefield 1 ο 8700Κ ακόμα και σε τέρμα low ρίχνει μπουκάλα στις περισσότερες κάρτες γιατί δεν πάει πάνω από τα 180-200 καρέ(multiplayer). Έχει θέμα με το scaling το game. Μπορείς όμως να παίξεις άψογα και στα 120 καρέ.

Πρόβλημα υπάρχει όταν το cpu σε ρίχνει κάτω από το αποδεκτό FR κάθε κατηγορίας. Με τους FX, όπως έγραψα και πιο πίσω, ούτε τα 40 καρέ δεν κρατούσες σε κάμποσες περιπτώσεις.

 

υ.γ.: Adtakh τα πολυπύρηνα της ίντελ ήταν παλιότερα μόνο τα πανάκριβα επαγγελματικά.

Δημοσ.

Οι Desktop επεξεργαστές δεν είναι για επαγγελματικά μηχανήματα. Από 920 και μετά ακόμα και σε mindrange η Intel εδινε 8 νήματα.

 

Από εκει και πέρα μια ερώτηση αν γνωρίζει κάποιος .

 

Θα στήσω ένα σύστημα με

 

INTEL I5 8400

16GB DDR4 2666 RAM

CRUCIAL MX 300

VEGA 64

και FREE SYNC 144Hz οθόνη δεν έχω καταλήξει σε ποια θα πάμε με VA ή IPS

https://www.skroutz.gr/comparelists/43?compare=6957804%2C12549794

SEASONIC FOCUS 750WATT

NZXT ELITE 340

 

Από μητρικές ξέρει κανείς ποια είναι καλύτερη από αυτές ?

https://www.skroutz.gr/comparelists/31?compare=12979391%2C13064942%2C12979603%2C13263629

  • Like 1
Δημοσ.

Pro 4 ή την killer αν θες το Wi-Fi.

 

 

Και εγώ για pro4 έλεγα μιας και είναι κλειδωμένος .

Στην Killer έλεγα μόνο για το ΑΤΧ.

 

Δεν παίζει κάποιο θέμα με τις συγκεκριμένες έτσι ?

. Οθόνη MG279Q.

 

 

Ο Spartan πήγε νομίζω σε VA πάνελ και διάβασα καλά λόγια .

Οχι για το συγκεκριμένο μονιτορ αλλά γενικά για VA vs IPS.

 

Το θέμα είναι να περιμένω custom VEGA ή την φτηνότερη μαμά ? :blink: :fear:

Δημοσ.

Η AOC είναι 32άρι 1440P. Για μένα fail, σε τόσες inches θες 4K.

 

 

Λες ε. δεν εχω δει από κοντά να πω την αλήθεια.

 

Θε πέσει μελέτη και η αγορά θα γίνει αρχές δεκέμβρη μάλλον από amazon.

Δημοσ.

Τα games έχουν κάποια καρέ στόχο. Αν βγει ο στόχος που θέλει ο dev δεν έχει σημασία αν υπάρχει μπουκάλα από τη cpu. Το πολύ πολύ να βάλεις ένα DSR να μην κάθεται η κάρτα.

Δεν ισχύει αυτό. Δεν μεταφέρεται το φορτίο από τη CPU στην GPU.

 

Η AOC είναι 32άρι 1440P. Για μένα fail, σε τόσες inches θες 4K.

23-24 inches = 1080P

27 inches = 1440P

32 inches = 4K

 

Αυτά είναι τα sweet spot.

Έτσι ακριβώς.

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...