Προς το περιεχόμενο

Καταγραφή καταστημάτων που δεν "τίμησαν" τις προσφορές τους


turbat0s

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • 3 μήνες μετά...
  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αφήνω αυτό εδώ :

Με βάση τα στοιχεία που έχουμε στη διάθεσή μας καθώς και σχετικούς ελέγχους που έγιναν, προκύπτει το συμπέρασμα ότι η συγκεκριμένη περίπτωση αποτελεί προφανές εκ παραδρομής λάθος του συστήματος τιμολόγησης του καταστήματος (Μείωση τιμής από χχχχχ ευρώ σε χχχχχ ευρώ). Για το λόγο αυτό η αξιολόγηση δεν μπορεί να εγκριθεί. Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόηση.

Skroutz.gr 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, manosfp είπε

Αφήνω αυτό εδώ :

Με βάση τα στοιχεία που έχουμε στη διάθεσή μας καθώς και σχετικούς ελέγχους που έγιναν, προκύπτει το συμπέρασμα ότι η συγκεκριμένη περίπτωση αποτελεί προφανές εκ παραδρομής λάθος του συστήματος τιμολόγησης του καταστήματος (Μείωση τιμής από χχχχχ ευρώ σε χχχχχ ευρώ). Για το λόγο αυτό η αξιολόγηση δεν μπορεί να εγκριθεί. Ευχαριστούμε εκ των προτέρων για την κατανόηση.

Skroutz.gr 

Ωστόσο τα "συστήματα" δεν κάνουν ποτέ λάθη, παρά μόνο ο άνθρωπος που τα προγραμματίζει και τα ελέγχει.

Φυσικά δεν ξέρουμε αν πρόκειται για τυχαία λάθη ή εσκεμμένα, όμως η συχνότητα εμφάνισης ίσως κάτι δείχνει.

Αυτός είναι και ο λόγος ύπαρξης αυτού του τόπικ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καιρό είχε να γίνει update στο topic.

Αφορμή έδωσε σήμερα το mgmanager που ανέβασε 2 φορητά μηχανάκια με "λάθος" τιμές. Η προφορά εντοπίστηκε από συμφορουμίτη αλλά διήρκησε λίγο...

Θα ενημερώσω και το σχετικό excelόφυλλο αργότερα.

Καταγραφή.JPG

Επεξ/σία από turbat0s
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νέα καταγραφή σήμερα με το κατάστημα cosmodata που ακύρωσε παραγγελία για προϊόν powerline tplink, επικαλούμενο "τεχνική δυσλειτουργία".

Θα ενημερώσω και το σχετικό excelόφυλλο σύντομα.

----------------update----------

Καταγραφή.JPG

Επεξ/σία από turbat0s
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες μετά...
5 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Ο καθένας μπορεί να κρίνει αν του χρειάζεται ή όχι.

Ρώτησα γιατί το είδα που το ανάφερες από το άλλο θέμα (του Intel M2). Μπαίνω εδώ και βλέπω από το τελευταίο περιστατικό το ίδιο κατάστημα έχει αρκετό παρελθόν με τελευταία τις 12/6 και 29/3. Αυτό όμως δεν εμπόδισε για πολλοστή φορά να ανέβει "προσφορά" από το συγκεκριμένο κατάστημα. Γι αυτό ρωτάω τελικά ποια η χρησιμότητα ?   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρόσθεσε και

  • Public
  • Sevenspot

Το Public απο τις 20.12 του μήνα που εχω κάνει παραγγελία σε ετοιμοπαράδοτο προιόν το έθεσε εκτός αποθέματος 31.12 και δεν απαντάει στα Email.. Απο την αρχή το έχει σε

"διαδικασία συλλογής"..

To seven Spot περίπου 22.12 την επόμενη εξαντλήθηκε την επόμενη ημέρα και δεν απάντησε στο email μου ουτε ενημέρωσαν.. Η παραγγελία έχει κολλήσει σε Εξέλιξη..

Πάνε και οι δυο για αρνητικές και καταγγελία γιατι τις ημέρες που περίμενα να ολοκληρωθεί η παραγγελία είχα προσπεράσει άλλες προσφορές. Επίσης με εκαναν και ξεφτίλα γιατι προορίζονταν για δώρα.

Ειδικά το Public δεν εχει καμια δικαιολογία γιατι 10 ημέρες εδειχνε διαθέσιμο το προιόν και αυτοι κάνανε συλλογή.. Προφανώς δεν εξυπηρετούσαν Online παραγγελίες εν έτη 2019

Επεξ/σία από Prof_Chaos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...