Προς το περιεχόμενο

Xiaomi redmi note 3 pro εξεράγη


KinigosPsixon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Πες το στη samsung αυτο.

Μεμονωμενα περιστατικα παντα θα υπαρχουν σε οτιδηποτε εχει μπαταριες.

+1

 

Δεν έχω κανένα θέμα με την xiaomi η με την Samsung η οποιαδήποτε εταιρεία αλλά θεωρώ απαράδεκτο κ το συμβάν αλλά κ την όλη αντιμετώπιση του καταναλωτή.

https://www.google.gr/amp/en.yibada.com/articles/amp/182667/20170102/exploding-redmi-note-3-redmi-note-3-review-xiaomi-news-xiaomi-mi4i-fire.htm

είναι μια καλή αρχη για το δικαστήριο

πάντως ότι ταφησες πανω σε κουβερτα να φορτίσει ίσως έπαιξε και κάποιο ρόλο, υπερθέρμανση κτλ

ναι 5 βαθμους?στην φόρτιση ήταν και κοιμόταν πάνω απο 60-70 βαθμούς δεν θα χε αν δε λέω και πολύ. Η μπαταρία θέλει περισσότερη θερμοκρασία και όχι διαφορά 5-10 βαθμών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τωρα θα κανω και ενα αστειακι με την περιπτωση :P

Μηπως πριν ανατιναχτεί σου φωναξε Αλλαχ Ουακμπαρ!?Αν ναι τοτε να ξερεις οτι τζιχατζιστης στο συναρμολογησε το τηλεφωνακι :P :P

χεχεχεχεχε!!!

Περα απο την πλακα,ευτυχως που δεν επαθες τιποτα εσυ,οχι τιποτα αλλο,αν δεν ειχες χαζο ξυπνήσει μπορεί και να επερνες φωτια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια το συμβάν ειναι σημαντικό και για τετοια θεματα, αν δεν ειναι περιπτωση trolling τοτε πρεπει να το τραβάμε στα άκρα για ενημερωση κόσμου. Δεν ειναι μονο να φτιαχτεί/αντικατασταθει. Εγω, εφόσον ειχα τετοιο θεμα, πρωτα θα εβγαζα μπολικες φωτογραφίες και θα τις εστελνα σε διαφορα sites, κυρίως του εξωτερικού.  Χαλαρα θα ανοιγα και μια θεματάρα "ΝΑ" στο forum του en.miui.com

 

Βεβαια όλα αυτα με την προϋποθεση οτι το κινητό το προσεχα, δε χρησιμοποιούσα καλώδια/φορτιστές του μισου ευρω (θα τα ζητουσε ο πισινός μου), δεν ειχα κάνει εγχειρήσεις στο κινητό και δεν ειχε κάποιο πολύ γερό χτυπημα (το τελευταίο με επιφυλαξη).

 

Απο εκεί και πέρα, οποιαδηποτε αλλη συζητηση ειναι αλλα λογια να αγαπιόμαστε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κατ' αρχας...,  θα επικοινωνουσα απ ευθειας με την XIAOMI. και με e-mail, και -οπως σωστα ειπωθηκε- με μια θεματαρα ΝΑΑΑΑ.... στο φορουμ της Miui.com...!!  

 

το vickmall, και το καθε vickmall, φυσικο ειναι να κανει τον "Κινεζο"....!!!!  δεν θελει να επωμιστει αυτο την αντικατασταση μιας συσκευης, καθως δεν ειναι κατασκευαστης, αλλα μεταπωλητης...!!!  θα το εστελνε στην XIAOMI, η σε καποιον αντιπροσωπο της, για να γινει αυτο...! 

 

οποτε... πηγαινε απ' ευθειας στην πηγη και μην μπλεκεις με μεσαζοντες...!!  

 

παντως θα πρεπει να παραδεχτεις οτι δεν σου ετυχε και το πιο συνηθισμενο συμβαν στον κοσμο.....!!  πιο πιθανο ηταν να σκασει ενα S7, αρα το RN3 pro....!    ποσα περιστατικα του συγκεκριμενου μοντελου εχεις διαβασει?   και στην ελλαδα κυκλοφορουν αρκετα....νομιζω.....!!!!!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτσε μην παίρνεις όρκο άμα αρχίζουν να σκάνε όπως φυτρώνουν τα μανιτάρια τότε θα έχουμε πρόβλημα το παιδί το είχε αγοράσει από τους πρώτους και του έγινε αυτό είπε ότι έχει κλείσει πάνω από χρόνο η συσκευή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα το vickmall να παρει ευθυνη γιατι?

Αφου εχει ληξει η εγγυηση του.

Δε διαβαζετε καν το αρχικο ποστ μου φαινεται.

Επισης,οτιδηποτε εχει μπαταρια μπορει να το κανει αυτο.

Μεμονωμενο συμβαν ειναι και απο οτι βλεπετε γινεται παντου(Iphone,samsung κτλ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάτσε μην παίρνεις όρκο άμα αρχίζουν να σκάνε όπως φυτρώνουν τα μανιτάρια τότε θα έχουμε πρόβλημα το παιδί το είχε αγοράσει από τους πρώτους και του έγινε αυτό είπε ότι έχει κλείσει πάνω από χρόνο η συσκευή

 

το συγκεκριμενο μοντελο εχει βγει στην αγορα, πριν 1,5 χρονο, περιπου την ιδια περιοδο που βγηκε και το S7.   

 

αν υπηρχε κατι ελλατωματικο, οπως εγινε στο S7, θα ειχε γινει ντορος.  

 

προσωπικα, ειναι η πρωτη φορα που τυγχανει να ακουσω τετοιο περιστατικο για το συγκεκριμενο.  ισως να υπαρχουν και αλλα, δεν τ αμφισβητω, απλα λεω οτι μαλλον δεν ειναι συχνο φαινομενο, αλλιως θα ειχε κανει αναλογο ντορο με το S7...!!!  

 

αν περιμενω, μετα απο ενα χρονο αριστης λειτουργιας, να τυχει το οτιδηποτε, εε μαλλον ειναι φυσικο μετα απο τοσο καιρο να αρχιζουν τα αδυνατα σημεια, να δειχνουν τα προβληματα τους.

στη συγκεκριμενη περιπτωση ομως, για να ειμαστε ακριβεις, φταιει η μπαταρια -απο οτι καταλαβα- και οχι η συσκευη, αυτη καθ' αυτη.

χωρις να θελω να δικαιολογησω την XIAOMI για τις μπαταριες που χρησιμοποιει. 

 

 

περιμενω την απαντηση της XIAOMI. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που έκανα προς το παρόν είναι να επικοινωνήσω με τον συνήγορο του καταναλωτή .

 

Hi,

 

Greetings from Xiaomi!

 

 

Thank you for writing us back.

 

I share my concrete apology for my inability to assist you in regard to your concern. I certainly understand the situation you are in and regret the inconvenience this may have caused to you. I realize that at this point of time asking you to coordinate with your point of purchase would be disappointing, however, I hope you will understand that it is very important for us that we provide you with the accurate and expedient resolution and I find that is the best way to be certain that your issue is resolved more appropriately.

 

Please get in touch with us if you need any further assistance.

 

Regards,

Aryan

Xiaomi Customer Support

 

 

Αυτή είναι η τελευταία τους απάντηση μετά από δύο βδομάδες επικοινωνία που μου ζητούσαν στοιχεία φωτογραφίες τοποθεσία λεπτομέρειες κλπ

Παρόμοια και η προ τελευταία απλά τους είχα κράξι λίγο στο ενδιάμεσο

 

 

Hi,

 

 

Greetings from Xiaomi!

 

Thank you for writing us back.

 

I certainly understand the situation you are in and regret the inconvenience this may have caused to you. I realize that at this point of time asking you to cooridnate with your point of purchase would be disappointing, however, I hope you will understand that it is very important for us that we provide you with the accurate and expedient resolution and I find that is the best way to be certain that your issue is resolved more appropriately.

 

Please get in touch with us if you need any further assistance.

 

Regards,

Aryan

Xiaomi Customer Support

 

Εδώ είναι που μου είπαν να επικοινωνήσω με vickmall

 

 

 

Hi,

 

Greetings from Xiaomi!

 

We are sorry to inform you that as we are not selling our products through our global website, so we are unable to assist you further in this regard. I would though request you to coordinate with the point of purchase for further assistance in this regard.

 

Please write us back in case you need any further assistance, we will be happy to help you.

 

Regards,

Pragya

Xiaomi Customer Support

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνώμη που θα κάνω τον κακό, αλλά δεν βλέπω καμιά πιθανότητα να σου αντικαταστήσουν τη συσκευή σου.

Από περιέργεια, τι ακριβώς περιμένεις να σου απαντήσει ο συνήγορος του καταναλωτή για ένα προϊόν που δεν το αγόρασες από Ελλάδα? Να μεσολαβήσει μεταξύ εσένα και ενός κινεζικού καταστήματος? Αφού δεν έχει την παραμικρή δικαιοδοσία στην συγκεκριμένη αγοραπωλησία.

Το κατάστημα που το αγόρασες (και όλα τα άλλα Κινέζικα) δίνουν 1 χρόνο εγγύηση. Καλώς ή κακώς αυτό ισχύει και το ήξερες πολύ καλά όταν το αγόρασες. Τώρα, μετά από 1,5 χρόνο, ζητάς αντικατάσταση και περιμένεις να το δεχτούν? Είναι "κακό" το κατάστημα που δεν δέχεται αντικατάσταση μετά από 1,5 χρόνο? Ούτε 5 ούτε 10 μέρες αλλά 6 μήνες μετά το τέλος της εγγύησης.

Η ίδια η Xiaomi το πουλάει το μοντέλο μόνο στην Κίνα και τυπικά φέρει ευθύνη μόνο για την Κίνα. Εσύ τους στέλνεις ένα mail από Ελλάδα και ζητάς αντικατάσταση. Προσωπικά, και που σου απαντούν ακόμα και επικοινωνούν τους βρίσκω αρκετά εξυπηρετικούς. Φυσικά δεν περιμένω να σου κάνουν αντικατάσταση.

Όσο για αυτό καθαυτό το γεγονός. Με το δικό του φορτιστή και καλώδιο το τηλέφωνο αυτό φορτίζει την καινούργια μπαταρία με όλη την χωρητικότητα της σε περίπου 2,5 ώρες. Το δικό σου τηλέφωνο που είναι και 1.5 χρόνων και η χωρητικότητα έχει πέσει κάπως λογικά το φορτίζει το πολύ σε 2 ώρες αν είναι εντελώς άδειο από μπαταρία. Εσύ λες πως φόρτιζε για 4 ώρες. Δύο σενάρια μπορώ να σκεφτώ. Το λιγότερο πιθανό, να χάλασε όντως κάτι στη συσκευή και να μην έκλεισε το κύκλωμα όταν φόρτισε πλήρης η μπαταρία. Το θεωρώ λιγότερο πιθανό γιατί νομίζω πως θα είχε σκάσει νωρίτερα από 4 ώρες. Προσωπικά, θεωρώ πως το πιο πιθανό σενάριο είναι να έτρεχαν διαφορά προγράμματα στο τηλέφωνο ίσως και ανοικτά data κτλ. Αυτά, από την μία ξόδευαν αρκετά μπαταρία (για αυτό και η μπαταρία ακόμα φόρτιζε μετά από 4 ώρες) από την άλλη ανέβασαν πολύ και την θερμοκρασία. Η ίδια η φόρτιση από μόνη της ανεβάζει και αυτή πολύ την θερμοκρασία. Το τηλέφωνο ήταν σε θήκη. Το σκέπασες και εσύ με την κουβέρτα και ήρθε και έδεσε. Το τηλέφωνο επί 4 ώρες ανέβαζε θερμοκρασία και δεν μπορούσε να την διοχετεύσει προς τα έξω για αυτό και έσκασε στο τέλος.

Δεν νομίζω ότι πρέπει να αναστατωθούν οι κάτοχοι του μοντέλου. Αν υπάρχει κάποιο ελάττωμα στο μοντέλο που το κάνει να σκάσει θα είχε εμφανιστεί προ πολλού. Αυτά φαίνονται από τους πρώτους μήνες κυκλοφορίας και όχι μετά από 1,5 χρόνο. Το γεγονός θεωρώ πως είναι τυχαίο και σαν αποτέλεσμα διάφορων ατυχιών.

Φυσικά πάντα φροντίζουμε κατά την φόρτιση το τηλέφωνο να μπορεί να διοχετεύει την θερμοκρασία που αναπτύσσεται.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έγραψες πάρα πολλά και δεν μπορώ να απαντήσω σε όλα ούτε θέλω να μπω σε αντιπαράθεση ένα δύο πράγματα μόνο για το πώς το βλέπω από την πλευρά μου και μια δυο διευκρινίσεις.

Δεν χάλασε απλά το κινητό .... Έσκασε .

Εσύ άμα πάρεις ένα..... Θερμοσίφωνα πχ η μία κουζιναππ και μετά από έξι μήνες από την λήξη της εγγύησης ,που σημαίνει ότι δεν είναι ούτε ο παλιός ούτε η μη συντηρημένο, σκάσει η πάρει φωτιά μέσα στο σπίτι σου θεώρησε τι φυσιολογικό και μην επικοινωνήσεις με την εταιρία και μην ψάξεις αντικατάσταση. Το κινητό δεν το σκέπασα με καμιά κουβέρτα. Πάνω στον καναπέ ήταν αυτό που βλέπεις είναι το ριχταρι πως το λένε ξέρω γω

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...