Προς το περιεχόμενο

Xiaomi redmi note 3 pro εξεράγη


KinigosPsixon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καμία αντιπαράθεση. Έγραψα πως βλέπω εγώ τα πράγματα (θέλω να πιστεύω ψύχραιμα) με αυτά που έγραψες για το συμβάν. Μπορούσα να κάνω και τον καλό που είναι και πιο δημοφιλές ("Δίκαιο έχεις, τους απατεώνες, ζητά τα λεφτά σου πίσω, κάνε τους ρεζίλι, φώναξε παντού, ποτέ ξανά από αυτούς, κουβαλάμε μια βόμβα στη τσέπη μας" κτλ). Νομίζω πως πρόσφερα καλύτερα με αυτά που έγραψα, αλλά αν δεν σου αρέσει μπορώ και να το σβήσω το post μου. Δικό σου topic είναι, εσύ ζήτησες τις απόψεις άλλων. Αν το post μου δεν σου ήταν χρήσιμο ή πιστεύεις πως το έγραψα απλά για αντιπαράθεση το σβήνω αμέσως. Δεν υπάρχει κανένα θέμα. Αλήθεια το λέω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 46
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Όχι για αυτό είπα και εγώ γιατί έχω δει εδώ μέσα κάποιοι όταν κάποιος βλέπει αλλιώς τα πράγματα αρχίζουν τα δικά του. ο καθένας έχει τον δικό του τρόπο που βλέπει τα πράγματα για αυτό έδωσα και παραδείγματα

Όσο για τον συνήγορο του καταναλωτή μου έχει ήδη απαντήσει και ζήτησε λεπτομέρειες και κάποια στοιχεία για να προχωρήσει φαντάζομαι σε κάποιες ενέργειες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οκ. Ενημέρωσε μας για την συνέχεια. Θα χαρώ να έχω κάνει λάθος στο ότι ο συνήγορος του καταναλωτή είναι αναρμόδιος στις απευθείας αγορές από Κίνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όχι για αυτό είπα και εγώ γιατί έχω δει εδώ μέσα κάποιοι όταν κάποιος βλέπει αλλιώς τα πράγματα αρχίζουν τα δικά του. ο καθένας έχει τον δικό του τρόπο που βλέπει τα πράγματα για αυτό έδωσα και παραδείγματα

Όσο για τον συνήγορο του καταναλωτή μου έχει ήδη απαντήσει και ζήτησε λεπτομέρειες και κάποια στοιχεία για να προχωρήσει φαντάζομαι σε κάποιες ενέργειες.

 

τυπικα, εχει ενα δικιο ο vasilk.  

 

εχεις (οχι μονο εσυ, αλλα κι εγω και παρα πολλοι αλλοι) αγορασει ενα κινητο, το οποιο

 

1. δεν εισαγοταν επισημα -τουλαχιστον στην Ελλαδα, 

2. εδινε 1 χρονο εγγυηση στις χωρες που πουλιοταν, 

3. εχει περασει αρκετο χρονικο διαστημα απο την ληξη της εγγυησης,  

4. εχει περασει τελωνειο....???   γιατι σε βλεπω να πληρωνεις και φορους-δασμους, που εισηγαγες ενα αντικειμενο απο εξωτερικο, το οποιο δεν κυκλοφορουσε επισημα στην χωρα μας, τοτε..!!  δλδ, στο τελος θα βγεις και παρανομος, να το εχεις υπ οψη σου...!!! 

 

 

αρα, και το καταστημα και η εταιρια, ΤΥΠΙΚΑ (το τονιζω) ειναι καλλυμενοι...!! 

 

 

ΟΜΩΣ....., περιμενα -και περιμενω- καλυτερη ανταποκριση απο την XIAOMI, ειδικα την περιοδο που θελει να επεκταθει και σε Ευρωπη, οπου ισχυει η νομοθεσια για 2 χρονια εγγυηση.....!!! 

 

 

περιμενουμε νεοτερα, με πολυ ενδιαφερον.....!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τυπικα, εχει ενα δικιο ο vasilk.  

 

εχεις (οχι μονο εσυ, αλλα κι εγω και παρα πολλοι αλλοι) αγορασει ενα κινητο, το οποιο

 

1. δεν εισαγοταν επισημα -τουλαχιστον στην Ελλαδα, 

2. εδινε 1 χρονο εγγυηση στις χωρες που πουλιοταν, 

3. εχει περασει αρκετο χρονικο διαστημα απο την ληξη της εγγυησης,  

4. εχει περασει τελωνειο....???   γιατι σε βλεπω να πληρωνεις και φορους-δασμους, που εισηγαγες ενα αντικειμενο απο εξωτερικο, το οποιο δεν κυκλοφορουσε επισημα στην χωρα μας, τοτε..!!  δλδ, στο τελος θα βγεις και παρανομος, να το εχεις υπ οψη σου...!!! 

 

 

αρα, και το καταστημα και η εταιρια, ΤΥΠΙΚΑ (το τονιζω) ειναι καλλυμενοι...!! 

 

 

ΟΜΩΣ....., περιμενα -και περιμενω- καλυτερη ανταποκριση απο την XIAOMI, ειδικα την περιοδο που θελει να επεκταθει και σε Ευρωπη, οπου ισχυει η νομοθεσια για 2 χρονια εγγυηση.....!!! 

 

 

περιμενουμε νεοτερα, με πολυ ενδιαφερον.....!!

βρε και 2 και 3 δικια έχει (ενα απο αυτά οτι ο συνηγορος του καταναλωτή δεν είναι αρμόδιος με παρέπεμψαν  όμως στον  International Consumer Protection and Enforcement Network (ICPEN) μέσω της ιστοσελίδας " https://www.icpen.org/". ) απλά σίγουρα δεν είναι αυτο που περίμενα απο την xiaomi και σίγουρα όπως λέω και πιο πάνω δεν χάλασε απλα το κινητό αλλα έσκασε. τι θα γινόταν αν μιλούσα εκεινη την ώρα τι θα γινόταν αν είχα ενα παιδί και τύχαινε να το έχει εκείνη την ώρα στα χέρια του....

και τέλος δεν ξέρω αν έχει σχέση  αλλα το πήρα απο ευρωπαϊκή αποθήκη όχι απο κίνα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τυπικα, εχει ενα δικιο ο vasilk.

 

εχεις (οχι μονο εσυ, αλλα κι εγω και παρα πολλοι αλλοι) αγορασει ενα κινητο, το οποιο

 

1. δεν εισαγοταν επισημα -τουλαχιστον στην Ελλαδα,

2. εδινε 1 χρονο εγγυηση στις χωρες που πουλιοταν,

3. εχει περασει αρκετο χρονικο διαστημα απο την ληξη της εγγυησης,

4. εχει περασει τελωνειο....??? γιατι σε βλεπω να πληρωνεις και φορους-δασμους, που εισηγαγες ενα αντικειμενο απο εξωτερικο, το οποιο δεν κυκλοφορουσε επισημα στην χωρα μας, τοτε..!! δλδ, στο τελος θα βγεις και παρανομος, να το εχεις υπ οψη σου...!!!

 

 

αρα, και το καταστημα και η εταιρια, ΤΥΠΙΚΑ (το τονιζω) ειναι καλλυμενοι...!!

 

 

ΟΜΩΣ....., περιμενα -και περιμενω- καλυτερη ανταποκριση απο την XIAOMI, ειδικα την περιοδο που θελει να επεκταθει και σε Ευρωπη, οπου ισχυει η νομοθεσια για 2 χρονια εγγυηση.....!!!

 

 

περιμενουμε νεοτερα, με πολυ ενδιαφερον.....!!

Τα redmi note 3 που εφερε η infoquest και εδωσε στις μεγαλες αλυσιδες μια χαρα τα καλυπτει με 2 χρονια εγγυηση,το ιδιο και τα 4ρια πλεον.

 

Αλλα δυστηχως τα χρεωνει αναλογα και οι περισσοτετοι δεν θελουν να δωσουν τα παραπανω χρηματα.

 

Αυτα ειναι τα ''καλα''του να αγοραζεις απεξω κινητα.

 

Ναι μεν ειναι φθηνοτερα αλλα απο εγγυηση και υποστηριξη(rom,μπαντες)κλαφτα Χαραλαμπε.

 

Απο την στιγμη που το κινητο ειναι εκτος εγγυησης κακως δινεται τετοια εκταση.

Ειδικα η αναφορα του συνηγορου ειναι αστεια.Ακομα και εντος εγγυησης να ηταν τι να κανει στα κινεζομαγαζα???

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά ο άνθρωπος από ότι καταλαβαίνω δίνει τόση έκταση όχι γιατί χάλασε το κινητό του, αλλά γιατί έσκασε. Και ελληνικό να ήταν πχ, αν έσκαγε στον τρίτο χρόνο (δηλαδή πάλι εκτός εγγύησης) θα έπρεπε να μείνει με σταυρωμένα χέρια επειδή τελείωσε η εγγύηση? Αλίμονο αν είχαν το νομικό δικαίωμα να αρχίσουν να σκάνε οι συσκευές μας μετά το πέρας της εγγύησης τους.

Θα μπορούσε να τραυματιστεί, σε μια Αμερική πχ θα μπορούσε να καταθέσει και μήνυση και να αποζημιωθεί.

Αυτό νομίζω ότι προσπαθεί να πει ο TS και όλοι του λέτε ότι τελείωσε η εγγύηση οπότε δεν έχει δίκιο.

Το "λάθος" είναι ο τρόπος. Δηλαδή δεν μπορείς να λες ότι θα μπορούσα να τραυματιστω αλλά δώστε μου καινούρια συσκευή και είμαι εντάξει.

Εγώ θα κοιτούσα πώς μπορώ να κινηθώ νομικά σε αυτήν την περίπτωση. Αν υπάρχουν οργανισμοί που σε προστατεύουν δηλαδή και μπορεί να γίνει κάποια διαδικασία με πολύ μικρό ή μηδενικό κόστος ίσως αξίζει να ασχοληθείς.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά ο άνθρωπος από ότι καταλαβαίνω δίνει τόση έκταση όχι γιατί χάλασε το κινητό του, αλλά γιατί έσκασε. Και ελληνικό να ήταν πχ, αν έσκαγε στον τρίτο χρόνο (δηλαδή πάλι εκτός εγγύησης) θα έπρεπε να μείνει με σταυρωμένα χέρια επειδή τελείωσε η εγγύηση? Αλίμονο αν είχαν το νομικό δικαίωμα να αρχίσουν να σκάνε οι συσκευές μας μετά το πέρας της εγγύησης τους.

Θα μπορούσε να τραυματιστεί, σε μια Αμερική πχ θα μπορούσε να καταθέσει και μήνυση και να αποζημιωθεί.

Αυτό νομίζω ότι προσπαθεί να πει ο TS και όλοι του λέτε ότι τελείωσε η εγγύηση οπότε δεν έχει δίκιο.

Το "λάθος" είναι ο τρόπος. Δηλαδή δεν μπορείς να λες ότι θα μπορούσα να τραυματιστω αλλά δώστε μου καινούρια συσκευή και είμαι εντάξει.

Εγώ θα κοιτούσα πώς μπορώ να κινηθώ νομικά σε αυτήν την περίπτωση. Αν υπάρχουν οργανισμοί που σε προστατεύουν δηλαδή και μπορεί να γίνει κάποια διαδικασία με πολύ μικρό ή μηδενικό κόστος ίσως αξίζει να ασχοληθείς.

πόλυ σωστά ,βασικα ξεκίνησα   να τους πω οτι έσκασε η συσκευή γιατι το θεωρό τραγικό και να γνωρίζουν το συμβάν και ήθελα μέσω αυτου και αφού δεν θα ψάξω κάποια μήνυση για αποζημίωση όπως αναφέρεις έστω μια καινούργια συσκευή αν και για να πώ την αλήθεια δεν ξέρω και κατα πόσο την θέλω γιατί έχω και ένα συνήθειο το βράδυ να φορτίζω και να παίζω με το κινητό ταυτόχρονα και ένα μικρό φόβο μετά απο το συμβάν τον έχω. αλλα ο τρόπος που γράφω και που σκέφτομαι η αλήθεια είναι οτι είναι λίγο μπερδεμένος 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ συγκαταβατικοί είστε με την xiaomi . Πρώτη φορά ακούω δικαιολογία τύπου αφού πέρασε 1.5 χρόνος δεν πειραΖει ...Δλδ ενα κινητό σε αυτό το χρονικό διάστημα είναι λογικό να εκραγεί ...Αν είχε συμβεί τέτοιο γεγονός στην Samsung η στην apple θα τις είχαμε περάσει πριόνοκορδελα ... κ επειδή το έψαξα λίγο η xiaomi έδωσε χρήματα σε αλλο χρήστη του κινητού με το ίδιο θέμα αρκεί μα έμενε confidential το θέμα. . https://www.igeekphone.com/xiaomi-redmi-note-3-follows-the-samsung-gallaxy-note-7-explosion-history/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ συγκαταβατικοί είστε με την xiaomi . Πρώτη φορά ακούω δικαιολογία τύπου αφού πέρασε 1.5 χρόνος δεν πειραΖει ...Δλδ ενα κινητό σε αυτό το χρονικό διάστημα είναι λογικό να εκραγεί ...Αν είχε συμβεί τέτοιο γεγονός στην Samsung η στην apple θα τις είχαμε περάσει πριόνοκορδελα ... κ επειδή το έψαξα λίγο η xiaomi έδωσε χρήματα σε αλλο χρήστη του κινητού με το ίδιο θέμα αρκεί μα έμενε confidential το θέμα. . https://www.igeekphone.com/xiaomi-redmi-note-3-follows-the-samsung-gallaxy-note-7-explosion-history/

 

κανεις δεν ειναι συγκαταβατικος, με καμια εταιρια. 

 

το περας του 0,5 χρονου, εχει να κανει με την 1 χρονο εγγυηση που δινουν τα "κινεζομαγαζα", και οχι με την κατασκευη της συσκευης. 

 

καμια συσκευη δεν δικαιολογειται να χαλαει, να σκαει η μπαταρια, να καιγεται η πλακετα, η ο,τιδηποτε μεσα στο 2ο χρονο.

 

και μην ξεχναμε οτι χειροτερα περιστατικα εχουν αντιμετωπισει και οι κορυφαιες Samsung (S7) και Apple  (bendgate....). δεν τα ξεχναμε αυτα...!!   γι αυτο περιμενα καλυτερη αντιμετωπιση -διαχειριση απο την ΧIAOMI. στο κατω κατω δεν χαλασανε και κανα εκατομυριο συσκευες....!! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο μόνος που θα πρέπει να κυνηγήσεις είναι η Xiaomi , η κεντρική, και κανένας άλλος.

 

Η επιλογή σου να σου να το αγοράσεις από την Κίνα σου στερεί τα λίγα καλά των λόγων που μένουμε Ευρώπη. Τις γενικές προστασίες της ΕΕ και τους όρους της.

Συνεπώς το κατάστημα είναι το τελευταίο που θα ενοχλήσεις γιατί θα χάσεις (πολύ) τον χρόνο σου.

 

Δεν τίθεται θέμα εγγύησης στην συγκεκριμένη περίπτωση. Τίθεται θέμα μεταξύ εσένα (χρήστη) και της εταιρείας (Xiaomi). Το προϊόν τους ήταν επικίνδυνο για την σωματική σου ακεραιότητα. Τέλος. Φαντάσου να το άφηνες σε κάναν καναπέ και να σε έπαιρνε ο ύπνος. Εκεί δεν χωράει ούτε εγγύηση, ούτε τίποτα. Η μη αναγνώριση του προβλήματος εμένα προσωπικά με απομακρύνει από την Xiaomi. Σε συμβουλεύω να τα βάλεις με την Xiaomi για να μην χάνεις χρόνο αλλού και για κανέναν άλλον λόγο. Από εκεί και πέρα εσύ αποφασίζεις. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφου διαβάζω επι 20 λεπτά (τα μάτια μου βγάλατε άτιμοι χαχαχα) ας πω και εγω την άποψή μου. Θα έρθω αρχικά να συμφωνήσω ότι μετά από 1,5 χρόνο είναι αδικαολόγητο να χαλάει μια συσκευή πόσο μάλλον να εκρυγνειτε αλλά όπως ήδη αναφέρθηκε είναι ένα μεμονομένο συμβάν. Εμένα ποτέ και χτυπάω ξύλο δεν έπεσε συσκευή στα χέρια μου που να μην έβγαλε 2+ χρόνια και μιλάω για βια σε κάποιες συσκευές. Τεσπά το μαγαζί όντως δεν έχει ευθύνη όπως και κανέας reseler σε αυτό τον πλανήτη και η επικοινωνία πρέπει να είναι μόνο με την κατασκευάστρια. Από εκεί και πέρα πραγματικά θεωρώ λάθος να μην κόβουν τον πισινό τους, αν όχι για να του αλλάξουν την συσκευή να του ζητούσαν να τους αποσταλλεί με δική τους χρέωση για περαιτέρω διερεύνυση το συμβάν. Φυσικά και θα διαφωνήσω με τον οποιοδήποτε λέει δεν χρήζει αντι/σης. Έγινε παρανάλωμα του πυρός. Αν το παλικάρι έπαιρνε φωτιά το σπίτι του τι θα γινόταν ?? αν ο ίδιος μαζί με το σπίτι ψηνόταν ?? δεν θα ασχολιόταν κανείς δε θα γινόταν μήνυση προς την εταιρία ?? Υποτίθεται ότι οι μπαταρίες παιρνάνε iso γι αυτο ακριβώς τον λόγο. Και στην τελική ήμαρτον 100 συσκευές αν το πάθουν και δεν παίξει κανένας τραυματισμός θα έπρεπε να τις αλλάξουν και δώρο μια νύχτα με εξωτικη κυράι ή κύριο :D

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά,μετά από όλα αυτά που εχω διαβάσει θα σας πω και την γνώμη μου ως τεχνικός,η συσκευή έκανε μπαμ,οκ το καταλάβαμε,το θέμα είναι το εξής,μήπως είχε βραχυκύκλωση από υγρασία με αποτέλεσμα η μπαταρία να φούσκωσε και λόγο ότι τα xiaomi έχουν μεταλλικό μεσαίο κασωμα αλλά και το πίσω καπάκι,να μην το κατάλαβε το παιδί και όσο το φόρτιζε να ήταν ένα βήμα πριν το μπαμ κάθε φορά που το έβαζε στην πρίζα.

Και για να προλάβω μερικούς,υγρασία για να μπει στο κινητό δεν είναι απαραίτητο να σου πέσει μέσα στο νερό ή γενικά να γίνει μούσκεμα ,απλά καθημερινά πραγματάκια,το πιάνεις με ιδρωμένα χέρια ,το βάζεις μέσα στην τσέπη και το πόδι σου ιδρώνει,είναι βρεγμένα τα μαλλιά σου ή έχεις βγει από το μπάνιο και σηκώνεις το τηλέφωνο να απαντήσεις.

Πολλά μικρά καθημερινά πράγματα που κανένας δεν τα βλέπει,λόγο του επαγγέλματός μου εγώ τα βλέπω,προσέχω για της συσκευές μου αλλά ενημερώνω και του ανθρώπους που δεν ξέρουν. 

 

Βασικά,τώρα που κοιτάω καλύτερα της φωτογραφίες παρατηρησα ότι ο δείκτης υγρασίας,πάνω από την κάμερα που είναι,είναι κόκκινος,που να πει ότι κάτι υγρό μπήκε μέσα.

Δεν σημαίνει ότι όντως είναι από αυτό αλλά πέφτουν οι υποψίες μου μέσα.

Αν είχες παρατηρήσει ένα ελαφρύ φούσκωμα στο αλουμίνιο από πίσω απλά πες το.

y_YEtg7m.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...