definitio Δημοσ. 26 Μαρτίου Δημοσ. 26 Μαρτίου 17 minutes ago, bill999r said: Πόσα χλμ έχουν φίλε μου και που βρίσκεται ο δείκτης φθοράς; Πόσα χρόνια τα φοράς; Δεν είναι όλες οι περιπτώσεις ίδιες, δεν λέω αυτό. Αλλά σύμφωνα με τους κατασκευαστές ελέγχοντας 2-3 σημεία στο λάστιχο μπορείς να αξιολογήσεις την κατάσταση του. Πάντως τα Bridgestone, μιας και τα φορούσα 8 χρόνια, κάθε 4αδα από μια τετραετία, είναι απαράδεκτα και μετά τα 3 χρόνια σκληραίνουν παρά πολύ και παρουσιάζουν τα συμπτώματα που αναφέρεις. Και σε εμένα τα ίδια, εμφανισιακά ήταν σε ψιλοκαλη κατάσταση, αλλά στο πέλμα φαινόταν ψιλοσκασιματα, και όλα αυτά σε 4 χρόνια χρήσης. Σωστό και αυτό. Εχουν 35Κ χλμ, από 25Κ παρατήρησα πολύ εμφανή πτώση απόδοσης. Τα έβαλα Ιούλιο του 2021...στα ~3 χρόνια παρατήρησα έντονη διαφορά Δεν μέτρησα ακριβώς από τον δείκτη φθοράς πόσο απομένει στο πέλμα (θα το μετρήσω να σου πω), αλλά δεν πλησιάζει καν, έχουν πολύ ψωμί ακόμη. 1
phanispal Δημοσ. 26 Μαρτίου Δημοσ. 26 Μαρτίου Συγγνώμη κιόλας, αλλά αν δεν κάνω λάθος, το βάθος του πέλματος έχει σημασία κυρίως για την πρόσφυση στο βρεγμένο. Σε αυτή τη φάση η κουβέντα αφορούσε στην παλαιότητα της γόμας και πώς θα ανταπεξέλθει το ελαστικό που δεν έχει γράψει πολλά χιλιόμετρα στο στεγνό.
atheatos Δημοσ. 26 Μαρτίου Δημοσ. 26 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, phanispal είπε το βάθος του πέλματος έχει σημασία κυρίως για την πρόσφυση στο βρεγμένο. Η πρόσφυση στον βρεγμένο εξαρταται κυρίως από την χάραξη και το είδος της γόμας. Γιατί πολλά ελαστικά έχουν βάθος πέλματος αλλά η πρόσφυση στο βρεγμένο είναι κακή. 2 ώρες πριν, definitio είπε Εχουν 35Κ χλμ, από 25Κ παρατήρησα πολύ εμφανή πτώση απόδοσης. Τα έβαλα Ιούλιο του 2021...στα ~3 χρόνια παρατήρησα έντονη διαφορά Δεν μέτρησα ακριβώς από τον δείκτη φθοράς πόσο απομένει στο πέλμα (θα το μετρήσω να σου πω), αλλά δεν πλησιάζει καν, έχουν πολύ ψωμί ακόμη. Θυμάσαι μήπως αν είχαν χάσει το μαύρο χρώμα που είχαν στην αρχή και είχαν γκριζάρει ? Επεξ/σία 26 Μαρτίου από atheatos
bill999r Δημοσ. 26 Μαρτίου Δημοσ. 26 Μαρτίου 2 ώρες πριν, definitio είπε Εχουν 35Κ χλμ, από 25Κ παρατήρησα πολύ εμφανή πτώση απόδοσης. Τα έβαλα Ιούλιο του 2021...στα ~3 χρόνια παρατήρησα έντονη διαφορά Δεν μέτρησα ακριβώς από τον δείκτη φθοράς πόσο απομένει στο πέλμα (θα το μετρήσω να σου πω), αλλά δεν πλησιάζει καν, έχουν πολύ ψωμί ακόμη. Έτσι ακριβώς και σε εμένα, η ίδια συμπεριφορά. Θεωρητικά σύμφωνα με αυτά που λέει η Michelin, το λάστιχο έχει ακόμα ζωή. Κ εδώ η Bridgestone πάνω κάτω τα ίδια λέει https://www.bridgestone.co.th/en/tire-clinic/tire-talk/when-to-replace-your-tyres# Τι να πω, ίσως συμβαίνει κάτι αντίστοιχο με τους ιμάντες που ανέφερες σε προηγούμενο ποστ. Ίσως να θέλουν να δείξουν ότι τα ελαστικά τους είναι περισσότερο ανθεκτικά. Πάντως σίγουρα η ημερομηνία κατασκευής δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο. Σημαντικός ρόλο παίζει ο χρόνος έκθεσης του ελαστικού στις καιρικές συνθήκες.
atheatos Δημοσ. 26 Μαρτίου Δημοσ. 26 Μαρτίου 2 λεπτά πριν, bill999r είπε Σημαντικός ρόλο παίζει ο χρόνος έκθεσης του ελαστικού στις καιρικές συνθήκες. Ειδικά όταν αυτές είναι εκτός των οριων του.
definitio Δημοσ. 26 Μαρτίου Δημοσ. 26 Μαρτίου 26 minutes ago, atheatos said: Η πρόσφυση στον βρεγμένο εξαρταται κυρίως από την χάραξη και το είδος της γόμας. Γιατί πολλά ελαστικά έχουν βάθος πέλματος αλλά η πρόσφυση στο βρεγμένο είναι κακή. Θυμάσαι μήπως αν είχαν χάσει το μαύρο χρώμα που είχαν στην αρχή και είχαν γκριζάρει ? Σε μένα στο βρεγμένο η συμπεριφορά ήταν υποδειγματική, θα έλεγα, τα πρώτα δύο χρόνια...όσο θυμάμαι και σε δοκιμές aquaplaning το Τ005 ήταν κορυφαίο Οχι δεν έχουν αποχρωματιστεί...
mike15 Δημοσ. 26 Μαρτίου Δημοσ. 26 Μαρτίου 9 ώρες πριν, 11osmikrosmhtsos είπε και παντα πανω απο 3 μηνες σωστο ,το ξεχασα αυτο.αν και σπανιζει πλεον να βρεις γιατι δεν στα καλ ελαστικα συνηθως δεν στοκαρουν πλεον. 6 ώρες πριν, definitio είπε (και της Michelin ειδικά δεν φημίζονται για την αντοχή τους στο χρόνο) πλεον εχουν βελτιωθει στην αντοχη αλλα εξαρταται το μοντελλο.σιγουρα εχουν την πιο μαλακη γομα.. τα πιλοτ σπορτ δεν αντεχουν,οπως ολα τα σπορ ελαστικα.τα primacy ομως βγαζουν.μιλαμε για νορμαλ οδηγηση παντα. 4 ώρες πριν, bill999r είπε Πάντως τα Bridgestone, μιας και τα φορούσα 8 χρόνια, κάθε 4αδα από μια τετραετία, είναι απαράδεκτα και μετά τα 3 χρόνια σκληραίνουν παρά πολύ και παρουσιάζουν τα συμπτώματα που αναφέρεις. Και σε εμένα τα ίδια, εμφανισιακά ήταν σε ψιλοκαλη κατάσταση, αλλά στο πέλμα φαινόταν ψιλοσκασιματα, και όλα αυτά σε 4 χρόνια χρήσης. Σωστό και αυτό. εκτος των μισελιν σχεδον ολα το παθαινουν αυτο ειναι φυσιολογικο,βγαινουν τα ''ελαια",στεγνωνει..και τα μισελιν αλλα λιγοτερο..θυμαμαι καποτε μια συνεντευξη του υπευθυνου της goodyear,δευτερο-τριτη σε πωλησεις τοτε μετα η' πριν την Bridgestone ,που ελεγε και θαυμαζε ταυτοχρονα πως εχουν πλησιασει πολυ την τεχνογνωσια της μισελιν αλλα δεν μπορουν να βρουν ακομα πως φτιαχνει τοσο ανετα ,σπορ αλλα και με αντοχη ελαστικα. παντως εχεις δικιο τα Bridgestone ειναι σκληρα γιαυτο και δεν μου αρεσαν ποτε. 4 ώρες πριν, Nabuko είπε Μετρητής Πέλματος Ελαστικών θυμαμαι πηγα σε μια αντιπροσωπεια και πολυ πριμιουμ με τεχνικους συμβουλους πολυ cocky και του ζητησα να μου μετρησει το τακακι..μαντεψε τι εφερε για να το μετρησει.... 1 ώρα πριν, bill999r είπε Πάντως σίγουρα η ημερομηνία κατασκευής δεν παίζει ιδιαίτερο ρόλο. Σημαντικός ρόλο παίζει ο χρόνος έκθεσης του ελαστικού στις καιρικές συνθήκες. οπως αναφερθηκε μονο αν ειναι πριν τους 3 μηνες ,τοτε παιζει ρολο.μονο τοτε. 1
11osmikrosmhtsos Δημοσ. 27 Μαρτίου Δημοσ. 27 Μαρτίου 12 ώρες πριν, mike15 είπε ''ελαια" *οι πλαστικοποιητες 1
Ukforthemoment Δημοσ. 27 Μαρτίου Δημοσ. 27 Μαρτίου 13 ώρες πριν, mike15 είπε θυμαμαι πηγα σε μια αντιπροσωπεια και πολυ πριμιουμ με τεχνικους συμβουλους πολυ cocky και του ζητησα να μου μετρησει το τακακι..μαντεψε τι εφερε για να το μετρησει.... Μια μπανάνα; 1
redbullboy Δημοσ. 27 Μαρτίου Δημοσ. 27 Μαρτίου Νούμερο 1 εχθρός του συμβατικού ελαστικού είναι η ηλιακή ακτινοβολία. Αυτός είναι ο λόγος που κάποιοι βλέπετε οπτικά τα ελαστικά σας να έχουν πολύ καλή εικόνα, αλλά στον δρόμο δεν αποδίδουν. Οι εταιρείες είναι υποχρεωμένες να παράγουν τα ελαστικά με βιοδιασπώμενα χαρακτηριστικά, για περιβαλλοντικούς λόγους. Αυτό συμβαίνει σταδιακά, αλλά όσο περνάει ο καιρός αλλάζουν και τα χαρακτηριστικά που μας ενδιαφέρουν για την καλή απόδοση. 3
mindreader Δημοσ. 27 Μαρτίου Δημοσ. 27 Μαρτίου 14 minutes ago, redbullboy said: Νούμερο 1 εχθρός του συμβατικού ελαστικού είναι η ηλιακή ακτινοβολία. Αυτός είναι ο λόγος που κάποιοι βλέπετε οπτικά τα ελαστικά σας να έχουν πολύ καλή εικόνα, αλλά στον δρόμο δεν αποδίδουν. Οι εταιρείες είναι υποχρεωμένες να παράγουν τα ελαστικά με βιοδιασπώμενα χαρακτηριστικά, για περιβαλλοντικούς λόγους. Αυτό συμβαίνει σταδιακά, αλλά όσο περνάει ο καιρός αλλάζουν και τα χαρακτηριστικά που μας ενδιαφέρουν για την καλή απόδοση. Ακομη περισσοτερο λοιπον φαινεται, η σημασια οσων συζητουνται σε αυτο το νημα
mike15 Δημοσ. 27 Μαρτίου Δημοσ. 27 Μαρτίου (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, Ukforthemoment είπε Μια μπανάνα; σου λειπει? Επεξ/σία 27 Μαρτίου από mike15
Ukforthemoment Δημοσ. 27 Μαρτίου Δημοσ. 27 Μαρτίου 19 λεπτά πριν, mike15 είπε σου λειπει? Οχι ,κράτα την . https://knowyourmeme.com/memes/banana-for-scale
mike15 Δημοσ. 27 Μαρτίου Δημοσ. 27 Μαρτίου 1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε Οχι ,κράτα την . https://knowyourmeme.com/memes/banana-for-scale στην εστειλα ηδη
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα