Προς το περιεχόμενο

Ακομα μια τραγικη αντιμετωπιση καταστηματος σχετικα με εγγυηση


MaXmaD

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Θα ηθελα να μοιραστω την παρακατω εμπειρια μαζι σας ωστε να προστεθει στον μακρυ καταλογο της τραγικης αντιμετωπισης των πελατων απο τα ελληνικα καταστηματα...

 

 

Προ περιπου 2 μηνων, γινεται αγορα ειδων πληροφορικης απο επαρχιακο καταστημα μετα απο ερευνα στο σκρουτζ. Η παραγγελια ηταν κοντα στα 1200 ευρω. Προσπερναω, αν και αναφερω, οτι στην παραγγελια συμπεριληφθηκε και κοστος μεταφορικων(!) παρα το 4ψηφιο της νουμερο. Συνηθες πολιτικη καταστηματων ειναι τα μεταφορικα μετα απο καποιο ποσο να μην επιβαρυνουν τον πελατη. Εν παση περιπτωση ηταν κατι που το γνωριζα εξ αρχης και ετσι κ αλλιως σ αυτο το κομματι το καθε καταστημα εχει τις δικες του χρεωσεις.

 

Πριν λιγες μερες ενα εκ των τροφοδοτικων που αγοραστηκαν μεταξυ αλλων, παρουσιαζει προβλημα. Θελοντας να προσπερασω το καταστημα αγορας γιατι ενιωθα οτι θα εχω ασχημα ξεμπερδεματα , απευθυνομαι στον κατασκευαστη(Corsair). Το rma ανοιγει κανονικα και η Corsair περιμενει το τροφοδοτικο μου.

 

Το κοστος αποστολης ομως , βγαινει αρκετα υψηλο οποτε αποφασιζω να μπλεξω με την ελληνικη πραγματικοτητα....

 

Απευθυνομαι στο καταστημα αγορας και μετα απο μια τηλεφωνικη επικοινωνια με ιδιαιτερους τονους, αποστελω εν τελει το τροφοδοτικο στο καταστημα.

 

Με ενημερωνουν μετα απο 2 μερες οτι το τροφοδοτικο θα ταξιδεψει στην Corsair και για να γινει αυτο θα πρεπει τους καλυψω τα ταχυδρομικα εξοδα για να το στειλουν!

 

Μια αποφαση η οποια φυσικα ερχεται σε αντιθεση με τους νομους του κρατους και τις Ε.Ε. οι οποιοι ξεκαθαριζουν οτι ο αγοραστης δεν επιδεχεται καμιας επιπλεον επιβαρυνσης για επισκευη-αντικατασταση ελλατωματικου προιοντος!

 

 

Ειλικρινα παρ ολη την πολυετη εμπειρια μου με ελληνικα και ξενα καταστηματα, το να ενημερωνομαι οτι για επισκευη εντος εγγυησης θα πρεπει να πληρωσω μεταφορικα απο το καταστημα προς τον κατασκευαστη ξεπερναει καθε φαντασια!

 

Φυσικα και δεν προκειται να πληρωσω δεκαρα και αν δεν μπορεσουμε να εφαρμοσουμε την νομιμη λυση θα αναγκαστω να καταφυγω στις αρμοδιες αρχες....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Κάνε ό,τι νομίζεις.

 

Απλά, να σε ενημερώσω, αν το site αναφέρει ρητά ποιος χρεώνεται τα μεταφορικά (δεν είναι εξ' ορισμού το κατάστημα ή η αντιπροσωπεία, εφόσον, επαναλαμβάνω, αναφέρεται ρητά) κι αυτός ο κάποιος είσαι εσύ, και έχεις κάνει αποδοχή των όρων, θεωρείται πως έχεις λάβει γνώση (όπως είχες λάβει γνώση για το ποιος χρεώνεται την αποστολή, ασχέτως ποσού παραγγελίας).

 

Κι επειδή επικαλείσαι την Ε.Ε., διάβασε σχετικά εδώ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το να καλύψεις τα μεταφορικά προς το καταστημά τους είναι λογικό, όχι όμως και τα μεταφορικά προς τον προμηθευτή τους!

Δηλαδή αν είχες αγοράσει αυτοκίνητο θα έπρεπε να πληρώσεις μεταφορικά πχ προς Ιαπωνία για να σου φέρουν ανταλλακτικά;

 

Κάνε μια ερώτηση και στην Γ.Γ καταναλωτή:

http://www.efpolis.gr/el/component/content/article/852.html

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επιλέγετε να κάνετε τα ψώνια σας από σκρουτζομάγαζα  για να κόψετε κανά ψωροευρώ από το λογαριασμό μπας και θα κάνει την διαφορά και θα σωθείτε και όταν έρθει η ώρα της υποστήριξης από τους πωλητές κλαίγεστε

βαρετό 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάνε ό,τι νομίζεις.

 

Απλά, να σε ενημερώσω, αν το site αναφέρει ρητά ποιος χρεώνεται τα μεταφορικά (δεν είναι εξ' ορισμού το κατάστημα ή η αντιπροσωπεία, εφόσον, επαναλαμβάνω, αναφέρεται ρητά) κι αυτός ο κάποιος είσαι εσύ, και έχεις κάνει αποδοχή των όρων, θεωρείται πως έχεις λάβει γνώση (όπως είχες λάβει γνώση για το ποιος χρεώνεται την αποστολή, ασχέτως ποσού παραγγελίας).

 

Κι επειδή επικαλείσαι την Ε.Ε., διάβασε σχετικά εδώ.

 

Μα αυτο που του δινεις να διαβασει αντιτιθεται με αυτα που λες και λεει ακριβως αυτα που λεει αυτος!

Οτι δηλαδη ο πωλητης υποχρεουται να τα επισκευασει ή αντικαταστησει, ΔΩΡΕΑΝ.

 

Ειδικοί όροι για να επικαλεστείτε εγγυήσεις ή να υπαναχωρήσετε από αγορές:

 

Εγγυήσεις για ελαττωματικά προϊόντα Δωρεάν, 2ετής εγγύηση (νόμιμη εγγύηση) για όλα τα προϊόντα

Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, έχετε πάντα το δικαίωμα σε ελάχιστη 2ετή εγγύηση χωρίς καμία επιβάρυνση, ανεξάρτητα από το αν αγοράσατε το προϊόν στο διαδίκτυο, σε κατάστημα ή με ταχυδρομική παραγγελία.

Αυτή η 2ετής εγγύηση είναι το ελάχιστο δικαίωμά σας. Οι εθνικοί κανόνες της χώρα σας μπορεί να προβλέπουν πρόσθετη προστασία: ωστόσο, κάθε απόκλιση από τους κανόνες της ΕΕ πρέπει να είναι πάντοτε προς το συμφέρον του καταναλωτή.

 

Εάν προϊόντα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο πωλητής οφείλει να τα επισκευάσει ή να τα αντικαταστήσει δωρεάν ή να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει όλα τα χρήματα που πληρώσατε.

 

Κατά κανόνα, μπορείτε να ζητήσετε την πλήρη ή μερική επιστροφή των χρημάτων μόνον όταν δεν είναι δυνατή ή ενδεδειγμένη η επισκευή ή η αντικατάσταση των προϊόντων.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επιλέγετε να κάνετε τα ψώνια σας από σκρουτζομάγαζα  για να κόψετε κανά ψωροευρώ από το λογαριασμό μπας και θα κάνει την διαφορά και θα σωθείτε και όταν έρθει η ώρα της υποστήριξης από τους πωλητές κλαίγεστε

βαρετό 

 

Έχω δει προσωπικά αντιμετώπιση από Κώτσο, Πλαίσιο και Πάμπλικ, μούρλια σε περίπτωση βλάβης συσκευής.  Οπότε κατ εμέ αφού η αντιμετώπιση είναι σκατά σχεδόν παντού , τότε ναι κοιτάς τις κριτικές στο σκρούτζ και επιλέγεις τι συμφέρει η τσέπη σου. Εξάλλου σε πολλά προιόντα η διαφορά δεν είναι κανένα ψωροευρώ αλλά μέχρι και 200 + ευρώ.

 

Ίσως μόνο τα Media Markt είναι επαγγελματίες και προβλεπέ. Όπως και τα Lidl.  Είναι γερμαναράδες για αυτό.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Μα αυτο που του δινεις να διαβασει αντιτιθεται με αυτα που λες και λεει ακριβως αυτα που λεει αυτος!

Οτι δηλαδη ο πωλητης υποχρεουται να τα επισκευασει ή αντικαταστησει, ΔΩΡΕΑΝ.

 

[...]

 

Δεν μιλάω για την επισκευή. Για τα μεταφορικά μιλάω:

 

"Ορισμένοι έμποροι μπορεί να μην σας χρεώσουν για την επιστροφή των προϊόντων. Ωστόσο, ο έμπορος οφείλει να σας έχει ενημερώσει προηγουμένως ότι θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων. Διαφορετικά, θα πρέπει να καλύψει αυτός το κόστος επιστροφής. Δεν υποχρεούστε να πληρώσετε κανένα ποσό για το οποίο δεν είχατε προηγουμένως ενημερωθεί."

 

Γι' αυτό λέω, να δει τους όρους αγοράς και τι αναφέρουν για τα μεταφορικά. Εφόσον υπάρχει ενημέρωση η οποία γίνεται αποδεκτή σε κάποιο στάδιο της συναλλαγής, ο έμπορος είναι καλυμένος.

 

Το δεύτερο που λέω, εμμέσως πλην σαφώς (θέλω να ελπίζω) είναι πως δεν ισχύει ότι εξ ορισμού το κόστος το αναλαμβάνει ο πωλητής. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επιλέγετε να κάνετε τα ψώνια σας από σκρουτζομάγαζα  για να κόψετε κανά ψωροευρώ από το λογαριασμό μπας και θα κάνει την διαφορά και θα σωθείτε και όταν έρθει η ώρα της υποστήριξης από τους πωλητές κλαίγεστε

βαρετό 

Το μόνο βαρετό είναι που παντού συναντάς παράνομες πρακτικές στον χώρο του εμπορίου.

 

Αυτό που πρέπει να γίνει αυτονόητο κάποια στιγμή, 

είναι να σέβονται οι έμποροι την καταναλωτική νομοθεσία και τα χρήματα των πελατών τους.

 

Και όχι 

δικαίωμα και υποχρέωση είναι να αγοράζει ο καταναλωτής από οποιονδήποτε στην επικράτεια

όσο η τήρηση της νομιμότητας είναι στοιχειώδης υποχρέωση του εμπορικού κόσμου.

 

Η τήρηση της νομιμότητας στα πλαίσια του υγιούς ανταγωνισμού

είναι και προς το συμφέρον του υγιούς κομματιού του εμπορίου,

πέραν από το συμφέρον και πολύ περισσότερο το δίκαιο του καταναλωτή που είναι αδιαπραγμάτευτο.

 

 

Διεκδικείτε τα δικαιώματά σας

μην ακούτε τις φωνές που επιχειρούν να δημιουργήσουν τύψεις και προσκόμματα τη στιγμή που διεκδικείτε τα δικαιώματα που σάς ανήκουν,

αγοράζετε εκεί που έχουν συμφέρουσες τιμές γιατί είστε υποχρεωμενοι να το κάνετε ως καταναλωτές,

 

η τήρηση της νομιμότητας είναι αυτονόητη και επιβεβλημένη

ακόμα κι αν υπάρχουν διάβολοι έμποροι

είναι υποχρεωμένοι να συμμορφωθούν με την αρωγή των αρχών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μιλάω για την επισκευή. Για τα μεταφορικά μιλάω:

 

"Ορισμένοι έμποροι μπορεί να μην σας χρεώσουν για την επιστροφή των προϊόντων. Ωστόσο, ο έμπορος οφείλει να σας έχει ενημερώσει προηγουμένως ότι θα επιβαρυνθείτε με τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων. Διαφορετικά, θα πρέπει να καλύψει αυτός το κόστος επιστροφής. Δεν υποχρεούστε να πληρώσετε κανένα ποσό για το οποίο δεν είχατε προηγουμένως ενημερωθεί."

 

Γι' αυτό λέω, να δει τους όρους αγοράς και τι αναφέρουν για τα μεταφορικά. Εφόσον υπάρχει ενημέρωση η οποία γίνεται αποδεκτή σε κάποιο στάδιο της συναλλαγής, ο έμπορος είναι καλυμένος.

 

Το δεύτερο που λέω, εμμέσως πλην σαφώς (θέλω να ελπίζω) είναι πως δεν ισχύει ότι εξ ορισμού το κόστος το αναλαμβάνει ο πωλητής. 

 

 Ναι συμφωνα με το λινκ που εδωσες με τους ΕΕ νομους κλπ, δεν ειναι αναγκασμενοι να του το ξαναφερουν σπιτι του δωρεαν(εφοσον πχ ζει Θεσσαλονικη και το καταστημα ειναι πχ στην Αθηνα) αλλά το να πληρωσει εξοδα αποστολης απο το καταστημα προς την εταιρεια για επισκευη δεν ειναι αναγκασμενος επισης, και μαλίστα(σημαντικοτερο) συμφωνα με το λινκ που εδωσες ο πωλητης/καταστημα ειναι ΑΝΑΓΚΑΣΜΕΝΟΣ να κανει ο,τι πρεπει να γινει ωστε να  επισκευάσει το προιον ή να το αντικαταστήσει δωρεάν ή να μειώσει την τιμή ή να επιστρέψει όλα τα χρήματα που πληρώσε ο αγοραστης.

 

Αρα το να του λενε πληρωσε τα μεταφορικα απο το καταστημα μας προς την εταιρεια ειναι "παρανομο" και απαραδεκτο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Εγώ δεν διαβάζω να έχει αποδεχτεί ο έμπορος ελλάτωμα του προϊόντος. 

 

Γι' αυτό, ξαναλέω, να δει τους όρους της αγοράς. Για παράδειγμα, ΑΝ ο έμπορος λέει πως για ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ έλεγχο, το κόστος το αναλαμβάνει ο αγοραστής, καλύπτεται να του ζητήσει τα έξοδα αποστολης.

 

ΕΦΟΣΟΝ το προϊόν βρεθεί ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ και θέλει ΕΠΙΣΚΕΥΗ ή ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΤΟΤΕ τα έξοδα στα οποία έχει μπει ο αγοραστής τα ζητάει και τα παίρνει από το κατάστημα/έμπορο/αντιπροσωπεία κτλ.

 

Εάν προϊόντα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο πωλητής οφείλει να τα επισκευάσει ή να τα αντικαταστήσει δωρεάν ή να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει όλα τα χρήματα που πληρώσατε.

 

Δύο είναι τα καίρια σημεία:

 

1. Να ΑΠΟΔΕΙΧΤΟΥΝ ελλατωματικά

2. Να σας ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ.

 

Αυτά ΑΝ έχει ενημερώσει ρητά στους όρους πώλησης για το τι συμβαίνει με τα έξοδα για ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ έλεγχο.

 

Υ.Γ. Εγώ, στο μήνυμα δεν βλέπω καμία αναφορά για έξοδα του αγοραστή. Μπορεί και να είναι έτσι, αλλά ρητά δεν προκύπτει από κάπου.

 

Υ.Γ2. Οι "ιδιαίτεροι τόνοι", ό,τι κι αν σημαίνει αυτό ακριβώς, δεν είναι καλό σημάδι, γενικά.

 

Υ.Γ.3 Τζάμπα τα έγραφα, πήγε και διέγραψε το μήνυμά του. Τι να πεις...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

MaXmaDMember

  • av-85963.jpg?_r=0
  • Members
  • 306 μηνύματα

Δημοσίευση σήμερα, 07:08

 

Με ενημερωνουν μετα απο 2 μερες οτι το τροφοδοτικο θα ταξιδεψει στην Corsair και για να γινει αυτο θα πρεπει τους καλυψω τα ταχυδρομικα εξοδα για να το στειλουν!

 

​Απευθύνσου στο συνηγορο του καταναλωτη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχην η βλαβη του τροφοδοτικου ειναι δεδομενη, καθως οπως παραδεχθηκε και το καταστημα κατα ενα μεγαλο ποσοστο θα γινει αντικατασταση (απο corsair παντα).

 

Απο εκει και περα συμφωνα με τους ορους της ιστοσελιδας τα μεταφορικα προς το καταστημα σε περιπτωση βλαβης τα αναλαμβανει ο πελατης. Ουδεποτε ειχα αντιρηση σ αυτο καθως ειναι δικη μου επιλογη το μερος αγορας και το καταστημα δεν ευθυνεται αν εγω πχ σηκωθω και παω να μεινω στο Καστελοριζο η στο εξωτερικο.

 

 

Δεν αναφερεται πουθενα καποιο εξτρα κοστος για τον διαγνωστικο ελεγχο, το οποιο κ αυτο απο μονο του θα ηταν παρανομο.

Και εξηγω:

 

Απο τη στιγμη που ενα καταστημα αποφασιζει να εμπορευτει ενα προιον πρεπει να ειναι σε θεση να μπορει να πιστοποιησει οτι αυτο που πουλαει λειτουργει οπως ακριβως διαφημιζεται(απο τον πωλητη, απο το site, απο τα τεχνικα χαρακτηριστικα)

Απο τι στιγμη που γινεται ενας πρωτος ελεγχος και διαπιστωθει η υπαρξη προβληματος υπαρχουν 2 λυσεις:

 

1. Το καταστημα αναλαμβανει να διαχειριστει το προβλημα και να αποζημιωσει τον πελατη. Το ελλατωματικο προιον μπορει στη συνεχεια να το χειριστει εσωτερικα, να το στειλει στον προμηθευτη, να το στειλει στον κατασκευαστη, στον εισαγωγεα οπουδηποτε. (στην εμπορικη γλωσσα να ψαξει να βρει ποιος "θα το φαει")

 

2. Να προωθησει το προιον στο επισημο service ωστε να δωθει μια επισημη λυση απο τον κατασκευαστη. Κ αυτο διοτι, ας πουμε οτι πχ εγω πηρα το τροφοδοτικο και το βουτηξα σε εναν κουβα νερο. Το καταστημα δεν εχει εξουσιοδοτηση ουτε ειναι υποχρεωμενο να το ανοιξει ωστε να διαπιστωσει οτι η βλαβη ειναι δικη μου υπαιτιοτητα (υπαρξη υγρων).

 

Και τα 2 παραπανω ειναι νομιμα να εφαρμοστουν χωρις ΚΑΜΙΑ επιπλεον επιβαρυνση του πελατη.

 

 

ΑΝ το καταστημα επιλεξει τον δευτερο τροπο και η corsair γυρισει μετα και πει οτι εγω το βουτηξα στο νερο τοτε το καταστημα πολυ σωστα θα απαιτησει απο μενα οποιαδηποτε επιπλεον εξοδα καθως μιλαμε για ενα προιον εκτος εγγυησης.

 

 

Με το καταστημα ουδεποτε εγινε λογος για επιστροφη των χρηματων των μεταφορικων αν και οταν αποδειχθει οτι πραγματι το προιον καλυπτοταν απο την εγγυηση.

 

 

Ολα τα παραπανω ειναι το απλο συμπερασμα που προκυπτει τοσο απο την ιστοσελιδα της Ε.Ε για την ενημερωση του πολιτη  http://europa.eu οσο και απο τον νομο 3043/2002.

 

 

Τελος εγω κατανοω οτι στα ηλεκτρονικα ειδη ο εμπορος μπορει να δουλεψει και με 3-5-10% κερδος αλλα αυτο δεν σημαινει οτι για καθε βλαβη θα χρεωνεται ο αγοραστης παρανομες χρεωσεις για να μην μειωθει περισσοτερο το κερδος του εμπορου. Οταν αποφασιζει να πουλησεις ενα τροφοδοτικο με 10 χρονια εγγυησης πρεπει να εισαι σε διατεθειμενος να ενοχληθεις για οποιοδηποτε προβλημα τα 10 επομενα χρονια , ειδικα αν δεν υπαρχει καποιο εγχωριο εξουσιοδοτημενο service-αντιπροσωπεια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα ηθελα να μοιραστω την παρακατω εμπειρια μαζι σας ωστε να προστεθει στον μακρυ καταλογο της τραγικης αντιμετωπισης των πελατων απο τα ελληνικα καταστηματα...

 

 

Προ περιπου 2 μηνων, γινεται αγορα ειδων πληροφορικης απο επαρχιακο καταστημα μετα απο ερευνα στο σκρουτζ. Η παραγγελια ηταν κοντα στα 1200 ευρω. Προσπερναω, αν και αναφερω, οτι στην παραγγελια συμπεριληφθηκε και κοστος μεταφορικων(!) παρα το 4ψηφιο της νουμερο. Συνηθες πολιτικη καταστηματων ειναι τα μεταφορικα μετα απο καποιο ποσο να μην επιβαρυνουν τον πελατη. Εν παση περιπτωση ηταν κατι που το γνωριζα εξ αρχης και ετσι κ αλλιως σ αυτο το κομματι το καθε καταστημα εχει τις δικες του χρεωσεις.

 

Πριν λιγες μερες ενα εκ των τροφοδοτικων που αγοραστηκαν μεταξυ αλλων, παρουσιαζει προβλημα. Θελοντας να προσπερασω το καταστημα αγορας γιατι ενιωθα οτι θα εχω ασχημα ξεμπερδεματα , απευθυνομαι στον κατασκευαστη(Corsair). Το rma ανοιγει κανονικα και η Corsair περιμενει το τροφοδοτικο μου.

 

Το κοστος αποστολης ομως , βγαινει αρκετα υψηλο οποτε αποφασιζω να μπλεξω με την ελληνικη πραγματικοτητα....

 

Απευθυνομαι στο καταστημα αγορας και μετα απο μια τηλεφωνικη επικοινωνια με ιδιαιτερους τονους, αποστελω εν τελει το τροφοδοτικο στο καταστημα.

 

Με ενημερωνουν μετα απο 2 μερες οτι το τροφοδοτικο θα ταξιδεψει στην Corsair και για να γινει αυτο θα πρεπει τους καλυψω τα ταχυδρομικα εξοδα για να το στειλουν!

 

Μια αποφαση η οποια φυσικα ερχεται σε αντιθεση με τους νομους του κρατους και τις Ε.Ε. οι οποιοι ξεκαθαριζουν οτι ο αγοραστης δεν επιδεχεται καμιας επιπλεον επιβαρυνσης για επισκευη-αντικατασταση ελλατωματικου προιοντος!

 

 

Ειλικρινα παρ ολη την πολυετη εμπειρια μου με ελληνικα και ξενα καταστηματα, το να ενημερωνομαι οτι για επισκευη εντος εγγυησης θα πρεπει να πληρωσω μεταφορικα απο το καταστημα προς τον κατασκευαστη ξεπερναει καθε φαντασια!

 

Φυσικα και δεν προκειται να πληρωσω δεκαρα και αν δεν μπορεσουμε να εφαρμοσουμε την νομιμη λυση θα αναγκαστω να καταφυγω στις αρμοδιες αρχες....

Όσο αφορά το κομμάτι με τα έξοδα αποστολής φυσικά και δεν είναι περίεργο που χρεώθηκες... "δωρεάν" έξοδα αποστολής δίνουν τα φυσικά καταστήματα δεν έχουν κάποιο μαγικό τρόπο να τα στείλουν δωρεάν απλά πουλάνε το προιόν σε μεγαλύτερη τιμή βγάζουν παραπάνω κέρδος και ένα μέρος του κέρδους πάει για να πληρωθούν τα μεταφορικά σου.

 

Εσύ επειδή δεν θέλεις να πληρώσεις αυτή την μεγαλύτερη τιμή πας στο skroutz όπου βρίσκεις επιχειρήσεις συνήθως χωρίς φυσική παρουσία ή με μια μοναδική φυσική παρουσία (που συνήθως είναι αποθηκούλα/γραφειάκι) που έχουν χαμηλότερες τιμές επειδή έχουν πολύ μικρότερο κέρδος και αυτό το καταφέρνουν γιατι έχουν λιγότερα έξοδα ένα απο αυτά τα έξοδα που γλυτώνουν είναι το να μην πληρώνουν οι ίδιοι το κόστος αποστολής...

 

Άρα μην σου κακοφαίνεται αυτό θες "σκρουτζ" τιμές αλλά με "κοτσόβολο" περιποίηση ....

 

Όσο αφορά την εγγύηση φυσικά και δεν πρέπει να πληρώσεις ταχυδρομικά εξοδα απο την στιγμή που το προϊόν είναι αποδεδειγμένα ελαττωματικό και υπάρχει απόδειξη αγοράς που πιστοποιεί πως είναι μέσα στην εγγύηση...

 

Έξοδα αποστολής ενδέχεται να πληρώσεις μόνο αν το προϊόν δεν ήταν τελικά ελαττωματικό.

 

 

Εγώ δεν διαβάζω να έχει αποδεχτεί ο έμπορος ελλάτωμα του προϊόντος. 

 

Γι' αυτό, ξαναλέω, να δει τους όρους της αγοράς. Για παράδειγμα, ΑΝ ο έμπορος λέει πως για ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ έλεγχο, το κόστος το αναλαμβάνει ο αγοραστής, καλύπτεται να του ζητήσει τα έξοδα αποστολης.

 

ΕΦΟΣΟΝ το προϊόν βρεθεί ΕΛΛΑΤΩΜΑΤΙΚΟ και θέλει ΕΠΙΣΚΕΥΗ ή ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΤΟΤΕ τα έξοδα στα οποία έχει μπει ο αγοραστής τα ζητάει και τα παίρνει από το κατάστημα/έμπορο/αντιπροσωπεία κτλ.

 

Εάν προϊόντα που αγοράσατε οπουδήποτε στην ΕΕ αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά, ο πωλητής οφείλει να τα επισκευάσει ή να τα αντικαταστήσει δωρεάν ή να σας μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει όλα τα χρήματα που πληρώσατε.

 

Δύο είναι τα καίρια σημεία:

 

1. Να ΑΠΟΔΕΙΧΤΟΥΝ ελλατωματικά

2. Να σας ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ.

 

Αυτά ΑΝ έχει ενημερώσει ρητά στους όρους πώλησης για το τι συμβαίνει με τα έξοδα για ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ έλεγχο.

 

Υ.Γ. Εγώ, στο μήνυμα δεν βλέπω καμία αναφορά για έξοδα του αγοραστή. Μπορεί και να είναι έτσι, αλλά ρητά δεν προκύπτει από κάπου.

 

Υ.Γ2. Οι "ιδιαίτεροι τόνοι", ό,τι κι αν σημαίνει αυτό ακριβώς, δεν είναι καλό σημάδι, γενικά.

 

Υ.Γ.3 Τζάμπα τα έγραφα, πήγε και διέγραψε το μήνυμά του. Τι να πεις...

Επίσης ένα σημείο που παρέβλεψες είναι ότι οι νόμοι της εκάστοτε χώρας μπορούν να διαφοροποιούνται απο την ευρωπαϊκή οδηγία μόνο αν είναι για το συμφέρον του πελάτη (πχ αν η ελλάδα ή κάποιο κατάστημα στην ελλάδα δίνει 3 έτη εγγύησης τότε μπορεί να κρατήσει το σύστημα της αν έδινε 1 έτος όμως γκουχου γκουχου apple/πλαισιο γκουχου γκούχου ειναι υποχρεωμένο να δίνει 2)

 

Προκύπτει από την υποχρέωση του πωλητή να επιστρέψει τα χρήματα εαν αυτό που πούλησε δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά που υποσχέθηκε ή είναι ελαττωματικό.

 

Το να αναλάβει τα ταχυδρομικά έξοδα ή τα όποια έξοδα για την επισκευή αλλαγή είναι το λιγότερο που μπορεί να κάνει (ή το να δώσει εν μέρη χρήματα πίσω -αφού συμφωνήσει ο πελάτης- που είναι το ίδιο πράγμα με το να αναλάβει ταχυδρομικά έξοδα)

 

Πιο απλά το ultimate που μπορεί να κάνει (και υποχρεούται βάσει ΕΕ) είναι να δώσει το 100% του ποσού πίσω..

 

Αν όμως μπορεί να δώσει μόνο πχ το 1% σε μεταφορικά έξοδα και να φέρει στον πελάτη κάτι καινούργιο θα προτιμήσει αυτό.

 

Αν μπορεί να το επισκευάσει στο spec που υποσχέθηκε σε κατάσταση καινούργιου με κόστος πχ 50% του κόστους καινούργιου και δεν μπορεί για κάποιον λόγο να δώσει 1% για ταχυδρομικά έξοδα και να πάρει απο τον εισαγωγέα άλλο τότε θα προτιμήσει να το επισκευάσει

 

Αν το να βρει καινούργιο στον πελάτη για τον οποιωνδήποτε λόγο του κοστίσει 101% του κόστους καινούργιου τότε πολύ απλά θα προτιμήσει να του δώσει τα χρήματα πίσω (δηλαδή το 100% του κόστους καινούργιου)

 

Επίσης είναι και η νόρμα δεν χρειάζεται να ξέρει κάποιος σε βάθος τους νόμους για να ξέρει ότι στην πιάτσα αν σου χαλάσει κάτι χωρίς να φταίει ο αγοραστής πχ ρίχνοντας το κάτω κτλ(όχι απο PC οτιδήποτε) το πας στο μαγαζί και στο αλλάζει με καινούργιο ή στο επισκευάζει σε κατάσταση καινούργιου ή παίρνεις τα χρήματα σου πίσω. Αυτή εξάλλου ειναι η ουσία της εγγύησης αλλιώς δεν έχει νόημα να υπάρχει δηλαδή σαν θεσμός και να συζητάμε για αυτήν και το πόσο κρατάει κτλ οπότε δεν καταλαβαίνω την έκπληξη σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατί δεν αναφέρεις το όνομα του καταστήματος; Δεν είναι κακό. Εδώ καθημερινά αναφέρονται παράπονα για καταστήματα τύπου eshop πλαίσιο κλπ χωρίς πρόβλημα.

 

Μου φαίνεται περίεργο που το στέλνουν και αυτοί πίσω στην corsair, και όχι στον προμηθευτή τους. Εκτός και αν κάνουν άμεση εισαγωγή από την ίδια την corsair...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...