Προς το περιεχόμενο

Αυξημένη κατά 50% η αυτονομία του νέου ηλεκτρικού Nissan Leaf


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Συμπαθητικη προσπάθεια.... NOT.

 

Στον πάτο των ηλεκτρικων και παλι η Nissan. Χιλιες φορές ενα Opel Ampera-e. Ρεαλιστικοτερη αυτονομια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 142
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

δηλαδή με άλλα λόγια βρήκαν κόλπο να ρουφάνε περισσότερα χρήματα από αυτά που ξοδεύει κάποιος για diesel η βενζίνες το χρόνο! ενώ όλοι νομίζουν ότι αγοράζοντας το αυτοκίνητο θα έχουν οικονομία γιατί δεν θα πληρώνουν καύσιμα!

 

Κάθε 3-5 χρόνια (ανάλογα τα χιλιόμετρα φυσικά) χρειάζεσαι αλλαγή μπαταρίας που στοιχίζει κάπου €6000-7000. Είναι ένα σύστημα για να σου μειώσει το κόστος όταν έρθει η ώρα. Φυσικά και δεν γλυτώνεις λεφτά με την υπάρχουσα τεχνολογία.

 

Στην Αγγλία με το ΦΠΑ βγαίνει £140 το μήνα, για 12,000 μίλια το χρόνο όριο. Ας πούμε x 2 μίλια το χρόνο,  βγαίνει £280 η μπαταρία το μήνα.

 

Εγώ κάνω 28000-30000 μίλια το χρόνο commuting. Τα έξοδα πετρελαίου του Nissan Pulsar 1.5d που έχω για το commuting βγαίνουν περίπου £160 το μήνα.

 

Αν  υπολογίσω και το ρεύμα κατανάλωσης για ένα ηλεκτρικό αμάξι, μου βγαίνει πιο ακριβό σχεδόν στο διπλάσιο.

 

Αν χρησιμοποιούσα στην Ζ για να κάνω τα ίδια μίλια το μήνα θα πλήρωνα περίπου £300 σε βενζίνη.

Αλλά κανείς δεν είναι βλάκας να βάζει 30,000 μίλια στην Ζ το χρόνο για να πάει στην δουλειά κάθε μέρα. Σε έναν αυτοκινητόδρομο με ένα σωρό κάμερες, και με μέση ταχύτητα τα 46 μίλια την ώρα λόγο κίνησης.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ κάνω 28000-30000 μίλια το χρόνο commuting. Τα έξοδα πετρελαίου του Nissan Pulsar 1.5d που έχω για το commuting βγαίνουν περίπου £160 το μήνα.

Τα 29000-30000 μιλια το χρονο βγαινουν 2400 μιλια/μηνα, δηλαδη 3900km/μηνα.

 

Για 3900 km, μονο £160 πληρωνεις;

Με μεση τιμη ας πουμε £1.18 βγαινουν 135lt(160/1.18=135) για 3900km, δηλαδη καταναλωση 3,45lt/100 km.

 

Παραειναι χαμηλή πιστευω, εστω και για μικρο 1500αρι diesel εκτος πολης.

 

Επισης, τα νουμερα σου για το leasing της μπαταριας ειναι λαθος, γιατι βαζεις(κατα λαθος; ) την ακριβη τιμη leasing ενος χρονου. Το λογικο ειναι να βαλεις την τιμη leasing 3 ετων.

Ειναι επισης τελειως λαθος τα £280 για 18000 μιλια που εγραψες, πολλαπλασιαζοντας το κοστος για 9000 μιλια.

Ενδεικτικα ειναι £109 για 15000 μιλια, κατι που απεχει αρκετα απο τα £280 για 18000 που εγραψες.

Ξεχασες επισης να αναφερεις οτι το leasing σου προσφερει εκπτωση περι τα ~£5000 στην τιμη αγορας.

 

Τελος, δεν υπολογισες τα τελη κυκλοφοριας που πληρωνεις με τα συμβατικα αυτοκινητα και δεν πληρωνεις με το leaf. (δεν αναφερω καν το θεμα service κλπ)

 

Γενικοτερα, ειναι αρκετα biased τα νουμερα σου.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως είναι μικρή. Εγώ χαλάω με ένα 1300 diesel γύρω στα 120€ το μήνα που κάνω 80 χιλιόμετρα τη μέρα μικτά. Όσο για της καταναλώσεις που ακούω γενικώς δεν πιστεύω τίποτα. Είναι όλα στα χαρτιά. Καμιά σχέση με την πραγματικότητα. Όταν ακούω για πραγματική κατανάλωση κάτω από 4 λίτρα δεν μπορώ να το πιστέψω γιατί το βλέπω στην πράξη. Και μιλάμε για αυτοκίνητο νέας τεχνολογίας, δεν αναφέρομαι σε κανένα χρέπι....

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το αμάξι κατασκευάζεται εξ ολοκλήρου στο Newcastle, Αγγλία.

 

-----------------------------

 

Το άρθρο δεν αναφέρει όμως τα επιπλέον χρήματα ανά έτος που χρειάζεται να πληρώνει κάποιος για την ενοικίαση της μπαταρίας, το οποίο είναι €1500 για 19000χλμ το χρόνο.

 

Γιατί την μπαταρία δεν την αγοράζετε, την νοικιάζετε.

 

μονο η ρεναλτ το εχει αυτο οχι νισσαν και να σου θυμισω ο πρωτος κατοχος του πρωτου νισσαν λεαφ δεν εχει αλλαξει ακομα μπαταριες!!!!!!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό το σύστημα με το ένα πετάλι υπάρχει σε διάφορες παραλλαγές (πετάλι, λεβιές, joystick) απο παλιά στα περονοφόρα (κλάρκ) και άλλα μηχανήματα έργου. Σε κάποιες περιπτώσεις μάλιστα δέν υπάρχει κάν φρένο, όλο το φρενάρισμα και γκάζωμα γίνεται απο το ίδιο χειριστήριο.

 

Προσφέρει μεγαλύτερη άνεση για το χειριστή και καλύτερη ακρίβεια στους χειρισμούς.

 

Το αρνητικό είναι οτι θέλει μεγάλη εμπειρία απο το χειριστή και πολύ προσεκτικούς χειρισμούς.

 

Για παράδειγμα σε Bobcat αν αφήσεις απότομα τους λεβιέδες, τσαρουχώνει εντελώς το φρένο σε σημείο που μπορεί να σε πετάξει έξω απο το όχημα. Γι αυτό εκτός απο τη ζώνη ασφαλέιας έχει και την προστατευτική μπάρα, την οποία αν δεν κατεβάσεις δέν παίρνει μπρός.

 

 

 

Οπότε υποθέτω οτι στο Leaf που θα το οδηγεί ο καθένας, θα έχουν χρησιμοποιήσει κάποιο πιό ήπιο προφίλ φρεναρίσματος όταν αφήνεις εντελώς το πεντάλ, και αν χρειάζεται επιπλέον φρενάρισμα θα χρησιμοποιείς το κανονικό φρένο.

 

Επίσης για το φρενάρισμα υποθέτω οτι θα χρησιμοποιεί τα φρένα του αυτοκινητου και όχι regen braking, γιατι είναι πολύ αδύναμο στις χαμηλές ταχύτητες.

 

 

Πάντως σαν ιδέα είναι φοβερό, και θα βοηθά απίστευτα σε μποτιλιαρίσματα με συνεχές σταμάτα-ξεκίνα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάθε 3-5 χρόνια (ανάλογα τα χιλιόμετρα φυσικά) χρειάζεσαι αλλαγή μπαταρίας που στοιχίζει κάπου €6000-7000. Είναι ένα σύστημα για να σου μειώσει το κόστος όταν έρθει η ώρα. Φυσικά και δεν γλυτώνεις λεφτά με την υπάρχουσα τεχνολογία.

 

Στα Tesla από ότι φαίνεται η αλλαγή μπαταρίας είναι κάθε 10 χρόνια. Σε κάθε περίπτωση τα 3 χρονιά που λες είναι πολύ λίγα. Η μπαταρία θα κρατήσει πάνω από 5. 

Επίσης όταν θα χρειαστεί να αλλάξεις (αν έχεις το ίδιο αμάξι ως τότε) η τιμή των μπαταριών θα έχει πέσει και η χωρητικότητά τους θα έχει ανέβει. 

Οπότε μάλλον οι υπολογισμοί σου δεν είναι σωστοί.

 

Τέλος μην ξεχνάς πως στα ηλεκτρικά δεν αλλάζεις λάδια, ιμάντες, δίσκο-πλατό, φίλτρα αέρα, λαδιού , μπουζί ...κλπ

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα 29000-30000 μιλια το χρονο βγαινουν 2400 μιλια/μηνα, δηλαδη 3900km/μηνα.

 

Για 3900 km, μονο £160 πληρωνεις;

Με μεση τιμη ας πουμε £1.18 βγαινουν 135lt(160/1.18=135) για 3900km, δηλαδη καταναλωση 3,45lt/100 km.

 

Παραειναι χαμηλή πιστευω, εστω και για μικρο 1500αρι diesel εκτος πολης.

 

Επισης, τα νουμερα σου για το leasing της μπαταριας ειναι λαθος, γιατι βαζεις(κατα λαθος; ) την ακριβη τιμη leasing ενος χρονου. Το λογικο ειναι να βαλεις την τιμη leasing 3 ετων.

Ειναι επισης τελειως λαθος τα £280 για 18000 μιλια που εγραψες, πολλαπλασιαζοντας το κοστος για 9000 μιλια.

Ενδεικτικα ειναι £109 για 15000 μιλια, κατι που απεχει αρκετα απο τα £280 για 18000 που εγραψες.

Ξεχασες επισης να αναφερεις οτι το leasing σου προσφερει εκπτωση περι τα ~£5000 στην τιμη αγορας.

 

Τελος, δεν υπολογισες τα τελη κυκλοφοριας που πληρωνεις με τα συμβατικα αυτοκινητα και δεν πληρωνεις με το leaf. (δεν αναφερω καν το θεμα service κλπ)

 

Γενικοτερα, ειναι αρκετα biased τα νουμερα σου.

 

https://www.nissan.co.uk/vehicles/new-vehicles/leaf/prices-specifications.html

 

12000 x 2 = 24000 όχι 18000

 

Το Pulsar βγαζει 77mpg. Στα 700 μίλια την εβδομάδα που έχω commuting  = 9.1gallon

1 imperial gallon = 4.546lt.

9.1*4.546 = 41.36lt  x £1.13 μέση τιμή το diesel αυτή την εβδομάδα στο ΝΕ Lincolnshire (και είναι υψηλή μέχρι πριν ένα μήνα είχε 1,05) = £46.73 x 4 = £186.

 

Επίσης δεν οδηγώ και τις 52 εβδομάδες το χρόνο 700 μίλια την εβδομάδα, έχουμε και διακοπές :)

 

Και αν σου φαίνεται ότι το Pulsar βγάζει 77mpg είναι πολλά, η μέση ταχύτητα είναι 46mph της διαδρομής που κάνω, όλο αυτοκινητόδρομος. Και αν έχει περισσότερη κίνηση το βράδυ, βγάζει μέχρι και 83.1mpg. Γιατί όταν είσαι με 5η, σε αυτοκινητόδρομο που πάει με 45 (στα 40 γκρινιάζει για 4η) ο κινητήρας ίσα που δουλεύει πάνω από το idle με το cruise control. Και απλά τσουλάει με την κίνηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι και να λέμε ότι και να υπολογίζουμε η υποθέτουμε το μέλλον είναι μόνο ΕΝΑ στην αυτοκίνηση και την μοτοκίνηση. 

 

Ηλεκτρικό. 

 

Σε μερικά (πολύ λίγα) χρόνια δεν θα υπάρχει ούτε αντίκα βενζινοκίνητο. Ούτε και στον αγωνιστικό τομέα. Δεν υπάρχει σύγκριση σε τίποτε. Ούτε στην ευκολία ούτε στην αξιοπιστία ούτε στις επιδόσεις ούτε ΠΟΥΘΕΝΑ.

 

Είναι μόνον θέμα χρόνου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμπαθητικη προσπάθεια.... NOT.

 

Στον πάτο των ηλεκτρικων και παλι η Nissan. Χιλιες φορές ενα Opel Ampera-e. Ρεαλιστικοτερη αυτονομια.

έγινε φίλος σε λίγο όμως πες στην opel όχι τώρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...