Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η ηλιθιότητα που κάναμε δεν ήταν που χτίσαμε 2ο αεροδρόμιο (όλες οι σύγχρονες πρωτεύουσες της Ευρώπης έχουν τουλάχιστον από 2), αλλά το ότι αχρηστεύσαμε το Ελληνικό, ενώ θα μπορούσαμε άνετα να το χρησιμοποιούμε ως εναλλακτικό σε περιπτώσεις μεγάλης κίνησης στο Ελευθέριος Βενιζέλος. 

 

Τι λε ρε έξυπνε, και τα αρχαία που είναι εκεί τι θα τα κάναμε ?

Κάποιοι ενδεχομένως ήθελαν να το κάνουν κόμβο και ενδιάμεσο σταθμό προς Μέση Ανατολή - Ασία , αλλά

κάποιοι άλλοι είχαν άλλα σχέδια και μας έφαγαν στη στροφή η Τουρκία με την Κωνσταντινούπολη,γιατί εκείνες

τις εποχές κουμάντο έκαναν καμιά 500 υπάλληλοι με τις απεργίες τους τινάζοντάς τα όλα στον αέρα.

 

Ο συνδικαλισμός που λέγαμε αλλά εδώ δεν είναι χώρος πολιτικής.

 

Το Ελ. Βενιζέλος καλό, χρυσό αλλά από πλευράς κίνησης τουλάχιστον μπροστά στο IST (για να μη βάλουμε μέσα και το Gökçen) σαν περιφεριακό αεροδρόμιο, ότο σχέση έχει το βενιζέλος με το αεροδόμιο Καλαμάτας που λέει ο λόγος.

 

ήμουν κάποια στιγμή και περίμενα στο Gökçen και χρονομετρούσα κάθε πότε απογειώνόταν αεροπλάνο ... ήταν κάθε 1.5min (δε ξέρω αν είχε και 2ο διάδρομο βέβαια), ότι εταιρία μπορούσες να φανταστείς.

 

Χωρούσαν δε χωρούσαν τα εροπλάνα στη πίστα.

 

Στα σχέδια έχουν και τρίτο, το μεγαλύτερο στο κοσμο.

  • Like 1
Δημοσ.

Το Ελευθέριος Βενιζέλος ειναι απο τα πιο ακριβα αεροδρομια της Ευρωπης , κτιστηκε με χρηματα του ελληνικου δημοσιου και δόθηκε σε

γερμανικη εταιρια  και το διαχειρίζεται  με σκανδαλώδη τροπο (χρωσταει εκατονταδες εκατομμύρια στο δημοσιο )

 Στην συμβαση αναφερεται ρητα οτι απαγορεύεται να λειτουργήσει αλλο αεροδρομιο σε ακτινα  δεν θυμαμαι καλα καπου 150 χιλ

 Γνωμη μου ειναι οτι το ελληνικο μια χαρα εκανε την δουλεια του και δεν χρειαζομασταν αλλο 

Το Καζαντζάκης στο ηρακλειο ειναι το μισο του ελληνικου και ειναι το μεγαλητερο σε επιβατικη κινηση αεροδρομιο της χωρας  

Δημοσ.

Γνωμη μου ειναι οτι το ελληνικο μια χαρα εκανε την δουλεια του και δεν χρειαζομασταν αλλο

Και το απαρχαιωμενο εθνικο οδικο δικτυο μια χαρα εκανε τη δουλεια του, δεν χρειαζομασταν καινουργιους δρομους ευρωπαικων προδιαγραφων.

Και  τα φερι μποτ στο Ριο-Αντιριο μια χαρα κανανε τη δουλεια τους, δεν χρειαζομασταν γεφυρα.

Και τα ΜΜΜ στην Αθηνα μια χαρα κανανε τη δουλεια τους, δεν χρειαζομασταν μετρο.

Και -κυριως- τα καφενεια μια χαρα καναν τη δουλεια τους, δεν χρειαζομασταν το ιντερνετ για να λεμε την...γνωμη μας.

 

Καλα δε τα λεω ;

 

Το Καζαντζάκης στο ηρακλειο ειναι το μισο του ελληνικου και ειναι το μεγαλητερο σε επιβατικη κινηση αεροδρομιο της χωρας

Κρητικαρος in da hood? Το Καζαντζακης το μεγαλυτερο αεροδρομιο της χωρας σε επιβατικη κινηση; :lol:
  • Like 4
Δημοσ.

Το Καζαντζάκης στο ηρακλειο ειναι το μισο του ελληνικου και ειναι το δεύτερο μεγαλητερο σε επιβατικη κινηση αεροδρομιο της χωρας  

 

μάλλον θες να πεις. Βέβαια το Ελ. Βενιζέλος έχει τριπλάσιους+ επιβάτες από το Καζαντζάκης αλλά οκ λεπτομέρειες.

 

source

  • Super Moderators
Δημοσ.

Αυτό το πράγμα, που επικαλείστε "στατιστικές" από το κεφάλι σας, δεν θα πάψει ποτέ να με εντυπωσιάζει.

 

Κατάταξη αεροδρομίων με κριτήριο τους επιβάτες (στοιχεία από ΥΠΑ):

 

Α/Δ                                ΣΥΝΟΛΟ ΔΙΑΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2016
 

  • Αθήνα                       1.349.145
  • Θεσσαλονίκη              422.999
  • Ηράκλειο                         89.974
  • Χανιά                                74.658
  • Ρόδος                               60.975
  • Like 11
Δημοσ.

 

Αυτό το πράγμα, που επικαλείστε "στατιστικές" από το κεφάλι σας, δεν θα πάψει ποτέ να με εντυπωσιάζει.

 

Κατάταξη αεροδρομίων με κριτήριο τους επιβάτες (στοιχεία από ΥΠΑ):

 

Α/Δ                                ΣΥΝΟΛΟ ΔΙΑΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2016

 

  • Αθήνα                       1.349.145
  • Θεσσαλονίκη              422.999
  • Ηράκλειο                         89.974
  • Χανιά                                74.658
  • Ρόδος                               60.975

 

 

Αντιλαμβανεσαι οτι το καλοκαιρι εχει παραπανω κινηση ετσι?

 

ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ -  ΣΥΝΟΛΟ ΔΙΑΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ-ΙΟΥΝΙΟΥ 2017.

-ΑΘΗΝΑ     -       2.168.155 (εκατομμύρια επιβάτες)

-ΗΡΑΚΛΕΙΟ -     1.080.803 (εκατομμύρια επιβάτες)

-ΡΟΔΟΣ      -           784.484 (χιλιάδες επιβάτες)

-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ- 649.589 (χιλιάδες επιβάτες)

-ΚΕΡΚΥΡΑ-           471.668 (χιλιάδες επιβάτες).

 

 

Α/Δ                                ΣΥΝΟΛΟ ΔΙΑΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2016

*ΑΘΗΝΑ                       2.360.676

*ΗΡΑΚΛΕΙΟ                  1.359.703

*ΡΟΔΟΣ                        1.012.786

*ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ               729.812

*ΚΕΡΚΥΡΑ                       616.523

Δημοσ.

Κρητικαρος in da hood? Το Καζαντζακης το μεγαλυτερο αεροδρομιο της χωρας σε επιβατικη κινηση; :lol:

Είναι το μεγαλύτερο σε κίνηση Κρητικών, αφού μόνο αυτοί μετράνε
  • Super Moderators
Δημοσ.

Αντιλαμβανεσαι οτι το καλοκαιρι εχει παραπανω κινηση ετσι?

 

ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΑ -  ΣΥΝΟΛΟ ΔΙΑΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ-ΙΟΥΝΙΟΥ 2017.

-ΑΘΗΝΑ     -       2.168.155 (εκατομμύρια επιβάτες)

-ΗΡΑΚΛΕΙΟ -     1.080.803 (εκατομμύρια επιβάτες)

-ΡΟΔΟΣ      -           784.484 (χιλιάδες επιβάτες)

-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ- 649.589 (χιλιάδες επιβάτες)

-ΚΕΡΚΥΡΑ-           471.668 (χιλιάδες επιβάτες).

 

 

Α/Δ                                ΣΥΝΟΛΟ ΔΙΑΚΙΝΟΥΜΕΝΩΝ ΕΠΙΒΑΤΩΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2016

*ΑΘΗΝΑ                       2.360.676

*ΗΡΑΚΛΕΙΟ                  1.359.703

*ΡΟΔΟΣ                        1.012.786

*ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ               729.812

*ΚΕΡΚΥΡΑ                       616.523

 

Εγώ το αντιλαμβάνομαι.

 

Εσύ, αντιλαμβάνεσαι πως, όπως και να τα μετρήσεις, πρώτο δεν είναι το Καζαντζάκης με καμία δύναμη; 

 

Και, τέλος πάντων, από το να πετάει ο καθένας "στατιστικές" από το μυαλό του, ένα κλικ είναι η ΥΠΑ.

  • Like 6
Δημοσ.

Ποιος είπε όλος; Διάβασες το μήνυμα μου; Λέω για εναλλακτική επιλογή σε περίπτωση που τιγκάρει το Ελ. Βενιζέλος. Το περισσότερο κόσμο εννοείτε ότι θα τον έπαιρνε το μεγαλύτερο και πιο σύγχρονο αεροδρόμιο. Δεν νοείτε ευρωπαϊκή πρωτεύουσα με πληθυσμό 3 εκατομμυρίων και να έχει μόνο ένα αεροδρόμιο. Και ειδικά μια τόσο τουριστική πόλη όπως η Αθήνα.  Όλες οι μεγάλες ευρωπαϊκές πρωτεύουσες έχουν τουλάχιστον δύο αεροδρόμια.

 

Η απάντησή μου πήγαινε στον TS, όχι σε σένα

 

Παρά ταύτα, επειδή η Αθήνα είναι ιδιάζουσα περίπτωση, είναι λίγο δύσκολο να χρησιμοποιήσουμε 2 αεροδρόμια 

 

Σκέψου λίγο να πετάς π.χ. Γενεύη - Θεσσαλονίκη (μέσω Αθήνας) και να πρέπει από Βενιζέλος να κατέβεις Ελληνικό

 

Δράμα...

 

Εξάλλου το Βενιζέλος σηκώνει πάρα πολύ πράμα, δε νομίζω να έχει δουλέψει ποτέ πάνω από το 20-25% της δυναμικότητάς του

Δημοσ.

 Γνωμη μου ειναι οτι το ελληνικο μια χαρα εκανε την δουλεια του και δεν χρειαζομασταν αλλο 

 

Η γνωμη σου ειναι λανθασμενη.

  • Like 5
Δημοσ.

Το Ελευθέριος Βενιζέλος ειναι απο τα πιο ακριβα αεροδρομια της Ευρωπης , κτιστηκε με χρηματα του ελληνικου δημοσιου και δόθηκε σε

γερμανικη εταιρια και το διαχειρίζεται με σκανδαλώδη τροπο (χρωσταει εκατονταδες εκατομμύρια στο δημοσιο )

Στην συμβαση αναφερεται ρητα οτι απαγορεύεται να λειτουργήσει αλλο αεροδρομιο σε ακτινα δεν θυμαμαι καλα καπου 150 χιλ

Γνωμη μου ειναι οτι το ελληνικο μια χαρα εκανε την δουλεια του και δεν χρειαζομασταν αλλο

Το Καζαντζάκης στο ηρακλειο ειναι το μισο του ελληνικου και ειναι το μεγαλητερο σε επιβατικη κινηση αεροδρομιο της χωρας

Αλλο λίγο και θα σκαγανε μούρη οι Illuminati
Δημοσ.

...

 Γνωμη μου ειναι οτι το ελληνικο μια χαρα εκανε την δουλεια του και δεν χρειαζομασταν αλλο 

...

 

Ελληνικό, αν και δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω.

Τη δεκαετία του 1990 το αεροδρόμιο εξυπηρετούσε από 10 έως 12 εκατομμύρια επιβάτες το χρόνο

Ελ. Βενιζέλος

2016: Passengers 20.016.998

 

https://www.aia.gr/userfiles/675393df-ab1a-4b77-826c-f3096a3d7f12/PAX_2016_FINALEN.pdf

 

Διπλάσια κίνηση,

 

αλλά ο σωστός ο μερακλής ο χρήστης του Insomnia του μπλα μπλα ξέρει και από αεροπορικές μεταφορές, το έβγαλε ικανοποιητικό το παλιό αεροδρόμιο...

:rolleyes:

Δημοσ.

Kαλα περα απο το θεμα ταξιδιωτικης κινησης υπηρχαν ενα σωρο σημαντικοι λογοι για τους οποιους επιβαλλοταν να μεταφερθει αλλου το αεροδρομιο.

Ηχορυπανση σε (πυκνο)κατοικημενη περιοχη, ατμοσφαιρικη ρυπανση, κυκλοφοριακη συμφορηση και πολλα ακομα που ο κρητικατσι φιλος που βλεπει το Καζαντζακης ως το πιο πολυσυχναστο αεροδρομιο της χωρας μας, αδυνατει να αντιληφθει.

 

Μεγαλη ανασα για πολλους Αθηναιους οσο και για πολλους ταξιδιωτες το Βενιζελος. Μονο τοπικιστες επαρχιωτες που οταν βλεπουν εργα στην πρωτευουσα νιωθουν "ριγμενοι" θα μπορουσαν να συμπερανουν οτι το Βενιζελος ειναι περιττο.

  • Like 2
Δημοσ.

To επόμενο τοπικ θα ειναι αφου έχουμε επαρχιακούς καρόδρομους γιατι κάναμε την εγνατία - ιονια οδο.

 

Μια χαρά κάναν την δουλειά τους και δεν χρειαζόμασταν άλλους. :ph34r:

  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...