Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γεια χαρά σε όλους..

Λοιπόν έχω 1 θέμα και δεν ξέρω απο που να το πιάσω...

Πολύ πρόσφατα διορίστηκα στο δημόσιο ...(κάπου εδώ φαντάζομαι ότι θα αρχίσουν οι αποδοκιμασίες...αλλά υπόψιν μισθός ΔΥ ΔΕ <600€) ..με 1 αρχαία προκήρυξη την οποία σχεδόν παντελώς είχα ξεχάσει....και μπήκα και με βάση την άμετρη σοφία του Δημοσίου σε μία εντελώς άσχετη θέση...καμμία σχέση με την προκήρυξη-περιγραφή της θέσης καθώς "υπάρχουν άλλες ανάγκες".

Το θέμα είναι ότι σχεδόν ακριβώς προτού έρθει η ειδοποίηση για το Δημόσιο είχα αρχίσει να ασχολούμαι με το freelancing καθώς είμαι προγραμματιστής και "κάθισαν" κανα 2 δουλίτσες του 50αρικου στα γνωστά site με freelancing -->πληρωμή PayPal....φυσικά με το που ήρθε η ειδοποίηση τα έκοψα όλα και περίμενα να δω το πως και το τι....αλλά δεν βλέπω φως στον ορίζοντα....ειδικά τα πρώτα 2 χρόνια στο Δημόσιο είσαι το τίποτα του τίποτα ...οπότε για λύσεις υπηρεσιακές ...απλώς θέλουμε 2+ χρόνια και αν....και να μην  ξεχάσουμε ότι κανονικά θέλει έναρξη εργασίας, ΕΦΚΑ και πάει λέγοντας...

Το θέμα είναι ότι εγώ έχω αρκετό χρόνο (μην μπερδεύεστε με το δημόσιο.....απλώς όταν γυρνάω στο σπίτι δεν έχω την εγνοια πως και τι πρέπει να κάνω για να δουλέψει αύριο το εργαστάσιο στην τρίχα ---servers,code optimization...κτλ...απλώς μετά το 8ωρο της δουλειάς δεν υπάρχει 2η σκέψη) ...και είναι κρίμα να μην μπορώ να συμπληρώσω το πενιχρό εισόδημα μου με την ενασχόληση που μου αρέσει και μπορώ να κάνω....

Οπότε απόψεις και γνώμεις για το αν μπορώ να κάνω τίποτα ....ή απλώς να τα παρατήσω όλα....λόγω έλλειψης δυνατότητας για οποιαδήποτε εξωσχολικής δραστηρίοτητας....κατά τα άλλα περιμένουμε την ανάπτυξη τρομάρα μας....

• Like 1
Δημοσ.