isay Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Θα εβαζα 8/10 γιατί εκανε μπολικο brainstorming σε συνδυασμό με διεθνή κοινότητα ΑΛΛΑ επειδή ειναι μακρια η Παρασκευή θα σου κόψω 1 βαθμό, οποτε 7/10 Πάντως aristo το εχεις. Είμαι σιγουρος οτι μπορεις και καλύτερα. Φτιάξε 2-3 ακομα λογαριασμους και κάθε παρασκευή κάνεις πάρτι μονος σου 1
Phoenix7 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Που να δεις και στην Καρδίτσα... έχουμε σχεδόν παντού ποδηλατοδρομο στην πόλη και τα ποδήλατα πανε στον δρόμο και πολλες φορες ανάποδα στους δρομους. Στα φαναρια δεν σταματανε το 90%. Βεβαια υπάρχουν και οι εξαιρέσεις 1
TriLoBiTe Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Που να δεις και στην Καρδίτσα... έχουμε σχεδόν παντού ποδηλατοδρομο στην πόλη και τα ποδήλατα πανε στον δρόμο και πολλες φορες ανάποδα στους δρομους. Στα φαναρια δεν σταματανε το 90%. Αρα έχουν δίκιο όσοι φωνάζουν ''Καρδιτσάρα ντιπ μυαλό'' 2
big moln Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 πρίν από λίγες ημέρες ειχε ερθει από τόν καναδά συγγενικό μου ζευγάρι , γιά 1 μήνα διακοπες στήν κέρκυρα ,αλλά θά εμεναν κ λίγες ημέρες στήν αθήνα , ειναι σάββατο πρωί εχει κ ωραία ημέρα μέ πολύ καθαρή ατμόσφαιρα κ ηθελαν νά δούν τήν αθήνα από ψηλά .. .. καί επιλέγω μιά από τίς πιό ομορφες διαδρομές πού ειναι εντός αθηνών ,από τήν μονή καισαριανής εως τήν κορυφή τού υμηττού (εκεί πού ειναι οι κεραίες ) οπου κ βλέπεις τήν αθήνα πιάτο . γιά οσους δέν ξέρουν τήν διαδρομή αυτή ,ειναι στενός κ επικίνδυνος ο δρόμος κ εχει λίγες στροφές 4-5 αλλά ειναι πολύ κλειστές κ θέλει πολύ προσοχή ειδικά οταν τήν ανεβαίνεις κ πρέπει νά πηγαίνεις σχεδόν τέρμα δεξιά γιά νά χωράει νά περάσει κ τό αυτοκίνητο πού κατεβαίνει , ειχε αρκετό κόσμο κ ιχ κ μοτο κ ποδηλάτες .... γιά νά μην τό κουράζω σχεδόν ΣΕ ΟΛΕΣ τίς στροφές (τίς κλειστές κ επικίνδυνες κ χωρίς ορατότητα) κατέβαιναν ανετοι ...ενας η δύο ποδηλάτες οχι στην δεξιά πλευρά τού δρόμου (κατηφόρα) οπως επρεπε νά ειναι ,αλλά τέρμα αριστερά τής ανόδου ,δηλ.αριστερά τής δεξιάς ρόδας τού αυτοκινήτου μου ,τό γιατί μού τό ειπαν 5-6 γιατί σταμάτησα τελείως τό αμάξι γιά νά ρωτήσω ,γιατί ρέ λεβέντες πάτε αντικανονικά κ μάλιστα πάνω στην στροφή θέλετε νά αυτοκτονήσετε ? κ τί μού λένε ...από δεξιά εχει ηλιο ενώ από εδώ εχει σκιά ? ? ? ? κ μιλάμε ολοι αυτοί δέν ηταν πιτσιρικάδες αλλά μαντράχαλοι 35+ ενώ οι ελληνοκαναδοί εκαναν τόν σταυρό τους μέ αυτά πού εβλεπαν ,ενώ σέ κάποιους πού κόρναρα ...αυτοί μούτζωσαν η τί κορνάρεις ρέ σέ ειδα...ελλάδα 2017... τό βράδυ πηγαίνοντας γία βόλτα κ κρεατο-φαγητό στά καλύβια ,από αγιο κοσμά εως βάρκιζα σημειωτόν... γιατί ειχαν ποδηλατάδα οι ...ποδηλάτες μας... συμφωνω με το γενικοτερο πνευμα του προβληματισμου αλλα ποτε δεν καταλαβα αυτους που πανε στα καλυβια για κρεατικά 3
AristidisZ Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 συμφωνω με το γενικοτερο πνευμα του προβληματισμου αλλα ποτε δεν καταλαβα αυτους που πανε στα καλυβια για κρεατικά Δεν έχεις προλάβει μάλλον Μουρούζη στα καλά του, για αυτό το λες Ακόμη και σήμερα πάντως για μια δυο φορές το χρόνο αξίζει ! Αγαπάω ποδηλάτες, ειδικά όταν βγαίνουν βόλτα Σάββατο βράδυ στη παραλιακή, χωρίς φώτα, χωρίς ανακλαστικά, χωρίς τίποτα Αγαπημένη συνήθεια: να τους περνάω φίλλερ με την μηχανή 1
aristos12 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Μέλος Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 συμφωνω με το γενικοτερο πνευμα του προβληματισμου αλλα ποτε δεν καταλαβα αυτους που πανε στα καλυβια για κρεατικά εγώ στή βάρη συχνάζω ... μιά χαρά μπριζολάκια - κοντοσούβλια - κοκορέτσια εχουν τά εκεί μαγαζιά, καί βέβαια ειναι καί πιό κοντά, η παρέα ομως ηθελε καλύβια καί πήγαμε εκεί .. σχετικά καλά ηταν...αλλλά δέν τρελάθηκα κιόλας ...
johnbond Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Δεν ξέρω αν είναι τρολλ αλλά καλά τα λέει. Οι ποδηλάτες είναι στην πλειοψηφία τους άκρως επικίνδυνοι και εντελώς αναίσθητοι και αντι να προσέχουν μη σκοτωθούν νομίζουν οτι βρίσκονται στο tour de france. Επίσης κατά τη γνώμη μου τα ποδήλατα τύπου κούρσας δεν έπρεπε να επιτρέπονται σε δρόμους που κινούνται αυτοκίνητα. Και αυτό γιατί λόγω σκυφτής θέσης ,και λεπτών ελαστικών είναι επικίνδυνα σε διάφορες καταστάσεις που προκύπτουν στους δρόμους.πχ μια ξαφνική λακούβα ή μια πέτρα στο δρόμο..Και οι ελληνικοί δρόμου είναι γεμάτοι απο παγίδες. 2
nemesiskp Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2017 Δεν είναι οι ποδηλάτες που έχουν θέμα αλλά ο κάθε Έλληνας που βγαίνει εκεί έξω (ότι όχημα και να έχει) και νομίζει ότι ο δρόμος του ανήκει. Φλας ποτέ και πουθενά, παρκάρισμα όπου να ναι και όπως να ναι,σφάξιμο φαναριών για χαβαλέ, διαβάσεις πεζών ανύπαρκτες και άλλα πολλά. Οπότε πριν κατηγορήσει κάποιος τους ποδηλάτες συγκεκριμένα, ας δουμε αρχικά πως οδηγάει ο καθένας μας στον δρόμο και μετά βλέπουμε για τους άλλους. ΥΓ είμαι ποδηλάτης αλλά όχι δρόμου.Ναι και εγώ τους κράζω με τις μ@λακιες που κάνουν και ακόμα παραπάνω από τους οδηγούς γιατί οι οδηγοί έχουν μια πιθανότητα να την γλυτώσουν σε πιθανό ατύχημα ενώ οι άλλοι είναι μπαμ και κάτω 4
Alexlooker Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2017 πρίν από λίγες ημέρες ειχε ερθει από τόν καναδά συγγενικό μου ζευγάρι , γιά 1 μήνα διακοπες στήν κέρκυρα ,αλλά θά εμεναν κ λίγες ημέρες στήν αθήνα , ειναι σάββατο πρωί εχει κ ωραία ημέρα μέ πολύ καθαρή ατμόσφαιρα κ ηθελαν νά δούν τήν αθήνα από ψηλά .. .. καί επιλέγω μιά από τίς πιό ομορφες διαδρομές πού ειναι εντός αθηνών ,από τήν μονή καισαριανής εως τήν κορυφή τού υμηττού (εκεί πού ειναι οι κεραίες ) οπου κ βλέπεις τήν αθήνα πιάτο . γιά οσους δέν ξέρουν τήν διαδρομή αυτή ,ειναι στενός κ επικίνδυνος ο δρόμος κ εχει λίγες στροφές 4-5 αλλά ειναι πολύ κλειστές κ θέλει πολύ προσοχή ειδικά οταν τήν ανεβαίνεις κ πρέπει νά πηγαίνεις σχεδόν τέρμα δεξιά γιά νά χωράει νά περάσει κ τό αυτοκίνητο πού κατεβαίνει , ειχε αρκετό κόσμο κ ιχ κ μοτο κ ποδηλάτες .... γιά νά μην τό κουράζω σχεδόν ΣΕ ΟΛΕΣ τίς στροφές (τίς κλειστές κ επικίνδυνες κ χωρίς ορατότητα) κατέβαιναν ανετοι ...ενας η δύο ποδηλάτες οχι στην δεξιά πλευρά τού δρόμου (κατηφόρα) οπως επρεπε νά ειναι ,αλλά τέρμα αριστερά τής ανόδου ,δηλ.αριστερά τής δεξιάς ρόδας τού αυτοκινήτου μου ,τό γιατί μού τό ειπαν 5-6 γιατί σταμάτησα τελείως τό αμάξι γιά νά ρωτήσω ,γιατί ρέ λεβέντες πάτε αντικανονικά κ μάλιστα πάνω στην στροφή θέλετε νά αυτοκτονήσετε ? κ τί μού λένε ...από δεξιά εχει ηλιο ενώ από εδώ εχει σκιά ? ? ? ? κ μιλάμε ολοι αυτοί δέν ηταν πιτσιρικάδες αλλά μαντράχαλοι 35+ ενώ οι ελληνοκαναδοί εκαναν τόν σταυρό τους μέ αυτά πού εβλεπαν ,ενώ σέ κάποιους πού κόρναρα ...αυτοί μούτζωσαν η τί κορνάρεις ρέ σέ ειδα...ελλάδα 2017... τό βράδυ πηγαίνοντας γία βόλτα κ κρεατο-φαγητό στά καλύβια ,από αγιο κοσμά εως βάρκιζα σημειωτόν... γιατί ειχαν ποδηλατάδα οι ...ποδηλάτες μας... Που να δεισ και οι πεζοι τι ταρζανιεσ κανουν.
wizzy Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2017 Ήθελα να απαντήσω εκτενώς, αλλά μετά είδα ότι το thread ξεκίνησε από τον aristos12, οπότε.... Κατά τα άλλα: Με τον star12 καμια συγγενια;;;Επειδη εχετε το ιδιο επιθετο...Στο θεμα τωρα,βλεπω συνεχεια ποδηλατες κ περνανε με κοκκινο,αντιθετα σε μονοδρομους,βραδυ χωρις επαρκη φωτισμο κτλ.Το ποδηλατο δεν ειναι μεσο μεταφορας;Δεν θα επρεπε να τηρουν τον κοκ;Μπορει π.χ να φανε κληση για κοκκινο; Φυσικά και πρέπει να τηρούν τον ΚΟΚ. Εάν θυμάμαι καλά, πριν κάποια χρόνια (πρόσφατα όμως, 1-2 χρόνια πριν), ένας ποδηλάτης στην Κρήτη "έφαγε" πρόστιμο €700 επειδή πέρασε με κόκκινο. Δεν ξέρω αν είναι τρολλ αλλά καλά τα λέει. Οι ποδηλάτες είναι στην πλειοψηφία τους άκρως επικίνδυνοι και εντελώς αναίσθητοι και αντι να προσέχουν μη σκοτωθούν νομίζουν οτι βρίσκονται στο tour de france. Επίσης κατά τη γνώμη μου τα ποδήλατα τύπου κούρσας δεν έπρεπε να επιτρέπονται σε δρόμους που κινούνται αυτοκίνητα. Και αυτό γιατί λόγω σκυφτής θέσης ,και λεπτών ελαστικών είναι επικίνδυνα σε διάφορες καταστάσεις που προκύπτουν στους δρόμους.πχ μια ξαφνική λακούβα ή μια πέτρα στο δρόμο..Και οι ελληνικοί δρόμου είναι γεμάτοι απο παγίδες. Επομένως, σύμφωνα με την άποψή σου, τα ποδήλατα τύπου κούρσας ή, αλλιώς, τα ποδήλατα δρόμου (road bikes) δεν θα έπρεπε να κυκλοφορούν σε δρόμους... Does not compute, mate. Θα συμφωνήσω με τον @nemesiskp σχετικά με τη συμπεριφορά όλων, μηδενός εξαιρουμένου, των χρηστών των δημόσιων δρόμων - είτε είναι αυτοκινητιστές, είτε είναι μοτοσυκλετιστές, είτε είναι ποδηλάτες. Αυτό που δυσκολεύονται να αντιληφθούν (δεν τους κατακρίνω, φυσιολογικό είναι) αυτοί που για οποιοδήποτε λόγο δεν συνδυάζουν την πρώτη ιδιότητα με κάποια από τις άλλες δύο, είναι ότι στο match "αυτοκίνητο vs ποδήλατο" ή "αυτοκίνητο vs μοτοσυκλέτα" το score είναι πάντα 1-0 - με, κατά κανόνα, ολέθριες συνέπειες για τους ποδηλάτες ή τους μοτοσυκλετιστές. Στην Κύπρο, την προτελευταία εβδομάδα του Σεπτεμβρίου, είχαμε απανωτά δυστυχήματα στα οποία ενεπλάκησαν ποδηλάτες κι αυτοκινητιστές. Σε ένα από αυτά ο οδηγός αυτοκινήτου χτύπησε από πίσω ένα ποδήλατο κι ο δεκατριάχρονος αναβάτης του σκοτώθηκε επί τόπου. Διαβάστε το ξανά: Δεκατριών χρονών παιδί σκοτώθηκε επειδή ο άλλος δεν έβλεπε μπροστά του. Οπότε, πριν να "ξεσπαθώσετε" για το πόσο ανάγωγοι, αγενείς και στην κοσμάρα τους είναι οι ποδηλάτες, κάντε πρώτα την αυτοκριτική σας ως οδηγοί αυτοκινήτων. Pro tip: Οδηγώ και αυτοκίνητο και ποδήλατο. 1
johnbond Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2017 Επομένως, σύμφωνα με την άποψή σου, τα ποδήλατα τύπου κούρσας ή, αλλιώς, τα ποδήλατα δρόμου (road bikes) δεν θα έπρεπε να κυκλοφορούν σε δρόμους... Does not compute, mate. Το οτι λέγονται ποδήλατα δρόμου δε σημαίνει ότι είναι και φτιαγμένα να κυκλοφορούν ανάμεσα σε αυτοκίνητα. Κατά βάση έχουν φτιαχτεί για να είναι γρήγορα σε αγώνες με βασικό κριτήριο το ελαφρύ βάρος.Σε καμία περίπτωση δεν έχουν σχεδιαστεί με βασικό γνώμονα να είναι ασφαλή σε συνθήκες κυκλοφοριακής κίνησης. Επίσης έστω και αν δεχτώ ότι είναι σχεδιασμένα ιδανικά για το δρόμο, που τους είδες τους δρόμους στην Ελλάδα; Το 99% των ασφαλτοστρωμένων δρόμων είναι σχεδόν σα χωματόδρομοι..Παντού λακούβες ,ενώσεις στην άσφαλτο, φρεάτια που προεξέχουν ή βουλιάζουν ,φαγώματα στις άκρες και άλλα πολλά. Σε τέτοιες συνθήκες τα mountain bike είναι πολύ πιο ασφαλή απο μια κούρσα.
wizzy Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2017 Το οτι λέγονται ποδήλατα δρόμου δε σημαίνει ότι είναι και φτιαγμένα να κυκλοφορούν ανάμεσα σε αυτοκίνητα. Κατά βάση έχουν φτιαχτεί για να είναι γρήγορα σε αγώνες με βασικό κριτήριο το ελαφρύ βάρος.Σε καμία περίπτωση δεν έχουν σχεδιαστεί με βασικό γνώμονα να είναι ασφαλή σε συνθήκες κυκλοφοριακής κίνησης. Οι αγώνες τους οποίους αναφέρεις γίνονται σε δρόμους. Δρόμους. Να το γράψω ξανά; Δρόμους. Εάν νομίζεις ότι οι δρόμοι που γίνονται αγώνες όπως π.χ. το Tour de France, είναι συντηρημένοι όπως π.χ. οι διάδρομοι απογείωσης αεροπλάνων, πλανάσαι πλάνη οικτρά. Ναι, μπορεί να μην έχουν 30 λακούβες ανά m^2 όπως οι ελληνικοί δρόμοι, αλλά είναι δρόμοι for fuck's sake!. Οι "συνθήκες κυκλοφοριακής κίνησης" είναι ένας τόσο πολυσύνθετος όρος - o οποίος περιέχει και την εξ ορισμού έννοια της κίνησης άλλων οχημάτων, ενώ εσύ κάνεις αναφορά μόνο στην κατάσταση του οδοστρώματος - που δεν θα μπω καν στη διαδικασία να τον αναλύσω. Επίσης έστω και αν δεχτώ ότι είναι σχεδιασμένα ιδανικά για το δρόμο, που τους είδες τους δρόμους στην Ελλάδα; Το 99% των ασφαλτοστρωμένων δρόμων είναι σχεδόν σα χωματόδρομοι..Παντού λακούβες ,ενώσεις στην άσφαλτο, φρεάτια που προεξέχουν ή βουλιάζουν ,φαγώματα στις άκρες και άλλα πολλά. Σε τέτοιες συνθήκες τα mountain bike είναι πολύ πιο ασφαλή απο μια κούρσα. ΟΚ. Φαντάζομαι ότι για να είσαι τόσο "κατά" της κίνησης των ποδηλάτων δρόμου στο δρόμο, έχεις την ανάλογη εμπειρία, σωστά; Αλλά, για μισό λεπτό: Το θέμα μας είναι εάν οι ποδηλάτες (γενικά) είναι ανάγωγοι, επικίνδυνοι και στην κοσμάρα τους ή εάν οι ποδηλάτες με ΜΤΒ είναι πιο ασφαλείς συγκριτικά με ποδηλάτες road bikes; Διότι, απομόνωσες μία γραμμή από το post μου και την αναφορά στο χαμό του πιτσιρικά την έκανες "γαργάρα". Να σου πω κάτι; Ο πιτσιρικάς κυκλοφορούσε με ΜΤΒ, αλλά αυτό ούτε παραπάνω ασφάλεια του παρείχε ούτε εμπόδισε τον άλλον να καρφωθεί πάνω του και να τον σκοτώσει. Επομένως, επανέρχομαι στο θέμα της συμπεριφοράς όλων των χρηστών δημοσίων δρόμων. Σεβασμός σε όλους κι από όλους, κυρίες και κύριοι, για να πηγαίνουμε όλοι στα σπίτια μας στο τέλος της ημέρας κι όχι να καταλήγουμε σε νοσοκομεία και νεκροταφεία.
johnbond Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2017 απομόνωσες μία γραμμή από το post μου και την αναφορά στο χαμό του πιτσιρικά την έκανες "γαργάρα". Να σου πω κάτι; Ο πιτσιρικάς κυκλοφορούσε με ΜΤΒ, αλλά αυτό ούτε παραπάνω ασφάλεια του παρείχε ούτε εμπόδισε τον άλλον να καρφωθεί πάνω του και να τον σκοτώσει. Προσωπικά έχω και mtb και κούρσα μιας και ρώτησες. Αλλά όταν πάω για ποδήλατο οδηγώ πολύ προσεχτικά. Δεν πάω με τη φιλοσοφία της οδήγησης αυτοκινήτου ή μηχανής. Ούτε με τη φιλοσοφία οτι είμαι σε προπόνηση ή αγώνα και το ζητούμενο είναι να φτάσω γρήγορα. Οδηγώ σχεδόν σα να είμαι πεζός.Πχ αν έχει χωματόδρομο ή άδειο πεζοδρόμιο στην άκρη του δρόμου πάντα θα βγω εκτός ασφάλτου για περισσότερη ασφάλεια. Αυτό με την κούρσα δε γίνεται. Το περιστατικό που λες εσκεμμένα δεν το σχολίασα καθώς δεν ξέρω κάτω απο τι συνθήκες έγινε το ατύχημα. Η μόνη πληροφορία που δίνεις είναι οτι το αυτοκίνητο έπεσε απο πίσω. Πως μπορώ να ξέρω ποιος έφταιγε μόνο απο αυτό; Στα περί σεβασμού απο όλους δε μπορούμε να διαφωνήσουμε. Απλά οι ποδηλάτες όφειλαν να είναι περισσότερο προσεχτικοί και να οδηγούν αμυντικά αφού σε περίπτωση ατυχήματος παίζεται η ζωή τους. Υπάρχει διαφορά..Άλλο το μετακινούμαι με το ποδήλατο με κύριο ζητούμενο την ασφάλεια και άλλο το φοράω τα κολάν και βγαίνω στο δρόμο να κάνω προπόνηση και νέα ρεκόρ αδιαφορώντας αν θα φτάσω ζωντανός.
phanispal Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2017 και ακόμα παραπάνω από τους οδηγούς γιατί οι οδηγοί έχουν μια πιθανότητα να την γλυτώσουν σε πιθανό ατύχημα ενώ οι άλλοι είναι μπαμ και κάτω Όχι. Το αντίθετο. Για τον ίδιο λόγο που δεν έχω εγώ με το Seicento την απαίτηση από τον οδηγό του 160τονου τράκτορα να έχει το νου του για μένα περισσότερο απ' ότι πρέπει να έχω εγώ το νου μου για εκείνον. Οι ελληνικοί δρόμοι στην πλειοψηφία τους δεν είναι για να κάνεις ποδήλατο. Ίσως αν ήταν κλειστοί (π.χ. σε αγώνα), αλλά και πάλι η κατάστασή τους είναι απαράδεκτη. Το να θες να κυκλοφορήσεις με ποδήλατο σε δρόμους με κίνηση, τη στιγμή μάλιστα που ξέρεις από πριν τι πρόκειται να συνατήσεις, σε καθιστά περισσότερο υπεύθυνο απ' τους υπόλοιπους για ό,τι γίνει. Είναι απλή κοινή λογική, τύπου «το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρό». Όλα πρέπει να έχουν το νου τους, αλλά το μικρό πρέπει να είναι σε μεγαλύτερη ετοιμότητα μην το φάει το μεγάλο. 1
haris_216 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2017 Δεν είναι οι ποδηλάτες που έχουν θέμα αλλά ο κάθε Έλληνας που βγαίνει εκεί έξω (ότι όχημα και να έχει) και νομίζει ότι ο δρόμος του ανήκει. Φλας ποτέ και πουθενά, παρκάρισμα όπου να ναι και όπως να ναι,σφάξιμο φαναριών για χαβαλέ, διαβάσεις πεζών ανύπαρκτες και άλλα πολλά. Οπότε πριν κατηγορήσει κάποιος τους ποδηλάτες συγκεκριμένα, ας δουμε αρχικά πως οδηγάει ο καθένας μας στον δρόμο και μετά βλέπουμε για τους άλλους. ΥΓ είμαι ποδηλάτης αλλά όχι δρόμου.Ναι και εγώ τους κράζω με τις μ@λακιες που κάνουν και ακόμα παραπάνω από τους οδηγούς γιατί οι οδηγοί έχουν μια πιθανότητα να την γλυτώσουν σε πιθανό ατύχημα ενώ οι άλλοι είναι μπαμ και κάτω Ο φίλος τα είπε όλα. Έχετε την απορία (ή και την απαίτηση) γιατί ο Χ ποδηλάτης κάνει (ή δεν κάνει) το ένα, ο Ψ πεζός το άλλο και ο Ζ οδηγός το παρ' άλλο. Σας έχω νέα. Όλοι αυτοί δεν ήταν κάπου μαντρωμένοι και βγήκαν ξαφνικά στο δρόμο αλλά είμαστε όλοι εμείς. Εμείς που ως οδηγοί ΙΧ περνάμε με κόκκινο και παρκάρουμε όπου μας κ....σει, ως οδηγοί μοτοσυκλετών έχουμε κάνει το ζιγκ-ζαγκ άθλημα και επιστήμη μαζί και ως πεζοί πεταγόμαστε όπου μας βολεύει. Γιατί δηλαδή σαν ποδηλάτες θα ήμασταν διαφορετικοί; Και βέβαια μου ήταν πάντα (και παραμένει) ενδιαφέρον ότι έχουμε όλοι άποψη για το πως πρέπει να οδηγούν....οι άλλοι. (οδηγός και ποδηλάτης πολλά χρόνια) Υγ Μου άρεσε παραπάνω που συνφορουμίτης θέλησε να "προστατεύσει" τους ποδηλάτες από τους κακούς μας δρόμους (μια πραγματικότητα) και τους κινδύνους που κρύβουν θεωρώντας ότι αυτοί (οι κινδυνοι) είναι κυρίως οι λακούβες και τα πετραδάκια. Άσχετα αν σπανίως, αν όχι ποτέ, δεν αναφέρθηκε ατύχημα ποδηλάτη εξαιτίας...πέτρας 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα