DrLo Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 ειπα εγω οτι δεν ηταν δυο πολυ σημαντικα εργα ειδικα ο ισθμός για την εποχη που εγινε, απλα λεω οτι θα μπορουσε να ειχε γινει και στην σαλαμινα κατι αναλογο. Εννοείτε οτι και στο ριο υπηρχαν συμφεροντα οπως και σε καθε νεο εργο υποδομης πχ σε μια νεα εθνικη θα χασουν οσοι εχουν μαγαζια και κτηματα στην παλια κλπ κλπ. μικρα μεγαλα παντα υπαρχουν συμφεροντα που εμεις δεν τα βλεπουμε ή δεν τους δινουμε σημασια να παρε για παραδειγμα τι ειχε γινει πριν λιγες μερες με τα ταξι και το beat για παραδειγμα. δεν ξερω ποίος εχει τα καραβακια μπορει να ανηκουν σε καποιον γνωστο εφοπλιστη μπορει και οχι ή να παιρνει καποια επιδοτηση κλπ κλπ Τα καραβάκια αυτά είναι μια τρίχα από γνωστό μέρος οποιουδήποτε μεγάλου εφοπλιστή. Απο τις άλλες τρεις κατασκευαστικές είναι ο μικρότερος είναι ο Μπόμπολας. Η Vinci μόνη της είναι όλες οι ελληνικές κατασκευαστικές μαζί ... Και παραπάνω.
Miracle Worker Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Η Σαλαμινα νομιζω ειναι μακραν το πιο πυκνοκατοικημενο νησι της Ελλαδας και αλλωστε υπαρχει και το Ακτιο-Πρεβεζα που ειναι μεγαλυτερη αποσταση. 2
Anorymous Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Τα καραβάκια αυτά είναι μια τρίχα από γνωστό μέρος οποιουδήποτε μεγάλου εφοπλιστή. Απο τις άλλες τρεις κατασκευαστικές είναι ο μικρότερος είναι ο Μπόμπολας. Η Vinci μόνη της είναι όλες οι ελληνικές κατασκευαστικές μαζί ... Και παραπάνω. ωραια δεν διαφωνω μαζι σου το ενδεχομενο ομως να σφαζονται μεταξυ τους οι κατασκευαστικες για το ποια θα παρει το εργο και να εμποδιζει η μια την αλλη το αποκλείεις ? πχ καπου προσφατα διαβασα για ενα εργο που δεν γινοταν μεχρι τωρα γιατι δεν τα βρησκαν με τις κατεσκευαστικες και τωρα το εργο θα γινει μεσω σύμπραξης
redhotstef Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Βλεποντας στο χαρτη βλεπω και απο τις δυο μεριες η αποσταση απο Μεγαρα - Στενο σαλαμινας, Περαμα - αγιος γεωργιος/ακρα πουντα Σαλαμινας ειναι γυρω στα 600-700 μετρα. Αμα υπηρχε γεφυρα θα πηγαιναμε Αθηνα Κορινθο μεσω Σαλαμινας και θα γλιτωναμε 5 χιλιομετρα. Ασχετο: Πολυ ακριβο το εισητηριο Ριο Αντιριο.. Οι πεζοι πληρωνουν και αυτοι; Η οι ποδηλατες; Η Σαλαμινα νομιζω ειναι μακραν το πιο πυκνοκατοικημενο νησι της Ελλαδας και αλλωστε υπαρχει και το Ακτιο-Πρεβεζα που ειναι μεγαλυτερη αποσταση. Δεν την ηξερα αυτη τη γεφυρα εγω! Και τωρα που εσυρα το χαρτη ειδα και μια αερογεφυρα? που ενωνει τη Λευκαδα! Εγω ξερω μια αλλη γεφυρα καπου στο κοσμο χιλιομετρα μακρια μηκος.... Φλοριντα - Μαιαμι νοτια... στη μεση περιπου με Μπαχαμες.... Κι Γουεστ λεγεται μια περιοχη νησιου στο ακρο της... μηκος απ οσο βλεπω... 100 χιλιομετρα!!
spyros007 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Απ' ότι φαίνεται έχει ξεκινήσει η διαδικασία του διαγωνισμού για την ανάθεση του έργου. http://www.ypodomes.com/index.php/special-editions/paraxoriseis-sdit/item/39094-ypothalassia-zeyksi-salaminas-peramatos-me-stoxo-na-ksekinisoun-ta-erga-to-2019-o-diagonismos Απ' ότι φαίνεται έχει ξεκινήσει η διαδικασία του διαγωνισμού για την ανάθεση του έργου. http://www.ypodomes.com/index.php/special-editions/paraxoriseis-sdit/item/39094-ypothalassia-zeyksi-salaminas-peramatos-me-stoxo-na-ksekinisoun-ta-erga-to-2019-o-diagonismos απο κατω παμε ρε................ Απ' ότι φαίνεται έχει ξεκινήσει η διαδικασία του διαγωνισμού για την ανάθεση του έργου. http://www.ypodomes.com/index.php/special-editions/paraxoriseis-sdit/item/39094-ypothalassia-zeyksi-salaminas-peramatos-me-stoxo-na-ksekinisoun-ta-erga-to-2019-o-diagonismos Απ' ότι φαίνεται έχει ξεκινήσει η διαδικασία του διαγωνισμού για την ανάθεση του έργου. http://www.ypodomes.com/index.php/special-editions/paraxoriseis-sdit/item/39094-ypothalassia-zeyksi-salaminas-peramatos-me-stoxo-na-ksekinisoun-ta-erga-to-2019-o-diagonismos Υποθαλάσσια Ζεύξη Σαλαμίνας-Περάματος: Με στόχο να ξεκινήσουν τα έργα το 2019 ο διαγωνισμός Πέμπτη, 23 Φεβρουάριος 2017 08:59 μέγεθος γραμματοσειράς μείωση του μεγέθους γραμματοσειράς αύξηση μεγέθους γραμματοσειράς Εκτύπωση E-mail Σε πλήρη εξέλιξη είναι η Β`φάση του διαγωνισμού για την Υποθαλάσσια Σήραγγα Σαλαμίνας-Περάματος. Η διαδικασία που ξεκίνησε επίσημα τον Νοέμβριο του 2017 είναι "βηματική". Αυτό σημαίνει ότι συνεχίζεται η προσέγγιση προκειμένου να "δημιουργηθεί" το φυσικό αντικείμενο του έργου, που θα είναι προϊόν διαλόγου και συμφωνίας των συμμετεχόντων, του Υπουργείου Υποδομών, και της ΚΕΔΕ που επίσης είναι ενεργή στο διαγωνισμού εκφράζοντας τις τοπικές κοινωνίες που επηρεάζονται από το έργο. Η διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου είναι εμπιστευτική και έτσι δεν υπάρχει πληροφόρηση γύρω από το αντικείμενο συζήτησης, αποφάσεων κλπ. Όπως μαθαίνει το ypodomes.com στόχος είναι μέχρι το Φθινόπωρο να έχει ολοκληρωθεί η κουβέντα για το είδος του έργου που θα προκύψει. Αυτό θα μας οδηγήσει στο επόμενο βήμα που είναι η κατάθεση από την Επιτροπή Ανταγωνιστικού Διαλόγου της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ). Το θετικό στην περίπτωση αυτού του έργου είναι πως αποτελεί μέρος του Ρυθμιστικού Σχεδίου για την Αθήνα και είναι Νομοθετημένο οπότε διευκολύνει την όλη διαδικασία. Ερώτημα αποτελεί η χρηματοδότηση του έργου, δηλαδή αν καλυφθεί από την ΕΤΕπ ή από κάποιο άλλο χρηματοδοτικό εργαλείο καθώς από το ελληνικό τραπεζικό σύστημα δεν διακρίνεται προς το παρόν φως. Το κόστος έχει αρχικά εκτιμηθεί σε 350εκατ.ευρώ αλλά το τελικό ποσό θα προκύψει από την ολοκλήρωση του ανταγωνιστικού διαλόγου. Τα εταιρικά σχήματα που συμμετέχουν είναι οι ΜΕΤΚΑ, ΤΕΡΝΑ και VINCI CONCESSIONS-VINCI HIGHWAYS–ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ. Στόχος του Υπουργείου είναι μέχρι το τέλος του 2018 να έχει ολοκληρωθεί η Β`φάση, να έχουν δοθεί προσφορές και να έχει αναδειχθεί ο ανάδοχος-παραχωρησιούχος. Το έργο παρουσιάζει τεράστιο εμπορικό ενδιαφέρον καθώς πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα πορθμεία της Ευρώπης, (το δεύτερο μεγαλύτερο συγκεκριμένα) πράγμα που το κάνει θελκτικό για τα ενδιαφερόμενα σχήματα. Το έργο έχει ως αντικείμενο την Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση της Υποθαλάσσιας Σήραγγας που εκτιμάται ότι θα είναι φθηνότερη από τα σημερινά επίπεδα τιμών ανά όχημα και επιβάτη. Τα έργα δεν αναμένεται να ξεκινήσουν πριν το 2019 και η διάρκεια τους εκτιμάται ότι θα είναι περίπου 4 χρόνια. Και εδώ υπάρχει η αίρεση των αποφάσεων που θα προκύψουν από τη διαδικασία του Ανταγωνιστικού Διαλόγου. Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com Ακολουθήστε τον Νίκο Καραγιάννη στο twitter Share this story: επιστροφή στην κορυφή
webparts Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Σπυρο πρεπει να μαθεις να κανεις παραθεσεις ρε φιλε.. 2
Leon90 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2017 Σε πλήρη εξέλιξη είναι η Β`φάση του διαγωνισμού για την Υποθαλάσσια Σήραγγα Σαλαμίνας-Περάματος. Η διαδικασία που ξεκίνησε επίσημα τον Νοέμβριο του 2017 είναι "βηματική". Αυτό σημαίνει ότι συνεχίζεται η προσέγγιση προκειμένου να "δημιουργηθεί" το φυσικό αντικείμενο του έργου, που θα είναι προϊόν διαλόγου και συμφωνίας των συμμετεχόντων, του Υπουργείου Υποδομών, και της ΚΕΔΕ που επίσης είναι ενεργή στο διαγωνισμού εκφράζοντας τις τοπικές κοινωνίες που επηρεάζονται από το έργο. Η διαδικασία του ανταγωνιστικού διαλόγου είναι εμπιστευτική και έτσι δεν υπάρχει πληροφόρηση γύρω από το αντικείμενο συζήτησης, αποφάσεων κλπ. Όπως μαθαίνει το ypodomes.com στόχος είναι μέχρι το Φθινόπωρο να έχει ολοκληρωθεί η κουβέντα για το είδος του έργου που θα προκύψει. Αυτό θα μας οδηγήσει στο επόμενο βήμα που είναι η κατάθεση από την Επιτροπή Ανταγωνιστικού Διαλόγου της Μελέτης Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων (ΜΠΕ). Το θετικό στην περίπτωση αυτού του έργου είναι πως αποτελεί μέρος του Ρυθμιστικού Σχεδίου για την Αθήνα και είναι Νομοθετημένο οπότε διευκολύνει την όλη διαδικασία. Ερώτημα αποτελεί η χρηματοδότηση του έργου, δηλαδή αν καλυφθεί από την ΕΤΕπ ή από κάποιο άλλο χρηματοδοτικό εργαλείο καθώς από το ελληνικό τραπεζικό σύστημα δεν διακρίνεται προς το παρόν φως. Το κόστος έχει αρχικά εκτιμηθεί σε 350εκατ.ευρώ αλλά το τελικό ποσό θα προκύψει από την ολοκλήρωση του ανταγωνιστικού διαλόγου. Τα εταιρικά σχήματα που συμμετέχουν είναι οι ΜΕΤΚΑ, ΤΕΡΝΑ και VINCI CONCESSIONS-VINCI HIGHWAYS–ΑΚΤΩΡ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΕΙΣ. Στόχος του Υπουργείου είναι μέχρι το τέλος του 2018 να έχει ολοκληρωθεί η Β`φάση, να έχουν δοθεί προσφορές και να έχει αναδειχθεί ο ανάδοχος-παραχωρησιούχος. Το έργο παρουσιάζει τεράστιο εμπορικό ενδιαφέρον καθώς πρόκειται για ένα από τα μεγαλύτερα πορθμεία της Ευρώπης, (το δεύτερο μεγαλύτερο συγκεκριμένα) πράγμα που το κάνει θελκτικό για τα ενδιαφερόμενα σχήματα. Το έργο έχει ως αντικείμενο την Μελέτη, Κατασκευή, Χρηματοδότηση, Λειτουργία, Συντήρηση και Εκμετάλλευση της Υποθαλάσσιας Σήραγγας που εκτιμάται ότι θα είναι φθηνότερη από τα σημερινά επίπεδα τιμών ανά όχημα και επιβάτη. Τα έργα δεν αναμένεται να ξεκινήσουν πριν το 2019 και η διάρκεια τους εκτιμάται ότι θα είναι περίπου 4 χρόνια. Και εδώ υπάρχει η αίρεση των αποφάσεων που θα προκύψουν από τη διαδικασία του Ανταγωνιστικού Διαλόγου. Νίκος Καραγιάννης-ypodomes.com Ακολουθήστε τον Νίκο Καραγιάννη στο twitter Η διαδικασία έχει ξεκινήσει ήδη απο τον ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2017 ... πχ καπου προσφατα διαβασα για ενα εργο που δεν γινοταν μεχρι τωρα γιατι δεν τα βρησκαν με τις κατεσκευαστικες και τωρα το εργο θα γινει μεσω σύμπραξης Πολλά μεγάλα κατασκευαστικά έργα γίνονται με συμπράξεις εταιρειών για λόγους οικονονομικούς αλλά και για λόγους τεχνογνωσίας ώστε να τα τελειώσουν εγκαιρά και σωστά.
kage Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2017 Εδω ανεφεραν τα προβληματα...αλλα θα γινει https://www.google.gr/search?client=ms-android-samsung&ei=AY_eWfeqA6WF6QTsv6jwDg&q=υποθαλάσσια+οδική+ζεύξη+σαλαμίνας&oq=υποθαλασσια+ζευξη&gs_l=mobile-gws-serp.1.1.0i71k1l5.0.0.0.14955.0.0.0.0.0.0.0.0..0.0....0...1..64.mobile-gws-serp..0.0.0....0.dQP85AIr-M4
V for Vagelis Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2017 Μπορεί οι Σαλαμινιώτες να μη θέλουν γέφυρα, για να μείνουν στην ησυχία τους. :Ρ
OMpampasMouEinaiAEKtzhs Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2017 Εγώ πάντως θα πρότεινα, εφ'όσον φτιαχτεί, να υπάρχει λεωφορειακή γραμμή που να κάνει δρομολόγιο Πέραμα (από το σημείο που φεύγει το φέρυ) - Σαλαμίνα (Παλούκια/Κέντρο), χωρίς να πληρώνουμε για φέρυ για ένα τσιγάρο δρόμο. Ή ακόμα και να επεκτείνουν τη γραμμή του 843, γιατί όχι; Θα σύμφερε κάργα. Σιγά το μαγαζί(Σαλαμίνα) που θέλει και γέφυρα Δε κατάλαβα τι έχει η Σαλαμίνα; Δε μιλάμε και για τη Γαύδο.
gdriver Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2017 Κοιτωντας το google maps.. Η αποσταση απο ενα κομματι της σαλαμινας εως την νεα περαμο-μεγαρα, ειναι οσο τρια μεγαλα καραβια. Η αποσταση απο κεραστινι-δραπετσωνα μεχρι ενα κομματι κοντινο της σαλαμινας φτανει γυρω στα δεκαπεντε μεγαλα καραβια. Τοσο δυσκολο ειναι; Υπηρξαν ποτε σκεψεις για γεφυρα, ξερετε; Εδω ισοπεδωσαν ολοκληρο ισθμο της κορινθου, αποσταση 30+ καραβια. Μιλω με καραβια χοντρικα οπως ειδα καποια στο google maps με ζουμ, μπαινω απο κινητο και δεν μου βγαζει χιλιομετρικες αποστασεις. και που να δεις γαλατάς -πόρος. το φερυμποτ κυριολεκτικώς απλώς κάνει μια στροφή 180 μοιρών και φτάνει στον Πορο από το γαλατά. εχουν πολύ ισχυρό λόμπυ, οι ιδιοκτήτες με τα καραβάκια που τα ονομάζουν θαλάσσια ταξί (!!!! ) και γι'αυτό δεν έχει γίνει γέφυρα. ενδεικτικώς η απόσταση στις πρέσπες με την πλωτή γέφυρα που έφτιαξαν για την κωνσταντίνα για να πηγαίνει σχολείο , είναι μεγαλύτερη από ότι η προαναφερθείσα απόσταση. Η διαδικασία έχει ξεκινήσει ήδη απο τον ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2017 ... Πολλά μεγάλα κατασκευαστικά έργα γίνονται με συμπράξεις εταιρειών για λόγους οικονονομικούς αλλά και για λόγους τεχνογνωσίας ώστε να τα τελειώσουν εγκαιρά και σωστά. αν ποτέ φτιαχτεί αυτό, που δεν το βλέπω, μυρίζομαι διόδια με τουλάχιστον δεκαπλάσια τιμή από ότι το φερυμπότ και φυσικά ανάλογη ανάθεση σε εταιρεία -φυσικά γερμανική για την εσαεί είσπραξη-εκμετάλλευση.
m32s Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 12 Οκτωβρίου 2017 Η Σαλαμινα νομιζω ειναι μακραν το πιο πυκνοκατοικημενο νησι της Ελλαδας και αλλωστε υπαρχει και το Ακτιο-Πρεβεζα που ειναι μεγαλυτερη αποσταση. Βέβαια η λεπτή διαφορά είναι πως το Άκτιο-Πρέβεζα εκτός από συνδετήριος με το αεροδρόμιο του Ακτίου είναι τμήμα ενός διευρωπαϊκού αυτοκινητοδρόμου - του Ε-55 - και μολονότι υπήρξε και έργο προαίρεσης για την ΕΕ πρώτα για λόγους ευρύτερου ενδιαφέροντος διασυνοριακών μεταφορών και έπειτα και για λόγους ενίσχυσης φτωχότερων περιφερειών , δεν κατασκευάστηκε καν με προδιαγραφές αυτοκινητόδρομου για λόγους κόστους. Και μολαταύτα το διόδιο στα 3 ευρώ για 700 μέτρα με μια λωρίδα κυκλοφορίας και όριο κάτω από 50km/h, κι ως έσοδο αποπληρώνει ένα τρίτο έργο, αυτό της Εγνατίας οδού, όντας μάλιστα και το ακριβότερο όλων των διοδίων της. Η Σαλαμίνα επομένως δε μπορεί να συγκριθεί με το Ακτιο-Πρέβεζα, αλλά μάλλον με έργα τύπου γέφυρες Χαλκίδας (παλιά, νέα κλπ). 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα