CrazyTown Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Κοιτωντας το google maps.. Η αποσταση απο ενα κομματι της σαλαμινας εως την νεα περαμο-μεγαρα, ειναι οσο τρια μεγαλα καραβια. Η αποσταση απο κεραστινι-δραπετσωνα μεχρι ενα κομματι κοντινο της σαλαμινας φτανει γυρω στα δεκαπεντε μεγαλα καραβια. Τοσο δυσκολο ειναι; Υπηρξαν ποτε σκεψεις για γεφυρα, ξερετε; Εδω ισοπεδωσαν ολοκληρο ισθμο της κορινθου, αποσταση 30+ καραβια. Μιλω με καραβια χοντρικα οπως ειδα καποια στο google maps με ζουμ, μπαινω απο κινητο και δεν μου βγαζει χιλιομετρικες αποστασεις.
NT1G Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Άλλωστε η διαδρομή Πέραμος - Σαλαμίνα είναι τόσο σημαντική όσο ο ισθμός της Κορίνθου ή το Ρίο - Αντίρριο... 1
Anorymous Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Άλλωστε η διαδρομή Πέραμος - Σαλαμίνα είναι τόσο σημαντική όσο ο ισθμός της Κορίνθου ή το Ρίο - Αντίρριο... οχι αλλα και το κοστος ειναι πολυ μικροτερο Μάλλον δεν θα σύμφερε. παιζουν συμφέροντα με τα καραβακια οπως παντου στην ελλαδα 7
NikosKallithea Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Σιγά το μαγαζί(Σαλαμίνα) που θέλει και γέφυρα
Mansora Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Δεν είναι τόσο εύκολο να φτιαχτεί γέφυρα εκεί λόγω διέλευσης πολεμικών πλοίων και ναυστάθμου 1
vasilk Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Κοιτωντας το google maps.. Η αποσταση απο ενα κομματι της σαλαμινας εως την νεα περαμο-μεγαρα, ειναι οσο τρια μεγαλα καραβια. Η αποσταση απο κεραστινι-δραπετσωνα μεχρι ενα κομματι κοντινο της σαλαμινας φτανει γυρω στα δεκαπεντε μεγαλα καραβια. Τοσο δυσκολο ειναι; Υπηρξαν ποτε σκεψεις για γεφυρα, ξερετε; Εδω ισοπεδωσαν ολοκληρο ισθμο της κορινθου, αποσταση 30+ καραβια. Μιλω με καραβια χοντρικα οπως ειδα καποια στο google maps με ζουμ, μπαινω απο κινητο και δεν μου βγαζει χιλιομετρικες αποστασεις. οχι αλλα και το κοστος ειναι πολυ μικροτερο παιζουν συμφέροντα με τα καραβακια οπως παντου στην ελλαδα Από την πλευρά του Περάματος η απόσταση είναι περίπου 2 χλμ. δηλαδή όσο και το Ρίο - Αντίρριο που σημαίνει ότι και το κόστος κατασκευής δεν θα ήταν πολύ μικρότερο. Στο Ρίο - Αντίρριο πληρώνουμε 13,30€ διόδια για να "εξοφλήσουμε" το κόστος κατασκευής και η κίνηση μπορεί να είναι 10πλάσια από το Πέραμα- Σαλαμίνα. Από την πλευρά των Μεγάρων η απόσταση είναι 550-600μ που δεν είναι καθόλου μικρό. Για να έχεις μια τάξη μεγέθους, να φανταστείς στη "μεγάλη" γέφυρα της Χαλκίδας η απόσταση είναι κάπου 200μ δηλαδή το 1/3. Εκτός αυτού, μια τέτοια γέφυρα θα εξυπηρετούσε ελάχιστο κόσμο καθώς η μεγάλη κίνηση είναι για Αθήνα ενώ με μια τέτοια γέφυρα θα έβγαινες Μέγαρα και θα ήθελες και άλλα 50χλμ να έρθεις Αθήνα. Άρα ο λόγος δεν είναι τα "συμφέροντα με τα καραβάκια" αλλά κυρίως γιατί "δεν βγαίνουν τα κουκιά". Τα κόστη είναι τεράστια και δεν θα αποσβεστούν ποτέ. 5
Anorymous Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Σιγά το μαγαζί(Σαλαμίνα) που θέλει και γέφυρα τα τελευταια χρονια εχει μεγαλη ανοδο εχω πολλους γνωστους και συγγενης που ενω πηγαιναν εκει για διακοπες και σκ τωρα μενουν εκει μονιμα.
NT1G Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 οχι αλλα και το κοστος ειναι πολυ μικροτερο παιζουν συμφέροντα με τα καραβακια οπως παντου στην ελλαδα Σου απάντησε ο από πάνω. Αλλά μείνε στα συμφέροντα, πουλάει περισσότερο. 4
randomcat Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Δεν είναι τόσο εύκολο να φτιαχτεί γέφυρα εκεί λόγω διέλευσης πολεμικών πλοίων και ναυστάθμου Είναι και το Τρίτων εκεί...
Anorymous Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Από την πλευρά του Περάματος η απόσταση είναι περίπου 2 χλμ. δηλαδή όσο και το Ρίο - Αντίρριο που σημαίνει ότι και το κόστος κατασκευής δεν θα ήταν πολύ μικρότερο. Στο Ρίο - Αντίρριο πληρώνουμε 13,30€ διόδια για να "εξοφλήσουμε" το κόστος κατασκευής και η κίνηση μπορεί να είναι 10πλάσια από το Πέραμα- Σαλαμίνα. Από την πλευρά των Μεγάρων η απόσταση είναι 550-600μ που δεν είναι καθόλου μικρό. Για να έχεις μια τάξη μεγέθους, να φανταστείς στη "μεγάλη" γέφυρα της Χαλκίδας η απόσταση είναι κάπου 200μ δηλαδή το 1/3. Εκτός αυτού, μια τέτοια γέφυρα θα εξυπηρετούσε ελάχιστο κόσμο καθώς η μεγάλη κίνηση είναι για Αθήνα ενώ με μια τέτοια γέφυρα θα έβγαινες Μέγαρα και θα ήθελες και άλλα 50χλμ να έρθεις Αθήνα. Άρα ο λόγος δεν είναι τα "συμφέροντα με τα καραβάκια" αλλά κυρίως γιατί "δεν βγαίνουν τα κουκιά". Τα κόστη είναι τεράστια και δεν θα αποσβεστούν ποτέ. υπαρχει πολλοι κοσμος που καθημερινα παει απο σαλαμινα περαμα γιατι δουλευει πειραια η εκει τριγύρω σιγουρα δεν ειναι οσοι ριο αντιρριο αλλα ειναι αρκετοι Σου απάντησε ο από πάνω. Αλλά μείνει στα συμφέροντα, πουλάει περισσότερο. γιατι αν γινει η γεφυρα δεν θα χασουν λεφτα αυτοι που εχουν τα καραβακια ?
NT1G Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 υπαρχει πολλοι κοσμος που καθημερινα παει απο σαλαμινα περαμα γιατι δουλευει πειραια η εκει τριγύρω σιγουρα δεν ειναι οσοι ριο ανριριο αλλα ειναι αρκετοι γιατι αν γινει η γεφυρα δεν θα χασουν λεφτα αυτοι που εχουν τα καραβακια ? Καταλαβαίνεις ότι το μπουρδελο-Ρίο Αντίριο και ο ισθμός ενώνουν την Πελοπόννησο με την υπόλοιπη Ελλάδα και αποτελούν κομμάτια δρόμου που χρησιμοποιούνται και για διεθνείς μεταφορές εμπορευμάτων; Τι ακριβώς από αυτά έχει η Σαλαμίνα; υπαρχει πολλοι κοσμος που καθημερινα παει απο σαλαμινα περαμα γιατι δουλευει πειραια η εκει τριγύρω σιγουρα δεν ειναι οσοι ριο αντιριο αλλα ειναι αρκετοι γιατι αν γινει η γεφυρα δεν θα χασουν λεφτα αυτοι που εχουν τα καραβακια ? Μάμα το, τα συμφέροντα δεν τους αφήνουν. Δεν υπάρχει λόγος για κάτι περισσότερο. Η σκέψη κουράζει. Βέβαια αυτά τα συμφέροντα δεν υπάρχουν στο Ρίο Αντίρριο.
DrLo Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 παιζουν συμφέροντα με τα καραβακια οπως παντου στην ελλαδα Αυτό ακριβώς. Αλλωστε είναι γνωστό ότι τα συμφέροντα των καραβακιων είναι τρομερά ισχυρότερα από τα συμφέροντα των εργολάβων που θα φτιαχναν μια τέτοια γέφυρα. Vinci / Άκτωρ και J&P μπροστά τους κλάνουν μέντες. 4
Gtr34 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Απ' ότι φαίνεται έχει ξεκινήσει η διαδικασία του διαγωνισμού για την ανάθεση του έργου. http://www.ypodomes.com/index.php/special-editions/paraxoriseis-sdit/item/39094-ypothalassia-zeyksi-salaminas-peramatos-me-stoxo-na-ksekinisoun-ta-erga-to-2019-o-diagonismos 2
Anorymous Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2017 Καταλαβαίνεις ότι το μπουρδελο-Ρίο Αντίριο και ο ισθμός ενώνουν την Πελοπόννησο με την υπόλοιπη Ελλάδα και αποτελούν κομμάτια δρόμου που χρησιμοποιούνται και για διεθνείς μεταφορές εμπορευμάτων; Τι ακριβώς από αυτά έχει η Σαλαμίνα; Μάμα το, τα συμφέροντα δεν τους αφήνουν. Δεν υπάρχει λόγος για κάτι περισσότερο. Βέβαια αυτά τα συμφέροντα δεν υπάρχουν στο Ρίο Αντίρριο. ειπα εγω οτι δεν ηταν δυο πολυ σημαντικα εργα ειδικα ο ισθμός για την εποχη που εγινε, απλα λεω οτι θα μπορουσε να ειχε γινει και στην σαλαμινα κατι αναλογο. Εννοείτε οτι και στο ριο υπηρχαν συμφεροντα οπως και σε καθε νεο εργο υποδομης πχ σε μια νεα εθνικη θα χασουν οσοι εχουν μαγαζια και κτηματα στην παλια κλπ κλπ. μικρα μεγαλα παντα υπαρχουν συμφεροντα που εμεις δεν τα βλεπουμε ή δεν τους δινουμε σημασια να παρε για παραδειγμα τι ειχε γινει πριν λιγες μερες με τα ταξι και το beat για παραδειγμα. Αυτό ακριβώς. Αλλωστε είναι γνωστό ότι τα συμφέροντα των καραβακιων είναι τρομερά ισχυρότερα από τα συμφέροντα των εργολάβων που θα φτιαχναν μια τέτοια γέφυρα. Vinci / Άκτωρ και J&P μπροστά τους κλάνουν μέντες. δεν ξερω ποίος εχει τα καραβακια μπορει να ανηκουν σε καποιον γνωστο εφοπλιστη μπορει και οχι ή να παιρνει καποια επιδοτηση κλπ κλπ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα