mixalis95320 Δημοσ. Τετάρτη στις 12:54 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 12:54 μμ Δεν ειναι στην ACS λεμε. Βουλγαρια ειναι ολα κολλημένα .Speedy. 1
t-shock Δημοσ. Τετάρτη στις 02:09 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 02:09 μμ Και εμενα απο 15/5 κολλημένο. Όντως πρώτη φορα που κολλάει τοσο ενα δεμα σε αυτο το στάδιο. Ευτυχώς που δεν ειμαι ο μονος!
Nabuko Δημοσ. Τετάρτη στις 03:17 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 03:17 μμ (επεξεργασμένο) 23 ώρες πριν, Nabuko είπε Και σε μένα τα ίδια, περιμένω 3 δέματα. Ήρθε μέηλ ότι η ACS απ' τα 3 πήρε τα 2. Εκτελωνίστηκαν στις 14 και έφυγαν από τη χώρα εκτελωνισμού στις 15 και σήμερα 27 τα παρέλαβε η acs στη Θεσσαλονίκη Δεν ξέρω τι παίχτηκε αλλά σήμερα χτύπησε κουδούνι και τα παρέλαβα Αθήνα. Επεξ/σία Τετάρτη στις 03:17 μμ από Nabuko 1
sakisgri Δημοσ. Τετάρτη στις 04:12 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 04:12 μμ 5 ώρες πριν, DelsinGR είπε Πάντως εγώ βλέπω τα τρία πακέτα μου βάση του cainiao να έχουν φτάσει σε local delivery company που καταλαβαίνω πως είναι η ACS και όχι η DPD στίς 17,25 και 27/5. Ακόμη μήνυμα δεν έχω λάβει και πιστεύω ότι έχουν μπουκώσει άσχημα εκεί στην ACS. Για να καταλάβω, η DPD είναι απλά ο διαμεσολαβητής μεταξύ Βουλγαρίας-Ελλάδας; Μέχρι Ουγγαρία είναι υπεύθυνη η Cainiao, και η DPD είναι υπεύθυνη για να φτάσει το δέμα στον τελικό προορισμό (μετά την Ουγγαρία) Η speedy και η ACS είναι συνεργάτες της dpd. Το Aliexpress δεν βλέπει ούτε speedy ούτε ACS, βλέπει Cainiao και dpd.
nickafe Δημοσ. Τετάρτη στις 04:36 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 04:36 μμ 20 λεπτά πριν, sakisgri είπε Μέχρι Ουγγαρία είναι υπεύθυνη η Cainiao, και η DPD είναι υπεύθυνη για να φτάσει το δέμα στον τελικό προορισμό (μετά την Ουγγαρία) Η speedy και η ACS είναι συνεργάτες της dpd. Το Aliexpress δεν βλέπει ούτε speedy ούτε ACS, βλέπει Cainiao και dpd. Όπου λαλούν πολλά κοκόρια αργεί να ξημερώσει. Αυτό γίνεται. Ο ένας πετάει το μπαλάκι στον άλλο. Κάνεις δεν ενημερώνει υπεύθυνα τους πελάτες του κ εμείς με ευχολόγια παρακαλούμε να μην έχουν χαθεί τα δέματα και χάσουμε τα λεφτά μας.
sakisgri Δημοσ. Τετάρτη στις 04:50 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 04:50 μμ 10 λεπτά πριν, nickafe είπε Όπου λαλούν πολλά κοκόρια αργεί να ξημερώσει. Αυτό γίνεται. Ο ένας πετάει το μπαλάκι στον άλλο. Κάνεις δεν ενημερώνει υπεύθυνα τους πελάτες του κ εμείς με ευχολόγια παρακαλούμε να μην έχουν χαθεί τα δέματα και χάσουμε τα λεφτά μας. Και να χαθούν, δεν χάνεται τα λεφτά σας, διότι είναι συστημένα. Επίσης μέχρι σήμερα δεν έχω δει κάποιον να γράφει πως δεν παρέλαβε ποτέ συστημένο δέμα από το Aliexpress. Αλλά είναι σπαστικό να μη μπορείς να ενημερωθείς.
Lotof Δημοσ. Τετάρτη στις 05:05 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 05:05 μμ Στην speedy γιατί γράφει (?) shipment data received Athens
sakisgri Δημοσ. Τετάρτη στις 05:15 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 05:15 μμ (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, Lotof είπε Στην speedy γιατί γράφει (?) shipment data received Athens Η ACS έχει λάβει τα δεδομένα αποστολής (όχι το δέμα) δλδ η Speedy λέει στην ACS θα σας στείλω το τάδε δέμα, να το περιμένετε. Δεν σημαίνει ότι φαίνεται στο σύστημα της ACS, εκεί θα φανεί όταν το παραλάβει και το σκανάρει. Αλλά παράλληλα δείχνει πως η Speedy έχει σκανάρει το δέμα, και λογικά από μέρα σε μέρα θα φανεί στην ACS. Επεξ/σία Τετάρτη στις 08:58 μμ από sakisgri 1
dgl1111 Δημοσ. Τετάρτη στις 05:18 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 05:18 μμ (επεξεργασμένο) Και εμένα τα ίδια. Κολλημένο από τις 19/5. Εάν δεν έρθει ποτέ δίνει τα χρήματα πίσω η Aliexpress; Μετά από πόσο καιρό; Η πλάκα είναι ότι οι Κινέζοι πακετάρισαν και μετέφεραν το πακέτο ανάμεσα σε ηπείρους σε 3-4 μέρες και μετά αυτό βολοδέρνει στα Βαλκάνια για μέρες. Τραγικοί. Επεξ/σία Τετάρτη στις 05:21 μμ από dgl1111 2 1
sakisgri Δημοσ. Τετάρτη στις 05:31 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 05:31 μμ 10 λεπτά πριν, dgl1111 είπε Και εμένα τα ίδια. Κολλημένο από τις 19/5. Εάν δεν έρθει ποτέ δίνει τα χρήματα πίσω η Aliexpress; Μετά από πόσο καιρό; Η πλάκα είναι ότι οι Κινέζοι πακετάρισαν και μετέφεραν το πακέτο ανάμεσα σε ηπείρους σε 3-4 μέρες και μετά αυτό βολοδέρνει στα Βαλκάνια για μέρες. Τραγικοί. Αν δεν παραλαβεις σε 90 μέρες από την ημέρα που έφυγε το δέμα από τον πωλητή. Αλλά κατά 99% δεν θα χρειαστεί, πιο πιθανό θα παραλάβετε κανονικά, απλώς για κάποιο λόγο κόλλησαν τα δέματα.
JohNickZ Δημοσ. Τετάρτη στις 05:49 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 05:49 μμ (επεξεργασμένο) Μην ορκιζεστε ότι θα πάρετε χρήματα και θα βρείτε το δίκιο σας εάν χάθηκε το δεμα. Αποστολή μετά από την "obligated to deliver" ημερομηνία - υπόσχεση του AliExpress δεν εμφανίστηκε ποτέ, η Cainaio έδειχνε ότι είναι Ελλάδα αλλά το tracking έδειχνε μόνο ΕΛΤΑ ότι είναι στο εξωτερικό. Το AliExpress, με γειωσε κανονικά και έκλεισε το case και πάγωσε την παραγγελία απορρίπτοντας οτιδήποτε έστελνα. Εννοείται ότι δεν το συζητήσε ούτε καν για extend time, όχι refund. Well played AliExpress. Έχει αρχίσει να γίνεται αρκετά επικίνδυνο τελευταία και δεν μου εμπνέει καμία εμπιστοσύνη σε σημείο που το παράτησα. Για την ιστορία το δέμα ήρθε μετά από 2 μήνες πάνω στο πόμολο (!) μιας πόρτας μου. Ανοιξα αμφισβήτηση συναλλαγής όπου και δικαιώθηκα και πιστώθηκα τα χρήματα της παραγγελίας. Επίσης δεν μίλησα και για την Choice και αυτά που βλέπετε για Free Return και τέτοια ούτε καν δεν ισχύουν. Είναι απλά ψέματα. Εύχομαι να μην χρειαστείτε να ασχοληθείτε.. Επεξ/σία Τετάρτη στις 05:53 μμ από JohNickZ 1
sakisgri Δημοσ. Τετάρτη στις 06:14 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 06:14 μμ 8 λεπτά πριν, JohNickZ είπε Μην ορκιζεστε ότι θα πάρετε χρήματα και θα βρείτε το δίκιο σας εάν χάθηκε το δεμα. Αποστολή μετά από την "obligated to deliver" ημερομηνία - υπόσχεση του AliExpress δεν εμφανίστηκε ποτέ, η Cainaio έδειχνε ότι είναι Ελλάδα αλλά το tracking έδειχνε μόνο ΕΛΤΑ ότι είναι στο εξωτερικό. Το AliExpress, με γειωσε κανονικά και έκλεισε το case και πάγωσε την παραγγελία απορρίπτοντας οτιδήποτε έστελνα. Εννοείται ότι δεν το συζητήσε ούτε καν για extend time, όχι refund. Well played AliExpress. Έχει αρχίσει να γίνεται αρκετά επικίνδυνο τελευταία και δεν μου εμπνέει καμία εμπιστοσύνη σε σημείο που το παράτησα. Για την ιστορία το δέμα ήρθε μετά από 2 μήνες πάνω στο πόμολο (!) μιας πόρτας μου. Ανοιξα αμφισβήτηση συναλλαγής όπου και δικαιώθηκα και πιστώθηκα τα χρήματα της παραγγελίας. Επίσης δεν μίλησα και για την Choice και αυτά που βλέπετε για Free Return και τέτοια ούτε καν δεν ισχύουν. Είναι απλά ψέματα. Εύχομαι να μην χρειαστείτε να ασχοληθείτε.. Αυτά που έρχονται με τα ΕΛΤΑ δεν είναι συστημένα (εκτός αν η αξία είναι πάνω από 186€). Αυτά που περιμένουν τα παιδιά είναι με την ACS και συστημένα, και αν δεν δείξει το tracking πως παρέλαβαν, θα πάρουν τα χρήματα πίσω 100%. Το δέμα σου ήταν semitrackable δλδ απλή αποστολή, γιαυτό και άργησε, γιαυτό και δεν έβλεπες ενημέρωση και γιαυτό το άφησε στο πόμολο ο ταχυδρόμος. Αν έκανες μια έρευνα πριν παραγγείλεις, θα ήξερες τι να περιμένεις η ακόμα καλύτερα πως να αποφύγεις τα ΕΛΤΑ και να έρθει συστημένο με την ACS. Όσο για το free return δεν θα γράψω παραπάνω, τα έχω γράψει πάρα πολλές φορές. Το μόνο που θα πω είναι ότι 2 φορές που ήρθε κάτι χαλασμένο (αξία περίπου στα 50€ το κάθε προϊόν) και μια που ήταν λάθος προϊόν (5€) και τις τρεις φορές πήρα τα χρήματα πίσω, χωρίς καν να στείλω το προϊόν πίσω. 1
JohNickZ Δημοσ. Τετάρτη στις 06:32 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 06:32 μμ (επεξεργασμένο) Ναι αλλά δεν μας είπες, είχες ποτέ εμπειρία από δέμα ελαττωματικό πάνω από 50 ευρώ? Εάν ναι τότε είμαι ψεύτης και είμαι όλος αυτιά να ακούσω. Όσο για το semitrackable ανέφερα το θέμα γιατί ακόμη και εάν δεν ερχόταν το δέμα, λεφτά πίσω δεν θα έπαιρνα. Πραγματικότητα που ότι και να αναφέρεις δεν αλλάζει. Δυστυχώς δεν είδα τι γράφεις για το free return και πραγματικά θα ήθελα να ακούσω τι έχεις να πεις.. Επεξ/σία Τετάρτη στις 06:33 μμ από JohNickZ
omokas Δημοσ. Τετάρτη στις 06:50 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 06:50 μμ 15 minutes ago, JohNickZ said: Ναι αλλά δεν μας είπες, είχες ποτέ εμπειρία από δέμα ελαττωματικό πάνω από 50 ευρώ? Εάν ναι τότε είμαι ψεύτης και είμαι όλος αυτιά να ακούσω. Όσο για το semitrackable ανέφερα το θέμα γιατί ακόμη και εάν δεν ερχόταν το δέμα, λεφτά πίσω δεν θα έπαιρνα. Πραγματικότητα που ότι και να αναφέρεις δεν αλλάζει. Δυστυχώς δεν είδα τι γράφεις για το free return και πραγματικά θα ήθελα να ακούσω τι έχεις να πεις.. Έχω την εντύπωση ότι το chat bot Eva σε κάποια φάση έκανε αυτόματα refunds εάν του πεις ότι δεν παραλαβές ένα δέμα χωρίς καν να ανοίξει case και να περιμένεις. Διότι είχα και εγώ κάτι χαμένα από ΕΛΤΑ πολύ παλιά και δεν με δικαίωνε το AliExpress. Αλλά μέσω του chatbot θυμάμαι που γινόταν η μέσω agent αν του πεις να μιλήσεις με agent.
mixalis95320 Δημοσ. Τετάρτη στις 07:21 μμ Δημοσ. Τετάρτη στις 07:21 μμ Εγώ πάντως μια φορά που το χρειάστηκα μου έδωσε αμέσως refund για ένα αντικείμενο που δεν ήταν όπως θα έπρεπε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα