Προς το περιεχόμενο

Κοπάνημα ξύλινης πόρτας και μόνωση


kitharas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα,

μένω σε σπίτι με παλια ξύλινη πόρτα (δεκαετία 70) και όπως καταλαβαίνεται κοπάνει το ξύλο με το ξύλο. Υπάρχει κάποια λύση; Κάποιο λάστιχο ίσως; Από διαστάσεις είμαι κάπως άσχετος (μιλάω διαστάσεις ώστε να κλείνει καλά η πόρτα).

Κάθε ιδέα δεκτή!!!

 

Η αγορά νέας πόρτας αποκλείεται καθώς μιλάμε για ενοίκιο

<script> </script>

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρα κλείνει. Απλά όταν κοπανάς ξύλο με ξύλο κάνει θόρυβο. Εφαρμόζει πολύ καλά πάντως εκτός από ένα μικρό σημείο που έχει σκεβρώσει λιγο, αλλα εκεί δε κάνει θορυβο. Το αεροστόπ κάνει; Γιατί είχα δεί ένα άλλο λάστιχο, που βάζουν στις νεες πόρτες

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι εξώπορτα.

Ακριβώς το ίδιο με ενοχλεί και η πόρτα του γείτονα, όταν φευγουν και την κλείνουν κάνει αυτό το σπαστικό θόρυβο, όπως και η δική μου.

Υπάρχει κάποιος τρόπος να μειωθεί αυτός θόρυβος; Γιατί αυτές οι πόρτες δεν έχουν χερούλι απ έξω ως γνωστό

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δοκίμασε αεροστοπ όπως είπαν οι πιο ειδικοί γιατι αυτός ο θόρυβος δεν παλεύεται. Ειναι μεσα στους κορυφαίους θορύβους μαζί με την κρεβατομουρμούρα,να σταζεί η βρύση στην κουζίνα,στο μπάνιο και ο θόρυβος απο το ψυγείο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δοκίμασε αεροστοπ όπως είπαν οι πιο ειδικοί γιατι αυτός ο θόρυβος δεν παλεύεται. Ειναι μεσα στους κορυφαίους θορύβους μαζί με την κρεβατομουρμούρα,να σταζεί η βρύση στην κουζίνα,στο μπάνιο και ο θόρυβος απο το ψυγείο.

Ολα διορθωνονται, η συνηθιζονται.Η μουρμουρα ομως ειναι  δεν ειναι αναγκη να  εχει την λεξη κρεβατι μπροστα.Γινεται παντου στο σπιτι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 6 μήνες μετά...