Προς το περιεχόμενο

Μπαταρία της Toshiba παρέχει αυτονομία 320 χλμ. σε ηλεκτρικά οχήματα μετά από μόλις 6 λεπτά φόρτισης


deligkos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όλοι αυτοί που γκρινιάζουν για την αυτονομία στα ηλεκτρικά είναι οι ίδιοι που πάνε στο βενζινάδικο και βάζουν 10 και 20 ευρώ βενζίνη και τους βγάζει 150 χιλιόμετρα .

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 71
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Όλοι αυτοί που γκρινιάζουν για την αυτονομία στα ηλεκτρικά είναι οι ίδιοι που πάνε στο βενζινάδικο και βάζουν 10 και 20 ευρώ βενζίνη και τους βγάζει 150 χιλιόμετρα .

Τι σχέση έχει το ένα με το άλλο? Ταξίδι εσύ ποτέ, ε?

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32kwh μπαταρία σε 6 λεπτά είναι 320kw ισχύς δηλαδή 1300Α σε 230 volt ρεύμα, έτσι για την ιστορία καλώδιο διατομής 500mm2 η αλλιώς διαμέτρου 2.5 πόντων δεν φτάνει για τόσο ρεύμα! και όταν λέω 2.5 πόντους εννοώ τον χαλκό όχι όλο το καλώδιο

http://www.mrelectro.gr/site/archives/4650

Και ποιός σου είπε ότι είναι μονοφασικό; Επίσης αναφέρει πουθενά Τάση; Αυθαίρετα συμπεράσματα βγάζετε.

Ρε μη λέτε ό,τι να ναι εδω μέσα.. Googlaρετε αν το έχετε απορία και μετά κάντε ένα comment που να λέει είχα αυτήν την απορία και ψάχνοντας βρήκα αυτό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και ποιός σου είπε ότι είναι μονοφασικό; Επίσης αναφέρει πουθενά Τάση; Αυθαίρετα συμπεράσματα βγάζετε.

Ρε μη λέτε ό,τι να ναι εδω μέσα.. Googlaρετε αν το έχετε απορία και μετά κάντε ένα comment που να λέει είχα αυτήν την απορία και ψάχνοντας βρήκα αυτό.

κύριε ξύπνιε μηχανολόγος εδώ, τριφασικό σημαίνει πρέπει ναι έχεις 3φασικό ρεύμα στο σπίτι σου η να πας σε κάποιο spot και σημαίνει και 4-5(χωρίς η με ουδέτερο) καλώδια,btw το κόλλημα μου είναι αλλού, το τι ρεύμα θα πρέπει να δίνουν τα δίκτυα πόλης για να το καλύψουν αυτό......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι σταθμοί φόρτισης της Porsche (και άλλων) φτάνουν τα 350kW (800 volts) ενώ υπάρχουν ήδη σχέδια για ισχυρότερους.

 

https://www.porscheengineering.com/filestore/download/peg/en/pemagazin-01-2016-artikel-e-power/default/09d75d4f-3e8d-11e6-8697-0019999cd470/e-power-%E2%80%93-New-Possibilities-with-800-Volt-Charging-Porsche-Engineering-Magazine-01-2016.pdf

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με 32kWh μπαταρία και 320km μιλάμε για κατανάλωση 100Wh/km, το οποίο είναι από υπερβολικά αισιόδοξο εώς μούφα.

NEDC το πιθανότερο.

 

Κόψε ένα 30% για ρεαλιστικά νούμερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Με 32kWh μπαταρία και 320km μιλάμε για κατανάλωση 100Wh/km, το οποίο είναι από υπερβολικά αισιόδοξο εώς μούφα.

 

Γύρω στις 200 Wh/km είναι περίπου σε κανονική χρήση. Κάπου εκεί είναι το Model S π.χ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

κύριε ξύπνιε μηχανολόγος εδώ, τριφασικό σημαίνει πρέπει ναι έχεις 3φασικό ρεύμα στο σπίτι σου η να πας σε κάποιο spot και σημαίνει και 4-5(χωρίς η με ουδέτερο) καλώδια,btw το κόλλημα μου είναι αλλού, το τι ρεύμα θα πρέπει να δίνουν τα δίκτυα πόλης για να το καλύψουν αυτό......

δεν ξέρω τι κάνουν οι μηχανολόγοι αλλά οι ηλεκτρολόγοι όταν έχουν μια παροχή 300kW την κάνουν τριφασική και δεν χρησιμοποιούν 500αρια καλώδια γιατί είναι ασήκωτα. Οι φορτιστές θα συνδεθούν σε ΥΣ, παροχή 300kW σε XT δεν υπάρχει

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κυριε ξυπνιε μηχανολογος εδω.Λες και λεει κυριε ξυπνιε ειμαι ο Τομας Εντισον,ο νικολα Τέσλα,ο φαραντει,και ο Αντρε-Μαρι Αμπερ ταυτοχρονα.Χαλαρωστε ρε παιδια....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεν ξέρω τι κάνουν οι μηχανολόγοι αλλά οι ηλεκτρολόγοι όταν έχουν μια παροχή 300kW την κάνουν τριφασική και δεν χρησιμοποιούν 500αρια καλώδια γιατί είναι ασήκωτα. Οι φορτιστές θα συνδεθούν σε ΥΣ, παροχή 300kW σε XT δεν υπάρχει

300kw παροχή δεν είναι για σπίτι ούτε είναι κάτι εύκολο γενικά στην ελλαδα τουλάχιστον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Dc είναι αγοράρες, dc. Συν ότι τα ηλεκτρικά έχουν παθητική φόρτιση από την κίνηση και το φρενάρισμα ...

Δεν αλλαζει κατι αυτο. Ο παροχος τροφοδοτει το δικτυο με AC ρευμα. Η ανορθωση σε DC γινεται στη συνεχεια. Ειναι καιρια τα ερωτηματα των απο πανω σχετικα με το πως θα γινει η τροφοδοσια, η οποια συνηθως δεν μπορει να γινει σε ενα απλο σπιτι αφου μιλαμε για αρκετα μεγαλη ισχυ οποτε προφανως θα χρειαστουμε ειδικους supercharging σταθμους (παρομοιοι υπαρχουν ηδη). Για την φορτιση σε 6 λεπτα μιλαμε παντα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

300kw παροχή δεν είναι για σπίτι ούτε είναι κάτι εύκολο γενικά στην ελλαδα τουλάχιστον.

Κανείς δεν μίλησε για σπίτι.

 

Παντού εύκολο είναι να πάρεις τα 300kW αν μιλήσεις με την τοπική ΔΕΗ.

 

Δεν καταλαβαίνω γιατί κολλάτε στα πιο άκυρα κάθε φορά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...