Έλεος Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) @AtiX Δε μου έχει συμβεί για να είμαι ειλικρινής, οπότε δεν ξέρω τι θα έκανα. Ιδανικά θα ήθελα να κάνω αυτό: Αν μιλάς για το σενάριο: είμαι στην πόλη, είναι δύο ντόπιοι 20-30 χρονών και βρίζουν ξεδιάντροπα μία λεσβία επειδή μυρίστηκαν ή ξέρουν ότι είναι λεσβία, θα έδειχνα σίγουρα ότι αποδοκιμάζω αυτό που κάνουν, και ανάλογα το κατά πόσο είναι προσεγγίσιμοι είτε θα καθόμουν να το συζητήσω είτε θα έφευγα και θα συμβούλευα και τη λεσβία να κάνει το ίδιο. Υπάρχουν κάποια σενάρια όπως το να είναι ηλικιωμένοι ή ξένοι, ή να βρίσκομαι σε επαρχία, στα οποία θα προσπαθήσω να απομακρύνω τις δύο πλευρές μιας και μάλλον δεν υπάρχει ελπίδα για ηθική συμφιλίωση. Οι αξίες της κάθε πλευράς είναι αντίθετες. Γενικά σε περιπτώσεις που κάποιος βάζει ταμπέλα σε κάποιον άλλο τύπου "πούστης" ή "πουτάνα", δεν θεωρώ έξυπνη και προοδευτική λύση το να απαντήσει ο κάποιος άλλος με χαρακτηρισμούς όπως "ομοφοβικός" ή "μισογύνης". Νομίζω ότι το να δαιμονοποιείς τη γλώσσα που μιλούν οι άνθρωποι (πολιτική ορθότητα) είναι απο τις χειρότερες ιδέες που είχαν ποτέ οι δυτικές κοινωνίες. Αυτές οι ανοησίες της εποχής μας προέρχονται απο κάτι μεταμοντερνιστικές θεωρίες του τελευταίου συρμού (συγκεκριμένες σχολές σκέψης κοινωνιολογίας/ψυχολογίας/συμπεριφορισμού) που δεν έχουν καμία επαφή με actual επιστήμονική μελέτη και μέθοδο. Έχουν συγκεκριμένες ιδεολογικές ατζέντες, και η ιδεολογία είναι δογματική: Δεν έχει καμία σχέση με την επιστήμη. Εκτός και αν δέχεσαι σωματική επίθεση, ο μόνος δρόμος για εμένα είναι διάλογος, ψυχραιμία, ειλικρίνεια και ανοιχτό μυαλό. Συγγνώμη για την έκθεση! 😅 Επεξ/σία 12 Ιουλίου 2018 από Έλεος
Miracle Worker Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Να ρωτήσω κάτι αν επιτρέπεται. Η λέξη "λεσβία" τείνει να θεωρείται λιγότερο LGBT* friendly από τη λέξη "gay". Είχα πέσει σε μια συζήτηση επί του θέματος, με αφορμή τη δήλωση της Βελγίδας τενίστριας που φίλησε τη σύντροφό της μετά τον αγώνα, ωστόσο στις δηλώσεις της απέφυγε να χρησιμοποίησει τη λέξη "lesbian", αλλά προτίμησε τη λέξη "gay". https://www.pinknews.co.uk/2018/07/11/tennis-star-wins-hearts-after-kissing-her-girlfriend-at-wimbledon/ *Ξέρω ότι το L στο LGBT σημαίνει λεσβία. 3 ώρες πριν, AtiX είπε @Έλεος γενικά συμφωνώ στα γραφόμενα σου και γενικότερα δεν υποστηρίζω τα άκρα και την σαλαμοποίηση... αλλά δεν θα πρέπει για κάθε λέξη που εκστομίζεται όπως "πούστης", "πουτάνα" κλπ κλπ κλπ να υπάρχει και η αντίστοιχη "ομοφοβικός", "μισογύνης" κλπ κλπ κλπ... Δηλαδή εσύ πχ πως θα αντιδρούσες αν αύριο εκεί που έκανες την βόλτα σου, τύχαινε διπλά σου, δύο τύποι να βρίζανε μια λεσβία??? Πως, έστω, θα τους χαρακτήριζες??? Μιας και ανέφερες τις λέξεις "πουτάνα" και "πούστης", είδα πρόσφατα την ταινία Στρέλλα. Λίγο τραβηγμένο σενάριο, αλλά θα την κατέτασσα στις καλές του νεοελληνικού σινεμά. Τέλος πάντων, παρατήρησα ότι οι ΛΟΑΤ πρωταγωνιστές χρησιμοποιούσαν συνεχώς "προσβλητικό" φρασεολόγιο μεταξύ τους, τύπου "κουλή", "αδελφή" και βαρύτερα. Αμέσως έκανα συνειρμό με το Ν word των Αφροαμερικανών. Δηλαδή, λέξεις που από έναν τρίτο θεωρούνται προσβλητικές, από έναν "δικό μας" είναι καλοδεχούμενες. Δε γνωρίζω κατά πόσο η ταινία ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα, αλλά και δύο γκέι άτομα με τα οποία έκανα παρέα, μεταχειρίζονταν αφειδώς τέτοιες εκφράσεις. Τι γνώμη έχεις πάνω σε αυτό ως μέλος της κοινότητας; Ισχύει κατ' αρχάς και κατά δεύτερον, είναι κάτι που προωθεί τα συμφέροντα και την εικόνα της κοινότητας ή κάτι που ενισχύει την αρνητική χρήση αυτών των φράσεων και το διχασμό ανάμεσα στην κοινότητα και το κοινωνικό σύνολο; Επεξ/σία 12 Ιουλίου 2018 από Miracle Worker
akpe Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 On 04/07/2018 at 13:49, Adanos said: όταν πετάνε βύζους οι φεμινίστριες δεν σας ενοχλεί = εμένα με ενοχλεί προσωπικά γιατί προωθούν μια agenda που είναι λιγότερο φιλική. Όσο κι αν είμαι μαζί τους, τόσο με απωθούν οι πράξεις τους. Το ίδιο συμβαίνει και με την LGTSFUWQ κοινότητα. Έχουν έναν καλό σκοπό, αλλά έχουν διαλέξει λάθος μέσα με αποτέλεσμα να διχάζουν την κοινωνία ακόμα περισσότερο. Αν και σε γενικές γραμμές σύμφωνό μαζί σου, μια απορία: Γιατί τείνουμε (όχι εσύ απαραίτητα) να επικεντρωνόμαστε στα πιο «εξτρίμ» παραδείγματα; Πιο σωστά δεν θα έπρεπε να λέμε πως «έχουν έναν καλό σκοπό, αλλά κάποιοι/λίγοι/μια μειοψηφία αυτών έχουν διαλέξει λάθος μέσα με αποτέλεσμα να διχάζουν την κοινωνία ακόμα περισσότερο»;
Έλεος Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 5 λεπτά πριν, akpe είπε Αν και σε γενικές γραμμές σύμφωνό μαζί σου, μια απορία: Γιατί τείνουμε (όχι εσύ απαραίτητα) να επικεντρωνόμαστε στα πιο «εξτρίμ» παραδείγματα; Πιο σωστά δεν θα έπρεπε να λέμε πως «έχουν έναν καλό σκοπό, αλλά κάποιοι/λίγοι/μια μειοψηφία αυτών έχουν διαλέξει λάθος μέσα με αποτέλεσμα να διχάζουν την κοινωνία ακόμα περισσότερο»; Επειδή οι εκπρόσωποι των κοινοτήτων αυτών κάνουν τις πάπιες και δεν βγαίνουν ποτέ επίσημα να καταδικάσουν ξεκάθαρα αυτούς τους "κάποιους/λίγους/μια μειοψηφία" και να διαφοροποιηθούν απο αυτούς. Βέβαια τώρα μιλάμε πολύ γενικά και χωρίς συγκεκριμένα παραδείγματα οπότε μπορεί να είναι και άστοχα αυτά που λέμε.
katergaris79 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) Από τη στιγμή που νόμοι του κράτους ορίζουν τι θεωρείται και τι όχι προσβολή της δημοσίας αιδούς, θα ήταν άτοπο οι διοργανωτές ενός φεστιβάλ διαφορετικότητας να καταδικάσουν κάποιον που ντύνεται/βάφεται/φέρεται διαφορετικά από τους υπόλοιπους. Όσο προκλητικός κι αν είναι. Το πόσο πιο διαφορετικά από τον μέσο όρο επιλέγει να ζήσει (με ό,τι αυτό περιλαμβάνει) ο καθένας, (πρέπει να) είναι δική του απόφαση. Ξαναλέω για να μην παρεξηγηθώ ότι αναφέρομαι σε περιπτώσεις ανθρώπων που δεν παρανομούν. Επεξ/σία 12 Ιουλίου 2018 από katergaris79
Έλεος Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 12 λεπτά πριν, katergaris79 είπε Από τη στιγμή που νόμοι του κράτους ορίζουν τι θεωρείται και τι όχι προσβολή της δημοσίας αιδούς, θα ήταν άτοπο οι διοργανωτές ενός φεστιβάλ διαφορετικότητας να καταδικάσουν κάποιον που ντύνεται/βάφεται/φέρεται διαφορετικά από τους υπόλοιπους. Όσο προκλητικός κι αν είναι. Το πόσο πιο διαφορετικά από τον μέσο όρο επιλέγει να ζήσει (με ό,τι αυτό περιλαμβάνει) ο καθένας, (πρέπει να) είναι δική του απόφαση. Ξαναλέω για να μην παρεξηγηθώ ότι αναφέρομαι σε περιπτώσεις ανθρώπων που δεν παρανομούν. Να γιατί είπα ότι μιλάμε γενικά. Προφανώς και ο καθένας μπορεί να ντύνεται/βάφεται/φέρεται(σε πολιτσισμένα πλαίσια), όπως θέλει και όπως τον εκφράζει. Δεν είναι αυτό το ακραίο για το οποίο μιλάω. Ακραίο, για παράδειγμα, θεωρώ το να στιγματίζεται και να δαιμονοποιείται συγκεκριμένο λεξιλόγιο της καθομιλουμένης και μαζί τα άτομα που το χρησιμοποιούν. Ακραία θεωρώ την ακραία δυσανεξία κάποιων πχ στο χιούμορ που χρησιμοποιεί φυλετικά ή "σεξιστικά" μοτίβα. Ακραίο θεωρώ οτιδήποτε και οποιονδήποτε προσπαθεί να αποσιωπίσει τους ανθρώπους και την ομιλία τους, όσο επικίνδυνα φαιδροί και αν υποστηρίζει ότι είναι αυτοί που θέλει να αποσιωποιήσει, και όσο ιερός και αν ισχυρίζεται ότι είναι ο σκοπός τον οποίο επικαλείται για την αποσιωποίηση (δικαιοσύνη, ισότητα, πόλεμος στην καταπίεση, προστασία των αδυνάμων κλπ).
AtiX Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) @Έλεος κανείς δεν έχει δαιμονοποίησει την γλώσσα και τις λέξεις... όμως μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν λέξεις που από αυτό που εκφράζουν έχουν και την ανάλογη βαρύτητα... λχ μητέρα, αγάπη, θάνατος... με βάση το παραπάνω θα απαντήσω και στον @Miracle Worker ότι από την εμπειρία μου τις περισσότερες φορές λειτουργεί όπως το μαλάκας σε μια παρέα ή και ως αποφόρτιση μέσω του αυτοσαρκασμού της λέξης... βέβαια το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να ρωτήσεις αυτούς τους δυο φίλους σου γιατί το κάνουν... Τώρα για το τελευταίο σου ερώτημα βάλε όπου το πούστης την λέξη μαλάκας, όταν είναι από έναν ξένο είναι τελείως διαφορετικό από ότι όταν είναι από έναν οικείο... είναι σαν να σου λέω ότι μπορώ να σε αποκαλώ μαλάκα επειδή στο λένε και οι φίλοι σου... 1 ώρα πριν, Έλεος είπε Επειδή οι εκπρόσωποι των κοινοτήτων αυτών κάνουν τις πάπιες και δεν βγαίνουν ποτέ επίσημα να καταδικάσουν ξεκάθαρα αυτούς τους "κάποιους/λίγους/μια μειοψηφία" και να διαφοροποιηθούν απο αυτούς. Βέβαια τώρα μιλάμε πολύ γενικά και χωρίς συγκεκριμένα παραδείγματα οπότε μπορεί να είναι και άστοχα αυτά που λέμε. Οι εκπρόσωποι, αν υπάρχει κάτι τέτοιο, δεν είναι για να αστυνομεύουν την LGBT κοινότητα... ελευθερία έκφρασης έχουμε και αυτό είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να διασφαλιστεί... Το ότι εμένα δεν μου αρέσει δεν σημαίνει ότι έχω και το δικαίωμα να το απαγορεύσω... 42 λεπτά πριν, Έλεος είπε Να γιατί είπα ότι μιλάμε γενικά. Προφανώς και ο καθένας μπορεί να ντύνεται/βάφεται/φέρεται(σε πολιτσισμένα πλαίσια), όπως θέλει και όπως τον εκφράζει. Δεν είναι αυτό το ακραίο για το οποίο μιλάω. Ακραίο, για παράδειγμα, θεωρώ το να στιγματίζεται και να δαιμονοποιείται συγκεκριμένο λεξιλόγιο της καθομιλουμένης και μαζί τα άτομα που το χρησιμοποιούν. Ακραία θεωρώ την ακραία δυσανεξία κάποιων πχ στο χιούμορ που χρησιμοποιεί φυλετικά ή "σεξιστικά" μοτίβα. Ακραίο θεωρώ οτιδήποτε και οποιονδήποτε προσπαθεί να αποσιωπίσει τους ανθρώπους και την ομιλία τους, όσο επικίνδυνα φαιδροί και αν υποστηρίζει ότι είναι αυτοί που θέλει να αποσιωποιήσει, και όσο ιερός και αν ισχυρίζεται ότι είναι ο σκοπός τον οποίο επικαλείται για την αποσιωποίηση (δικαιοσύνη, ισότητα, πόλεμος στην καταπίεση, προστασία των αδυνάμων κλπ). Αγαπητή μου φίλη... είσαι σίγουρη για αυτό που γράφεις ότι είναι και σωστό??? Μήπως κατά βάθος είσαι ομοφοβική και ακραία φεμινίστρια??? Μήπως κάποια στιγμή πρέπει να περιορίσουμε την ύβρη... Επεξ/σία 12 Ιουλίου 2018 από AtiX
Έλεος Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, AtiX είπε @Έλεος κανείς δεν έχει δαιμονοποίησει την γλώσσα και τις λέξεις... όμως μην ξεχνάμε ότι υπάρχουν λέξεις που από αυτό που εκφράζουν έχουν και την ανάλογη βαρύτητα... λχ μητέρα, αγάπη, θάνατος... Η πολιτική ορθότητα είναι ένα είδος δαιμονοποίησης λέξεων. Προσωπικά θεωρείς ότι υπάρχει αντικειμενικός τρόπος να κρίνεις την βαρύτητα της κάθε λέξης; Αναφορά σε κείμενο Οι εκπρόσωποι, αν υπάρχει κάτι τέτοιο, δεν είναι για να αστυνομεύουν την LGBT κοινότητα... ελευθερία έκφρασης έχουμε και αυτό είναι το πρώτο πράγμα που πρέπει να διασφαλιστεί... Το ότι εμένα δεν μου αρέσει δεν σημαίνει ότι έχω και το δικαίωμα να το απαγορεύσω... Εκπρόσωποι, υπάρχουν πάντα, και διαφέρουν ανάλογα με τις δομές και τους τρόπους που οργανώνεται μία κοινωνία/κοινότητα/οργανισμός. Παράδειγμα: σε ένα κόμμα οι εκπρόσωποι ορίζονται πολύ διακριτά, επειδή εκλέγονται. Στις κοινότητες του θέματός μας έχω την εντύπωση (χωρίς να είμαι βέβαιος) ότι επικρατεί μια πιο συλλογική οργάνωση. Δεν είναι κάτι πρωτοφανές αυτό. Μέσα από οριζόντιες διαδικασίες όπως πχ συζητήσεις ή συνελεύσεις, μπορούν να βγουν συμπεράσματα και να γίνουν επιδοκιμασίες οι οποίες εκπροσωπούν το σύνολο μίας κοινότητας. Ξέρω ότι στο παρελθόν ομάδες όπως η Ομοφυλοφιλική Λεσβιακή Κοινότητα Ελλάδος, Κοινότητα LGBTQ Νέων Αθήνας, Θετική Φωνή και άλλες που δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή, έχουν βγει και έχουν καταδικάσει καταστάσεις (που δεν αφορούσαν το εσωτερικό τους). Θέλω να καταλήξω στο ότι η εκπροσώπηση κοινοτήτων δεν είναι κάτι το εντελώς ανήκουστο. Το να καταδικάζεις κάτι δεν είναι το ίδιο με το να το “αστυνομεύεις” ή να το “απαγορεύεις”. Σημαίνει απλά ότι η κοινότητα διαφωνεί και διαφοροποιείται, και ότι αυτό το κάτι δεν εκπροσωπεί το κυρίως σώμα της. Αναφορά σε κείμενο Αγαπητή μου φίλη... είσαι σίγουρη για αυτό που γράφεις ότι είναι και σωστό??? Μήπως κατά βάθος είσαι ομοφοβική και ακραία φεμινίστρια??? Μήπως κάποια στιγμή πρέπει να περιορίσουμε την ύβρη.. 😄 Κοίταξε, σίγουρα γίνομαι λανθασμένα overdramatic ώρες-ώρες και χρησιμοποιώ απόλυτους ορισμούς. Όμως υπάρχει μια αυθεντική προβληματική εδώ που προσπαθώ να μοιραστώ. Ποιος αποφασίζει τι καθιστά ύβρη; Ποιος ορίζει μέχρι που φτάνουν οι κόκκινες γραμμές, και με ποια κριτήρια; Ποιος μπορεί να πει με απόλυτη βεβαιότητα στους άλλους, τι επιτρέπεται και τι δεν επιτρέπεται να λένε; Και ας πάρουμε ένα παράδειγμα το οποίο συνέβη εδώ στην Ελλάδα. Έχεις ακουστά τον Γέροντα Παστίτσιο; Θεωρείς ότι διέπραξε ύβρη; Γιατί ναι; Γιατί όχι; Επεξ/σία 12 Ιουλίου 2018 από Έλεος
AtiX Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Έλεος είπε Η πολιτική ορθότητα είναι ένα είδος δαιμονοποίησης λέξεων. Προσωπικά θεωρείς ότι υπάρχει αντικειμενικός τρόπος να κρίνεις την βαρύτητα της κάθε λέξης; Κοίτα... ναι, υπάρχουν λέξεις που αντικειμενικά έχουν αρνητική χροιά... αν ακόμα και σε αυτές δεν μπορούμε να βάλουμε ένα όριο, δεν χρειάζεται καν να συζητήσουμε γιατί θα κάνουμε κύκλους γύρο από αντικειμενικά και προσωπικά κριτήρια... ναι η λέξη πούστης είναι μια από αυτές, το ίδιο και το φασίστας... τώρα γιατί στους μεν μπορούμε να επιτρέψουμε να τις χρησιμοποιούνε ακόμα και για αστεϊσμό, ενώ την άλλη δεν μπορούμε να την χρησιμοποιήσουμε ακόμα και ως ανταπάντηση... μόνο ορισμένοι μπορούν να απαντήσουν... 1 ώρα πριν, Έλεος είπε Εκπρόσωποι, υπάρχουν πάντα, και διαφέρουν ανάλογα με τις δομές και τους τρόπους που οργανώνεται μία κοινωνία/κοινότητα/οργανισμός. Παράδειγμα: σε ένα κόμμα οι εκπρόσωποι ορίζονται πολύ διακριτά, επειδή εκλέγονται. Στις κοινότητες του θέματός μας έχω την εντύπωση (χωρίς να είμαι βέβαιος) ότι επικρατεί μια πιο συλλογική οργάνωση. Δεν είναι κάτι πρωτοφανές αυτό. Μέσα από οριζόντιες διαδικασίες όπως πχ συζητήσεις ή συνελεύσεις, μπορούν να βγουν συμπεράσματα και να γίνουν επιδοκιμασίες οι οποίες εκπροσωπούν το σύνολο μίας κοινότητας. Ξέρω ότι στο παρελθόν ομάδες όπως η Ομοφυλοφιλική Λεσβιακή Κοινότητα Ελλάδος, Κοινότητα LGBTQ Νέων Αθήνας, Θετική Φωνή και άλλες που δεν θυμάμαι αυτή τη στιγμή, έχουν βγει και έχουν καταδικάσει καταστάσεις (που δεν αφορούσαν το εσωτερικό τους). Θέλω να καταλήξω στο ότι η εκπροσώπηση κοινοτήτων δεν είναι κάτι το εντελώς ανήκουστο. Το να καταδικάζεις κάτι δεν είναι το ίδιο με το να το “αστυνομεύεις” ή να το “απαγορεύεις”. Σημαίνει απλά ότι η κοινότητα διαφωνεί και διαφοροποιείται, και ότι αυτό το κάτι δεν εκπροσωπεί το κυρίως σώμα της. Οι “εκπρόσωποι” δυστυχώς ή ευτυχώς έχουν σημαντικότερα πράγματα για να ασχοληθούν... κακά τα ψέματα, καλά θα ήμασταν αν τα προβλήματά μας περιορίζονταν στο κάθε ψώνιο που λόγω διαφορετικότητας την είδε παραδείσιο πουλί και είδος προς εξαφάνιση... Και όπως λέω, σε κάθε ομάδα πάντα θα υπάρχει και κάποιος ακραίος, έτσι για το αλατοπίπερο και για να μαθαίνουμε και από τα καλά αλλά και από τα κακά... 1 ώρα πριν, Έλεος είπε 😄 Κοίταξε, σίγουρα γίνομαι λανθασμένα overdramatic ώρες-ώρες και χρησιμοποιώ απόλυτους ορισμούς. Όμως υπάρχει μια αυθεντική προβληματική εδώ που προσπαθώ να μοιραστώ. Ποιος αποφασίζει τι καθιστά ύβρη; Ποιος ορίζει μέχρι που φτάνουν οι κόκκινες γραμμές, και με ποια κριτήρια; Ποιος μπορεί να πει με απόλυτη βεβαιότητα στους άλλους, τι επιτρέπεται και τι δεν επιτρέπεται να λένε; Και ας πάρουμε ένα παράδειγμα το οποίο συνέβη εδώ στην Ελλάδα. Έχεις ακουστά τον Γέροντα Παστίτσιο; Θεωρείς ότι διέπραξε ύβρη; Γιατί ναι; Γιατί όχι; προς στιγμή, να πω την αλήθεια, νόμιζα ότι δεν θα καταλάβεις το πείραγμα μου... 😜 αλλά πιστεύω ότι η ύβρις είναι κάτι αντικειμενικό... δόξα τον θεό μπορούμε να καταλάβουμε πότε κάποιος δεν μας σέβεται και μας βρίζει ή πότε κοροϊδεύει ή πότε κάνει χιούμορ ή πότε του έφυγε μια βρισιά που την έμαθε από μικρός και του είναι πλέον σύνηθες... Τώρα σε ότι έχει να κάνει σχέση με το χιούμορ, πιστεύω ότι δεν πρέπει θίγει ή προσβάλει συγκεκριμένο πρόσωπο... από την άλλη όμως υπάρχει και η σάτιρα που εκεί είναι άλλοι οι κανόνες και έχει να κάνει με θέματα παιδείας, πολιτισμού, ωριμότητας και γούστου... δυστυχώς εδώ οι γκρίζες ζώνες είναι όσες και οι θεατές οπότε μάλλον δεν θα καταφέρουμε να βρούμε μια χρυσή τομή... ΥΓ: Σχετικό – άσχετο... αλλά ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί κάποιοι αρνούνται τον χαρακτηρισμό ομοφοβικός, γούστο του και καπέλο του να μην γουστάρει τους ομοφυλόφιλους... αλλά μην μου ξεκινάει τους περιορισμούς τύπου “τα δικά μου είναι σωστά και τα δικά σου λάθος” γιατί εκεί φεύγει το ομοφοβικός και μπαίνει το φασίστας... Επεξ/σία 12 Ιουλίου 2018 από AtiX
Lanike71 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 12 Ιουλίου 2018 41 λεπτά πριν, AtiX είπε ΥΓ: Σχετικό – άσχετο... αλλά ακόμα δεν έχω καταλάβει γιατί κάποιοι αρνούνται τον χαρακτηρισμό ομοφοβικός, γούστο του και καπέλο του να μην γουστάρει τους ομοφυλόφιλους... αλλά μην μου ξεκινάει τους περιορισμούς τύπου “τα δικά μου είναι σωστά και τα δικά σου λάθος” γιατί εκεί φεύγει το ομοφοβικός και μπαίνει το φασίστας... Εντάξει, αυτό το ομοφοβικός είναι ένα δημιούργημα για να μπορέσει κάποιος να αντικρούσει κάποιον όχι με επιχειρήματα, αλλά απλά να προσάψει μία "κακή" ιδιότητα και να του πει ότι τώρα είμαστε πάτσι. Και όχι μόνο αυτό, αλλά λέγεται ότι πίσω από την ομοφοβία,υπάρχει ομοφυλοφιλία εν υπνώσει. Οπότε μπορώ να υποθέσω ότι οι ομοφυλόφιλοι ανεβαίνουν στο 40% + . Μου θυμίζει όταν ήμασταν πιτσιρίκια, που ο ένας έλεγε στον άλλο για τα μεγάλα αυτιά και ο άλλος αντί να συζητήσει γιατί τον κορόιδεψε, του έλεγε για τη μύτη του...Κατ΄εμέ, εκεί περιορίζεται το θέμα. Όσο με ενοχλούν τα μεγάλα αυτιά κάποιου, τόσο με ενοχλεί και η ομοφυλοφιλία του. Τώρα κάποιοι στη γειτονιά, ασχολούνται με τα μεγάλα αυτιά...Αλλά τι να κάνουμε; Ας τους αποδεχτούμε κι αυτούς...
katergaris79 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 16 ώρες πριν, Έλεος είπε Να γιατί είπα ότι μιλάμε γενικά. Προφανώς και ο καθένας μπορεί να ντύνεται/βάφεται/φέρεται(σε πολιτσισμένα πλαίσια), όπως θέλει και όπως τον εκφράζει. Δεν είναι αυτό το ακραίο για το οποίο μιλάω. Ακραίο, για παράδειγμα, θεωρώ το να στιγματίζεται και να δαιμονοποιείται συγκεκριμένο λεξιλόγιο της καθομιλουμένης και μαζί τα άτομα που το χρησιμοποιούν. Ακραία θεωρώ την ακραία δυσανεξία κάποιων πχ στο χιούμορ που χρησιμοποιεί φυλετικά ή "σεξιστικά" μοτίβα. Ακραίο θεωρώ οτιδήποτε και οποιονδήποτε προσπαθεί να αποσιωπίσει τους ανθρώπους και την ομιλία τους, όσο επικίνδυνα φαιδροί και αν υποστηρίζει ότι είναι αυτοί που θέλει να αποσιωποιήσει, και όσο ιερός και αν ισχυρίζεται ότι είναι ο σκοπός τον οποίο επικαλείται για την αποσιωποίηση (δικαιοσύνη, ισότητα, πόλεμος στην καταπίεση, προστασία των αδυνάμων κλπ). Η απάντησή μου αφορούσε στο "Επειδή οι εκπρόσωποι των κοινοτήτων αυτών κάνουν τις πάπιες και δεν βγαίνουν ποτέ επίσημα να καταδικάσουν ξεκάθαρα αυτούς τους "κάποιους/λίγους/μια μειοψηφία" και να διαφοροποιηθούν απο αυτούς."
jerry banana Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 Παιδια καλησπερα σε ολους αν και ειμαι καινουργιος στη συζητηση,μπορει καποιος επειδη εχω χασει τη μπαλα να μου εξηγησει σας παρακαλω τι σημαινει LBGT και εαν εχουν καποιο διαφορετικο δικαιωμα με τους straight?
Super Moderators billdanos Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 5 minutes ago, jerry banana said: Παιδια καλησπερα σε ολους αν και ειμαι καινουργιος στη συζητηση,μπορει καποιος επειδη εχω χασει τη μπαλα να μου εξηγησει σας παρακαλω τι σημαινει LBGT και εαν εχουν καποιο διαφορετικο δικαιωμα με τους straight? Κανονίστε πάλι ε να το ξαναπιάσουμε από την αρχή! 😳
jerry banana Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 1 λεπτό πριν, billdanos είπε Κανονίστε πάλι ε να το ξαναπιάσουμε από την αρχή! 😳 χαχαχαχαχαα με συγχωρεις απλως βαριομουν να κατσω να διαβασω 65 σελιδες αλλα δεν πειραζει για να μην κουραζω και διαιωνιζω το θεμα θα τα διαβαζω απο την αρχη καλο μου κουραγιο τοσο ουτε στις πανελλαδικες δεν ειχε διαβασει .
Super Moderators billdanos Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 Super Moderators Δημοσ. 13 Ιουλίου 2018 10 minutes ago, jerry banana said: χαχαχαχαχαα με συγχωρεις απλως βαριομουν να κατσω να διαβασω 65 σελιδες αλλα δεν πειραζει για να μην κουραζω και διαιωνιζω το θεμα θα τα διαβαζω απο την αρχη καλο μου κουραγιο τοσο ουτε στις πανελλαδικες δεν ειχε διαβασει . Lesbian, Gay, Bisexual, and Transgender. Τα δικαιώματα κλπ είναι το θέμα συζήτησης σε όλες αυτές τις σελίδες (και σε άλλες τόσες που υπήρξαν κατά καιρούς για το συγκεκριμένο θέμα). Θεωρητικά τα βασικά δικαιώματα θα έπρεπε να είναι ίδια για όλους τους ανθρώπους αλλά επειδή μάλλον ...δεν είναι, κάνουμε όλες αυτές τις συζητήσεις. Ξεφεύγουμε συχνά αλλά και αυτό είναι μέσα στο πρόγραμμα! PS: Προσπαθούμε να αποφεύγουμε τις "χοντράδες" και τις πολλές αναφορές σε θέματα θρησκείας. 1 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις