Προς το περιεχόμενο

Πόσες ώρες εργασίας είναι "πολλές" ?


Alithinos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παίζει ρόλο η θέση του χεριού σε σχέση με το τραπέζι/γραφείο. Πρέπει να είναι σε μια ευθεία και το κανονίζει κανείς με το ύψος της πολυθρόνας τύπου με πεντάκτινη βάση.

 

Το καλύτερο "mouse-pad" που έχω βρει είναι μια σκούρα πλαστική επιφάνεια για κοπή κρέατος, περίπου 75 χιλιοστά ύψος με στρογγυλεμένες άκρες από γνωστή αλυσίδα τέτοιων προϊόντων, με πολλά μικρά άσπρα στίγματα! Δεν χαλάει ποτέ, και καθαρίζεται εύκολα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δουλεύω μόνος μου φτιάχνοντας ένα μεγάλο project. Και επειδή θέλω να το ολοκληρώσω σε ένα λογικό πλαίσιο χρόνου και νιώθω το χρόνο να με πιέζει, έχω ορίσει για τον εαυτό μου ένα 'deadline'.

 

Άλλαξε το deadline. Αντί να φτιάξεις όλο το RPG, κάνε launch το chapter 1.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε συ Αληθινός, έχω μια απορία. Κάθε τρεις και λίγο γράφεις ένα κατεβατό εδώ μέσα για κάποιο νέο και φιλόδοξο project που φτιάχνεις. Δεν τα 'χω μετρήσει αλλά κάτι μου λέει ότι κάθε μήνα δουλεύεις και κάτι διαφορετικό. Μήπως πρέπει να αποφασίσεις επιτέλους τι θες να κάνεις με τη ζωή σου επαγγελματικά; Διάλεξε ένα project, stick to it και ship it. Έχεις εκδώσει ποτέ τίποτα ή όλα αυτά μένουν ημιτελή σε κάποιο folder;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δουλεύω μόνος μου φτιάχνοντας ένα μεγάλο project.

 

Σύντομο ανέκδοτο και έτσι ;

 

Εκτός αν εννοείς ότι παλεύεις να υλοποιήσεις άλλη μια πολύ μεγάλη ιδέα (σου) .. και λέω "άλλη μια" γιατί ο @elorant από επάνω σαν να έχει κάποιο δίκιο στη βάσιμη υποψία του τώρα που το παρατηρώ κι εγώ.

 

ship it (κατά @elorant) or shit it επιτέλους να ησυχάσουν και οι χειροκαρποί σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε συ Αληθινός, έχω μια απορία. Κάθε τρεις και λίγο γράφεις ένα κατεβατό εδώ μέσα για κάποιο νέο και φιλόδοξο project που φτιάχνεις. Δεν τα 'χω μετρήσει αλλά κάτι μου λέει ότι κάθε μήνα δουλεύεις και κάτι διαφορετικό. Μήπως πρέπει να αποφασίσεις επιτέλους τι θες να κάνεις με τη ζωή σου επαγγελματικά; Διάλεξε ένα project, stick to it και ship it. Έχεις εκδώσει ποτέ τίποτα ή όλα αυτά μένουν ημιτελή σε κάποιο folder;

 

Από τον Ιούλιο έχω επικεντρωθεί σε 1 project, ένα video game. Το δουλεύω καθημερινά από τότε.

Πριν από αυτό, είχα δουλέψει σε 3 κλασικά προγράμματα Windows απ' τα οποία τα 2 τα είχα ανεβάσει για δωρεάν download σε κάποια σελίδα,(δεν ήταν τίποτα σπουδαίο) και άλλο ένα το οποίο αν και το έχω ολοκληρώσει, δεν το έχω δημοσιεύσει πουθενά, γιατί δεν είχα το κεφάλαιο να στήσω ότι χρειάζεται για την εκμετάλλευση του, και απευθύνεται σε πολύ niche κοινό.

Στο ενδυάμεσο έκατσα να μάθω και μερικά πράγματα για web development (asp.net, html, bootstrap) για να φτιάξω ένα website που θα χρησιμοποιούσα για να διαθέτω αυτό που προανέφερα και μελλοντικά πράγματα, αλλά ούτε αυτό έχει δημοσιευθεί για το λόγο που προανέφερα.

 

Τελικά κατέληξα στο να επικεντρωθώ στα video games, γιατί και μου αρέσει το δημιουργικό της υπόθεσης, και κυρίως επειδή είναι κάτι mainstream και υπάρχουν πολύ καλά οργανωμένα συστήματα με διευκολύνσεις συγκεκριμένα για αυτά.

Πχ

 

 

 

α) Υπάρχουν τουλάχιστον 2 μεγάλες πλατφόρμες διάθεσης / διανομής (Steam και GOG) για τον υπολογιστή μονάχα, με τη κάθε κονσόλα να έχει και τη δική της πλατφόρμα. Δίνεις 100ε one time fee, και απλά πατάς το κουμπάκι upload, και το software σου είναι διαθέσιμο σε ανθρώπους απ' όλο το κόσμο, χωρίς σκοτούρες. Για κλασικά προγράμματα δεν υπάρχει κάτι ανάλογο. Θα πρέπει να στήσεις δικό σου website, με έξοδα hosting, ευθύνη για τα δεδομένα χρηματικών συναλλαγών, ιστορίες...

 

β) Υπάρχουν croudfunding websites όπου μπορείς να δείξεις στο κοινό τι φτιάχνεις, και αυτό να χρηματοδοτήσει την ανάπτυξη του. Και το κοινό που παίζει video games είναι μεγάλο και διατίθεται να προ-πληρώσει για ένα παιχνίδι αν του αρέσει. Οι χρήστες της πλατφόρμας Steam είναι 75.000.000. Άντε να βγάλεις crowd funding campaign για εφαρμογή που το target audience απευθύνεται σε 5.000 ~ 10.000 άτομα το πολύ.

 

γ) Υπάρχει και η δυνατότητα το Early Access, όπου μπορείς να δημοσιεύσεις το παιχνίδι σου σε ημιτελή κατάσταση και να το αγοράσει κόσμος. Παίρνοντας έτσι feedback από το κοινό στο οποίο απευθύνεται, και χρήματα πριν τη κυκλοφορία. Το κοινό ενδιαφέρεται, και πολλά παιχνίδια έχουν γίνει 'χρυσά' πριν καν την κυκλοφορία τους.

 

δ) Τέλος όπως και να το κάνουμε, άλλο να κάνεις συμβόλαιο με έναν εκδότη/διανομέα και να αναλαμβάνει αυτός πολλά πράγματα με αντάλλαγμα ένα ποσοστό επί των πωλήσεων, και άλλο να προσπαθείς να τα κάνεις όλα μόνος σου, με περισσότερη εργασία και ανάγκη να έχεις εκ των προτέρων ένα α' κεφάλαιο.

 

υ.γ. Στο τέλος αν το παιχνίδι αποτύχει εμπορικά, θα έχω περισσότερο θάρρος έχοντας ολοκληρώσει ένα τόσο μεγάλο project ώστε να πάρω όλα όσα θα έχω φτιάξει έως τότε, να χτυπήσω μια πόρτα, να τους τα δείξω ως portfolio, και να τους πω "πάρτε με 2 βδομάδες να δουλέψω χωρίς αμοιβή και δεσμεύσεις για να δείτε αν κάνω για τη δουλειά". Τώρα δεν έχω την αυτοπεποίθηση να κάνω κάτι τέτοιο. Και επειδή μου αρέσει σαν ιδέα δημιουργικά το video game, έχω πεισμώσει να το ολοκληρώσω!

 

 

 

Σύντομο ανέκδοτο και έτσι ;

 

 

Γιατί ανέκδοτο ;

Όπως έχει γραφτεί ξανά σε αυτό το thread, φτιάχνω ένα video game τύπου RPG. Τα οποία μαζί με τα Strategy είναι απ' τα πιο περίπλοκα είδη παιχνιδιών.

Και ναι, δουλεύω μόνος μου. Και το soundtrack συνθέτω μόνος μου, και τα γραφικά φτιάχνω μόνος μου...

Βέβαια κάποια στιγμή θα χρειαστώ testers, αλλά προς το παρόν κάνω τα πάντα.

 

 

 

ship it (κατά @elorant) or shit it επιτέλους να ησυχάσουν και οι χειροκαρποί σου.

 

Για να μπορέσω να ship it πρέπει να έχω κάτι αντιπροσωπευτικό, τουλάχιστον μια alpha version με ένα ελάχιστο περιεχομένου.

Τόσους μήνες φτιάχνω μόνο τα βασικά συστήματα στα οποία το 'περιεχόμενο' θα στηθεί.

 

Εξομείωση χρόνου με περιστροφή 'ήλιου' και 'φεγγαριού' και εικονικό ημερολόγιο του φανταστικού κόσμου, η φωτιά να εκπέμπει φως και να αλληλεπιδρά με επιφάνεις που μπορούν να καούν, αν ένας πυρσός πέσει σε νερό να σβήνει, μέσα στο νερό να μπορεί να κολυμπήσει ο παίκτης και να μετριέται ο χρόνος για την αναπνοή του, υπολογισμός δύναμης εκσφενδόνισης βέλους ανάλογα το τόξο και το Strength του παίκτη, player inventory για το τι κουβαλά πάνω του, να μπορεί να κάνει συναλλαγές με άλλους χαρακτήρες, άμα πέφτει από ψηλά να χάνει ζωή, να μη μπορεί να περπατήσει στους τοίχους, να ανεβαίνει level κάθε τόσα XP, να μπορεί να συζητά με χαρακτήρες και να κάνει διαφορετικές επιλογές στις συζητήσεις, και οι επιλογές να έχουν αντίκτυπο στο κόσμο, να υπάρχουν ζώνες στο χώρο όπου ανάλογα διάφορες μεταβλητές κάνουν spawn διαφορετικό τύπο ζώου ή εχθρού, να είναι έξυπνοι οι χαρακτήρες να μη περνάν μέσα από φωτιές και καίγονται... 

 

Όλα αυτά και πολλά περισσότερα, μόνο σε κώδικα ακόμα. Και δεν έχω καν αρχίσει να γράφω το custom code του κάθε quest, τα γραφικά διάφορων όπλων, εχθρών, φαγητών που θα τρώει, κτιρίων,κτλπ...

 

Ναι είναι μεγάλο. Και ναι το δουλεύω μόνος. Το γιατί και το πως το ανέφερα στην απάντηση στον elorant, και στο spoiler.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα video games είναι πολύ, πολύ, πολύ κακή επιλογή για επαγγελματική αποκατάσταση. Είναι ζήτημα αν ένα στα δέκα είναι κερδοφόρο. Το Internet είναι γεμάτο ιστορίες από indie developers που έφαγαν 18 μήνες για να φτιάξουν ένα παιχνίδι που τελικά έκανε $200 πωλήσεις. Διάλεξε κάτι που να έχει μικρότερο development cycle. Web apps ας πούμε, όπου σε ένα δίμηνο μπορείς να έχεις κάτι έτοιμο και να το βγάλεις live. Με τα παιχνίδια θες τον εξαπλάσιο χρόνο τουλάχιστον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει όμως το ανάλογο υπόβαθρο διευκολύνσεων για web apps ? Είναι πολλοί οι παράγοντες που πρέπει να υπολογίσω.

 

[...]

 

 

Καταλαβαίνω ότι το συγκεκριμένο είναι κακή επιλογή λόγο μεγέθους. Και ακόμα και απ' το χώρο των video games, ίσως θα ήταν

καλύτερο να ξεκινήσω με κάτι πιο απλό πχ τύπου super mario.

Ξέρεις ποιοι λόγοι με οδήγησαν σε αυτή τη δύσκολη απόφαση όμως ?

 

1) Οτι όσων αφορά το συγκεκριμένο τύπο παιχνιδιού,(story driven single player 3D RPG) η προσφορά φαίνεται να είναι μικρότερη απ' τη ζήτηση. Μόνο 3 σειρές κυκλοφορούν ευρέως (Elder Scrolls, Fallout, Witcher) και καθένα απ' αυτά βγαίνει κάθε 3-5 χρόνια. Πιστεύω πως υπάρχει χώρος που περιμένει να καλυφθεί. Αντιθέτως άμα δεις μια ματιά σε μικρά 2d παιχνίδια τύπου Mario, υπάρχουν χιλιάδες. Το να ξεχωρίσει κάποιο τέτοιο ανάμεσα σε χιλιάδες άλλα παρόμοια θα είναι θαύμα, αλλά το να ξεχωρίσεις ανάμεσα σε 3-4 παίκτες, θα είναι ευκολότερο.

 

2) Λόγο προσωπικών προτιμήσεων στο είδος...

 

3) Πιστεύω ότι μπορώ να φτιάξω κάτι τίμιο και άξιο, καθώς παρακολουθώ το χώρο χρόνια τώρα, διαβάζοντας και forums, και πιστεύω πως έχω πιάσει το παλμό του κοινού αυτού, και ξέρω τι θα επιθυμούσε.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφέρεις παιχνίδια όπως το Witcher, το Fallout, το Elder Scrolls που από πίσω τους έχουν ομάδες εκατοντάδων ανθρώπων. Και θες να φτιάξεις κάτι αντίστοιχο; Σοβαρά τώρα; Please, σύνελθε.

 

Το ότι παίζεις παιχνίδια δεν σημαίνει τίποτα. Κι εγώ παίρνω το Μετρό κάθε μέρα. Αυτό σημαίνει ότι ξέρω να σχεδιάζω τρένα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξερω για τους άλλους. Εγω 2-4 ωρες ανάλογα και το τι γράφω, μετα παπαλα, η παραγωγικότητα πέφτει παρα πολυ. Βεβαια εγω δεν γραφω και πολυ, περισσότερη ωρα την τρωω στο σχεδιασμό, να φανταστείς εχω και ασπροπινακα ^_^

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@Alithinos,

Μην παρατάς τίποτα, αφού το κάνεις για το μεράκι σου! Το να βγει και να περπατήσει στην αγορά είναι άλλο θέμα. Σκέψου καμία έκθεση που θα μπορούσες να το προβάλεις ή ξεκίνα μια startup αλλά εκεί θα πρέπει να πάρεις προσωπικό και ίσως πιο ειδικούς από σένα σε γραφικά, σε μουσική, σε κώδικα. Δες το σαν επιχειρηματίας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφέρεις παιχνίδια όπως το Witcher, το Fallout, το Elder Scrolls που από πίσω τους έχουν ομάδες εκατοντάδων ανθρώπων. Και θες να φτιάξεις κάτι αντίστοιχο; Σοβαρά τώρα; Please, σύνελθε.

Καλά δεν είπα ότι θα έχει και τα production values ή το μέγεθος αυτών που προανέφερα. Απλά θα ανήκει στο γενικότερο genre. Αντί για 200+ dungeons που έχουν τα Elder Scrolls φαντάσου 30-50. Αντί για γραφικά τύπου Witcher 3 φαντάσου γραφικά που θυμίζουν κάτι μεταξύ ps2 και xbox 360.

 

 

 

Το ότι παίζεις παιχνίδια δεν σημαίνει τίποτα. Κι εγώ παίρνω το Μετρό κάθε μέρα. Αυτό σημαίνει ότι ξέρω να σχεδιάζω τρένα;

 

Δεν κάνω μόνο αυτό. Άμα παρακολουθείς συζητήσεις σε forums, βρίσκεις ότι πολλοί παίκτες συζητάν για features που θα ήθελαν να δουν σε κάποιο παιχνίδι, ή γράφουν για πράγματα που δεν τους άρεσαν. Μπορείς να κάνεις λοιπόν μια στατιστική και να βρεις ποια χαρακτηριστικά είναι τα πιο επιθυμητά, και ποια τα πιο ενοχλητικά, να φτιάξεις μια λίστα με τα top επιθυμητά χαρακτηριστικά, και να κινηθείς ανάλογα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξερω για τους άλλους. Εγω 2-4 ωρες ανάλογα και το τι γράφω, μετα παπαλα, η παραγωγικότητα πέφτει παρα πολυ. Βεβαια εγω δεν γραφω και πολυ, περισσότερη ωρα την τρωω στο σχεδιασμό, να φανταστείς εχω και ασπροπινακα ^_^

Καλή φάση ο ασπροπίνακας. Εγώ λόγο χώρου χρησιμοποιώ ένα μπλοκ με κόλλες Α4, και τετράδια.

 

Να σου πω την αλήθεια δεν έχω κάτσει να μετρήσω ξεχωριστά το χρόνο που αφιερώνω στη κάθε διαφορετική ασχολία, έχω μετρήσει μόνο το γενικό χρόνο που ξοδεύω κάθε μέρα για όλα μαζί. 

 

Έχει τύχει κάποιες φορές να γίνομαι "ζόμπι" όπως έγραψε και κάποιος άλλος νωρίτερα, αλλά αυτό κάπως το πάλευα. Το χέρι όμως με έκανε για 2 βδομάδες να σταματήσω τελείως. Έριξα μια ματιά σε κάποιες εργονομικές / ορθοπεδικές συμβουλές, και έκανα κάποιες αλλαγές στο χώρο εργασίας, πχ χαμήλωσα το ύψος του τραπεζιού (ευτυχώς είναι ρυθμιζόμενο με μανιβέλα) για να μπορώ να έχω τα χέρια μου σε γωνία 90 μοιρών, και πλέον το βάρος τους στηρίζεται στα πόδια μου αντί να αιωρούνται τα χέρια στον αέρα και το όποιο βάρος να στηρίζεται σε δάχτυλα / καρπό όπως έκανα συχνά πριν πάθω αυτό με το χέρι.

 

Πες μου κάτι όσο αφορά το σχεδιασμό μιας και τον ανέφερες: Μέχρι πιο σημείο είναι θεμιτό να σχεδιάζουμε ? Μπορείς να γίνεις όσο αναλυτικός θέλεις το σχεδιασμό. Δε φτάνω σε σημείο να γράψω ψευδοκώδικα πχ. Απλά σημειώνω πχ για ένα σύστημα τυχών interfaces, αποφασίζω ποια θα είναι τα αντικείμενα και οι σχέσεις τους μεταξύ τους, και κάποια απαραίτητα members των αντικειμένων όπως μεταβλητές και το τι θα κάνει η κάθε μέθοδος του. (χωρίς να γράφω πως ακριβώς το κάνει στο σχεδιασμό)

Το πως ακριβώς θα δουλεύει η κάθε μέθοδος το αφήνω για την ώρα της συγγραφής.

@Alithinos,

Μην παρατάς τίποτα, αφού το κάνεις για το μεράκι σου! Το να βγει και να περπατήσει στην αγορά είναι άλλο θέμα. Σκέψου καμία έκθεση που θα μπορούσες να το προβάλεις ή ξεκίνα μια startup αλλά εκεί θα πρέπει να πάρεις προσωπικό και ίσως πιο ειδικούς από σένα σε γραφικά, σε μουσική, σε κώδικα. Δες το σαν επιχειρηματίας!

 

Αν είχα το κεφάλαιο να ανοίξω επιχείριση και να προσλάβω ένα σωρό ανθρώπους δε θα κάναμε αυτή τη συζήτηση τώρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω θεωρώ οτι βασικός κανόνας πριν ξεκινήσει κάποιος κάτι είναι να αξιολογήσει τις γνώσεις του πάνω στο αντικείμενο, το μέγεθος και τη πολυπλοκότητα του project , τα resources που υπάρχουν, τον χρόνο που θα χρειαστεί και τη ποιότητα του τελικού προιόντος. 

 

Χωρίς να έχω όλες τις πληροφορίες για αυτό που πας να φτιάξεις, το σύγκρινες όμως με AAA rpg τίτλους, είναι "αδύνατο" ενας ανθρωπος να ετοιμάσει σε high level AI, γραφικά, μουσική, animation, physics , game mechanics and design ,programming, testing όταν κάθε ένας από αυτούς τους τομείς αποτελεί discipline με βάθος και ειδικές γνώσεις. Ειδικά το art κομμάτι πρέπει να το "έχεις". Φυσικά ένα μεγάλο μέρος της δουλειάς θα το απορροφήσει η game engine που θα χρησιμοποιήσεις.

 

Όλα τα μεγάλα studios έχουν τεχνογνωσία ετών με επαγγελματίες κάθε είδους και τους παίρνει 1-2+ χρόνια.

 

Άρα καταλήγουμε ... έχει ουσία να αφιερώσεις τον χρόνο σου σε ένα μεγαλεπήβολο project που όταν το τελειώσεις τα standard θα έχουν αλλάξει και πιθανόν η ποιότητα θα είναι τουλάχιστον amateur η να φτιάξεις κάτι μικρότερο και manageable αλλα αρκετα professional.

 

Σε νοιάζει τελικά η Ιθάκη η σου αρκεί μόνο το ταξίδι ? Γιατί μόνο έτσι έχει νόημα αυτό που πας να κάνεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είμαι ειδικός, απλά λέω τη γνώμη μου ως χρήστης αλλά και ως κάποιος που βλέπει τι συμβαίνει:

 

Αν ήμουν στη θέση του Alithinos, θα στρεφόμουν στην κατηγορία των εθιστικών, αλλά μικρών σε απαιτήσεις από πλευράς δουλειάς, παιχνιδιών σε android. Θεωρώ ότι έχει περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας, αν αυτοσκοπός είναι ο αριθμός χρηστών.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμα καλύτερα, βρες παιχνίδια που έχουν πάρα πολλά downloads αλλά χαμηλό rating. Αυτό σημαίνει ότι είναι ενδιαφέροντα μεν, αλλά η υλοποίηση πάσχει. Στήνεις κάτι καλύτερο κι είσαι έτοιμος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...